Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Cestujte v čase ve 4* hotelu v Praze s plavbou na Vltavě
Hodnocení podniku Hotel Praga 1885****
Krásny apartmán
Dobrý den,
děkujeme a jsme rádi, že se Vám náš apartmán líbil a že jste si pobyt v našem hotelu užili.
Team hotelu Praga 1885
Hezké stylové prostředí
Při ubytování jsme měli pocit, že paní recepční spíš rušíme svým příjezdem.
A bohužel pokoj ačkoli vyhlíží pěkně je horší kvality, např. ve sprše byla plíseň a prasklá podlážka..
Hodně hlasitý průjezd tramvají :-/
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za Váš názor.
Na Váš příjezd si pamatuji, vyplňovala jsem Vám registrační karty, i když si to dělají hosté sami. Informace, které jste při příjezdu požadovali, Vám byly dodatečně oznámeny, jak jsem Vám přislíbila. To je moje práce. Snažila jsem se Vám pomoci. Pokud jste měli pocit, který popisujete, měli jste mi to říct rovnou. V ten den, jsem měla příjezdy i ze zahraničí i skupinové příjezdy a nikdo si na mě nestěžoval. Myslím si, že tyto věci je lepší řešit rovnou na místě, než přes internet. Ale pokud se Vás moje vystupování nějakým způsobem dotklo, omlouvám se Vám.
Hotel má jen limitován počet pokojů do vnitrobloku. Není tedy možno všem vyhovět. Budu se opakovat, ale pokud by se problém, týkající se koupelny a hluku, řešil přímo s recepcí, dostalo by se Vám vysvětlení.
Díky hodnocením, jako je toto Vaše, se můžeme stále zlepšovat. Děkujeme ještě jednou.
S pozdravem,
Marianna, službukonající recepční
jednoduché a čisté.
paní na recepci byla dosti srohá a měla nemístné poznámky.
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor. Co se týče paní na recepci, to jsem byla já a vůbec nerozumím. Je mojí profesní zásadou že k hostům jsem vždy zdvořilá a uctivá, navíc mám letité zkušenosti v oboru a nikdy a za žádných okolnosti bych si nedovolila mít jakoukoliv poznámku k hostům,kladnou nebo zápornou a už vůbec ne nemístnou. Pamatuji si Váš příjezd a nemyslím si, že jsem byla strohá, ale pokud host neprojeví zájem o komunikaci rozhodne nejsem vtíravá a respektuji přání hosta.Promiňte, ale pokud jsem byla opravdu nezdvořilá a strohá,měl jste mě upozornit okamžitě na, podle Vás, nemístní chování.
S úctou,
Kateřina, službukonající recepční
Byli jsme dřív ubytováni.
Pěkné pokoje .
Snídaně průměr.
Děkujeme Vám za hezkou recenzi. Jsme rádi když jsou naši hosté spokojeni. Rádi hosty ubytujeme i dřív, když je ta možnost.
Co se týče snídaní, snažíme se stále zlepšovat. Věříme však, že náš hotel zas navštívíte.
S pozdravem,
Hotel Praga 1885 Team
Pokoj byl pěkný, prostředí hotelu příjemné. Snídaně skvělá, výborné sladké domácí rohlíčky plněné višněmi. :-)
Pokud nejste zvyklý na noční hluk, moc se nevyspíte, jelikož pod okny neustále jezdí tramvaje a autobusy.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš názor,kterého si moc vážíme. Snažíme se, aby naše snídaně byla pestrá a aby našim hostům chutnalo.
Ano, jsme na rušné ulici, ale věříme, že tento nedostatek je vyvážen polohou hotelu, a nejenom dostupností metra a tramvaje, ale především,blízkosti historických i novodobých památek.
S úctou
Team hotelu Praga 1885
Koupelna.. Snídaně celkem
Zima na pokojích..Prý 22 stupňů a radiátory vyple! Zatuchlej pokoj a nepříjemna recepční!
Dobrý den,
moc se Vám osobně omlouvám, pokud jste moje chování shledali nepříjemným.
Snažila jsem se Vám vysvětlit že je dost možné, že topení na pokoji zavřeli hosté, kteří v něm bydleli před Vámi a pokojská služba si toho žel při úklidu nevšimla. Teplota na pokojích je v tomto období nastavena na 22 stupňů.
Měla jsem zato, že naše vzájemná komunikace byla vstřícná a opravdu jsem nezaregistrovala z Vaší strany žádnou další stížnost na tzv.zatuchlost pokoje.
Pokud ale opravdu považujete můj přístup na nepříjemný, ještě jednou se Vám upřimně omlouvám.
S úctou
Kateřina, recepční
Mila pani na recepci.
Po perine zacaly lezt vecer stenice. V pokoji male osvetleni…v koupelne nefunkcni zarivka…na nocnim stolku nefunkcni lampicka. Manazer hotelu se ani neprisel omluvit.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš názor a opravdu je nám líto Vašeho nepříjemného zážitku. (okamžitě Vám byl poskytnut jiný pokoj)Tato nemilá situace byla již vyřešena zásahem specializované firmy a to nejen v pokoji ve kterém byl výskyt, ale z preventivních důvodu v celém hotelu a výskyt se potvrdil opravdu jen v jednom pokoji.Všechny pokoje procházejí pravidelnou kontrolou, nicméně, při migraci hostů může žel k zavlečení dojít. Co se týče nefunkční lampičky, tu by jsme Vám na požádání vyměnili okamžitě.Ještě jednou se omlouváme,
s uctou
team hotelu Praga 1885
Personál celkom fajn.
Postelne obliecky a uteraky zatuchnute, smradlave. Ranajky-pecivo tvrdé, kava a ostatne nápoje iba ako zafarbene vody bez chuti.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu kritiku, len škoda, že ste nám Vaše pripomienky nepovedali počas Vašeho pobytu. Čo sa týka nápojových automatov, tie su nastavené štandartne a pravidelne kontrolovane.
Nezaznamenali sme od našich hostí žiadne pripomienky, a neevidujeme ani sťažnosť na posteľnu bielizeň a uteráky.
Keby ste Vaše pripomienky k pradlu riešili hned v den Vašeho prijazdu a bola by Vaša sťažnosť opodstatnena, iste by sa našlo vhodne riešenie.
Team Hotel Praga 1885
v pohode
pokoje jsou smerem k rusne ulici.
V pokoji bylo chladno a k snídani bylo zkažené uzené a druhý den zkažený smradlavý salám.
velké zklamání.
Dobrý den,
děkujeme za reakci a hodnocení.
Je nám moc líto, že nastala takováto situace, ale skutečnosti, které uvádíte, vyžadují okamžité řešení s personálem restaurace, recepcí nebo přímo s vedením hotelu.
Nezaznamenali jsme žádnou stížnost, proto Vaše sdělení považujeme za tendenční a stížnost neoprávněnou.
Vlastní opatření, které zintenzivníme, bude kontrolní činnost v průběhu expedice a spotřeby potravin dle HACCP.
V úctě,
Hotel Praga 1885 Team
Historie.