Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Na lyže i na túry do Vysokých Tater: pobyt pro dva s polopenzí a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: e‑mailem na recepcia@hotel-nezabudka.sk – případně na tel. +421 918 899 518. Rezervace je platná až po potvrzení ze strany hotelu. Při rezervaci nahlaste kód voucheru, jméno a vybraný termín.
- Po příjezdu do hotelu se na recepci prokážete platným kódem voucheru.
- Vouchery můžete sčítat a pobyt si prodloužit.
- Děti do 1,99 let mají pobyt zdarma.
- Děti ve věku od 2 do 12 let: 15 €/ noc vč. ubytování na pevném lůžku s polopenzí a vstupem do bazénu
- Osoby nad 12 let: 20 €/ noc vč. ubytování na pevném lůžkuspolopenzí a vstupem do bazénu
- Domácí mazlíčci: 7 € / noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 1 €/auto/den nebo v garáži 5 €/auto/den
- Zrušení nebo změnu rezervace nahlaste nejpozději 8 dní před objednaným termínem.
- Při pozdější změně nebo nedostavení se k pobytu voucher bez náhrady propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
před zakoupením voucheru jsem si mailem ověřovala obsazenost hotelu. V mém
dotazu jsem uvedla, o jakou nabídku se jedná. Bylo mi sděleno, ve kterých
termínech mají volno. Po zakoupení voucheru jsem psala hotelu, zda si tedy
můžu v daném termínu pokoj rezervovat. Přišla mi odpověď s tím, že
v tomto období mají volné pouze apartmány a sruby, za které se ovšem
platí příplatek. V V mých dotazech jsem se ani slovem nezmínila, že bych
o toto ubytování za příplatek měla zájem, u této nabídy považuji za
samozřejmé, že mám zájem o dvoulůžkový pokoj s balkonem, aniž bych to
musela zdůrazňovat, považuji tedy informaci z jejich strany za klamavou.
Bohužel mi hotel neodpovídá na maily a ani není možné se jim dovolat.
Druhá věc je také ta, že mě hotel na základě mého dalšího dotazu
informoval, že místní poplatky za osobu/noc se platí zvlášť na recepci,
ačkoliv zde v předchozím dotazu čtu, že tyto příplatky se při
zakoupení tohoto voucheru neplatí. Mohli byste mi prosím objasnit, jak to
tedy je? Hotel nereaguje. Mockrát děkuji.
Dobrý den, chtěla sem se zeptat jak je možné že pokud je v ceně této varianty uvedeno ubytování jaktože se po zakoupení voucheru ještě platí sezonní a víkendové příplatky za noc?? A jak je možné že zde máte uvedeno že parkování je zdarma ale pri rezervaci píšete že se parkovné platí? Vysvětlíte mi to?
Dobrý den, Barboro,
moc se omlouvám za tyto komplikace, žádné příplatky už opravdu nejsou.
Hotel vám o těchto příplatkcích psal? Pokud ano, mohu vás poprosit
o přeposlání emailu? Parkování opravdu zdarma není, ale je za poplatek
1 €/auto/den nebo v garáži 5 €/auto/den.
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša
Dobrý den, Zakoupila jsem Voucher na 4 noci. Před několika dny jsem Vám
email s žádostí o rezervaci termínu 23.6.-27.6. K dnešnímu dni jsem
neobdržela žádnou odpověď a na uvedeném telefonním čísle to take nikdo
nezvedá. Můžete mi prosím sdělit, zda mi v tomto termínu můžete
potvrdit rezervaci?
předem děkuji
Dobrý den, Jani,
mohu se zeptat, jestli je váš termín již v pořádku potvrzen?
Hezký den. Míša
dobrý den příplatky za apartmán je pro jednu osobu nebo pro dvě?děkuji
Dobrý den, Blanko,
příplatek je za celý apartmán, který je vhodný až pro 4 osoby.
Hezký den. Míša
Dobrý den,
mohu se zeptat, zda máte volný termin před Valentýnem, tj. 10. 2–
12. 2.?
Předem děkuji za odpověď.
Termíny prosím overujte podľa ponuky na hotelovej recepcii
Dobrý den, platí tato akce ještě od 1.9. ?
Dobrý den, Jani,
ano v nabídce je také varianta, kterou lze využít od 1.9. – 20.12. 2017
:-)
Krásný den. Míša
Vymezení datumu máte uvedene pouze na 4 noci ne na 2 noci.
áno, prepáčte, je to tak. pomýlili sme sa
Žádné takové omezení jsem nikde nenašla, píšete že neplatí jen v době velikonoc, tak potom máte klamave informace nebo jak to mám chapat?!
Nie prepáčte. pomýlili sme sa. obmedzenie sa týka len akcie na 4 prenocovania, nie na 2–3 prenocovania
Mohu se ještě zeptat, píšete že voucher je platný do konce června jen ne o Velikonocich. Tak se chci informovat jestli máte volno 24.- 26.2., abych si mohla zakoupit voucher a v tomto termínu ho využít.
Táto akcia platí do 31.1.2017 a potom od 1.4.2017 do 30.6.2017, mimo Veľkej noci. Takže v termíne 24.2.-26.2.2017 neplatí
Platí Vám to aj počas Vami požadovaného termínu. Prosím ale, oberte si svoj termín na recepcii hotela podľa pokynov v akcii
Dobrý den.
Chtěla bych se Vás zeptat, jak je to s připlatky v sezóně a
o víkendech.
Děkuji.
Kristýna
Táto akcia platí do 31.1.2017 a potom od 1.4.2017 do 30.6.2017, mimo Veľkej noci. Takže sezónne príplatky sú bezpredmetné. Sezona je len 1.2.-31.3.2017 a poočas leta 2017 už kupony platné nie su. Počas sezón je samozrejme cena vyššia. Pri tejto akcii sa víkendové príplatky nevyberajú.
Dobrý den, jsou nějaké volné termíny buď koncem června nebo začátkem září 1 dvoulůžkový pokoj, rádi bychom spojili vouchery na 8 nocí.
Táto akcia platí do 31.1.2017 a potom od 1.4.2017 do 30.6.2017, mimo Veľkej noci. O tečrmínoch je najlepšie si zavolať na recepciu hotela.
Dobrý den, mohu se zeptat jak vypadá apartmán lux? Nějaké fotografie? A ten je v hlavní budově? Děkuji za odpověď
Fotografie apartmánu LUX si môžete pzrieť aj na tomto linku:
https://www.facebook.com/peter.kubov/photos?lst=1807603675%3A1807603675%3A1484584485&source_ref=pb_friends_tl
Dobry den, prosim o zaslani ceny pobytu v mesici cervenec, pro dv3 osoby na 5 dnu. Dekuji
kalkuláciu cien Vám na mieru pripraví recepcia hotela. Cena záleží na mnohých aspektoch. Či ide o službu s polpenziou, alebo All Inclusive, či ide o bežný týždeň, alebo aj víkend… Prosím, najlepšie je zavolať na recepciu hotela.
Dobrý den,
máte volné pokoje na duben od 19–23.4. 2017.
Děkuji předem za odpověď.
Termíny posytujeme len na recepcii hotela, buď telefonicky, ale najlepšie emailom…
Dobrý den máme tři děti 14,11,11, let a dva dospělí kolik by vyšel týden od soboty do soboty v červenci děkuji Tomáš
kalkuláciu cien Vám na mieru pripraví recepcia hotela. Cena záleží na mnohých aspektoch. Či ide o službu s polpenziou, alebo All Inclusive, či ide o bežný týždeň, alebo aj víkend… Prosím, najlepšie je zavolať na recepciu hotela.
Dobry den chci se zeptat jake jsou cenove relace v obdobi od 1.8 – 15.8 2017 jestli je mozne zarezervovat 3 mesice predem ubytovani. Pocet osob 2.
Děkuji za odpovědi :)
A ještě jestli se mohu zeptat , muze dítě do 1 roku u vas do bazénu ?
len s doprovodom rodiča
Děkuji a kolik by to bylo ?
7,– Eur na prenocovanie
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli se vleze do pokoje cestovní postýlka. Synovi bude v době kdy bychom k vám chtěli jet 8 měsíců . Děkuji za odpověď
Postieľky vieme zapožičiať za popltaok
Dobrý den, jdou spojit 2 vouchery najednou a prodloužit pobyt ze 4 nocí na 8 nocí?
Dobrý deň, predĺžovať pobyt spájaním voucherov je možné
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
po zakoupení voucheru mi z recepce napsali, že budu platit ještě víkendový příplatek – ne zrovna v malé výši. Ve vaší nabídce ale tyto příplatky vůbec nejsou uvedeny. Jak je to možné? Považuji to za velmi nesolidní. Cituji: „Na hotelovej recepcii sa budú účtovať povinné poplatky podľa podmienok z internetového portálu- podľa akcie,ktorú ste si zakúpili (sezónny príplatok 7eúr/osoba/noc (2.1.-31.3., 28.4.-1.5.,5.5.-8.5.), víkendový príplatok 7 eúr/osoba/noc (Pi-So, So-Ne), miestna daň, parkovné).“
děkuji za odpověď
Dobrý den, Pavlíno,
moc se omlouvám za komplikace. Mohu vás poprosit o přeposlání emailu z hotelu na náš email, abychom mohli společně vše vyřešit?
Předem moc děkuji. Míša