Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Romantika na lodi: 2 nebo 3 dny s wellness a kulinářskými zážitky pro 2
Hodnocení podniku Rohan Boat
Příjemná obsluha
Po celé lodi byli cítit intenzivně zapáchající toalety, jídlo slabší průměr, na pokoji značná zima nelze si pustit topení, televize rozbita některé programy bez zvuku
Vážení hosté,
dovolte mi prosím, jménem celého týmu, omluvit se za způsobené nepříjemnosti, které se bohužel z technických důvodů odehrály na začátku tohoto týdne. Velice nás to mrzí. Závady jsme již opravili.
Pokud Vám mohu být jakkoliv nápomocna, prosím, neváhejte mě kontaktovat.
S úctou
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Luxusní kajuty, velmi milý a usměvavý personál, vynikající degustační menu.
Nebyla naladěná televize, slečna říkala že o tom vědí a řeší to. Stejně jsme se nejeli koukat na televizi, takže vůbec nevadilo.
Bohuzel i presto ze jsem si nekolik dni pred pobytem overovala, ze je s rezervaci vse v poradku, nakonec nas na miste nikdo necekal a v rezervacnim systemu nas zaznamenane nemeli. Nakonec ale vse dobre dopadlo a pobyt byl senzacni.
Ještě jednou se velmi omlouváme za způsobené komplikace a jsme moc rádi, že se Vám pobyt líbil.
S přáním krásného dne
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Před rokem to bylo o hvězdu lepší, ale stále je to velmi hezké místo pro pobyt s přáteli.
personal, skvela kuchyne, dobry wellness
Vážení hosté,
velice nás těší Váš pozitivní komentář.
Jsme rádi, že jste byli s našimi službami spokojeni. Budeme se na Vás těšit opět příště. S přáním pěkného dne
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Vše perfektní! Jídlo skvělé, prostředí krásné, personál milý!! Děkujeme
Vážení hosté,
Velmi Vám děkujeme k tak pozitivnímu hodnocení spokojenosti s ubytováním. Celý personál je velmi polichocen. Snažíme se denně podávat maximální výkon a nasazení k dosažení spokojenosti hostů a velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil! Těšíme se na Vaši příští návštěvu a uděláme vše pro Vaši naprostou spokojenost.
S přáním hezkého dne,
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Bohuzel musim dat 3*. Mohlo jich byt vice, ale take mene. Mene jich neni jen diky zamestnancum a pana manazera lodi.
Deluxe kajuta velmi pekna a prostorna.
Ochotny personal, na 5*.
Dobre jidlo
- Misto ohlasene vecere byl pouze buffet. Jidlo bylo dobre, ale doufala jsem v pekne servirovanou veceri a ne, ze budu muset vstavat od stolu a ze se nam budou hromadit talire z ruznych chodu na stole → romantika timto byla zabita – myslim, ze to byla vyjimecna situace kvuli soukrome akci na horni palube
– wellness nemohl byt vyuzit, opet podle mne vyjimecna situace, jelikoz misto vypadalo uklizene a ciste
Vážení hosté,
Velmi Vám děkujeme za Vaše hodnocení. Jménem celého týmu se omlouváme za to, že jsme nenaplnili Vaše očekávání. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá. Bohužel to byla opravdu výjimečná situace. Váš názor použijeme pro zlepšení našich služeb do budoucna, abychom se ujistili, že příště Vám nabídneme bezchybnou službu.
S úctou,
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Vse super!
Pouze ve wellness by bylo hezke mit jednorázové pantofle:)
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Váš komentář. Těší nás, že se Vám pobyt u nás líbil. Názorů našich hostů si velmi vážíme. Díky nim můžeme napravit naše nabízené služby.
S pozdravem
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
nádherné welness
perfektná gastronómia, a na 4 chodovú večeru veľké porcie
Vkusne zariadené izby
milý personál
Vážení hosté,
děkujeme Vám za tak pozitivní hodnocení. Těší nás, že jste byli s našimi službami spokojeni. Budeme moc rádi pokud nás opět navštívíte.
S pozdravem
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Ubytování i wellness bylo krásné, stylové, čisté. Akorát v noci bylo v kajutě strašné horko a teplotu si nemůžete sami regulovat. Na snídani byl velký výběr.
Co nás zklamalo, byla restaurace a její obsluha. Slečna přinesla vinný lístek, v němž je celkem asi 50 vín jak českých, tak zahraničních. Ačkoliv jsou vína nabízena, žádné z nich neměli, což předem samozřejmě neřekli. Nakonec měli jen láhev za 700,– Kč. Dále slečna servírka ani nevěděla, jak je to se 4-chodovým menu, jestli už je dané, nebo si můžeme vybírat z více možností. Jídlo bylo dobré až na flank steak, který evidentně nějakou dobu „stál“ v kuchyni a pak se dohříval. Byl vysušený, tuhý a zcela propečený. Prostředí je to hezké, ale obsluha se má hodně co učit a majitel by se měl zamyslet nad tím, proč nabízí věcí, které nemá. Zřejmě aby to budilo dobrý dojem, což ale ve finále je přesně naopak.
Vážení hosté,
velice Vám děkujeme za Váš komentář.
Topení na všech kajutách regulujme z recepce, recepce je 24 hodin otevřená, v případě potřeby Vám recepční rád zařídí teplotu dle Vaší potřeby. Za nedostatky ohledně restaurace se Vám hluboce omlouváme. Všechny uvedené body jsme prodiskutovali s vedením a budeme se snažit zlepšit naše služby. Ještě jednou Vám velmi děkujeme.
S úctou
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Velmi příjemný a ochotný personál, zvlášť slečna – zrzky jsou nejlepší :) Kouzelný pocit pobytu na lodi. Výtečné menu u večeře a chutná snídaně.
Byla škoda, že viřivka nebyla připravena i přes udělánou rezervaci. A možná by chtělo dát informací předem, že se nachází venku.