Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den
Plati se při předání nebo platba předem?
Pokud objednán 11,1 doručíte 14,1?
Díky Leoš
Dobrý den, vouchery je nutné uhradit předem.
Až budete mít k dispozici vouchery, postačí vytvořit na našem eshopu
objednávku do 18. hodin předchozího den, než si přejte květiny doručit.
Květiny Vám doručíme na jakoukoliv adresu, ale pouze v pracovní dny.
Přeji hezký zbytek dne, Monika.
Dobrý den, nelze vybrat pozdější datum než na jeden týden a nelze napsat vzkaz…
Dobrý den, z důvodu čerstvosti květin opravdu nelze vybrat termín doručení na další dny. Co se týká vzkazu ve Vaší objednávce, samozřejmě je možné ho přidat do poznámky v objednávce. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, Monika.
Dobry den, mohu se zeptat jak je to tedy s kusama? Kdyz chci svazek deseti
ruzi, do kosiku tedy vlozim 1ks? Xoz znamena, ze je tech 10 ruzi?
Dekuji
Dobrý den,
ano, cena je za celý svazek,který obsahuje 10 kusů.
Stačí dát do košíku pouze 1 kus http://www.florea.cz/detail/svazek-cervenych-ruzi-el-toro-35cm-m
Děkujeme za Váš zájem a přejeme příjemné odpoledne.
Za celý tým zdraví Monika.
Dobrý den, uplatnění voucheru znamená objednaní i odeslání do 23.1. nebo objednání do 23.1. s doručením třeba až za 14dní? Děkuju
Dobrý den,
poslední den pro objednávku je 23.1. Aby byly květiny čerstvé je nutné
počítat s termínem doručení max. 3 dny, tzn. 26.1.
Děkujeme za Váš zájem a přejeme příjemný den.
Proč se vůbec zviditelňujete prodejem voucherů, když vám ani nefunguje
objednávkový systém?
1. Kódy voucherů dle návodu nejdou uplatnit.
https://postimg.org/image/7e7gamhq7
2. Při kliknutí na dokončení objednávky se zbrazí, že florea.cz
nefunguje. (Odzkoušeno na více browserech)
https://postimg.org/image/r6474nv31/
Má mi tedy Slevomat peníze vrátit nebo to v nejbližší době
zprovozníte? :)
Dobrý den,
vše je již v pořádku. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace
Děkujeme za pochopení.
Příjemný den, Monika
Dobrý den. Voní ty růže jako ze zahrádky ?
Dobrý den,
je nám líto, ale zrovna tato varianta nevoní.
Příjemný den přeje Veronika.
Dobrý den, bohužel mi nelze objednat přes eshop přes formulář. Můžu poprosit email, kam mohu zaslat objednávku? Děkuji.
Dobrý den,
vše je již v pořádku. Všechny zákazníky, kteří zaslali objednávku
bude kontaktovat kolegyně ze zákaznické podpory.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace
Příjemný den, Monika.
Dobrý den, hloupý dotaz…to jsou květiny na pohřeb, že je nabízíte v sudém počtu??
Dobrý den, květiny nabízíme jako svazek – přímo od pěstitele, kde
jsou vždy baleny po 10 či 20 kusech. Nejedná se o dárkové balení.
Určení je pro dekoraci bytu. U nesvazkových balení si zákazník může
vybrat počet sám.
Počet je často diskutované téma a každý se němu staví jinak. Na toto
téma máme i článek: http://www.florea.cz/blog/-lichy-nebo-sudy-pocet-kvetin-do-kytice
Příjemný den přeje Monika
Dobry den, da se koupit dva vouchery na 10 ruzi a poslat naraz nekomu dvacet ruzi ?
Dobrý den, samozřejmě můžete zakoupit 20 ks růží, nicméně
z tohoto počtu nelze uvázat jedna kytice. A to z toho důvodu, že jsou
v originálním balení od pěstitele po 10 ks. Budou Vám tedy doručovány
2 kytice.
Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v případě, že bych objednala 3 kytice, stačil by 1× voucher na dopravu, nebo by musely být 3? Termín doručení 26.1.2017 by byl možný?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den. Ano, na objednání 3 svazků se stejnou adresou doručení Vám stačí jeden voucher na dopravu. Kdyby jste měla rozdílné adresy dodání, bude potřeba vždy jeden voucher k jedné adrese doručení. Na termín 26.1. bude možné objednávku uskutečnit od tohoto pátku 20.1.2017. Krásný den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta