Návštěva restaurace La Fonduta v Liberci a 2 pizzy z bohaté nabídky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,máte v restauraci dětský koutek?
Dobrý prostor z hračkami tady máme. Tříška
Dobrý den, prosim děláte i bezlepkovou pizzu?
Dobrý den, takovou pizzu neděláme. Tříška
Dobrý den, takže když přijdeme s voucherem bez rezervace, pokud bude
v restauraci místo, můžeme voucher využít?
Děkuji Petra
Dobrý den, rezervaci si předem raději udělejte. Tříška
Velká škoda, že o přidání rozvozu neuvažujete. A když už jídlo pouze v restauraci (chápu, kvůli tržbě za nápoje), tak proč je nutnost REZERVACE ALESPOŇ 2 DNY PŘEDEM?? Co je to za nesmysl? Chápu, když přijedu, nebude místo, tak přijdu jindy, případně zavolám jako kterýkoliv jiný zákazník s tím, zda máte místo, ale opravdu nepochopím nutnost rezervace na voucher takhle dopředu. Kvůli tomuto se mi znechutila i jiná liberecká slevomatí pizzerie.
Dobrý den, voucher na rozvoz nepřidávám z důvodu včasné dodání objednávek. Pokud by se jich prodalo více těžko bych to stihl zavést. Současně se Slevomatem probíhá také běžný chod restaurace a rozvozu. Musím stíhat obsloužit lidi v restauraci a i zákazníky, kteří si objednali jídlo normální cestou na rozvoz. Není to kvůli další tržbě za nápoje a ostatní, jak píšete. Rezervaci dva dny předem vyžaduji z důvodu toho, že se nacházíme u hokejové Areny, kde nikdy nevíte kolik lidí se tu sejde na různé akce, a restaurace není nijak veliká. Navíc jsem zákazníky u dřívějších akcí, které jsme měli za stejných podmínek, nikdy pokud bylo místo neposlali pryč a obsloužili jsme je i bez rezervace. A i když přišli v jiný než udaný čas na voucheru. Tříška.
Dobrý den, nemohli by jste přidat ještě pizzu s rozvozem? Nestihl jsem nakoupit. Návštěva restaurace a objednání míst dopředu je pro mne komplikované. Nikdy nevím, co budu dělat dopředu a kdy se z práce urvu, kvůli rezervaci míst. Děkuji Petr
Dobrý den, o přidání voucheru na rozvoz již neuvažuji. Tříška
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,je potřeba mít s sebou tištěný voucher nebo postačí ukázat v mobilu. Děkuji za odpověd'
Dobrý den, stačí ukázat v mobilu.
Děkujeme