Na masazich bylo bohužel poznat že jsou přes voucher
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Nevím co bylo špatně a teď už to ani nezjistím, ale hodnotit masáž po dvou letech je trochu pozdě. Pokud bych byla až tak nespokojená určitě bych to řešila hned. Navíc pokud je klientka vážně nemocná, je nutné masáž přizpůsobit jejímu zdravotnímu stavu.
Ano souhlasím špatná komunikace. Ale ne z naší strany. Paní měla termín, na který z důvodu úmrtí v rodině nemohla přijít. To nás mrzí, ale neměli jsme bohužel volný termín na další masáž kdy chtěla. Z důvodu konce platnosti voucheru 30.4. bylo nutné ho uplatnit a vyměnit za permanentku, kterou bylo možné vybrat do 30.6. 2016,přesně tak jak bylo na voucheru uvedeno. Po delším domlouvání jsme se domluvily na.9.5. v 16 hod. Paní ale nepřišla ani se neozvala. Z naší strany k žádnému pochybení nedošlo. Celou naši komunikaci mohu doložit v historii mobilu.