Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

2 půllitrové drinky Fruitisimo plné lásky a zdraví – Srdcovka a Valentýn

4,8 / 5 Fruitisimo (32 poboček) Hradec Králové  (mapa) 20 292 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Sandra

Musim opet pochvalit personal na Praze 9 v poliklinice 👍🏻 Napoje na 1.

Fruitisimo

Krásný den, Sandro,
moc Vám děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu! Našim barmankám na poliklinice to vyřídíme.

Petra Matuschková

Dobrý den,
přestože drinky byly moc dobré, byla jsem nespokojena s tím, že když jsem přišla uplatnit voucher, bylo mi řečeno, že nejsou lahvičky a nejspíš nebudou ani zítra a jenom možná za dva dny. Což je týden před skončení platnosti voucheru docela nepříjemné…

Fruitisimo

Dobrý den, Petro,
děkujeme, že jste se na nás obrátila. Problém s dodávkou lahví vznikl na straně dodavatele. Velmi se za to omlouváma a děkujeme za pochopení!

Terezka

Avion Ostrava – usmevava a prijemna slecna. Oba drinky v poradku :-)

Fruitisimo

Pěkný den, Terezko,
moc děkujeme, že s námi sdílíte svou pozitivní zkušenost. Do Ostravy Vaši chválu vyřídíme!

Šárka

Dobrý den, musím vouchery tisknout nebo je stačí ukázat v mobilu? Nemám tiskárnu.

Fruitisimo

Pěkný den, Šárko,
vouchery určitě netiskněte. Kód stačí obsluze nadiktovat či ukázat v mobilu. Přejeme pěkný den!

Kristýna Matoušková

Dobrý den, naprostá spokojenost! :) Pán v Brně v Campus Square se snažil oddělat co nejvíce pěny a ve výsledku byly nápoje opravdu půllitrové. Také byl opravdu příjemný a popřál mi pěkný den, jen tak dál! :)

Fruitisimo

Zdravíme, Kristýno, a děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaši chválu vyřídíme do Brna.

Luboš

Dobrý den, dnes jsem si zakoupil drinky v Brně – Campus Square a musím pochválit pana, který drink dělal. Byl velmi příjemný, takový člověk umí zpříjemnit den :) ;)

Fruitisimo

Zdravíme, Luboši,
moc děkujeme za Váš komentář. Do Campusu Vaše slova chváli vyřídíme!

Libuse Nemcova

Dobry den,
neda mi to a musim moc pochvalit a podekovat prijemnemu mladikovi z Vankovky, Z DNESNI navstevy jsem si odnasela dve pullitrove lahve a snad poprve bylo stavy vice nez pul litru.. i slecna na pokladne byla prijemna a usmevava..deku­ji..ze dokazete mile prekvapit, i kdyz ocekavani bylo velke.. vy jste ho tentokrat predcily :-) Na zdravi! :-)

Fruitisimo

Krásný den, Libuše,
moc Vám děkujeme, že jste se s námi podělila o příjemnou zkušenost. Vaše slova chváli do Vaňkovky vyřídíme! :) Přejeme krásný den!

Martina

Dobrý den. Tak jsem dnes navštívila Vaši pobočku poprvé a doufala jsem, že ne naposledy. K objednávce – na začátku jsem se ještě ptala, jestli jde nápoj do lahviček s sebou a prý ano. Po připravení mi bylo řečeno, že se pán omlouvá, ale že lahvičky nemají. Škoda, kdyby to řekl předem, zašla bych jindy. A o úsměvu ani nemluvě… Jinak oba chuťově dobré, jen škoda, že jsem musela jeden vypít v rychlosti tam. :(

Fruitisimo

Pěkný den, Martino,
děkujeme za Váš komentář. Za tuto situaci se omlouváme, určitě by se to stávat nemělo. Mohla byste se nám prosím ozvat na e-mail info@fruitisimo.cz s informací, na které pobočce k tomuto došlo, abychom mohli situaci efektivně řešit?
Předem moc děkujeme!

Adam Řehoř

Dobrý den,

chci se zeptat jak je to teda s tím 0,5 L. Ptal jsem se paní jestli teda, když to pění, tak po sednutí pěny to bude 0,5 litru a neo jestli mě to může méně rozmixovat, aby to tolik nenapěnilo. Bohužel drinky byly zase napěněné a tak z toho člověk má cca 0,3 – 0,4 L nápoj. Jelikož jsme si s manželkou dávali stejnou příchuť s tím zázvorem, tak jsem si pěny užili až až. Jedná se o pobočku Ostrava Nová karolína.

Jinak ale máte drinky výborné. Ještě doladit a nebo doškolit obsluhu a budete jednička :)

Fajn den.

Fruitisimo

Dobrý den, Adame,
moc děkujeme za vaši zpětnou vazbu, jsme rádi, že Vám drinky chutnaly. Již chvíli po vydání drinku je viditelné, zda obsluha dodržela recepturu a míra nápoje odpovídá 0,5 l. Pokud tomu skutečnost neodpovídala, je ideální reklamovat drink ihned. Velmi se za tuto stiuaci omlouváme – naše barmany na to samozřejmě upozorníme a věříme, že se to již nebude opakovat.
Krásný den i Vám!

Květa

Dobrý den, dnes jsem byla uplatnit voucher ve Vaňkovce v Brně. Nechala jsem si dát drinky do lahviček – jeden je hodně napěněný a druhý zase podmírák. Minule mi zbytek drinku, který zůstal dali alespoň dopít, takže to šlo, ale takhle. Jsem zklamaná. Foto můžu zaslat mailem.

Fruitisimo

Dobrý den, Květa, děkujeme za Vaši reakci. Pěna je sice součástí drinku, jelikož vzniká při jeho výrobě, podmírák jste ale dostat neměla. Takové případy je ideální „reklamovat“ na místě. Dodatečně se omlouváme, provozovnu na to samozřejmě upozorníme a věříme, že se to již nebude opakovat.

Romana Havířová

Včera jsem vyzvedávala drinky v Radlické ulici a opět jsem nedostala slevovou poukázku pro příští nákup. Drink Valentýn byl po opadnutí pěny plný do 3/4.
Minulý týden jsem vyzvedávala na Harfě a také bez poukázky. Ještě mám jeden voucher, tak snad do třetice :D

Fruitisimo

Dobrý den, Romano, děkujeme za informaci, pobočky jsme na to upozornili. Pokud by obsluha zapomněla slevovou knížku vydat, klidně si o ni příště řekněte.

Klára Zelenková

Na Cernaku paní odšťavňovala grepy (jiný nápoj než tohle) přímo do kelimku🙂👍👍

Hana Tesaříková

DOBRÝ VEČER, CHCI SE ZEPTAT JESTLI MÁTE POBOČKU V MLADÉ BOLESLAVI A JESTLI TAM TATO AKCE PLATÍ.
DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ HANKA

Fruitisimo

Hezký den, Hana, v Mladé Boleslavi sice pobočku zatím nemáme, ale voucher môžete uplatnit na 35 pobočkách po celé republice. Jejich seznam naleznete v pravé části detailu akce pod „Podmínkami uplatnění“. Budeme se na Vás těšit!

Ivča

Dobrý den, taky se podělím o zkušenost s uplatněním voucheru na provozovně v Metropoli Zličín. Oba nápoje byly dobré, dokonce ani nešlo o „podmíráky“ :)) Jediné co bych vytkla je, že jsme nedostali slevovou knížku na příští nákup, ačkoliv na účtence byla. Nevíme, zda o nich obsluha nevěděla nebo prostě došly.

Fruitisimo

Dobrý den, Ivča, děkujeme za sdílení pozitivní zkušenosti. Za nevydání slevové knížky se však omlouváme, měla Vám být určitě vydána. Prodejnu na to upozorníme, aby se to již neopakovalo.

Daniela Malinová

Dobrý den,
koupila jsem si 3 vouchery a chtěla jsem si drink koupit v OC Chodov, ale Vaše prodejna je zavřená. :-( Mohu se zeptat, zda bude v nejbližší době otevřena ?
Na infu mi řekli, že nevědí kdy a jestli vůbec bude vaše prodejna otevřena .....
Děkuji za odpověď Daniela

Fruitisimo

Dobrý den, Daniela, na prodejně OC Chodov aktuálně probíhá rekonstrukce (otevíráme začátkem března), proto tato prodejna ani není uvedena mezi prodejnami, kde je možné voucher uplatnit. Na Chodově máme ještě pobočku The Park, nebo v Praze dalších několik desítek poboček, které se budou těšit na Vaši návštěvu!

Lenka H.

Dobrý den,
i já přidám svou zkušenost. Dnes jsem byla v Auparku v Hradci Králové. Měla jsem kupon z této akce. Nejprve byl problém v tom, že neměli hrušky, tudíž bylo možné objednat pouze nápoj Valentýn, ale slečna se omluvila a tak toto neberu jako nějaký velký „hřích“.
Nechala jsem si drinky nalít do lahviček. A nastal opět problém se stále zmiňovanou pěnou. Šťáva byla sotva do třičtvrtě lahvičky u obou nápojů. Reklamace však nebyla vyřízena. Přede mnou si také stěžoval pán na to, že nemá správnou míru drinku a slečna mu řekla, že si s tím musí pořádně zamíchat a bude to dobré. Opravdu zamícháním nedojde k tomu, že pěna zmizí. Nejenže tu avizujete novou recepturu, která dělá minimum pěny, ale Váš personál ani nepřizná vlastní chybu a dělá ze zákazníku s prominutím „blbce“ tím, že jim řekne, aby si drink zamíchali a bude to dobré. Mám i vyfocené lahvičky, schválně jsem drinky nechala 20minut stát a pak fotila, foto jsem bohužel nejde vložit, ráda vám ho však zašlu na email.
Slevový kupón jsem také neobdržela!
Nejsem nespokojena poprvé a lituji toho, že jsem zde na Slevomatu zakoupila více voucherů. Příště se s největší pravděpodobností obrátím na Vaši konkurenci :(

Fruitisimo

Dobrý den, Lenka H., za tuto situaci se dodatečně moc omlouváme. Mohla byste se nám prosím ozvat na e-mail info@fruitisimo.cz a zaslat i případnou fotografii? Předem děkujeme!

Pavla

Drinky v OC Nisa moc dobre a s penou zadny problem :-).Sleva automaticky vydana.Takze spokojenost:-)

Fruitisimo

Dobrý den, Pavla, moc děkujeme za pozitivní reakci a budeme se těšit na Vaši další návštévu!

Lenn Ka

Dobrý den, lze nějak specifikovat množství pěny u nápojů – nějakou toleranci, kdy je ještě množství nápoje v pořádku? Zatím jsem využila voucher dvakrát, v OC Lužiny v Praze bylo množství pěny opravdu neúnosné, v Quadriu už to bylo o něco málo lepší. Ale výsledný dojem je více než rozpačitý.

Fruitisimo

Dobrý den, Lenn Ka,
naše kelímky i lahvičky jsou připraveny tak, že nad ryskou 0,5 l je ještě dostatek prostoru pro případnou pěnu. Pokud je pěna pod touto ryskou, došlo ze strany obsluhy k nedodržení receptury. Děláme vše pro to, aby se tato situace nestávala. Pokud však k takové situaci dojde, upozorněte prosím obsluhu, která vám v tomto případě musí vyjít vstříc.

Magda

Dobry den,
je mozne do napoje nedat jablko nebo jeste lepe, ho nicim nahradit, napriklad pomerancem?
Jsem alergicka na jablka.
 Dekuji

Fruitisimo

Dobrý den Magda, jablko tvoří v případě těchto dvou drinků jednu ze základních surovin, takže bohužel nahradit nelze. Děkujeme za pochopení!

Marie

Velice chválím obsluhu v OC Quadrio. Obsluhovali nás dvě mladé, usměvavé slečny, i kdyz měly hoňku stále byly příjemné narozdíl od OC Černý Most, kde nam nenabídly ani slevy. Drinky byly skvěle příště zakoupime zas.

Fruitisimo

Dobrý den, Marie,
moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Do Quadria vyřídíme slova chváli, na Černém mostě se zaměříme na to, aby se nic podobného nestávalo. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu!

Katy

Dobrý večer. Dnes objednáno v OC Lužiny. Objednáno 2×Srdcovka. Slečně před námi bylo obsluhou vzdáleno, že nemají banány, jestli ji to nebude vadit, že ji ho do nápoje nedají.( Objednala si z klasické nabídky) Nám obsluha neřekla ani slovo,že banány nemají 😐 a do nápoje nám ho nedají. A opět 1/3 drinků pěna. A o slevě na další nákup nemůže být ani řeč, nebyl nám ani nabídnut. Škoda 🤔

Fruitisimo

Dobrý den, Katy,
velmi se za vzniklou situaci omlouváme. Mohla byste se nám prosím ozvat na e-mail info@fruitisimo.cz, rádi bychom se s Vámi domluvili na kompenzaci a zaslali Vám voucher se slevou na příští nákup.
Předem děkujeme!

Monika

Dobrý den, poslala jsem platbu, ale omylem jsem napsala špatný email a voucher mi nepřišel. Co mám v takové situaci dělat?
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý večer, Moniko,

nic se neděje :-) Mohu vás poprosit o špatný email, který jste zadala?

Předem moc děkuji. Míša

adelnik

Dobrý den, ochutnali jsme poprvé a jsme nadšeni! S pěnou problém vůbec nebyl, obsluha skvělá – p. Tomáš, pobočka OC Průhonice. Hned kupuju další vouchery, děkujeme za tuto akci!

Fruitisimo

Krásný den,
velmi děkujeme za pozitivní ohlas. Budeme se těšit na další návštěvu! :-)

Jarka

Výborné, koupím další. Uplatnili jsme v Auparku Hradec Králové- milá obsluha.

Fruitisimo

Dobrý den, Jarko,
děkujeme za slova chvály a věříme, že i příště budete stjejně spokojená! Těšíme se na Vaši návštěvu!

Andrea Andrea

Dobrý den všem,
ráda bych upozornila na situaci, která nastala včera dopoledne na pobočce Nový Smíchov: synovi nebyly nápoje vydány: „prý mají potíže s připojením na internet, stává se to tam často“ a byl odkázán na „jinou pobočku“.
Takže jen dávám na vědomí, že se toto zřejmě děje (?).. aby s tím event. i ostatní počítali. Nebo to bylo jen jednorázově? Syn z toho měl rozporuplné pocity .. prý to spíše vypadalo, že se pracovníkovi do přípravy moc nechtělo.. :(

Fruitisimo

Dobrý den, Andreo,
za stiuaci se velmi omlouváme. Řešíme k čemu došlo a zajistíme, aby se podobná situace neopakovala. Můžete nám prosím napsat na e-mail info@fruitisimo.cz, na které pobočce v OC Nový Smíchov se toto stalo? Máme tam celkem 3 pobočky a Vaše upřesnění nám velmi pomůže. Předem děkuji!

Markéta

dobrý den, musím mít vytištěný voucher nebo stačí kód z telefonu?
děkuji, Markéta

Slevomat.cz

Dobrý den, Markéto,

šetříme lesy, stačí ukázat voucher např. v SMS :-)

Hezký den. Míša

Matěj

Dobrý den,
za mě tedy velká nespokojenost, navštívil jsem s přítelkyní ve čtvrtek 2.2. ve 20:45 pobočku v Plzni v Olympii a chtěl si objednat drinky na voucher. Bohužel jsem byl ale obsluhou odbyt, že už nám ho neudělají – už prováděly úklid a myly nádobí. Podle otvírací doby je však otevřeno do 21:00. Nakonec jsme si ho tedy dali u konkurence na druhém konci obchodního centra, kde nám vyšli vstříc i ve 20:58 (a s úsměvem).

Fruitisimo

Pěkný den, Matěji!
Velmi se Vám omlouváme a děkujeme za tuto zpětnou vazbu. Vše předáváme manažerovi pobočky, který dohlédne na to, aby se situace neopakovala.

Julie Patková

Dobrý den, chci se zeptat, zda se mohou vouchery uplatnit i na jiné drinky než na Valentýn a Srdcovka. Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Julie,

moc mě to mrzí, ale na jiné drinky to bohužel opravdu není možné. Nicméně věřím, že ani těmito neprohloupíte a pochutnáte si :-)

Hezký den. Míša

Michal

Drinky chuťově výborné (hlavně Srdcovka), bohužel pěna je opravdu problém.

O víkendu zakoupeny drinky do lahvičky, po 5 minutách obsah lahvičky ve složení 2/3 šťáva, 1/3 nekonzumovatelná pěna :(

Drinky kupuji pravidelně (spíše tedy u konkurence), ale s tímhle jsem se nikdy nesetkal (možná je to tím, že konzumuji ihned a nevěnuji tomu pozornost – nevím – ale pokud si vybavuji, tak konkurence používá určitá „sítka“), ale odteď si tedy budu dávat větší pozor… V případě potřeby rád zašlu foto…

Jinak ale děkuji za nabídku, kterou jsme naplno využili celá rodina :)

Fruitisimo

Dobrý den, Michale,
omluvte prosím pozdní odpověď. Příspěvek jsme mezi ostatními přehlédli. Děkujeme Vám velmi za zpětnou vazbu. Receptury našich drinků jsou připraveny tak, aby zde bylo jen minimum pěny. Na základě Vašeho podnětu a podnětu dalších zákazníků budeme kontrolovat, zda obsluha drinky správně připravuje. Závěr Vašeho komentáře nás velmi těší!

Markéta Zemanová

V Olympii Brno zase skvělé, slečny usměvavé a rychlé. Přikupujeme další vouchery.

Markéta Zemanová

V Olympii Brno zase paráda, rychlé a usměvavé slečny! Chválím a přikupuji další.

Fruitisimo

Krásný den, Markéto,
velmi děkujeme za milý komentář. Vyřídíme týmu v brněnské Olympii.

hana miklova

Dobry den.co si muzu jake druhy vybrat bez doplatku kdyz nechci cekat na valentyna

Slevomat.cz

Dobrý večer, Hani,

druhy drinků jsou stále stejné, chuť Valentýna můžete tedy zkusit až do konce února :-)

Hezký zbytek víkendu. Míša

Hanka

Dobrý den,
jen bych chtěla poděkovat – dnes jsme byli v Č. Budějovicích, kromě milé obsluhy jsme neměli problém ani s pěnou, ani s podmírou a oba nápoje vynikající. Ve Frutissimo jsem byla poprvé a určitě ne naposledy, ráda půjdu i bez voucheru.

Fruitisimo

Dobrý den, Hanko,
děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu, velmi si jí vážíme. Předáme ji i týmu v Českých Budějovicích. :-)

Katka Fialová

Dobrý den, nápoje jsme si dnes objednali z této nabídky oba dva druhy. Jeden byl v pořádku, druhý měl sotva 300 ml, zbytek v lahvičce byla pěna. Škoda. O kupon na slevu na příští nákup jsme si museli říct, ačkoliv na účtence je uvedeno 1× Kupónová knížka obsluha vůbec nevěděla co po ní chceme.

Fruitisimo

Dobrý den, Katko,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí, děláme vše pro to, aby se toto nestávalo. Mohla byste se nám prosím ozvat na e-mail info@fruitisimo.cz s informací, na které pobočce se to stalo? Rádi bychom se Vámi také domluvili na kompenzaci. Děkuji!

Lucie

Dobrý den, chci se zeptat, zda mohu voucher využít i v OC Olympia Teplice, chodím tam do Fruitisima často, ale bohužel tato pobočka na seznamu není, děkuji.

Fruitisimo

Krásný den, Lucie,
děkujeme za Váš zájem, ovšem v Teplicích pobočku už pár let nemáme. S největší pravděpodobností se jedná o jiný ovocný bar.

Petra

Dobrý den,

dnes jsem si nápoje vyzvedla a v jednom bylo 1/3 pěny, kdybych si neřekla klidně by mi to vydaly. Když se to slečny pokoušely odstranit stejně to moc nepomohlo a stále to není 0,5 l. Druhý je v pořádku. Zákazníci přede mnou to měli taky s pěnou, ale těm to asi nevadilo. Jinak nápoje chutné. Tvrdíte, že tyto nápoje nepění bohužel to není pravda.

Fruitisimo

Krásný den, Petro,
mohla byste se nám prosím ozvat na e-mail info@fruitisimo.cz s informací, na které pobočce se to stalo, abychom mohli situaci efektivně řešit? Rádi bychom se Vámi také domluvili na kompenzaci. Děkuji!

Vašek

Dobry den v pondeli jsem prevodem zaplatil 2kupony fruktisimo.na jmeno ladislav Vašek. Overte platbu a zaslrte mi kupon.rad bych ho ted promenil

Slevomat.cz

Dobrý večer, Vašku,

bohužel na tomto emailu nevidím žádnou objednávku, mohu vás poprosit o variabilní symbol objednávky?

Předem moc děkuji. Míša

Martina Cirklová

Dobrý den, proč tato nabídka neplatí pro Fruitisimo Karlovy Vary? Děkuji za odpověď.

Fruitisimo

Pěkný den, Martino,
tato akce není v Karlových Varech platná z provozovních důvodů. Děkujeme za pochopení!

Klára

Dobrý den, proč už není v nabídce Pohoda jahoda a dětská cena? V Aquapalace jsme každý týden po plavání dětem i nám drink kupovali :-(

Fruitisimo

Dobrý den, Kláro,
nabídku jsme v nedávné době upravili a, bohužel, dětské drinky v ní nezůstaly. Při aktualizaci se snažíme nabídku zatraktivnit a také zohledňujeme, o které drinky mají zákazníci největší zájem. Věříme, že dětem vyberete jiný z našich drinků.

Michaela Krumerová

Dobrý den, na stránkách máte napsány dva termíny s rozmezím uplatněním voucheru, který prosím platí? od 1.2. nebo od 13.2.?

Fruitisimo

Pěkný den, Michaelo,
zákazníci Slevomatu si mohou drinky Srdcovka a Valentýn vychutnat již od 1. 2. 2017.

Klára Zelenková

Chválím zaměstnance na pobočce v Quadriu😊

Fruitisimo

Pěkný den, Kláro,
moc děkujeme za slova chvály, předáme je k zaměstnancům! :-)

Alena

Dobrý den ! Proč se tato nabídka tentokrát netýká i OC Chodov, jako v předchozích akcích.

Fruitisimo

Dobrý den, Aleno,
důvodem je probíhající rekonstrukce našeho baru v OC Chodov, který bude, bohužel, v termínu akce uzavřen. Děkujeme za pochopení!

Marie Froňková

Dobrý den, nabídka platí od 1,2,, byl by problém v plzni uplatnit voucher před tímto termínem? v neděli tam máme cestu. máme to do Plzně 70 km, takže se mi pro to jinak nevyplatí jet extra. děkuji za odpověď-

Fruitisimo

Pěkný den, Marie,
mrzí nás, že Vás zklameme, ale opravdu není možné voucher využít dříve.
Děkujeme za pochopení!

Marcela Vébrová

Dobrý večer, platí na pobočce v OC Novodvorská Plaza? ??

Fruitisimo

Dobrý den, Marcelo,
v OC Novodvoraská Plaza nemáme Fruitisimo bar. Rádi Vás uvidíme na jiné z 22 poboček, které v Praze máme. Jejich seznam najdete v pravé části nabídky „KDE UPLATNIT:“.

Lucka

Prosím Vás, odkdy není pobočka v Teplicích..? Pobočka je v Olympii, nebo se snad pletu?

Fruitisimo

Zdravíme, Lucko,
pobočka v Teplicích byla uzavřena v druhé polovině roku 2015.

Katy

Dobrý den. Včera jsem kupovala dva velké drinky v OC Smíchov a jak už zde zaznělo, 1/3 byla pěna. 😣

Fruitisimo

Dobrý den, Katy,
Vaše zkušenost nás mrzí, v takovém případě je nutné drinky reklamovat ihned u obsluhy.
Jak jsme psali, receptury drinků Srdcovka a Valentýn jsme sestavili tak, že tvoří pouze minimum pěny. Tyto drinky v současné době v prodeji ještě nejsou.

Ivo Jonáš

Dobrý den při minule akci se hodne řešila míra nápoje,částo nápoj neměl zdaleka 0,5 litru a pry je pěna součástí nápoje a započítává se do míry i když nelze pít, jak je to nyní mate to již ošetřeno abych dostal 0,5 litru nápoje a ne peny? Dekuji

Fruitisimo

Dobrý den, Ivo,
děkujeme za Váš dotaz. Máte pravdu, loni zazněly i negativní ohlasy týkající se míry. Vzali jsme si z toho ponaučení a receptury drinků Srdcovka a Valentýn jsme sestavili tak, že tvoří pouze minimum pěny. Věříme, že letos budou všichni zákazníci 100% spokojeni.

Lenka K.

Když si to necháte v mixeru promíchat jenom trochu, budete mít pěny tak akorát. Nechávám si to takhle dělat vždycky a pokaždé jsou drinky výborné :-)

Sylvie Horská

Dobrý den, jaký je příplatek za lahvičku? Děkuji za odpověď.

Fruitisimo

Pěkný den, Sylvie,
lahvička je bez příplatku.

Jana

Dobrý den, je možné uplatnit i tento kupon v Mlade Boleslavi?

Fruitisimo

Pěkný den, Jano,
bohužel, v Mladé Boleslavi nemáme pobočku, kupon tam
tedy není možné uplatnit.

alvap

Dobrý den,
pokud si drinky odnesu s sebou v lahvičce-je příplatek? A jak dlouho vydrží-musí se vypít týž den nebo vydrží do druhého dne? Díky za odpověd

Fruitisimo

Dobrý den,
pokud je drink uskladněn v lednici, vydrží do druhého dne.

Lucie

Dobrý den,

v Teplicích tato akce neplatí?

 Děkuji

Fruitisimo

Dobrý den, Lucie,
v Teplicích nemáme pobočku, akce tam tedy neplatí.

Lucie Zindelová

Dobrý den,
je možné si na akci vzít např. 2× drink Srdcovka? Nebo si případně místo zázvoru v drinku Valentýn dát jiné ovoce?
Děkuji za odpověď.

Fruitisimo

Pěkný den, Lucie,
ano, drinky si můžete nakombinovat podle své preference a vzít si např. 2× Srdcovku.
Pokud nemáte ráda zázvor, naši barmani Vám drink Valentýn mohou udělat i bez něj. V případě, že byste však chtěla místo zázvoru jiné ovoce, bylo by to za doplatek dle ceníku „Přísady navíc“. Děkuji za pochopení.

Pavla Dachovská

Dobrý den, načítá se tento nákup na vaši věrnostní kartičku?

Fruitisimo

Dobrý den, Pavlo,
vzhledem k tomu, že při uplatnění voucheru za nákup těchto drinků v ovocném baru zaplatíte 0,– Kč, žádné Fruitikoruny se Vám nenačtou.
V případě, že byste k nákupu ještě něco přikoupila, tak se samozřejmě Fruitikoruny z doplacené částky standardně načtou.

Pechovicova

Dobry den, mezi pobockami neni uveden Karlin, je to omyl, nebo to v te pobocce neplati? Dekuji, Pechovicova

Fruitisimo

Krásný den, paní Pechovicova,
o omyl se nejedná. Akce se opravdu nevztahuje na pobočku v Karlíně. Děkujeme za pochopení.

Lucie Kotková

Dobrý den, stačí k uplatnění kod v sms nebo musim tisknout voucher? díky L.Kotková

Fruitisimo

Pěkný den, Lucie,
voucher nemusíte tisknout. Stačí nahlásit kód, který můžete mít jako SMS nebo klidně i napsaný na ruce! :-)

Renata

Dobrý den, něco zeleninového by nebylo? Děkuji

Fruitisimo

Dobrý den, Renato,
tato akce se vztahuje pouze na drinky Srdcovka a Valentýn. Bohužel, tentokrát nic zeleninového.
Děkujeme však za dotaz, příště budeme myslet i na milovníky zeleninových drinků.

Hana Mandová

jak máte otevřeno v Poliklinice Prosek?

Fruitisimo

Pěkný den, Hano,
na Proseku máme tuto otevírací dobu:

  • Pondělí – Čtvrtek: 8:00 – 16:00
  • Pátek: 8:00 – 14:00
Martyns Ready

Dobrý den k tomu zdraví prospívá i brilantní modř a další dobroty co v tom máte?

Jiřina

Martyns Ready a můžete mi prozradit jak se brilantní modř dostane do freshe, který se připravuje tím, že prodavačka vezme ovoce a hodí ho do odšťavňovače? Asi si to pletete s těmi různými bubble tea.

Fruitisimo

Dobrý den,
naše freshe, včetně promovaných drinků Srdcovka a Valentýn, jsou vyráběny výhradně z čerstvého a mraženého ovoce či zeleniny. Žádné chemické příměsi v nich nenajdete. Celý proces výroby drinku se navíc odehrává přímo před Vámi a můžete tak sledovat každý krok přípravy na vlastní oči.

Eva

Dobrý den, platí nabídka v Českých Budějovicích? Děkuji

Fruitisimo

Pěkný den, Evo,
ano, nabídka je platná i pro České Budějovice. V Budějovicích nás najdete v OC Mercury.

Martina Exnerová

Dobrý den,
musím koupit oba drinky najednou?
 Děkuji

Fruitisimo

Dobrý den, Martino,
ano při uplatnění voucheru je nutné koupit oba drinky. (Drink je však možné odnést si v lahvičce s sebou pro pozdější konzumaci.)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru