Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohoda s wellness ve Špindlerově Mlýně – pobyt na jarní i letní sezónu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Termín si domluvte co nejdříve na tel. 724 311 311 nebo 499 523 415. Při rezervaci uveďte kód zakoupeného voucheru.
- V termínu Velikonoc 13.–17. 4. 2017 a červencových svátků 5.–9. 7. 2017 lze využít pouze pobyt na 4 noci.
- Děti 0–2,9 let bez nároku na lůžko a stravu jsou zdarma
- Děti 3–11,9 let 550 Kč/noc včetně polopenze.
- Osoby ve věku 12 - 17,9 let platí 650 Kč/noc včetně polopenze.
- Osoby ve věku 18 let a starší platí 750 Kč/osoba/noc včetně polopenze
- Dětská postýlka: jednorázový poplatek 100 Kč/pobyt
- Domácí mazlíčci: 220 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 24 hodin předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli máte volno ještě na Silvestra chtěla bych tři pokoje po třech lidech
Dobrý den Jano,
na Silvestra ještě volnou kapacitu máme,avšak bohužel není možné
využít voucheru. Pokud máte zájem o cenovou nabídku, prosím kontaktujte
nás na e-mailu recepce@hotelbarbora.com.
S pozdravem Lucie Grmolcová
Dobrý den,jsou platné vouchery po novém roce v Lednovych termínech? Děkuji.
Dobrý den, Simono,
moc mě to mrzí, ale platnost voucheru je bohužel pouze do 22. 12. 2016,
popřípadě od března do konce srpna.
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša
Dobry den,prosim vas chtel bych se zepta,vas hotel se mi libi a chtel bych ho vyuzit na zimni dovolenou,ALE-jsme lyzari a nikde nepisete jak daleko od vas jsou nejake sjezdovky,tak vas prosim o upresneni.. Moc dekuji
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Náš hotel se nachází v centru Špindlerova Mlýna u sjezdovky Krakonoš,
přes kterou se dostanete do ski areálu Sv.Petr,a to do 5 minut.
V případě dalších dotazů, nás kontaktujte na e-mailu: recepce@hotelbarbora.com
S pozdravem z Krkonoš
Lucie Grmolcová
Dobrý den,
hotel se nachází v centru města a k lanovce do Svatého Petra se dostanete
na lyžích přímo od hotelu. Je to od nás cca 500m. V případě zájmu nás
kontaktujte na e-mailu recepce@hotelbarbora.com
S přáním hezkého dne Tomáš Kučera
Dobrý den, mate volny termin pro 3 pary po 2 lidech ? Dekuji
Dobrý den pane Gross ,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem hotelu.
Velmi rádi Vás ubytujeme, avšak neuvádíte v jakém termínu :-) ?
V případě jakýchkoliv dotazů k obsazenosti, nás kontaktujte na e-mailu:
recepce@hotelbarbora.com
S přáním hezkého dne
Lucie Grmolcová
Dobrý den, máte volný termín nekdy v tydnu od 26.12. do 30.12.?
Dobrý den paní Voženílková ,
děkuji za Váš dotaz.
V Termínu 26.-30.12.2016 ještě volnou kapacitu máme. Ale vouchery v tomto
období uplatnit nelze.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na e-mailu: recepce@hotelbarbora.com
S přáním hezkého dne
Lucie Grmolcová
Dobrý den,
mají pokoje nabízené na slevomatu balkon? Děkuji za info
Dobrý den paní Jitko ,
děkujeme za Váš dotaz. Pouze dva pokoje mají jeden společný balkonek.
Ostatní pokoje svůj balkon nemají. Mají však společné balkony na každém
patře a to z obou stran hotelu.
Absenci balkonu na pokoji Vám jistě vynahradí naše krásná slunná terasa,
ze které krásně vidíte centrum města a okolní hory.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kdykoliv
kontaktovat.
S přáním krásného dne
Lucie Grmolcová
jak je to u hotelu s parkováním? dá se zaparkovat přímo u hotelu? za kolik? případně jak daleko se parkuje? děkuji
Dobrý den paní Petro,
děkujeme za Váš dotaz.
U nás se parkuje zdarma,a to přímo u hotelu.
V případě dalších dotazů, nás neváhejte kontaktovat na e-mailu :
recepce@hotelbarbora. com
S přáním krásného dne
Lucie Grmolcová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych koupit voucher jak dárek pro 2dospělé osoby a 2děti (9,11let) na 3dny(2noci) víkendový pobyt. Máte volný nějaký termín v červnu a jaká by byla celková cena za celou rodinu?? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Děkujeme za zájem o ubytování v našem hotelu .Váš zájem nás velmi těší.
V měsíci červnu volné kapacity máme.
V případě zájmu nás kontaktujte na e-mailu : recepce@hotelbarbora.com
Doplatky za děti se hradí na místě, v hotelové recepci.
Přeji Vám krásné sváteční dny a těším se na Vaši zprávu.
S pozdravem z Krkonoš
Lucie Grmolcová