Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Keramický hrníček potištěný vaší fotografií
Hodnocení podniku Lagoon Foto a.s.
Velice pekne zpracovani, rychlost dodani.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, R. Beranová
Krásné ostré fotky, skvela komunikace, rychle dodání
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, R. Beranová
Kvalitní potisk, bude to krásný dárek. Výhoda osobního odběru. Příjemná komunikace s obchodem a bleskové vyřízení objednávky. Doporučuji.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, R. Beranová
Výborná komunikace a domluva, vřele doporučuji a určitě to nebyl poslední nákup!
Vůbec nic
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, R. Beranová
perfektně zabaleno, nehrozí vůbec rozbití!!!
hrníček krásný, moc jsem spokojená!!
(pardon za nekvalitní foto hrnku)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, R. Beranová
Zklamání. Ač byla původní fotka při velkém zvětšení na počítači nerozmazaná, fotka na hrnečku je rozostřená, moje na fotce fialové tričko změnilo barvu na ošklivě tmavě modré, manželovo na nějakou neurčitou barvu.
Druhý hrneček dopadl o poznání lépe, paradoxně zrovna u téhle fotografie jsem si byla vědoma, že není zrovna nejkvalitnější a od začátku jsem z ní měla obavy.
Dobrý den, nebyla podána reklamace, nemohu posoudit, zdali opravdu fotografie na hrníčku je takto zpracovaná. Je škoda, že zákaznice nás nekontaktovala, pokud opravdu se stala chyba při tisku, hrníček bychom zhotovili znovu a fotografii upravili. R. Beranová
vsetko super, hrncek krasny :)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, R. Beranová
Bohužel i přes vysokou kvalitou nahraných fotografii nebyl výsledek stejný jako v minulosti. Fotky na hrnečkách byly zbarvené do modra, tudíž bílé pozadí se jevilo jako modré…
Dobrý den, u přenosu fotografie na keramiku, ale také například na textil nelze docílit 100% přesnosti barev, obzvláště v bílé barvě, je to dáno povrchem materiálu - hrnku, kdy keramika není čistě bílá. Zákazník nepodal reklamaci, nemohu tedy posoudit zdali opravdu je tisk vadný nebo jen mírná odchylka barevnosti. R. Beranová
Vše perfektní, spokojenost :-)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, R. Beranová