2 půllitrové drinky Fruitisimo plné lásky a zdraví – Srdcovka a Valentýn
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
přestože drinky byly moc dobré, byla jsem nespokojena s tím, že když jsem
přišla uplatnit voucher, bylo mi řečeno, že nejsou lahvičky a nejspíš
nebudou ani zítra a jenom možná za dva dny. Což je týden před skončení
platnosti voucheru docela nepříjemné…
Dobrý den, Petro,
děkujeme, že jste se na nás obrátila. Problém s dodávkou lahví vznikl na
straně dodavatele. Velmi se za to omlouváma a děkujeme za pochopení!
Avion Ostrava – usmevava a prijemna slecna. Oba drinky v poradku :-)
Pěkný den, Terezko,
moc děkujeme, že s námi sdílíte svou pozitivní zkušenost. Do Ostravy
Vaši chválu vyřídíme!
Dobrý den, musím vouchery tisknout nebo je stačí ukázat v mobilu? Nemám tiskárnu.
Pěkný den, Šárko,
vouchery určitě netiskněte. Kód stačí obsluze nadiktovat či ukázat
v mobilu. Přejeme pěkný den!
Dobrý den, naprostá spokojenost! :) Pán v Brně v Campus Square se snažil oddělat co nejvíce pěny a ve výsledku byly nápoje opravdu půllitrové. Také byl opravdu příjemný a popřál mi pěkný den, jen tak dál! :)
Zdravíme, Kristýno, a děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaši chválu vyřídíme do Brna.
Dobrý den, dnes jsem si zakoupil drinky v Brně – Campus Square a musím pochválit pana, který drink dělal. Byl velmi příjemný, takový člověk umí zpříjemnit den :) ;)
Zdravíme, Luboši,
moc děkujeme za Váš komentář. Do Campusu Vaše slova chváli
vyřídíme!
Dobry den,
neda mi to a musim moc pochvalit a podekovat prijemnemu mladikovi z Vankovky,
Z DNESNI navstevy jsem si odnasela dve pullitrove lahve a snad poprve bylo
stavy vice nez pul litru.. i slecna na pokladne byla prijemna a
usmevava..dekuji..ze dokazete mile prekvapit, i kdyz ocekavani bylo velke..
vy jste ho tentokrat predcily :-) Na zdravi! :-)
Krásný den, Libuše,
moc Vám děkujeme, že jste se s námi podělila o příjemnou zkušenost.
Vaše slova chváli do Vaňkovky vyřídíme! :) Přejeme krásný den!
Dobrý den. Tak jsem dnes navštívila Vaši pobočku poprvé a doufala jsem, že ne naposledy. K objednávce – na začátku jsem se ještě ptala, jestli jde nápoj do lahviček s sebou a prý ano. Po připravení mi bylo řečeno, že se pán omlouvá, ale že lahvičky nemají. Škoda, kdyby to řekl předem, zašla bych jindy. A o úsměvu ani nemluvě… Jinak oba chuťově dobré, jen škoda, že jsem musela jeden vypít v rychlosti tam. :(
Pěkný den, Martino,
děkujeme za Váš komentář. Za tuto situaci se omlouváme, určitě by se to
stávat nemělo. Mohla byste se nám prosím ozvat na e-mail info@fruitisimo.cz
s informací, na které pobočce k tomuto došlo, abychom mohli situaci
efektivně řešit?
Předem moc děkujeme!
Dobrý den,
chci se zeptat jak je to teda s tím 0,5 L. Ptal jsem se paní jestli teda,
když to pění, tak po sednutí pěny to bude 0,5 litru a neo jestli mě to
může méně rozmixovat, aby to tolik nenapěnilo. Bohužel drinky byly zase
napěněné a tak z toho člověk má cca 0,3 – 0,4 L nápoj. Jelikož jsme
si s manželkou dávali stejnou příchuť s tím zázvorem, tak jsem si pěny
užili až až. Jedná se o pobočku Ostrava Nová karolína.
Jinak ale máte drinky výborné. Ještě doladit a nebo doškolit obsluhu a
budete jednička :)
Fajn den.
Dobrý den, Adame,
moc děkujeme za vaši zpětnou vazbu, jsme rádi, že Vám drinky chutnaly.
Již chvíli po vydání drinku je viditelné, zda obsluha dodržela recepturu a
míra nápoje odpovídá 0,5 l. Pokud tomu skutečnost neodpovídala, je
ideální reklamovat drink ihned. Velmi se za tuto stiuaci omlouváme – naše
barmany na to samozřejmě upozorníme a věříme, že se to již nebude
opakovat.
Krásný den i Vám!
Dobrý den, dnes jsem byla uplatnit voucher ve Vaňkovce v Brně. Nechala jsem si dát drinky do lahviček – jeden je hodně napěněný a druhý zase podmírák. Minule mi zbytek drinku, který zůstal dali alespoň dopít, takže to šlo, ale takhle. Jsem zklamaná. Foto můžu zaslat mailem.
Dobrý den, Květa, děkujeme za Vaši reakci. Pěna je sice součástí drinku, jelikož vzniká při jeho výrobě, podmírák jste ale dostat neměla. Takové případy je ideální „reklamovat“ na místě. Dodatečně se omlouváme, provozovnu na to samozřejmě upozorníme a věříme, že se to již nebude opakovat.
Včera jsem vyzvedávala drinky v Radlické ulici a opět jsem nedostala
slevovou poukázku pro příští nákup. Drink Valentýn byl po opadnutí pěny
plný do 3/4.
Minulý týden jsem vyzvedávala na Harfě a také bez poukázky. Ještě mám
jeden voucher, tak snad do třetice :D
Dobrý den, Romano, děkujeme za informaci, pobočky jsme na to upozornili. Pokud by obsluha zapomněla slevovou knížku vydat, klidně si o ni příště řekněte.
Na Cernaku paní odšťavňovala grepy (jiný nápoj než tohle) přímo do kelimku🙂👍👍
DOBRÝ VEČER, CHCI SE ZEPTAT JESTLI MÁTE POBOČKU V MLADÉ BOLESLAVI
A JESTLI TAM TATO AKCE PLATÍ.
DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ HANKA
Hezký den, Hana, v Mladé Boleslavi sice pobočku zatím nemáme, ale voucher môžete uplatnit na 35 pobočkách po celé republice. Jejich seznam naleznete v pravé části detailu akce pod „Podmínkami uplatnění“. Budeme se na Vás těšit!
Dobrý den, taky se podělím o zkušenost s uplatněním voucheru na provozovně v Metropoli Zličín. Oba nápoje byly dobré, dokonce ani nešlo o „podmíráky“ :)) Jediné co bych vytkla je, že jsme nedostali slevovou knížku na příští nákup, ačkoliv na účtence byla. Nevíme, zda o nich obsluha nevěděla nebo prostě došly.
Dobrý den, Ivča, děkujeme za sdílení pozitivní zkušenosti. Za nevydání slevové knížky se však omlouváme, měla Vám být určitě vydána. Prodejnu na to upozorníme, aby se to již neopakovalo.
Dobrý den,
koupila jsem si 3 vouchery a chtěla jsem si drink koupit v OC Chodov, ale
Vaše prodejna je zavřená. :-( Mohu se zeptat, zda bude v nejbližší době
otevřena ?
Na infu mi řekli, že nevědí kdy a jestli vůbec bude vaše prodejna
otevřena .....
Děkuji za odpověď Daniela
Dobrý den, Daniela, na prodejně OC Chodov aktuálně probíhá rekonstrukce (otevíráme začátkem března), proto tato prodejna ani není uvedena mezi prodejnami, kde je možné voucher uplatnit. Na Chodově máme ještě pobočku The Park, nebo v Praze dalších několik desítek poboček, které se budou těšit na Vaši návštěvu!
Dobrý den,
i já přidám svou zkušenost. Dnes jsem byla v Auparku v Hradci Králové.
Měla jsem kupon z této akce. Nejprve byl problém v tom, že neměli
hrušky, tudíž bylo možné objednat pouze nápoj Valentýn, ale slečna se
omluvila a tak toto neberu jako nějaký velký „hřích“.
Nechala jsem si drinky nalít do lahviček. A nastal opět problém se stále
zmiňovanou pěnou. Šťáva byla sotva do třičtvrtě lahvičky u obou
nápojů. Reklamace však nebyla vyřízena. Přede mnou si také stěžoval
pán na to, že nemá správnou míru drinku a slečna mu řekla, že si s tím
musí pořádně zamíchat a bude to dobré. Opravdu zamícháním nedojde
k tomu, že pěna zmizí. Nejenže tu avizujete novou recepturu, která dělá
minimum pěny, ale Váš personál ani nepřizná vlastní chybu a dělá ze
zákazníku s prominutím „blbce“ tím, že jim řekne, aby si drink
zamíchali a bude to dobré. Mám i vyfocené lahvičky, schválně jsem drinky
nechala 20minut stát a pak fotila, foto jsem bohužel nejde vložit, ráda vám
ho však zašlu na email.
Slevový kupón jsem také neobdržela!
Nejsem nespokojena poprvé a lituji toho, že jsem zde na Slevomatu zakoupila
více voucherů. Příště se s největší pravděpodobností obrátím na
Vaši konkurenci :(
Dobrý den, Lenka H., za tuto situaci se dodatečně moc omlouváme. Mohla byste se nám prosím ozvat na e-mail info@fruitisimo.cz a zaslat i případnou fotografii? Předem děkujeme!
Drinky v OC Nisa moc dobre a s penou zadny problem :-).Sleva automaticky vydana.Takze spokojenost:-)
Dobrý den, Pavla, moc děkujeme za pozitivní reakci a budeme se těšit na Vaši další návštévu!
Dobrý den, lze nějak specifikovat množství pěny u nápojů – nějakou toleranci, kdy je ještě množství nápoje v pořádku? Zatím jsem využila voucher dvakrát, v OC Lužiny v Praze bylo množství pěny opravdu neúnosné, v Quadriu už to bylo o něco málo lepší. Ale výsledný dojem je více než rozpačitý.
Dobrý den, Lenn Ka,
naše kelímky i lahvičky jsou připraveny tak, že nad ryskou 0,5 l je
ještě dostatek prostoru pro případnou pěnu. Pokud je pěna pod touto
ryskou, došlo ze strany obsluhy k nedodržení receptury. Děláme vše pro
to, aby se tato situace nestávala. Pokud však k takové situaci dojde,
upozorněte prosím obsluhu, která vám v tomto případě musí vyjít
vstříc.
Dobry den,
je mozne do napoje nedat jablko nebo jeste lepe, ho nicim nahradit, napriklad
pomerancem?
Jsem alergicka na jablka.
Dekuji
Dobrý den Magda, jablko tvoří v případě těchto dvou drinků jednu ze základních surovin, takže bohužel nahradit nelze. Děkujeme za pochopení!
Velice chválím obsluhu v OC Quadrio. Obsluhovali nás dvě mladé, usměvavé slečny, i kdyz měly hoňku stále byly příjemné narozdíl od OC Černý Most, kde nam nenabídly ani slevy. Drinky byly skvěle příště zakoupime zas.
Dobrý den, Marie,
moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Do Quadria vyřídíme slova chváli, na
Černém mostě se zaměříme na to, aby se nic podobného nestávalo. Budeme
se těšit na Vaši příští návštěvu!
Dobrý večer. Dnes objednáno v OC Lužiny. Objednáno 2×Srdcovka. Slečně před námi bylo obsluhou vzdáleno, že nemají banány, jestli ji to nebude vadit, že ji ho do nápoje nedají.( Objednala si z klasické nabídky) Nám obsluha neřekla ani slovo,že banány nemají 😐 a do nápoje nám ho nedají. A opět 1/3 drinků pěna. A o slevě na další nákup nemůže být ani řeč, nebyl nám ani nabídnut. Škoda 🤔
Dobrý den, Katy,
velmi se za vzniklou situaci omlouváme. Mohla byste se nám prosím ozvat na
e-mail info@fruitisimo.cz, rádi
bychom se s Vámi domluvili na kompenzaci a zaslali Vám voucher se slevou na
příští nákup.
Předem děkujeme!
Dobrý den, poslala jsem platbu, ale omylem jsem napsala špatný email a
voucher mi nepřišel. Co mám v takové situaci dělat?
Děkuji za odpověď.
Dobrý večer, Moniko,
nic se neděje :-) Mohu vás poprosit o špatný email, který jste zadala?
Předem moc děkuji. Míša
Dobrý den, ochutnali jsme poprvé a jsme nadšeni! S pěnou problém vůbec nebyl, obsluha skvělá – p. Tomáš, pobočka OC Průhonice. Hned kupuju další vouchery, děkujeme za tuto akci!
Krásný den,
velmi děkujeme za pozitivní ohlas. Budeme se těšit na další
návštěvu! :-)
Výborné, koupím další. Uplatnili jsme v Auparku Hradec Králové- milá obsluha.
Dobrý den, Jarko,
děkujeme za slova chvály a věříme, že i příště budete stjejně
spokojená! Těšíme se na Vaši návštěvu!
Dobrý den všem,
ráda bych upozornila na situaci, která nastala včera dopoledne na pobočce
Nový Smíchov: synovi nebyly nápoje vydány: „prý mají potíže
s připojením na internet, stává se to tam často“ a byl odkázán na
„jinou pobočku“.
Takže jen dávám na vědomí, že se toto zřejmě děje (?).. aby s tím
event. i ostatní počítali. Nebo to bylo jen jednorázově? Syn z toho měl
rozporuplné pocity .. prý to spíše vypadalo, že se pracovníkovi do
přípravy moc nechtělo.. :(
Dobrý den, Andreo,
za stiuaci se velmi omlouváme. Řešíme k čemu došlo a zajistíme, aby se
podobná situace neopakovala. Můžete nám prosím napsat na e-mail info@fruitisimo.cz, na
které pobočce v OC Nový Smíchov se toto stalo? Máme tam celkem 3 pobočky
a Vaše upřesnění nám velmi pomůže. Předem děkuji!
dobrý den, musím mít vytištěný voucher nebo stačí kód
z telefonu?
děkuji, Markéta
Dobrý den, Markéto,
šetříme lesy, stačí ukázat voucher např. v SMS :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den,
za mě tedy velká nespokojenost, navštívil jsem s přítelkyní ve čtvrtek
2.2. ve 20:45 pobočku v Plzni v Olympii a chtěl si objednat drinky na
voucher. Bohužel jsem byl ale obsluhou odbyt, že už nám ho neudělají –
už prováděly úklid a myly nádobí. Podle otvírací doby je však otevřeno
do 21:00. Nakonec jsme si ho tedy dali u konkurence na druhém konci
obchodního centra, kde nám vyšli vstříc i ve 20:58 (a s úsměvem).
Pěkný den, Matěji!
Velmi se Vám omlouváme a děkujeme za tuto zpětnou vazbu. Vše předáváme
manažerovi pobočky, který dohlédne na to, aby se situace neopakovala.
Dobrý den, chci se zeptat, zda se mohou vouchery uplatnit i na jiné drinky než na Valentýn a Srdcovka. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Julie,
moc mě to mrzí, ale na jiné drinky to bohužel opravdu není možné.
Nicméně věřím, že ani těmito neprohloupíte a pochutnáte si :-)
Hezký den. Míša
Drinky chuťově výborné (hlavně Srdcovka), bohužel pěna je opravdu
problém.
O víkendu zakoupeny drinky do lahvičky, po 5 minutách obsah lahvičky ve
složení 2/3 šťáva, 1/3 nekonzumovatelná pěna :(
Drinky kupuji pravidelně (spíše tedy u konkurence), ale s tímhle jsem se
nikdy nesetkal (možná je to tím, že konzumuji ihned a nevěnuji tomu
pozornost – nevím – ale pokud si vybavuji, tak konkurence používá
určitá „sítka“), ale odteď si tedy budu dávat větší pozor…
V případě potřeby rád zašlu foto…
Jinak ale děkuji za nabídku, kterou jsme naplno využili celá rodina :)
Dobrý den, Michale,
omluvte prosím pozdní odpověď. Příspěvek jsme mezi ostatními
přehlédli. Děkujeme Vám velmi za zpětnou vazbu. Receptury našich drinků
jsou připraveny tak, aby zde bylo jen minimum pěny. Na základě Vašeho
podnětu a podnětu dalších zákazníků budeme kontrolovat, zda obsluha
drinky správně připravuje. Závěr Vašeho komentáře nás
velmi těší!
V Olympii Brno zase skvělé, slečny usměvavé a rychlé. Přikupujeme další vouchery.
V Olympii Brno zase paráda, rychlé a usměvavé slečny! Chválím a přikupuji další.
Krásný den, Markéto,
velmi děkujeme za milý komentář. Vyřídíme týmu v brněnské
Olympii.
Dobry den.co si muzu jake druhy vybrat bez doplatku kdyz nechci cekat na valentyna
Dobrý večer, Hani,
druhy drinků jsou stále stejné, chuť Valentýna můžete tedy zkusit až do
konce února :-)
Hezký zbytek víkendu. Míša
Dobrý den,
jen bych chtěla poděkovat – dnes jsme byli v Č. Budějovicích, kromě
milé obsluhy jsme neměli problém ani s pěnou, ani s podmírou a oba
nápoje vynikající. Ve Frutissimo jsem byla poprvé a určitě ne naposledy,
ráda půjdu i bez voucheru.
Dobrý den, Hanko,
děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu, velmi si jí vážíme. Předáme
ji i týmu v Českých Budějovicích. :-)
Dobrý den, nápoje jsme si dnes objednali z této nabídky oba dva druhy. Jeden byl v pořádku, druhý měl sotva 300 ml, zbytek v lahvičce byla pěna. Škoda. O kupon na slevu na příští nákup jsme si museli říct, ačkoliv na účtence je uvedeno 1× Kupónová knížka obsluha vůbec nevěděla co po ní chceme.
Dobrý den, Katko,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Vaše negativní zkušenost nás velmi
mrzí, děláme vše pro to, aby se toto nestávalo. Mohla byste se nám prosím
ozvat na e-mail info@fruitisimo.cz
s informací, na které pobočce se to stalo? Rádi bychom se Vámi také
domluvili na kompenzaci. Děkuji!
Dobrý den, chci se zeptat, zda mohu voucher využít i v OC Olympia Teplice, chodím tam do Fruitisima často, ale bohužel tato pobočka na seznamu není, děkuji.
Krásný den, Lucie,
děkujeme za Váš zájem, ovšem v Teplicích pobočku už pár let nemáme.
S největší pravděpodobností se jedná o jiný ovocný bar.
Dobrý den,
dnes jsem si nápoje vyzvedla a v jednom bylo 1/3 pěny, kdybych si neřekla
klidně by mi to vydaly. Když se to slečny pokoušely odstranit stejně to moc
nepomohlo a stále to není 0,5 l. Druhý je v pořádku. Zákazníci přede
mnou to měli taky s pěnou, ale těm to asi nevadilo. Jinak nápoje chutné.
Tvrdíte, že tyto nápoje nepění bohužel to není pravda.
Krásný den, Petro,
mohla byste se nám prosím ozvat na e-mail info@fruitisimo.cz
s informací, na které pobočce se to stalo, abychom mohli situaci efektivně
řešit? Rádi bychom se Vámi také domluvili na kompenzaci. Děkuji!
Dobry den v pondeli jsem prevodem zaplatil 2kupony fruktisimo.na jmeno ladislav Vašek. Overte platbu a zaslrte mi kupon.rad bych ho ted promenil
Dobrý večer, Vašku,
bohužel na tomto emailu nevidím žádnou objednávku, mohu vás poprosit
o variabilní symbol objednávky?
Předem moc děkuji. Míša
Dobrý den, proč tato nabídka neplatí pro Fruitisimo Karlovy Vary? Děkuji za odpověď.
Pěkný den, Martino,
tato akce není v Karlových Varech platná z provozovních důvodů.
Děkujeme za pochopení!
Dobrý den, proč už není v nabídce Pohoda jahoda a dětská cena? V Aquapalace jsme každý týden po plavání dětem i nám drink kupovali :-(
Dobrý den, Kláro,
nabídku jsme v nedávné době upravili a, bohužel, dětské drinky v ní
nezůstaly. Při aktualizaci se snažíme nabídku zatraktivnit a také
zohledňujeme, o které drinky mají zákazníci největší zájem. Věříme,
že dětem vyberete jiný z našich drinků.
Dobrý den, na stránkách máte napsány dva termíny s rozmezím uplatněním voucheru, který prosím platí? od 1.2. nebo od 13.2.?
Pěkný den, Michaelo,
zákazníci Slevomatu si mohou drinky Srdcovka a Valentýn vychutnat již od
1. 2. 2017.
Chválím zaměstnance na pobočce v Quadriu😊
Pěkný den, Kláro,
moc děkujeme za slova chvály, předáme je k zaměstnancům! :-)
Dobrý den ! Proč se tato nabídka tentokrát netýká i OC Chodov, jako v předchozích akcích.
Dobrý den, Aleno,
důvodem je probíhající rekonstrukce našeho baru v OC Chodov, který bude,
bohužel, v termínu akce uzavřen. Děkujeme za pochopení!
Dobrý den, nabídka platí od 1,2,, byl by problém v plzni uplatnit voucher před tímto termínem? v neděli tam máme cestu. máme to do Plzně 70 km, takže se mi pro to jinak nevyplatí jet extra. děkuji za odpověď-
Pěkný den, Marie,
mrzí nás, že Vás zklameme, ale opravdu není možné voucher využít
dříve.
Děkujeme za pochopení!
Dobrý večer, platí na pobočce v OC Novodvorská Plaza? ??
Dobrý den, Marcelo,
v OC Novodvoraská Plaza nemáme Fruitisimo bar. Rádi Vás uvidíme na jiné
z 22 poboček, které v Praze máme. Jejich seznam najdete v pravé části
nabídky „KDE UPLATNIT:“.
Prosím Vás, odkdy není pobočka v Teplicích..? Pobočka je v Olympii, nebo se snad pletu?
Zdravíme, Lucko,
pobočka v Teplicích byla uzavřena v druhé polovině roku 2015.
Dobrý den. Včera jsem kupovala dva velké drinky v OC Smíchov a jak už zde zaznělo, 1/3 byla pěna. 😣
Dobrý den, Katy,
Vaše zkušenost nás mrzí, v takovém případě je nutné drinky reklamovat
ihned u obsluhy.
Jak jsme psali, receptury drinků Srdcovka a Valentýn jsme sestavili tak, že
tvoří pouze minimum pěny. Tyto drinky v současné době v prodeji ještě
nejsou.
Dobrý den při minule akci se hodne řešila míra nápoje,částo nápoj neměl zdaleka 0,5 litru a pry je pěna součástí nápoje a započítává se do míry i když nelze pít, jak je to nyní mate to již ošetřeno abych dostal 0,5 litru nápoje a ne peny? Dekuji
Dobrý den, Ivo,
děkujeme za Váš dotaz. Máte pravdu, loni zazněly i negativní ohlasy
týkající se míry. Vzali jsme si z toho ponaučení a receptury drinků
Srdcovka a Valentýn jsme sestavili tak, že tvoří pouze minimum pěny.
Věříme, že letos budou všichni zákazníci 100% spokojeni.
Když si to necháte v mixeru promíchat jenom trochu, budete mít pěny tak akorát. Nechávám si to takhle dělat vždycky a pokaždé jsou drinky výborné :-)
Dobrý den, jaký je příplatek za lahvičku? Děkuji za odpověď.
Pěkný den, Sylvie,
lahvička je bez příplatku.
Dobrý den, je možné uplatnit i tento kupon v Mlade Boleslavi?
Pěkný den, Jano,
bohužel, v Mladé Boleslavi nemáme pobočku, kupon tam
tedy není možné uplatnit.
Dobrý den,
pokud si drinky odnesu s sebou v lahvičce-je příplatek? A jak dlouho
vydrží-musí se vypít týž den nebo vydrží do druhého dne? Díky za
odpověd
Dobrý den,
pokud je drink uskladněn v lednici, vydrží do druhého dne.
Dobrý den,
v Teplicích tato akce neplatí?
Děkuji
Dobrý den, Lucie,
v Teplicích nemáme pobočku, akce tam tedy neplatí.
Dobrý den,
je možné si na akci vzít např. 2× drink Srdcovka? Nebo si případně
místo zázvoru v drinku Valentýn dát jiné ovoce?
Děkuji za odpověď.
Pěkný den, Lucie,
ano, drinky si můžete nakombinovat podle své preference a vzít si např. 2×
Srdcovku.
Pokud nemáte ráda zázvor, naši barmani Vám drink Valentýn mohou udělat
i bez něj. V případě, že byste však chtěla místo zázvoru jiné ovoce,
bylo by to za doplatek dle ceníku „Přísady navíc“. Děkuji za
pochopení.
Dobrý den, načítá se tento nákup na vaši věrnostní kartičku?
Dobrý den, Pavlo,
vzhledem k tomu, že při uplatnění voucheru za nákup těchto drinků
v ovocném baru zaplatíte 0,– Kč, žádné Fruitikoruny se Vám
nenačtou.
V případě, že byste k nákupu ještě něco přikoupila, tak se
samozřejmě Fruitikoruny z doplacené částky standardně načtou.
Dobry den, mezi pobockami neni uveden Karlin, je to omyl, nebo to v te pobocce neplati? Dekuji, Pechovicova
Krásný den, paní Pechovicova,
o omyl se nejedná. Akce se opravdu nevztahuje na pobočku v Karlíně.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, stačí k uplatnění kod v sms nebo musim tisknout voucher? díky L.Kotková
Pěkný den, Lucie,
voucher nemusíte tisknout. Stačí nahlásit kód, který můžete mít jako
SMS nebo klidně i napsaný na ruce! :-)
Dobrý den, něco zeleninového by nebylo? Děkuji
Dobrý den, Renato,
tato akce se vztahuje pouze na drinky Srdcovka a Valentýn. Bohužel, tentokrát
nic zeleninového.
Děkujeme však za dotaz, příště budeme myslet i na milovníky
zeleninových drinků.
jak máte otevřeno v Poliklinice Prosek?
Pěkný den, Hano,
na Proseku máme tuto otevírací dobu:
- Pondělí – Čtvrtek: 8:00 – 16:00
- Pátek: 8:00 – 14:00
Dobrý den k tomu zdraví prospívá i brilantní modř a další dobroty co v tom máte?
Martyns Ready a můžete mi prozradit jak se brilantní modř dostane do freshe, který se připravuje tím, že prodavačka vezme ovoce a hodí ho do odšťavňovače? Asi si to pletete s těmi různými bubble tea.
Dobrý den,
naše freshe, včetně promovaných drinků Srdcovka a Valentýn, jsou
vyráběny výhradně z čerstvého a mraženého ovoce či zeleniny. Žádné
chemické příměsi v nich nenajdete. Celý proces výroby drinku se navíc
odehrává přímo před Vámi a můžete tak sledovat každý krok přípravy
na vlastní oči.
Dobrý den, platí nabídka v Českých Budějovicích? Děkuji
Pěkný den, Evo,
ano, nabídka je platná i pro České Budějovice. V Budějovicích nás
najdete v OC Mercury.
Dobrý den,
musím koupit oba drinky najednou?
Děkuji
Dobrý den, Martino,
ano při uplatnění voucheru je nutné koupit oba drinky. (Drink je však
možné odnést si v lahvičce s sebou pro pozdější konzumaci.)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Musim opet pochvalit personal na Praze 9 v poliklinice 👍🏻 Napoje na 1.
Krásný den, Sandro,
moc Vám děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu! Našim barmankám na poliklinice to vyřídíme.