Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Valentýnský pobyt s polopenzí na Vysočině: Wellness, bowling i jízda kočárem
Hodnocení podniku Hotel Šiškův mlýn****
Personál příjemný a lokalita super
fajn relax
..
Klid a úroveň resortu,
V tomto termínu dost omezené stravování jak snídaně tak i večeře.
Prostředí, ubytování, služby
Nikoliv
Bazén, bowling, pěkné prostředí, příjemný personál.
prostředí, ubytování, ochota personálu
bohužel, na internetových stránkách mají, že je k dispozici i dětský koutek, což bohužel není, pouze venkovní hřiště, ale v unoru byla na něj zima. A bazén by byl super, ale studená voda, malej měl hned modré rtíky…i pro nás to bylo ledové :(
Venkovní vzhled hotelu je velice pěkný.
Wi‑Fi připojení šlo na pokoji bezproblému.
Vstříný personál.
Lednička na pokoji + skleničky na víno
Velká vana s triskama (mezonet)
Na pokoji (mezonetové apartmá) byla poměrně zima a radiátor v koupelně byl nefunkční, tudíž sušení osušek nebylo možné.
Osušky na pokoji byly tvrdé a daly by se použít místo struhadla.
V prostoru bazénu byl značný zápach způsobený vlhkostí a špatným odvětráváním. Pravděpodobně byl nějaký problém s odpady, protože na pánském WC, které je u vchodu do baru a u převlékárny, která se využívá před vstupem do bazénu byl odtok pokrytý hnědým povlakem a vyházel z něj značný zápach.
Nedostatek bowlingových koulí znemožňuje hru na obou dráhách, tak aby samotná hra netrvala moc dlouho a mohlo se vystřídat více lidí.
Nedalo se platit kartou i když je psáno, že je to možné (prý se jim zrovna rozbil terminál). Recepční nás na to mohla upozornit při příjezdu, nebo by to mohlo být alespoň někde viditělně napsané.
Víno nalévané z pet lahve nepůsobilo zrovna dobře.
Večeře byla chuťově dobrá, ale výběr nevhodný. První jídlo guláš a druhé prejt s bramborem není zrovna povedená kombinace.
Rezervace proběhla bez problémů- emailová komunikace s hotelem v naprostém pořádku
všechno ostatní…
Mezonetový apartmán rozhodně neodpovídal úrovni 4*, čistota velice slabá, zašlý tmavý koberec, v pokoji všude létaly mouchy (napočítali jsme jich asi 10), po parapetech a na zemi byly také mrtvé mouchy. Prostěradlo se zdálo být použité, na dětském povlečení bylo cosi zaschlého… V apartmánu byla zima, což jsme se snažili řešit přímo s recepční, bohužel topení nezačalo topit, ale byla nám nabídnuta alternativa přestěhování či přímotopu, který jsme využili. Jak jsme zjistili z hodnocení ostatních hostů, nebyli jsme jediní, komu byla zima…
Snídaně rozhodně nebyly francouzské a už vůbec ne bohaté, bylo nám nabídnuto, zda chceme salámový talíř nebo míchaná vejce, popř. hemenex, na „švédském stole“ bylo pouze máslíčko, džem, paštika a jogurty… Ovoce se objevilo až 3.den pobytu (asi na zákl. stížnosti nějakého klienta)
Večeře jsme vybírali z menu, kde každý den byla uvedena skoro stejná jídla, která kvalitou i chutí odpovídala školní jídelně 80.let
Protiproud v bazénu nefungoval a v sauně tekla voda ze sprchy jen opravdu velmi slabým pramínkem, spíše tedy netekla, takže se ani nedalo pořádně ochladit.
Bowling nebyl k dispozici po celou dobu pobytu ale jen před večeří nebo po večeři…, příp. po obědě.
Turistický popis s mapkami a popisem všech tras jsme neobdrželi ani po dotazu, zda něco takového dostaneme.
Na voucheru je uvedeno, že zvířata nejsou povolena, ale ve vedlejším pokoji pravidelně štěkal a vyl pes velkého plemene.
Pivo v minibaru bylo 14dní před koncem spotřeby, etiketa celá plesnivá…
Ubytování i služby rozhodně neodpovídají úrovni hotelu 4*, dle výše uvedeného byla cena opravdu přemrštěná a my byli nespokojeni.
Jediná paní recepční se opravdu snažila a byla ochotná, ale bohužel nebylo v jejích silách vše napravit…
byli jsme naprosto spokojeni
Exterier, interier
Slabsi nabidka bufetove snidane
Bazén, masáže, lokalita podniku
příjemné prostředí, ochotný personál
BOMBA!
Hotel a služby dokonalost, rozhodně doporučuji lidem, kteří si chtějí odpočinout a umí ocenit chvíle klidu. Vyhřívaný bazén, bowling, kulečník, sauna, posilovna – VŠE jsme využívali naplno, a přitom jsme nikdy nebyli rušeni ostatními klienty.
Luxusní apartmán… byl opravdu luxusní. Obrovský prostor, přijdete si jak na zámečku a výřivka v koupelně je dokonalým bonusem na zakončení dne.
Oceňujeme celý personál, který fungoval na 110%, vždy nám vykouzlil úsměv na tváři, nic nebylo problémem a vždy byl ochotný cokoliv udělat nebo pomoci. Velký plus za pana kuchaře a také doporučuji vyzkoušet masérku Dagmar. ;)
Rozhodně se sem ještě vrátíme ! :)
Krytý bazén, milý personál.
Velmi slabé snídaně, žádný výběr, nebylo kam chodit na obědy, restaurace otevřená až od 18.00 hodin, v okolí nic není.
Místo Bazén/wellness
Příroda
Originalita
Na **** a využití potenciálu nádherného místa a mimořádného zážitku, je co dohánět
Jinak ale moc prijemny pobyt.
Příjemný personál.
K dispozici nádherně „vyhřátý“ bazén, výborná finská sauna, bowling.
Doporučuji doobjednat „Dornovu masáž“
Ubytování, přístup personálu.
Stravování, zvláště večeře byly hrozné!
hotel, prostředí
malý výběr jídla, v pokojích jde slyšet každé slovo ze sousedního pokoje
bazén, ubytování, obsluha
katastrofální jídlo…bohaté snídaně?chleba žádný o kávu si neustále říkat, to co bylo, se slovy popsat nedá.....s tím jsme se ještě nesetkali, s přibývajícími dny se tenčily zásoby, to se musí zažít…1 večeře, polévka česnečka, rybí…2 večeře už jenom rybí a stejné jídlo jako minulou večeři, při dotazu , že to je včerejší jídelní lístek, odpově?d, máte tak 3 jídlo jiné, první večr pivo prosím…nezavezli nám, druhý den, ještě z Prahy nepřivezli…katastrofa…nikdy více na Šiškuv mlýn.....4 hvězdy a peníze, které tomu vůbec neodpovídaly…v ledničce trocha pití…za tu sumu, bych se styděla, prodávat tyto produkty, myslím, že to mělo být v ceně…jedním slovem , co se jídla týče hrůza, nenabízet......
Dobrý den Vážení hosté,
V první řadě mi dovolte alespoň touto cestou poděkovat Vám za Váš čas, který jste věnovali
Sepsání Vaší recenze po pobytu stráveném u nás v hotelu .
Vážím si Vašeho názoru a věřte ,že jste udělali to nejlepší pro nás co jste učinit mohli , z Vašeho
Komentáře lze posunout služby k vyšší kvalitě.
Co se týká Vašeho hodnocení stravy , toto mě skutečně zaráží a jedním slovem mrzí , většina našich hostů jsou s chutí pokrmů velmi spokojeni , věřím , že je to především tím , že používáme výhradně čerstvé suroviny s velmi nízkým zastoupením mražených surovin a v neposlední řadě našimi kuchaři , kteří spolu s letitými zkušenostmi z předních gastronomických podniků v rámci CR věnují přípravě pokrmů pro naše hosty zvýšený zájem spolu s přirozenou láskou , díky které pokrmy chutnají tak skvěle . K Vašemu komentáři který se týká snídaní … snídaně připravují naši kuchaři za asistence obsluhy čerstvé tzv. ,, na přání hosta“ … podoba snídaně tedy v danou chvíli závisela čistě jen na Vaší chuti a přáních . Mrzí mě Vaše rozhořčení z nedostatku chleba , kuchaři podávali domácí ,,francouzské bagetky“ které připravili , po společném hodnocení však i nadále budeme s pravidelností zařazovat chléb a další jiné pečivo z ,,bílé i tmavé mouky“.
Káva …. Jelikož Vám, našim hostům chceme dopřát skutečně kvalitu co se směsí týká , podáváme v rámci snídaňové kávy výběrovou směs Julius Meinl , která věřte nabízí pro znalce kávy vysoký standard , namísto jiných směsí které jsou hostům hojně podávány v konkurenčních hotelích nejen v rámci snídaňové kávy , ale bohužel i např. na barech a v hotelových restauracích .
Množství šálků není omezeno počtem, stačí pouze komunikace s naší obsluhou , která Vám ráda kávu připraví a přinese namísto samoobsluhy , která mi přijde v hotelu na úrovni **** ne příliš vhodná…. Ale samozřejmě záleží na vkusu .
K části Vašeho komentáře týkajícího se večeře , menu které je připraveno v rámci pobytového balíčku , který nabízejí naši obchodní partneři … nabízíme polévku v některých dnech dvě polévky a stále výběr ze 3. Až 4. Pokrmů , tento výběr je velmi slušný jelikož většina hotelů řadí do tohoto menu 1. Maximálně 2. Pokrmy . K dispozici Vám byl samozřejmě náš stálý jídelní lístek , který je obsáhlý a zaručeně by jste v něm našli pro sebe spoustu chutných pokrmů , věřím , že ochutnáte naši kuchyni při své další návštěvě . Děkuji , že jste zmínili skutečnost změny pokrmu I v tzv. ,,balíčkovém jídelním menu” ano , občasně naši kuchaři samozřejmě obměňují I toto menu , tak aby hosté mohli ochutnat různé druhy pokrmů .
Pivo … chyba vznikla na naší straně , po komunikaci s naší obsluhou Vám nebyla detailně vysvětlena situace , točené pivo nebylo v rámci těchto dnů vůbec součástí nabídky na místo točeného piva bylo v nabídce výběrové pivo Pilsner Urquell o obsahu 0,33l spolu s ovocným ciderem Kingswood ,druhý den bylo točené pivo zajištěno osobně mojí osobou .
Rooming bar … ,,trocha pití” jak uvádíte ve své recenzi , naše pokojové ledničky které jsou Vám k dispozici po celou dobu Vašeho pobytu a pravidelně doplňovány obsahují bílé a červené víno , Pivo Pilsner Urquell , Juice Granini , Red Bull , coca-cola , sprite, Fanta , Aquila neperlivá , Mattoni perlivá , Jameson, Havana, Absolut vodka , Crodino ,pochutina v podobě čokoládek a jiných sladkostí .Tento sortiment mi nepřijde skutečně jak píšete ,,jako trocha pití” když vezmu v potaz navíc skutečnost , že hotelová restaurace má provozní dobu dle přání hostů a sortiment nápojů je skutečně velmi bohatý …
K cenové politice , věřte , že bych Vám jako našim hostům velmi rád poskytl i tyto nápoje a pochutinky v balíčků zdarma , na ceně balíčku by se tato věc projevila zvýšením ceny balíčku a to by nebylo fér vůči většině hostů , kteří využijí raději občerstvení na restauraci , nebo baru …
Cena např. Za Coca-Cola 0,33l za 30,- je myslím přátelská .
Věřím , že v budoucnu v rámci Vaší návštěvy našeho hotelu Vám splníme všechna Vaše očekávání.
S přátelským pozdravem,
Filip Norba
Ředitel hotelu