Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Nejmilejší dárky – vytvořte fotokalendáře z vašich fotek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Nově lze zakoupený poukaz uplatnit i při nákupu jiných kalendářů. V případě dražšího kalendáře bude vypočítán doplatek.
Postup objednávky:
- Vyberte si formát fotokalendáře dle vašeho poukazu.
- Vložte fotografie do vašeho kalendáře.
- Zkontrolujte si zvolený počáteční měsíc kalendáře.
- Objednejte fotokalendář.
- V prvním kroku objednávkového procesu zadejte kód poukazu. Klikněte na „Uplatnit“ a pokračujte v nákupu.
Omezení:
- Nelze kombinovat s objednávkou jiných produktů Bontia.
- Tuto slevu není možné kombinovat s jakoukoli jinou slevou od firmy Bontia, včetně slev množstevních.
- Na 1 fotokalendář lze uplatnit pouze 1 kupon.
- Fotokalendáře doporučujeme vytvářet v prohlížečích Internet Explorer 10 a vyšší, Microsoft Edge, Google Chrome a Mozilla.
- Odpovědi na vaše další otázky naleznete na stránkách Bontia .
Doprava:
- Pokud si chcete nechat zaslat více fotokalendářů za cenu jedné dopravy, postupujte podle návodu.
- Dopravné dle váhy od 119 Kč. Zaslání Českou poštou.
- Osobní odběr není možný.
Platba kartou se připíše v den zaplacení. Bankovní převod trvá až 3 pracovní dny.
- Běžně fotokalendáře vyrobíme a expedujeme do 7 pracovních dní od vytvoření platné objednávky (po přijetí platby za poštovné).
Stále dodáváme do Vánoc. Lhůty se však mohou měnit v závislosti na stavu výroby. Přesné informace naleznete na denně aktualizované stránce.
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 53 odst. 8 písm. c) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den,
jaký bude doplatek na týdenní kalendář, pokud koupím vouchery na
čtrnáctidenní, 20 nebo 50kč?
Děkuji Dita
Dobrý den, Dito,
doplatek se vždy rovná rozdílu mezi aktuálními cenami produktů. Ve Vašem
případě se tedy jedná o 20 Kč.
Mějte se hezky.
Martin
Dobrý den,
měla jsem zájem o stolní týdenní kalendář, ale v nabídce už ho
nemáte. Chci se zeptat, jestli ještě bude možnost si ho objednat.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý večer, Laďko,
přidání tohoto konkrétního typu kalendáře zatím nezvažujeme, nicméně
poukazy z aktuální akce můžete použít v objednávce jakéhokoliv
fotokalendáře Bontia. V případě, že se bude jednat o dražší typ,
k objednávce bude automaticky připočítán doplatek.
Mějte se hezky.
Martin
Jaky je nejzazší datum uskutečnění objednávky pro doruceni do Vánoc? Dekuji
Dobrý den, Ivo, jak bylo řečeno, nové objednávky stále zpracováváme
s garancí dodání do Vánoc. Pokud jde o výhled do budoucna, vše záleží
na stavu výroby. Aktuální informace můžete kdykoliv ověřit na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/232-vanoce.
Přeji Vám příjemný den.
Martin
Dobrý den, když bych objednala kalendáře v tomto týdnu (cca do neděle 4. prosince) můžete mi garantovat, že zboží dorazí do Vánoc? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Dagmar,
aktuální stav můžete kdykoliv ověřit na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/232-vanoce.
V tuto chvíli stále přijímáme objednávky s garancí dodání do Vánoc.
Vše zatím nasvědčuje tomu, že situace bude stejná i v následujících
dnech.
Mějte se pěkně.
Martin
Dobrý den, můžete mi garantovat, že když bych od Vás objednal tento
kalendář, že do Vánoc dorazí? A prosím vysvětlete mi ještě to info
o poštovném. Čtu od Vás: Čtrnáctidenní stolní kalendář zasíláme
dokonce jen za 99 Kč. Jen? Každý den odesílám zboží a LEHKÝ KALENDÁŘ,
MENŠÍ ROZMĚR / VÁHA A CENA NEODPOVÍDÁ. NEVÍM PROČ VYDĚLÁVÁTE NA
POŠTOVNÉM. UPLNĚ BY STAČILO SE VEJÍT DO 49 KČ.
Mějte se pěkně. Martin
Dobrý den, Tomáši,
ano. Naše fotoprodukty stále zpracováváme s garancí dodání do
Vánoc.
Pokud jde o Vaši připomínku, jak uvádíme na našich stránkách, v ceně
není jen samotná doprava, tj. poštovné, ale také balné, které je vždy
maximálně uzpůsobeno tomu, aby nedošlo k poškození obsahu zásilky během
přepravy. Výslednou cenu dlouhodobě držíme na spodní hranici.
Přeji Vám pěkný den.
Martin
Dobrý den,
teď jsem si vytvořila první kalendář na vašich stránkách ale ukázal se
mi u nějakých fotek vykřičník. Potom mi to nešlo dokončit, je to tím,
že je u některých fotek červený vykřičník? Nerada bych tam neměla
zrovna těch pár fotek, u kterých je vykřičník. Jsou pro kalendř
důležitý.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko,
červený vykřičník signalizuje, že použité fotky nejsou dostatečně
kvalitní. Pokud na vykřičník najedete kurzorem myši, zobrazí se více
informací. Doporučuji Vám také věnovat pozornost stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/367-kvalita-snimku.
Obecně se fotkám s červeným vykřičníkem zkuste vyhýbat. V případě
doplňujících dotazů jsme Vám k dispozici. Můžete nás kontaktovat
pomocí stránky http://podpora.bontia.cz/new.
Přeji Vám pěkný den.
Martin
Dobrý den,kalendáře jsem vytvorila odeslala v pořádku …jen nevím jak se hradi poštovné.Prosím o info díky.Lucie
Dobrý den, Lucie,
dopravné a balné můžete uhradit vždy po vytvoření platné objednávky
produktů. Pokud tedy máte objednávku kalendáře hotovou, doporučuji Vám
přihlásit se na našich stránkách www.bontia.cz, přejít na stránku Moje
objednávky a na řádku s Vaší objednávkou stisknout tlačítko
„Zaplatit“. Zobrazí se Vám stránka s platebními informacemi.
Přeji Vám hezký den.
Martin
Dobrý den, jenom pro informaci, poštovné není 119Kč jak uvádíte, ale je 149Kč…jinak objenáno :)
Dobrý den, Terezo,
jak uvádíme na našem webu a také na stránce s akcí, cena dopravného a
balného souvisí s celkovou váhou zásilky (viz „Dopravné dle váhy od
119 Kč.“). Pokud jste tedy objednala více kalendářů, jejichž celková
váha se nevejde do základní ceny, výsledná hodnota služby je pochopitelně
vyšší.
Čtrnáctidenní stolní kalendář zasíláme dokonce jen za 99 Kč.
Mějte se pěkně.
Martin
Dobrý den, pokud to dobře chápu, tak je možno objednat fotokalendář na výšku a kdybych se v průběhu vytváření rozhodla vytvořit kalendář na šířku, je to možné po doplacení rozdílu ceny? Moc děkuji za odpověď!
Dobrý den, Ivo,
ano. Lze se rozhodnout pro jakýkoliv kalendář z naší nabídky.
Všechny fotokalendáře si můžete prohlédnout na stránce www.bontia.cz/fotokalendare.
Přeji Vám pěkný den.
Martin
dobrý den, je možné kalendář vyzvednout někde osobně?
Dobrý den, Věro,
jak uvádíme na našem webu a na samotné stránce s akcí, naše produkty
doručujeme pomocí dopravce. V drtivé většině případů k dodání
dochází do druhého dne.
Mějte se pěkně.
Martin
Dobrý den,prave vytvářím stolní foto kalendář – čtrnáctidenní,fotky mám vložené,chci objednat kalendář,ale tlačítko nereaguje.Zkoušela jsem i jiný typ kalendáře a objednat šel. Prosím o radu.
Dobrý den, Lucko,
doporučuji Vám ověřit, že je Váš prohlížeč aktuální, případně
vyzkoušet jiný. Praktické tipy k plynulé tvorbě naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/250-nefunkcni-tvorba.
Přeji Vám příjemný den.
Martin
Dobrý den, je možné v jedné objednávce spojit fotoknihy, na které jsem také zakoupila voucher a fotokalendář a mít tak oboje za jedno poštovné? Díky za odpověď. Eva
Dobrý den, Evo,
jak uvádíme na našich stránkách a také na samotné stránce s akcí,
knihy a kalendáře dohromady objednat nelze. Můžete však dohromady objednat
více kalendářů, nebo několik fotoknih.
Mějte se pěkně.
Martin
Dobrý den, je možné na jeden list nástěnného kalendáře udělat koláž třeba ze dvou-tří obrázků nebo každá stranka musí mít pouze jednu fotografii? Předem mnohokrát děkuji za odpověď
Dobrý den, Terezo,
pokud zvolíte velký nástěnný kalendář na šířku nebo na výšku,
můžete na jednu stranu vložit více než jednu fotku. Ostatní kalendáře
nabízí šablony stran vždy pro jednu fotkografii. Alternativně si můžete
koláž vytvořit v externím grafickém programu a pak dokument vložit do
kalendáře. Všechny kalendáře lze vidět na stránce www.bontia.cz/fotokalendare.
Přeji Vám příjemný den.
Martin
Dobrý den, bude kalendář dodaný do Vánoc?? Děkuji
Dobrý den, Gabrielo,
ano. Doporučuji Vám kalendáře vytvořit a objednat ideálně do konce
listopadu. Pokud byste nestíhala, určitě budete mít možnost objednat
s garancí do Vánoc během první poloviny prosince. Přesnější termíny
budou dostupné na začátku následujícího měsíce.
Mějte se hezky.
Martin
Dobrý den,je možné vytvořit stolní kalendář se slovenským popisem statních svátků a jmen? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martino,
poukazy z této akce se vážou výhradně na české kalendáře. Pokud máte
zájem o slovenské verze, můžete využít naši akční nabídku na stránce
www.bontia.sk.
Přeji Vám pěkný den.
Martin
Dobrý den, je možné vyzvednout si zboží osobně?
Dobrý den, Danielo, všechny produkty dodáváme prostřednictvím dopravce.
Ve většině případů bývají zásilky doručeny do 24 hodin.
Mějte se hezky.
Martin
Dobrý den,
bude ještě v nabídce stolní týdenní kalendář s termínem dodání do
Vánoc? A pokud ano, kdy se asi objeví v nabídce?
Dobrý den, Radko,
v nabídce s velkou pravděpodobností zůstanou kalendáře stávající.
Poukaz však lze použít také na Vámi uvedený kalendář, viz „Nově lze
zakoupený poukaz uplatnit i při nákupu jiných kalendářů.“.
Alternativně můžete využít aktuální nabídku na stránkách www.bontia.cz.
Mějte se pěkně.
Martin
Dobrý den,
Do jaké kategorie zapadají kalendáře? Rád bych si nabil kredit z benefitů
a nechci se splést.
Děkuji, Pavel.
Dobrý večer, Pavle,
kalendáře jsou z kategorie zboží a z tohoto důvodu bohužel Benefity
nelze uplatnit :-(
Děkuji a přeji vám hezký zbytek neděle. Míša
Dobrý den, pokud si od Vás vezmu 3 fotoknihy a kalendář, stále budu platit i poštovné? Děkuji
Dobrý den, Zuzano, jak uvádíme na našem webu, fotokalendáře a fotoknihy
nelze objednat a expedovat dohromady. Každý z těchto produktů vyžaduje
rozdílnou technologii výroby a balení. Dohromady, tj. za cenu jedné dopravy
a balného, můžete objednat více fotokalendářů, nebo několik fotoknih.
Více informací naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/50-kniha-a-kalendar.
Mějte se hezky.
Martin
Dobrý den, je možné v kalendáři nějak výrazně označit významná data (narozeniny atd.)?
Dobrý den, Zuzano, v aplikaci na tvorbu fotokalendářů je možné
pracovat pouze s fotografiemi. Tištěné verze nástěnného poznámkového
kalendáře a stolních fotokalendářů nicméně obsahují dostatečný
prostor pro doplnění vlastních textů. Všechny kalendáře si můžete
detailně prohlédnout na stránce www.bontia.cz/fotokalendare.
Přeji Vám příjemný den.
Martin
Dobrý den, lze tento voucher zakoupit a použít pro variantu fotokalendáře ,,extra lesklý". Jaká bude případná cena? Loni když jsem objednávala, tak jsem žádnou takovou variantu na výběr ještě neměla. Je nějaká novinka? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Moniko, ano. Jedná se o novinku. V současné době si
můžete pořídit velké nástěnné fotokalendáře na výšku a na šířku
ve dvou provedeních, polomatném a extra lesklém. Ve Vámi uvedeném
případě bude doplatek 70 Kč. Více informací naleznete na stránce www.bontia.cz/fotokalendare.
Mějte se pěkně.
Martin
Dobrý den, podle informací můžu tedy zakoupený voucher použít i na měsíční kalendář na šířku (tento formát v nabídce není)? Je v tomto případě cena stejná jako cena měsíčního kalendáře na výšku. Děkuji za odpověď. Lucie K.
Dobrý den, Lucie, ano. Poukaz takto použít můžete. Bude však třeba
počítat s doplatkem. Záleží na tom, jakou variantu fotokalendáře na
šířku si vyberete. Ceny kalendářů jsou dostupné na stránce www.bontia.cz/fotokalendare.
Přeji Vám pěkný den.
Martin
Dobrý den,
jaké musí být minimální rozlišení fotografií, aby byl tisk na
nástěném kalendáři v pořádku? Děkuji
Dobrý den, Lucie, informace k minimálním doporučeným rozměrům fotek
naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/235-rozmery-fotek.
Mějte se pěkně.
Martin
Dobrý den,
do kdy musím objednat, aby fotokalendář stihl přijít do Vánoc? Děkuji za
odpověď.
Dobrý den, Lucie, doporučuji Vám objednat ideálně do konce listopadu.
Nejzazší termín dodání bude stanoven na začátku prosince na základě
aktuálního stavu výroby.
Přeji Vám pěkný den.
Martin
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud koupím Nástěnný fotokalendář, 30 × 46 cm, na výšku, polomatný – 13 až 25 fotek, jaký bude doplatek, když vytvořím týdenní? Chápu správně, že žádný? Děkuji.
Dobrý den, Anno,
doplatek by ve Vámi uvedeném případě neměl být žádný. Aktuální výši doplatku samozřejmě vždy uvidíte v rámci objednávkového procesu.
Přeji Vám hezký den.
Martin