Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dárková kazeta BIO-PHASE2® s kyselinou hyaluronovou a protěží alpskou
Hodnocení podniku Naturevital
Dárek, který potěšil
Dobrý den paní Zdenko, děkujeme Vám za Vaše hodnocení a jsme rádi, že Vám dárek v podobě našich přípravků udělal radost. Přejeme hezký den.
Hodnocená nabídka: Luxusní dárková kazeta BIO-PHASE2® HYALURON COMPLEX pro omlazenou pleť
velmi příjemné
Dobrý den paní Šárko, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Hezký den.
Super, uz jsem s kremem skoro na suchu :-)
Dobrý den paní Renato, děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že jste s přípravky spokojena. Hezký den.
Dodavatel je velmi ochotný, pokud se vyskytnou problémy s dodáním. Komunikují, vše řeší obratem a ke spokojenosti zákazníka. Oceňuji také drobné dárečky jako pozornost.
Využití Zásilkovny nebyl dobrý nápad. Zásilka došla poškozená, což se prý u ostatních způsobů doručení nestává.
Dobrý večer paní Michaelo, děkujeme Vám za milé hodnocení. Ohledně poškozené zásilky nás toto samozřejmě mrzí. Instrukce jak postupovat v případě dodání poškozené zásilky jste obdržela v e-mailu při odeslání balíčku a zároveň v průvodním dopise který je součástí zásilky, kde je uvedeno kontaktovat co nejdříve zákaznické oddělení s popisem reklamace, nejlépe s přiloženou fotografií. My totiž musíme u dopravců reklamovat poškození nejdéle do 3 pracovních dnů od dodání zásilky. Vzniklá situace dá určitě řešit, proto prosím kontaktujte v pondělí naše zákaznické oddělení. Přejeme Vám hezký večer
Mám to jako dárek k Vánocům
Moc dobra a kvalitní kosmetika
Dobrý den pane Petře, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Jsme rádi, že jste s přípravky a jejich účinky spokojen. Věříme, že naše kvalitní kosmetika bude vítaným dárkem. Hezký den přejeme.
spokojenost
pěkná kosmetika, chválím pečlivé zabalení.
Dobrý den paní Šárko, děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše pochvala designu našich přípravků i práce našeho expedičního týmu nás potěšila. Přejeme hezký den.
Velmi kvalitní kosmetické přípravky. Kyselinu hyaluronovou mám už po druhé a pleť se mi o 100%zlepšila.
Dobrý den paní Kateřino, děkujeme Vám za Vaši recenzi a jsme rádi, že Vám přípravek vyhovuje a že jste s naším obchodem spokojena. Děkujeme Vám za Vaši přízeň. Hezký den.
sérum výborné, už odzkoušené
všechny výrobky nutno aplikovat vklepáváním, při natírání se tvoří šupinky
Dobrý den paní Moniko. Děkujeme za pochvalu, za doporučení našeho podniku i za Vaše čtyři hvězdičky:-) Jen neuvádíte konkrétně s jakým výrobkem máte problém který popisujete. Právě u koncentrátů uvádíme informaci, že toto nastává pokud se nanese větší množství, anebo pokud je pleť příliš suchá, dehydrovaná. Z testování produktu i ze zkušenosti našich zákaznic se navlhčením pleti a jemnou masáží sérum účinně vstřebává. V případě Vašeho zájmu o více informací nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince. Přejeme Vám příjemný den, Zákaznický servis NATUREVITAL s.r.o.
Zbozi mohu posoudit pouze povrchove, kazeta poputuje jako darek pod stromecek. Rychle dodani a kazeta se tvari vizuelne moc hezky.
Dobrý den paní Evo, děkujeme Vám za pochvalu obalů našich přípravků. Věříme, že dárek ve formě Dárkové kazety BIO-PHASE2® potěší. Hezký den.
Zboží mi bylo rychle doručeno a navíc jsem dostala dva vzorky krémů, to mě potěšilo:-)
Dobrý den paní Andreo, děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste byla s rychlostí vyřízení objednávky spokojena a že Vás dárky k nákupu potěšily. :-) Hezký den přejeme.
Kys. hyaluronová má vynikající účinky na plet´.
Mám dobré zkušenosti s těmito výrobky.
Dobrý den paní Slabá, děkujeme Vám za milé hodnocení našeho přípravku a jsme rádi, že Vám jeho účinky vyhovují. Děkujeme Vám za Vaši přízeň. Přejeme Vám hezký den.
Rychlost dodání
Dobrý den paní Ireno, děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste byla s rychlostí vyřízení objednávky spokojena. Hezký den.
Rychlé a bezproblémové dodání
Dobrý den paní Lenko, děkujeme za hodnocení našich služeb. Hezký den.
Řekla bych, že produkt funguje, alespoň mám takový pocit. Zkušební vzorek krému je také moc příjemný. Určitě budu kupovat znovu.
Dobrý den paní Michaelo, děkujeme za Vaše hodnocení našeho přípravku a že Vás dárek k nákupu potěšil. Každého zákazníka si vážíme a jsme rádi, když je s nákupem u nás spokojen. Hezký den.
Dobrý den, objednávka byla vyřízena rychle. Jsem
spokojená.
Dobrý den paní Aleno, děkujeme Vám za Vaši recenzi a těší nás, že jste s našimi produkty a jejich účinky i s našimi službami spokojena. Hezký den.
Opravdu se mi zdá, že vyhlazuje pokožku, měla jsem obavy, že jde zase o reklamní podfuk.
Jelikož jsem si již zboží vyzvedla, tak nechápu, že mi za 14 dnů opět došla na email i SMS-mobil zpráva, že si mám vyzvednout tuto zásilku…? Musela jsem pak potvrdit, že toto zboží jsem již obdržela.
Dobrý den paní Miluško, děkujeme Vám za Vaše hodnocení a pochvalu :-). Co se týká té druhé části příspěvku, (ohledně potvrzení převzetí zásilky), k tomuto nedošlo z naší strany. Slevový portál přecházel na nový systém a my jim nyní předáme Váš dotaz a věříme že se Vám k tomuto někdo kompetentní ze Slevomatu vyjádří. Děkujeme a přejeme Vám hezký páteční den :-) S pozdravem, Zákaznický servis NATUREVITAL
Dobrý den, omlouváme se za tuto chybu. Již jsme zajistili, aby tyto e-maily u osobního odběru nebyly zasílány.
Petr Bořuta, péče o partnery
tento výrobek je kvalitní
Dobrý den paní Leono, děkujeme za Vaše hodnocení a těší náš, že jste s kvalitou přípravku spokojena. Hezký den.
rychlé a bezproblémové vyřízení objednávky, a to i trpělivost s opožděnou platbou za zachování podmínek původní nabídky. Moc děkuji :-)
Dobrý den paní Jano, děkujeme Vám za hodnocení našich služeb a jsme rádi, že jste byla s vyřízením objednávky spokojena. Spokojenost zákazníků je pro nás důležitá, proto jsme Vaše požadavky a dotazy vždy připraveni řešit, se snahou Vám maximálně vyjít vstříc. Přejeme hezký den.