Kvalitní bavlněná prostěradla z jersey v mnoha barvách a velikostech
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
Chci se zeptat, jak to bude s velikostí 160×200cm? Měla jsem informaci, ze
koncem března bude také v nabídce na Slevomatu. A do teď jsem ji tu
neviděla. Děkuji
Dobrý den, velice se omlouváme za zpoždění, ale v průběhu května se
tato velikost jersey prostěradel určitě objeví v nabídkách na
slevomat.cz.
děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Už se mi to podařilo, děkuji.
Dobrý den, nejde mi to. Platím kartou, odběr zásilkovna, vždy je na konci způsob dodání, musím zaškrtnout při každé objednávce zvlášť 🙁
Dobrý den, Ivo,
je nutné si oba kusy vložit společně do košíku a objednávku dokončit,
aby vám bylo účtováno pouze jedno poštovné :-)
Hezký zbytek dne. Míša
Dobrý den, zajímalo by mě, jak mám postupovat v případě, chci li si koupit dva kusy prostěradel na jednolůžko a jedno v celku (aby byla účtována cena za jedno poštovné). Děkuji
Dobrý den, zboží, o které máte zájem, vložte prosím do nákupního
košíku a poté ukončete nákup. Zboží bude odesláno za jedno
poštovné.
Děkujeme
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by prostěradlo 90×200 bylo vhodné na matraci,která má asi 82 cm? Děkuji.
Dobrý den, naše prostěradla jsou vhodná na matrace o výšce do 20 cm.
Dobrý den, mám dotaz, již jsem si u vás objednala jedno prostěradlo, měl to být dárek a protože se všude možně páralo, uznali jste mi reklamaci, prostěradlo jsem si mohla vyměnit za jiné.Již jsem ho tedy nikomu nevěnovala,bylo již po vánocích, ale nyní jsem jej povlékla na postel, a teď,po asi týdnu koukám a prostěradlo je na různých místech „průhledné“.Výměnu za jiné již asi nechci, chtěla bych jej znovu reklamovat.Nevím, jestli se mi to podaří nafotit…Děkuji vám za odpověď, s pozdravem Ivana Svobodová
Dobrý den
omlouváme se za dodání nekvalitního zboží , dovolujeme si Vás požádat
o vyplnění formuláře pro reklamaci – http://aaryan-trade.abcreklamace.cz/
Poté Vám reklamované zboží odešleme na naše náklady do 5 pracovních
dnů, uveďte prosím adresu doručení. Nebo Vám vrátíme peníze za Vaši
objednávku, uveďte prosím číslo objednávky.
Ohledně vrácení zboží Vás budeme kontaktovat.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, kolik ks je možné odeslat za jedno poštovné? Přemýšlím o koupi, ale po přečtení mám trochu strach. Jak je možné, že tolika zákazníkům přišlo vadné zboží? Děkuji
Dobrý den, limit odběru je 10 kusů od varianty zboží (např. prostěradlo určité velikosti a barvy). Na celkový nákup včetně kombinace různých položek z našich akcí na slevomat.cz žádný limit stanovený není. Veškeré opodstatněné reklamace řešíme výměnou zboží na naše náklady popř. vrácením peněz po dohodě se zákazníkem. Celkový počet reklamací u prostěradel nepřevyšuje 3 % z celkového objemu prodaných kusů na slevomat.cz. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, dá se na matraci o rozměrech 200×120×22 použít prostěradlo o rozměrech 200×140? Děkuji.
Dobrý den , naše prostěradla jsou vhodná na matrace o výšce do 20 cm. V případě, že je matrace vyšší, doporučujeme zakoupit větší rozměr prostěradla.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda ještě budete nabízet batikovaná prostěradla? Akci jsem nestihla :) díky
Dobrý den, ano, batikovaná prostěradla (froté i jersey) budou opět
v průběhu příštího týdne v nabídkách na slevomat.cz.
Děkujeme
Tým AARYAN TRADE
Dobry den. Sla by stornovat objednavka? Omylem jsem objednala bavlněná prosteradla misto frote. Děkuji Vacířová
Dobrý den, ano, storno uděláme, odešlete prosím číslo Vaší objednávky e mailem : objednavky@rodinnybalik.cz.
Dobrý den,
měla bych zájem o koupi prostěradla 160×200cm. Četla jsem, že by měla
být k dispozici na slevomatu koncem února. Ale nabídku nemohu nikde najít.
Ukáže se to přímo u této konkrétní nabídky nebo mám hledat jinde?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, velikost prostěradel jersey 160 × 200 cm bude v nabídce na
slevomat.cz koncem března. Omlouváme se za prodlení.
Děkujeme
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, mám matrace rozměru 80 × 200 cm…budete mít v nabídce
i tento rozměr. Od kamarádky jsem na zkoušku půjčila prostěradlo
90 × 200 cm , ale je to moc široké.
Děkuji
Dobrý den, bohužel rozměr prostěradla 80 × 200 cm v nabídce nemáme.
dobrý den, dnes jsem si objednala bavlněná Jersey prostěradla a omylem mi tam skočila 2× meruňková 140× 200 a 2× námořnická modř 180× 200, tak jestli by bylo možno poslat po jednom (1× meruňková a 1× námořnická modř) a ty dvě vyměnit za 1× zelená 140×200 a 1× vínová 180×200 moc se omlouvám a děkuji, platbu jsem poslala v neděli tak ta bude tak v pondělí připsána Děkuji Zdeňka Karolová
Dobrý den, Váš požadavek ohledně změny v objednávce odešlete prosím na náš e mail (objednavky@rodinnybalik.cz), Uveďte prosím číslo Vaší objednávky. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den. Objednala jsem si jednou prostěradla hned 3 kusy.na dvou byli díry.Reklamaci jsem neřešila. Díry zasílá.Zkusila teď znova si objednat další jedno a věřila,ze bude v pořádku,ale nikoli opět další vada zavítá díra? To snad už ne.Pisete kvalitní povlečení?
Dobrý den omlouváme se za dodání nekvalitního výrobku, odešlete
prosím číslo Vaší objednávky na náš e mail (objednavky@rodinnybalik.cz)
a přiložte fotku defektu na prostěradle. Reklamaci vyřídíme na naše
náklady do 5 pracovních dnů a odešleme Vám nové prostěradlo. Ohledně
vrácení zboží Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení Tým AARYAN
TRADE
Upravit Další Další
Asi byste měli upravit titulek. Podle reakcí zde, asi moc kvality za tu cenu nelze čekat. Navíc, renomé firmě zmetky určitě neudělají.
Dobrý den,
objednal jsem si dne 13.2.2017 u Vás přesně 40 kusů prostěradel, které
jsem zaplatil přes kreditní kartu, kdy platba proběhla v pořádku. Do
objednávky jsem zadal můj správný e-mail a dodnes mi nepřišel potvrzovací
objednávkový e-mail. Dokonce při posledním kroku objednávky mám potvrzeno:
Děkujeme! Platba proběhla v pořádku, kde je opět vypsán můj e-mail
(v pořádku), na který mi má dorazit výše objednávkový e-mail. Děkuji
za odpověď.
Dobrý den, Martine,
zasílám tedy ještě jednou, raději však koukněte i do spamu či do
složky hromadné, aby se vám tam nezatoulalo :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den, bohužel až po vyprání a natažení na postel jsem našla zmolek a dírku. Je možné i tohle reklamovat. Děkuji Petra
Dobrý den omlouváme se za dodání nekvalitního výrobku, odešlete prosím číslo Vaší objednávky na náš e mail (objednavky@rodinnybalik.cz) a přiložte fotku defektu na prostěradle. Reklamaci vyřídíme na naše náklady do 5 pracovních dnů a odešleme Vám nové prostěradlo. Ohledně vrácení zboží Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení Tým AARYAN TRADE
Dobrý den…na Vaši adresu objednavky@rodinnybalik.cz ..jsem Vám poslala maily ohledně reklamací. Děkuji za info K.K.Davidová
Dobrý den
Vaši reklamaci jsme přijali a postup vyřízení reklamace naleznete v e
mailu.
Děkujeme
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
dnes jsem obdržel objednávku na 2 bavlněná prostěradla jersey, s tím,
že zatím jedno v šedé barvě má u šitého okraje asi 0,5 cm díru.
Jaké jsou podmínky vrácení vadného kusu? Balící pouzdro jsem již
vyhodil. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den
omlouváme se za dodání nekvalitního výrobku, odešlete prosím číslo
Vaší objednávky na náš e mail (objednavky@rodinnybalik.cz)
a přiložte fotku defektu na prostěradle. Reklamaci vyřídíme na naše
náklady do 5 pracovních dnů a odešleme Vám nové prostěradlo. Ohledně
vrácení zboží Vás budeme kontaktovat.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, dá se použít některý z rozměrů prostěradla na postel 160×200? Děkuji
Dobrý den, akci na prostěradla 160 × 200 cm připravujeme a objeví se na slevomat.cz koncem února.
Dobrý den objednal jsem si u vás prostěradla která dorazila po kontrole
jsme však zjistili že jedno je na dvou místech děravé tak jsem poslal dotaz
na vaše reklamační oddělení email dotaz na vyřešení reklamace a i po
urgenci se nám dodnes nikdo neozval. Můžete mi odpovědět jestli mi pošlete
nové a vyzvednete si to děravé nebo se dohodneme jinak.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, omlouváme se za nekomunikaci, Vaše reklamace je vyřízena a
reklamovaný kus prostěradla obdržíte prostřednictvím Zásilkovny tento
týden. Zásilka již byla expedována.
Číslo zásilky naleznete v e mailu.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
100% bavlnu lze prát minimálně na 60%, ale i 90%. Někdy je to nutné, tak
proč uvádíte praní pouze na 40%? Pro mě je to skryté klamání. V jaké
zemi jsou prosím prostěradla šité?
Děkuji Petr
Dobrý den, základní informace o údržbě napínacích jersey
prostěradel opatřených všitou gumou ( v akční nabídce na slevomat.cz)
jsou následující:
Prostěradla můžete prát v pračce, doporučená teplota je 40 °C.
Prostěradla je třeba před prvním použitím alespoň jednou důkladně
vyprat v pračce na dlouhý bavlněný program s příslušným pracím
prostředkem, nejlépe odděleně, aby byly dobře odstraněny zbytkové barvy a
nečistoty z výroby. Sušení v sušičce je možné a to delší sušení na
nízkou teplotu. U jersey prostěradel není žehlení nutné. Prostěradla
nevyvářejte, nemandlujte ani nebělte. Prostěradla jsou vyrobena
v Pakistánu.
Tým AARYAN TRADE
Chci se jen optat, jak je možné, že na novém prostěradle od Vás byla zašitá díra? Zboží jsem nevracela, ale nepřijde mi to normální.
Dobrý den, omlouváme se za dodání nekvalitního výrobku. Vaši reklamaci
rádi vyřešíme a zboží odešleme znovu na naše náklady, stačí jen
odeslat e mail (objednavky@rodinnybalik.cz)
a uvést číslo Vaší objednávky, stručně popsat defekt a odeslat
obrázek.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, mám zvýšenou matraci, bude stačit na to rozměr vašeho prostěradla na založení pod matrací, aby nebyla vidět?
Dobrý den, naše prostěradla jsou vhodná na matrace o výšce 20 cm.
Pokud máte matraci vyšší doporučujeme zakoupit větší rozměr
prostěradla.
Tým AARYAN TRADE
Na jak vysokou matraci lze pouzit.? Dekuji
Dobrý den, naše prostěradla jsou vhodná na matrace o výšce 20 cm.
Pokud máte matraci vyšší doporučujeme zakoupit větší rozměr
prostěradla.
Tým AARYAN TRADE
Mám zvýšenou matraci, je vhodné zakoupit vaše prostěradlo?
Dobrý den, naše prostěradla jsou vhodná na matrace o výšce 20 cm.
Pokud máte matraci vyšší doporučujeme zakoupit větší rozměr
prostěradla.
Tým AARYAN TRADE
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Teď jsem si objednala a již zaplatila hnědé prostěradlo,takže teď po přečtení dotazů ohledně reklamací,mohu očekávat díru :-o Kvalitní asi prostěradla nebudou,jak je psáno.No uvidíme.
Vážená zákaznice, AARYAN TRADE s.r.o. je obchodní společnost a obchod bereme jako službu Vám zákazníkům. To znamená, že neseme plnou zodpovědnost za naše dodavatele i za přepravní společnosti atd…atd…atd… Pokud tedy zjistíte, že Vámi objednané zboží neodpovídá specifikacím uvedeným na slevomat.cz, neváhejte nás kontaktovat ( e mail: objednavky@rodinnybalik.cz nebo telefonicky: +420 777 973 803).
Pevně věříme, že se i Vy přidáte k 96 % zákazníků, kteří jsou spokojeni s našimi službami.
Děkujeme
Tým AARYAN TRADE