Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Krásná pleť díky ultrazvukovému čistění nebo mikrodermabrazi

4,7 / 5 Estetické centrum ToWell Praha Praha - Nové Město  (mapa) 37 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Drahomíra Zdvihalová

Pro Mgr. Živného : Vážený pane magistře, nemám přímo dotaz k nabídce, ale jiný link jsem k vašemu salonu nenašla, tak využívám nabídku zeptejte se nás na cokoli. 24.1.2017 jsem byla přesvědčena, že na vaši webovku napíši ódu, jak jsem byla nadšena provedenou celotělovou přístrojovou masáží i předchozími 2× kosmetickými zákroky. Dnes jsem bohužel rozčarovaná a považuji za nutné si vše vyjasnit korespondencí s Vámi. 24.1. jsem v hotovosti uhradila 649,– Kč za 5× provedení uvedené masáže. Vaše pracovnice na recepci mi našla 5 termínů, já zaplatila a nadšená odešla. Dnes jsem byla nemile překvapena, když jsem se dostavila na objednanou druhou masáž a vypadalo to, že ji neabsolvuji, protože jsem neměla stvrzenku o zaplacení. Nikdo mi o této povinnosti neřekl, na stvrzence jako dokladu o zaplacení mi děkujete za návštěvu, ale také neupozorňujete, že ji musím mít sebou při opakujících se úkonech. Na recepci též žádná tabulka nevisí. Co kdybych stvrzenku ztratila nebo mi ji někdo ukradl? Nemáte chybu v systému, který nedokáže jedním klikem u opakování objednávky klienta, který zaplatil poukaz dle vašich příkazů, aby se tam u jména a dne objednávky objevilo červené či jinak zbarvené ZAPL či Platil? V 21. století počítačů a robotů by to nemělo být problémem a vaše dívky na recepci vypadají, že si s počítačem rozum. 2) Dnes jsem byla na přístroji vlevo a musím říci, že kdyby mi ho nabídli 24.1. již bych nepřišla. Ten přístroj nefunguje. Stlačuje pouze od kotníků ke kolenům a ruce, hrudník atd. něco šimrá, ale oproti minulé masáži, kdy jsem sotva vylézala z oblečení, nic, jen mne bolí hlava, protože jsem poslouchala nafukování a výfuk přístroje sousedního klienta. Nikde u lůžek není zvonek či jiné tlačítko, takže se slečny pro hlučnou hudbu ani nedovoláte a informujete jí o nedostatku až po zbytečně strávených 50minut masáže, která ani masáží není. Není možné provést kontrolu a nápravu? S pozdravem JUDR. Dr.Zdvihalová

Estetické centrum To-well Praha

Dobrý den, jedná se o proceduru zakupenou u nás na pobočce, nikoliv přes slevomat.cz, paní byla trochu zmatená, ale v pátek jsme si 2× telefonovali a věc je vyřešená. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný Estetické centrum To well

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru