Tradiční italské speciality: pizza, pasta nebo rizoto dle výběru až pro 4 osoby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Po zavolání do restaurace na požadovaný čas volno bylo. Takže
restaurace plná nebyla. Pokud nejsem schopen přijímat rezervace emailem,
nepíšu si to do podmínek nabídky.
Toto byl můj poslední nákup na slevomatu.
Dobrý den,
jak píšu pan provozní má poslední slovo, pokud nahlásí obsazenou
restauraci musím to respektovat. Během dne si uvědomte, že se i mohou
rezervace telefonicky měnit. Nechápeme Vaše zaujetí, ale rezervace děláme
svědomitě a jak velikost restaurace dovoluje. Pokud máte potřebu vyjádřit
jste se mohl na restauraci, myslím, že by Vám odpověděli stejně jako já
na emailu, mile a především slušně. Přejeme Vám dobrý čas, Tým
restaurace
Já jsem si po Vašem emailu do restaurace zavolal a rezervaci na
požadovaný den a hodinu vytvořil. Takže není pravda, že je restaurace
plná. A pokud nejsem schopen přijímat rezervace emailem, nemám si to psát
do nabídky.
Toto byl můj poslední nákup na slevomatu.
Tato odpověď Vám přijde při rezervaci přesně dle zveřejněných
podmínek přes email : Dobrýb den, milý zákazníku,
moc se Vám omlouvám za rezervace přes emaily, ale rezervace nemohu
příjímat / na restauraci Vítězná je nejlépe rezervaci udělat
telefonicky, jde o malou restauraci a denně načtu cca 40 emailů
s rezervacemi. Přičemž pan provozní restaurace polovinu „potvrzených
rezervací nevezme“, proto je nejlépe objednávat bud předem cca 2 tyden
dopředu emailem a nebo telefonicky neomezeně děkuji za pochopení
Dobrý den, pane Zdeňku,
již jsme spolu komunikovali dostatečně emailem, chápu že se Vám nelíbilo,
že jsme nemohli přijmout na daný termín Vaši rezervaci. Slušně jsme Vám
odepsali na čež jste mi začal psát další emaily. Prostě opravdu je
restaurace maličká a pokud prostě je plno a víme s panem provozním, že
nemůžeme restauraci nafouknout požádáme zákazníky o nový termín.
Nemusíte se vztekat a podmínky jsou jasně dané pokud je v restauraci VOLNO
rezervaci přijmeme emailem i telefonicky. Pokud je však restaurace plná
nemůžu Vám ani já ani pan provozní vyjít vstříc jelikož to prostě
nelze. A i kdyby jste byl sám Pán Bůh opravdu nafukovat restaurace
neumíme.
Přeji Vám dobrý čas Rálišová Michaela za restauraci U TEMPLÁŘŮ
Dobrý den, musíme si udělat rezervaci když bychom si brali jídlo s sebou? děkuji
Není potřeba – čekací doba je cca 15 minut – děkujeme
dobrý den, může se k vám s kočarkem a dostanu se? děkuji
Dobrý den, určitě ano – kočárek není problém, ze schodiště je možné jej snést a pomůže zajisté i personal. Děkujeme a těšíme se na Vaši návštěvu
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je restaurace
kuřácká/nekuřácká? Děkuji
Dobrý večer,
v restauraci jsou oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky.
Hezký zbytek dne. Míša
Omlouvám se, že Vás můj dotaz obtěžoval. Nicméně Vaše odpověď je také hodně dlouhá. To že jste stará restaurace s tradicí je mi jedno, ale jestli mi předloží protivný číšník připálenou pizzu s mizernou náplní v zakouřené hospodě, to mi jedno není a k tomu jste se nevyjádřili. A jestli vám vadí, že zákazník sedí u jídla dlouho a udělá malou útratu, upozorněte předem, jak dlouho může konzumace trvat!
Chtěla bych si koupit voucher na pizzu, ale po pročtení recenzí trošku váhám. Nejde mi do hlavy, že se hodnocení tak zásadně liší. Je mi jasné, že každý má jiné chutě a jinou představu o dobrém jídle a příjemném prostředí. Tady je sice většina lidí spokojená, někteří dokonce nadšení, ale hodně lidí si také stěžuje na neochotný personál, připálené a ošizené jídlo, neodpočítání slevy z nápojů – je to tedy pravděpodobně v lidech – tedy kdo má štěstí, má dobrého kuchaře a zároveň příjemnou obsluhu, která se neofrňuje nad slevovým kuponem a kdo má smůlu, tomu přinese po hodině otrávený číšník připálenou pizzu na děravý ubrus. Hlavně by mě štvala to zakouřené prostředí. Tak nevím, ale asi se vydáme jinam :(
Úplně jsem nepochopila Vaše „vypsání se“ a nepochopili jsme ani zda jste u nás byla…restaurace U Templářů je restaurací s tradicí, naši kuchyři jsou všichni stejně šikovní – pizzaři také. Jsme stará restaurace po částečné rekonstrukci, objekt je stará mučírna a katovna. Personál máme smíšený cizinci i češi, většinou mají dobrou náladu a problémy nebívají. K recenzím mohu jen říci, že např paní která si stěžuje právě na ubrusy a na to že nemohla dopít čaj, byla na provozovně 3 hodiny s 1 pizzou a 1 čajem. Což je nereálné, jsme malinká restaurace a objednávky místa se dělají i týdny dopředu. Prosím zde se uvádí recenze né myšlenkové pochody či úvahy. Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtel bych se zeptat, jestli lze prijit do restaurace s voucherem (voučrem) i o víkendu.
Dekuji.
Dobrý den, Tomáši,
ano samozřejmě, také o víkendu si můžete pochutnat na této dobrotě :-)
Krásný den. Míša
POZOR je možné vouchery využívat pouze po telefonické nebo písemné rezervaci!!! Děkujeme