Naprosto katastrofální domluva se společností – neodpovídají na e‑maily, telefonáty neberou.
Arogance.
Odvolání termínu hodinu předem.
Následné určení termínu bez zájmu, jestli nám to vyhovuje – na výzvy ke změně termínu absolutně žádná reakce.
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Dobrý den, bohužel se občas stane, že jsme přetížení plánováním, obzbláště při přesouvání termínů. Za komplikace se omlouváme. Co se týká změny termínu, tak pokud přesuneme termín v systému od Slevomatu, aby se voucher neuplatnil, příjde klientovi automaticky vygenerovaný e-mail s novým termínem. Následně se snažíme s klientem domluvit termín vyhovující oběma stranám.
Neproběhla kontrola letadla a instruktáž před letem. Pilotování bylo ve velmi omezené míře bez vysvětlení funkcí ovládacích prvků a palubních přístrojů. Letadlo toho už dost pamatovalo.
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Dobrý den, kontrola letadla probíha vždy před prvním letem a dále pak každou druhou hodinu. Pokud byste měl zájem o vysvětlení ovládacích prvků a palubních přístrojů, tak bych Vám doporučil pronajmout si letoun i s pilotem jen pro sebe minimálně na 60 min.