Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Roční předplatné časopisu Receptář a knižní dárek

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Mirka Fürstová

Dobrý den,

dnes mi přišlo první číslo na mou adresu, tzv. na adresu fakturační a nikoliv na adresu obdarovaného. Prosím o nápravu a zaslání prvního čísla a i všech následujících na správnou adresu (zároveň doufám, že knižní dárek bude zaslán na správnou adresu, tzv. na adresu fakturační jak bylo avizováno). Děkuji

iReceptar.cz

Pěkný den,

děkujeme za Váš dotaz. Velice se omlouváme za vzniklou situaci, ale nedopatřením došlo k odeslání prvních výtisků časopisu Receptář jak na adresu plátce, tak na adresu obdarovaného. Předplatné je v pořádku v databázi registrované jako darované. Výtisk navíc si od nás ponechte, není nutné nám jej vracet zpět. Výtisk 02/2017 bude zaslán již pouze na adresu obdarovaného.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Irena

Dobrý den, je možno během doručování časopisu změnit doručovací adresu? Děkuji za odpověď.

iReceptar.cz

Pěkný den Ireno,

děkujeme za Váš dotaz. Ano, adresu je možné upravit i v průběhu trvání předplatného. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince 810 800 020 nebo emailem na zakaznik@vyber.cz

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Lenka Večeřová

Dobrý den, objednávala jsem předplatné 25.12. a doposud nepřišel první výtisk ani kniha. Kdy bude dodáno??

iReceptar.cz

Pěkný den paní Večeřová,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že objednávka předplatného časopisu Receptář je s největší pravděpodobností již registrována v systému. Abychom Vám však mohli sdělit podrobnější informace, prosíme Vás o zaslání čísla uplatněného voucheru na naši emailovou adresu zakaznik@vyber.cz. Do předmětu prosíme zadat SLEVOMAT DISKUZE.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Lenka Filová

Dobrý den,
mě se stalo totéž,ač jsem koupila předplatné časopisu Receptář mamince jako vánoční dárek a adresu jsem při objednávce udala její,dnes přišlo první číslo Receptáře na mou adresu a ne darované osobě.
Doufám,že to příští číslo už pošlete na správnou adresu,jinak už to ztrácí smysl dárku.
 Filová

iReceptar.cz

Pěkný den,

děkujeme za Váš dotaz. Velice se omlouváme za vzniklou situaci, ale nedopatřením došlo k odeslání prvních výtisků časopisu Receptář jak na adresu plátce, tak na adresu obdarovaného. Předplatné je v pořádku v databázi registrované jako darované. Výtisk navíc si od nás ponechte, není nutné nám jej vracet zpět. Výtisk 02/2017 bude zaslán již pouze na adresu obdarovaného.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Renata Hyánková

Dobrý den,

zakoupila jsem přes slevomat časopis receptář. Jak je to možné když při uplatnění voucheru jsem zadávala adresu na kterou jsem chtěla časopisy dodávat byl to dárek k vánocum, a místo toho to dostanu já domu. Proč zadáváme adresu na kterou to chceme uplatnit když vy nejste schopni dodat kam kde to mělo být. Jsem velice zklamaná.

Přeji hezký den,

Hyánková

iReceptar.cz

Pěkný den,

děkujeme za Váš dotaz. Velice se omlouváme za vzniklou situaci, ale nedopatřením došlo k odeslání prvních výtisků časopisu Receptář jak na adresu plátce, tak na adresu obdarovaného. Předplatné je v pořádku v databázi registrované jako darované. Výtisk navíc si od nás ponechte, není nutné nám jej vracet zpět. Výtisk 02/2017 bude zaslán již pouze na adresu obdarovaného.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Hedvika Večeřová

Dobrý den,
objednala jsem 2× receptář, u obou jsem zadávala svou adresu pro doručení knížky a jinou pro doručení časopisů, nicméně dneska přišly časopisy na mou adresu a vůbec ne na adresu zamýšlených adresátů. Půjde Vám to nějak změnit v systému? Děkuji.

iReceptar.cz

Pěkný den,

děkujeme za Váš dotaz. Velice se omlouváme za vzniklou situaci, ale nedopatřením došlo k odeslání prvních výtisků časopisu Receptář jak na adresu plátce, tak na adresu obdarovaného. Předplatné je v pořádku v databázi registrované jako darované. Výtisk navíc si od nás ponechte, není nutné nám jej vracet zpět. Výtisk 02/2017 bude zaslán již pouze na adresu obdarovaného.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Terezka Demelová

Dobry den, predplatne jsem si aktivovala hned v prvni den, co se objevila nabidka predplatneho, to jest 24.10.2016 a dnes je 24.12.2016 a ja stale nemam knihu, ktera mela prijit s garanci do Vanoc.Na email mi nikdo nereagoval.Tak Vam pekne dekuji za spolehlivost! Demelova

iReceptar.cz

Vážená paní Demelová,

děkujeme za Váš dotaz. Velice se omlouváme za vzniklou situaci. Dovolujeme si Vás informovat, že publikace k předplatnému byla již předána na expedici a na poště ji očekávejte v průběhu 10ti dní. Předplatné časopisu je v databázi v pořádku registrované s předplatným obdobím od 12/2016 – 11/2017.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Gábina

Pěkný den, ráda bych koupila předplatné jako dárek pro sestru žijící na Slovensku. Je to prosím možné adresovat do SR? Děkuji.

iReceptar.cz

Pěkný den Gábino,

děkujeme za Vaše sdělení, na základě kterého si Vás dovolujeme informovat, že je možné objednávku uskutečnit s doručovací adresou na SR. Při uplatnění voucheru na našich stránkách prosíme uvést obě adresy – Vaší adresu pro doručení dárku za uskutečněnou objednávku a adresu obdarovaného pro zasílání výtisků v rámci předplatného.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Kristýna Páralová

Mockrát Vám děkuji :-)

iReceptar.cz

Pěkný den paní Páralová,

děkujeme za Vaše sdělení. Jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoci. V případě potřeby se na nás neváhejte znovu obrátit.

S přáním pěkného dne a krásné Vánoce přeje

Lenka, Receptář

Kristýna Páralová

Kristýna Páralová
před 20 hodinami
Dobrý den. Dnes jsem si vyzvedla na poště balík ve kterém měly být knihy a dárkový certifikát. Knihy přišly ale ten dárkový certifikát tam nebyl, co ted? Zaslete mi ho tedy prosim zvlášť a pokud mozno jeste do Vanoc? Dekuji Páralová
iReceptar.cz
před 23 minutami
Vážená paní Páralová,
děkujeme za Vaše sdělení. Dovolujeme si Vás informovat, že certifikát bývá vložen do časopisu, který byl součástí zásilky, aby se předešlo poškození certifikátu. V případě potřeby je možné si certifikát stáhnout i na našich stránkách http://www.ireceptar.cz/predplatne/, kde zaškrtnete, že jde o darované předplatné a objeví se Vám ihned dárkový certifikát ke stažení ve formátu pdf.
S přáním pěkného dne
Lenka, Receptář

ODPOVĚD: Ano, dekuji za odpověď, ale ja jsem v te zasilce od vas neměla ani ten casopis! Jen ty 2 knihy. Je mozne ze by ten casopis přišel az pozdeji? Nebo dokonce uz na adresu předplatitele?

iReceptar.cz

Pěkný den paní Páralová, děkujeme za Vaše sdělení. Informaci o nedoručení časopisu Speciál předáváme na příslušné oddělení a bude společně s voucherem zaslán na Vaši adresu přímo do schránky.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Nikol Václavková

Dobrý den,

dne 1.12. jsem uplatnila voucher a do dnešního dne mi kniha ani certifikát nedorazil. Chtěla bych se zeptat kde mohl nastat problém.

Děkuji
Václavková

iReceptar.cz

Vážená paní Václavková,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že objednávka předplatného časopisu Receptář je s největší pravděpodobností již registrována v systému. Abychom Vám však mohli sdělit podrobnější informace, prosíme Vás o zaslání čísla uplatněného voucheru na naši emailovou adresu zakaznik@vyber.cz. Do předmětu prosíme zadat SLEVOMAT DISKUZE.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Kristýna Páralová

Dobrý den. Dnes jsem si vyzvedla na poště balík ve kterém měly být knihy a dárkový certifikát. Knihy přišly ale ten dárkový certifikát tam nebyl, co ted? Zaslete mi ho tedy prosim zvlášť a pokud mozno jeste do Vanoc? Dekuji Páralová

iReceptar.cz

Vážená paní Páralová,

děkujeme za Vaše sdělení. Dovolujeme si Vás informovat, že certifikát bývá vložen do časopisu, který byl součástí zásilky, aby se předešlo poškození certifikátu. V případě potřeby je možné si certifikát stáhnout i na našich stránkách http://www.ireceptar.cz/predplatne/, kde zaškrtnete, že jde o darované předplatné a objeví se Vám ihned dárkový certifikát ke stažení ve formátu pdf.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Gita Kubová

Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda je možné i jiné předplatné než jsou houby i když je vyprodané? Nestihla jsem nabídku … :-/

iReceptar.cz

Pěkný den Gito,

děkujeme za Váš dotaz. Je nám to velmi líto, ale v nabídce je možné objednat již pouze předplatné časopisu Receptář s publikací Houby – česká encyklopedie. Ostatní publikace (Velká kniha bylinek, Pečeme krok za krokem a Tajemství babiččiny kuchyně) již nejsou k dispozici.

Děkujeme za pochopení.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Pavla Toušová

Dobrý den,
když tu tak čtu předchozí komentáře, začínám mít strach, aby mi knižní dárek přišel do Vánoc. Kod voucheru jsem zadávala 29.11, tj. o dost déle než mnozí tady, kterým i tak kniha ještě nedorazila, takže se obávám, abych neměla zkažený dárek k Vánocům…Toušová

iReceptar.cz

Vážená paní Toušová,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že objednávka předplatného časopisu Receptář je s největší pravděpodobností již registrována v systému. Abychom Vám však mohli sdělit podrobnější informace, prosíme Vás o zaslání čísla uplatněného voucheru na naši emailovou adresu zakaznik@vyber.cz. Do předmětu prosíme zadat SLEVOMAT DISKUZE.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Hanninka Plassů

Dobrý den,
také stále nemám žádnou informaci, zda byla má objednávka vyřízena. Objednávala jsem 7.11.

iReceptar.cz

Pěkný den paní Plassů,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že objednávka předplatného časopisu Receptář je s největší pravděpodobností již registrována v systému. Abychom Vám však mohli sdělit podrobnější informace, prosíme Vás o zaslání čísla uplatněného voucheru na naši emailovou adresu zakaznik@vyber.cz. Do předmětu prosíme zadat SLEVOMAT DISKUZE.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Kristýna Páralová

Dobry den. Prosim vás bude jeste do konce tohoto roku stejna akce na PREDPLATNE RECEPTARE. Chtela jsem si toto predplatne koupit spolu s darkem knížkou TAJEMSTVI BABICCINY KUCHYNE ale bohuzel uz je vyprodano :-( Tak sr chci prosim zeptat jestli este bude možnost zakoupení. ..dekuji.

iReceptar.cz

Pěkný den paní Parálová,
děkujeme za Váš dotaz. Je nám velice líto vzniklé situace, ale předplatné spolu s publikací Tajemství babiččiny kuchyně již není možné objednat z důvodu vyčerpání skladových zásob. Aktuálně je možné registrovat pouze objednávku předplatného s publikací Houby – česká encyklopedie.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Jitka Králová

Dobrý den,
koupím si jednu z variant na r. 2017, jak je ve smluvních pd. uvedeno. Ke konci roku 2017 mi přijde od vydavateství pravděpodobně složenka na další rok (2018) a pokud nebudu mít zájem a složenku nezaplatím, tím doručování končí, že? Není nikde ve smluvních pd. uvedeno, že se předplatné AUTOMATICKY prodlužuje na další rok, případně pokud ho nechci, musím ho písemně zrušit? Děkuji za tuto důležitou informaci. Králová Jitka.

iReceptar.cz

Vážená paní Králová,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že předplatné časopisu Receptář je vždy automaticky obnovováno a zákazníkovi je na konci stávajícího předplatného období zaslána složenka pro úhradu období nového. V případě, že nemá zájem předplatné prodloužit, postačí nás telefonicky nebo emailem informovat a v databázi nastavíme zastavení předplatného po dobrání uhrazených výtisků.

S přáním pěkného dne
Lenka, Receptář

Chorche Seznam

Dobrý den,
jak zde čtu, tak asi nejsem jediný.
Rád bych se zeptal, jak to vypadá s dodáním zboží.
Již jsem psal i na zakaznik@vyber.cz , nicméně bez odpovědi …
Kód jsem zadal 7.11. 2016

Prosím o informace !!!

iReceptar.cz

Pěkný den pane Šebku,
děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že jsme odpověděli na Vaši emailovou zprávu se shrnutím Vaší objednávky. Dárek v podobě publikace byl již odeslán na Vaši adresu a očekávejte ho v průběhu několika dní na své poště.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Martina Čížková

Dobrý den, 1.11 jsem zadala KÓD voucheru a stále mi nic nepřišlo. Za jak dlouho má kniha přijít?

iReceptar.cz

Pěkný den paní Čížková,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že jsme odpověděli na Vaši emailovou zprávu se shrnutím Vaší objednávky. Dárek v podobě publikace byl již odeslán na Vaši adresu a očekávejte ho v průběhu několika dní na své poště.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Lucie

Dobrý den,
chtěla bych se informovat proč mi ještě nepřišla kniha s certifikátem na adresu objednavatele? Na stránkách bylo psáno, že to bude doručeno do 14 dnů, což už dávno bylo. Objednávku jsem zakoupila a zaplatila 3.11., voucher jsem následně 7.11. uplatnila. Psala jsem i na mail zakaznik@vyber.cz., ale stále žádná zpětná reakce není.
Děkuji za odpověď.

iReceptar.cz

Pěkný den Lucie, děkujeme za Vaše sdělení. Velice se omlouváme za vzniklou situaci. Dovolujeme si Vás požádat o zaslání emailu s číslem voucheru na zakaznik@vyber.cz. Do předmětu zprávy emailu prosíme uvést „DISKUSE SLEVOMAT“. Jakmile zprávu obdržíme, registraci objednávky předplatného prověříme v systému.

Děkujeme za pochopení.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Lucie Barabášová

Dobrý den, chci se zeptat 7.11. jsem uplatnila vouchery na předplatné receparář + kniha pečeme ale dosud mi kniha nebyla doručena a ani meil?mužů se zeptat kdy knížka dorazi?dekuju Barabášová

iReceptar.cz

Pěkný den paní Barabášová, děkujeme za Vaše sdělení. Velice se omlouváme za vzniklou situaci. Dovolujeme si Vás požádat o zaslání emailu s číslem voucheru na zakaznik@vyber.cz. Do předmětu zprávy emailu prosíme uvést „DISKUSE SLEVOMAT“. Jakmile zprávu obdržíme, registraci objednávky předplatného prověříme v systému.

Děkujeme za pochopení.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Tereza Kašková

Dobrý den, před dvěma dny jsem psala email s dotazem v jakém stavu je má objednávka, bohužel dodnes žádná odpověď tak zkusím tuto cestu. Na slevomatu jsem zakoupila 2.11. předplatné + knižní dárek, 7.11.jsem uplatnila zaplacený voucher, doposud mi nepřišla objednávka ani informace zda již byla vyřízena. Mohla bych teda požádat o odpověď. Děkuji Kašková Tereza

iReceptar.cz

Pěkný den paní Kašková,

děkujeme za Vaše sdělení. Velice se omlouváme za vzniklou situaci, pravděpodobně jsme email neobdrželi. Dovolujeme si Vás proto požádat o přeposlání emailu na zakaznik@vyber.cz s potvrzením objednávky. Do předmětu zprávy emailu prosíme uvést „DISKUSE SLEVOMAT“. Jakmile zprávu obdržíme, registraci objednávky předplatného prověříme v systému.

Děkujeme za pochopení.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Lenka

Dobrý den,
navazuji na dotaz paní Pavlíny.
Je tedy možné NEKOUPIT předplatné jako dárek (tzn. neplatit navíc 99Kč) a zároveň nechat časopisy zasílat na jinou adresu než přijde kniha?
Děkuji za odpověď!
 Lenka

iReceptar.cz

Pěkný den, Lenko,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že po uskutečněné objednávce předplatného (bez zaškrnutého pole „KUPUJI JAKO DÁREK“) je na Vaši emailovou adresu zaslán voucher, který je potřeba uplatnit na našich stránkách http://slevomat.ireceptar.cz/. Na stránkách následně uvedete adresu dárce a adresu obdarovaného. Publikace je odeslána na adresu dárce a obdarovaný obdrží pouze výtisky v rámci předplatného.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Pavlína

Dobrý den, chtěla jsem vyplnit objednávku, dostala jsem se k dárkovému balení voucheru za 99,– , chtěla bych však pokračovat bez dárkového balení, jak je vámi nabízeno, toto však nelze. Sdělte mi prosím proč. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlíno,

stačí se v tomto případě vrátit o krok zpět a odškrtnout, že kupujete zboží jako dárek a je to :-)

Hezký den. Míša

Petra Š.

Dobry den, prosim pokud objednam predplatne casopisu + knihu o houbach, jake si uctujete postovne??? Nemohu dohledat, prosim o vcasnou odpoved. Dekuji Petra Š.

iReceptar.cz

Pěkný den Petro,

děkujeme za Váš dotaz, na základě kterého sdělujeme, že poštovné a balné je ZDARMA. Zásilku s publikací odesíláme prostřednictvím České pošty jako balík na poštu cca do 14ti dní od uplatnění voucheru.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Lenka

Dobry den,…4.11. mi byl dorucen email,ze se moje objednavka vyrizuje,ale zatim nic neprislo..kdy muzu zasilku ocekavat? Dekuji

iReceptar.cz

Pěkný den Lenko,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás požádat o zaslání požadavku na prověření Vaší objednávky na naši emailovou adresu zakaznik@vyber.cz. Do zprávy prosíme uvést číslo uplatněného voucheru a adresy, které jste v objednávce uvedla. Po sdělení těchto údajů bude možné registraci prověřit.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Jana

Dobrý den, chtěla bych de zeptat zdali jsou v knize o pečení i recepty.

iReceptar.cz

Vážená paní Jano,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že kniha Pečeme krok za krokem obsahuje přes 1000 názorných fotografií jak postupovat. Seznámíte se s více než 80 pekařskými technikami a díky detailním snímkům neuděláte při přípravě chybu. V knize naleznete mnoho receptů na těsta, rolády, návod na přípravu domácího listového a plundrového těsta, rady pro pečení pusinek a slaných tyčinek a recepty na pizzu, domácí kváskový chléb či tortilly.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Tomáš

Dobrý den,

před dvěma dny jsem Vám psal email na zakaznik@vyber.cz ohledně zrušení stávajícího předplatného. Zatím žádná odpověď. Mohli by jste prosím potvrdit zrušení stávajícího předplatného, abych mohl uplatnit nové – zakoupené nyní na Slevomatu?

 děkuji

iReceptar.cz

Pěkný den Tomáši,
děkujeme za Vaše sdělení. Je nám líto vzniklé situace, ale dovolujeme si Vás informovat, že všechny emaily, které byly zaslány na naši emailovou adresu zakaznik@vyber.cz dne 9/11/2016 byly již zpracovány. V případě, že jste tedy dosud neobdržel informaci o zrušení stávajícího předplatného, prosíme o přeposlání emailu ještě jednou, případně kontaktujte naše zákaznické oddělení na tel: 810 800 020.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Kristýna

Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možné první půl rok zasílat předplatné na jednu adresu a další půlrok na jinou. Předplatné chci dát příbuznému k Vánocům, ale v průběhu roku 2017 se bude stěhovat.
Děkuji za informaci
Kristýna

iReceptar.cz

Pěkný den Kristýno,

děkujeme za Váš dotaz, na základě kterého si Vás dovolujeme informovat, že adresu pro zasílání časopisu Receptář je možné změnit v průběhu předplatného období na naší zákaznické lince 810 800 020 nebo emailem na zakaznik@vyber.cz.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Nela Řeřichová

Dobrý večer, ráda bych se zeptala zda je možnost zaslání knihy na jinou adresu než pak předplatné časopisu? Chtěla byt předplatné darovat tchyni ale nevím zda by knihu ocenila, případně jak by se to dalo vyřešit. Děkuji za odpověď

iReceptar.cz

Pěkný den paní Řeřichová, děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že dárek v podobě publikace + certifikát a starší výtisk časopisu Speciál je vždy zasílán na adresu plátce (dárce předplatného). Výtisky časopisu jsou zasílány na adresu obdarovaného.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Milu

Dobrý den,děkuji za kladné a milé a hlavně rychlé vyřízení…přeji moc krásný den..Milu

iReceptar.cz

Pěkný den, děkujeme za Vaše sdělení. Jsme moc rádi, že jsme Vám mohli pomoci. V případě potřeby se na nás neváhejte znovu obrátit.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Lucie

Dobrý den,

je možné objednávku úplně zrušit a vrátit peníze? Teprve po objednání jsem se dočetla nechvalné recenze a nechci s tím mít zbytečné starosti.

Jak postupovat?

Předem děkuji za odpověď a přeji krásný den
S pozdravem

 Lucie

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucko,

moc mě to mrzí, ale vidím, že jste si již vytvářela na voucher objednávku a ten byl tedy již 31. 10. uplatněn. V tuto chvíli již bohužel storno není možné.

Děkuji a přeji vám hezký den. Míša

Milu

Dobrý den…chci si zaplatit další předplatné časopisu RECEPTÁŘ s dárkem přes Slevomat…Moje stávající předplatné,rovněž přes Slevomat mi končí 5/2017…Poraďte prosím,jak mám postupovat,…dě­kuji…Miluše Bursová

Tak tato písmenka jsem poslala na zde uvedenou e-mailovou adresu 5.11.2016 a stále nemám odpověď…e-mail byl doručený,nevrátil se mi jako nedoručený,,,,tak a teď…„babo raď“…co poradíte??Milu

iReceptar.cz

Pěkný den paní Bursová, děkujeme za Váš dotaz. Na Vaši emailovou zprávu jsme dnes dopoledne odpověděli. U aktuálního předplatného bude zastavena obnova a nové předplatné, které zakoupíte prostřednictvím voucheru bude volně od 06/2017 navazovat.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Zlatica Černá

Dobrý den,lze zasílat časopis i na Slovensko?Děkuji za odpověd.

iReceptar.cz

Vážená paní Černá, dovolujeme si Vás požádat obrátit se se svým dotazem na zákaznické oddělení – email: zakaznik@vyber.cz, které prověří možnost zasílání časopisu na Slovensko. Do emailu prosíme uvést adresu obdarovaného a plátce předplatného.

Děkujeme a přejeme pěkný den

Lenka, Receptář

dušková

Dobrý den,
minulý rok jsem zde k Vánocům kupovala předplatné jako dárky prarodičům, mohu letos objednat znovu a loňské pokud se nezaplatí složenka tak se automaticky zruší a naváže další toto?
Moc děkuji Dušková

iReceptar.cz

Pěkný den paní Dušková, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že máte zájem si registrovat objednávku předplatného časopisu Receptář + dárek přes Slevomat, prosíme Vás nejdříve kontaktovat naše zákaznické centrum na tel.: 810 800 020 nebo emailem na zakaznik@vyber.cz, abychom si zastavili obnovu stávajícího předplatného. Poté bude možné objednávku přes Slevomat uskutečnit.

Děkujeme a přejeme pěkný den

Lenka, Receptář

Kateřina

Dobrý den, nezlobte se, ale mne také nejde zrušit předplatné na vámi uvedené adrese a email se vrací jako nedoručitelný.

iReceptar.cz

Pěkný den paní Kateřino, je nám velice líto vzniklé situace, ale znovu jsme prověřili funkčnost emailové schránky zakaznik@vyber.cz a emaily jsou v pořádku do této schránky doručovány. V případě, že se Vám i přesto email vrací zpět jako nedoručitelný, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na 810 800 020.

Děkujeme a přejeme pěkný den

Lenka, Receptář

Michaela

Dobrý den, objednala jsem si časopis přes Slevomat. Zároveň chci zrušit původní předplatné, které „končí“ v prosinci. Psala jsem 2× mail s prosbou o zrušení, jak jste zde doporučovali, ale bohužel se mi maily vrací jako nedoručitelné… adresa je zadaná správně zakaznik@vyber.cz ?? Jak vám mohu mailem doručit žadost o zrušení? Děkuji za odpověď.

iReceptar.cz

Pěkný den Michaelo, děkujeme za Váš dotaz. Na základě Vašeho sdělení jsme prověřili funkčnost emailové adresy zakaznik@vyber.cz a ta je v pořádku nastavena. Předplatné je možné zrušit také na naší zákaznické lince 810 800 020.

Děkujeme a přejeme pěkný den

Lenka, Receptář

Kateřina

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Loni jsem časopis objednávala jako vánoční dárek. Nebylo to však přes slevomat. Teď v prosinci mi předplatné končí. Ráda bych jej objednala levněji prostřednictvím slevomatu + dárkem navíc. Dnes mi však přišla složenka na zaplacení na další rok, která je na vyšší cenu a bez dárku. Jak mám postupovat, když bych chtěla využít vaši nabídku. Mám tu stávající ukončit a koupit nově přes vás? A vztahuje se dárek i pro uživatelé, kteří nejsou nový, ale mají zájem o pokračování? Děkuji za odpověď. Kateřina

iReceptar.cz

Pěkný den Kateřino, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že máte zájem si registrovat objednávku předplatného časopisu Receptář + dárek přes Slevomat, prosíme Vás nejdříve kontaktovat naše zákaznické centrum na tel.: 810 800 020 nebo emailem na zakaznik@vyber.cz, abychom si zastavili obnovu stávajícího předplatného. Poté bude možné objednávku uskutečnit.

Děkujeme a přejeme pěkný den

Lenka, Receptář

Eva Uhrová

Mám od dubna předplacený časopis také ze Slevomatu,chtěla bych si koupit další rok,lze poslat objednávku až těsně před vypršením platnosti voucheru a první číslo zaslat až v dubnu?Děkuji,hez­ký den.Eva

iReceptar.cz

Dobrý den, Evo, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že máte zájem si znovu zakoupit voucher a registrovat objednávku předplatného, prosíme Vás nejdříve kontaktovat naše zákaznické centrum na tel.: 810 800 020 nebo emailem na zakaznik@vyber.cz, abychom si zastavili obnovu stávajícího předplatného. Poté si můžete zakoupit voucher a využít jej těsně před vypršením platnosti, tzn. v lednu 2017.
Děkujeme a přejeme pěkný den,
Jitka, Receptář

R,Ellen Málková

Dobrý den je možné zaslat knihu a darovací certifikát na jinou adresu než potom darovací certifikám Ráda bych věnovala otci na jiném konci ČR. popř jak postupovat v objednávce Děkuji Ellen

iReceptar.cz

Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Tady je návod, jak postupovat při objednávce pro obdarovaného. Po zakoupení voucheru na Slevomatu, vyplníte formulář na http://slevomat.ireceptar.cz/. Zadáte adresu objednavatele (to jste vy) a zatrhnete Darovat předplatné. Otevře se formulář Adresa příjemce. Vyplníte potřebné údaje, kliknete na tlačítko Objednat. Dárek spolu s dárkovým certifikátem obdržíte vy a časopis obdrží obdarovaný od čísla 1/2017 a pak po celý rok každý měsíc. Navíc také obdrží 4× SPECIÁL v polovině března, června, září a listopadu.

První časopis redakce zasílá až po Štědrém dnu v období mezi svátky a zpravidla dorazí před Silvestrem. Tento termín však platí pouze, pokud vložíte kód voucheru do formuláře do 9. 12. 2016. V případě, že vložíte kód voucheru později, obdarovaný obdrží časopis v prvním lednovém týdnu roku 2017.
V případě jakýkoliv nejasností můžete kontaktovat naše zákaznické centrum na tel.: 810 800 020 nebo emailem na zakaznik@vyber.cz.
Hezký den,
Jitka, Receptář

Veronika Mertlíková

Krásný den! Mohu prosím předplatné objednat dnes, certifikát darovat pod stromeček, ale předplatné začne chodit až od ledna? Je možnost zvolit si takovýto odklad, aby to byl opravdu dárek pod stromeček?:) Předem děkuji za odpověď! Na shledanou Veronika Mertlíková

iReceptar.cz

Pěkný den paní Mertlíková,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že v případě registrace darovaného předplatného bude nastavené předplatné období časopisu od 01/2017, tzn. že první výtisk bude odeslán až po Štědrém dnu v období mezi svátky a zpravidla dorazí před Silvestrem. Tento termín však platí pouze, pokud vložíte kód voucheru do formuláře do 9. 12. 2016. V případě, že vložíte kód voucheru později, obdarovaný obdrží časopis v prvním lednovém týdnu roku 2017.

Certifikát bude společně s výtiskem Speciálu a publikací jako poděkování za objednávku odeslán v průběhu cca 14ti dní po uplatnění voucheru. Zásilka bude odeslána prostřednictvím České pošty jako „balík na poštu“.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Martina Martina

Dobrý den, kolik stran má kniha Velká kniha bylinek? Děkuji

iReceptar.cz

Pěkný den Martino,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že publikace Velká kniha bylinek má celkem 400 stran.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Hana

Dobrý den,
již loni jsem přes Slevomat zakoupila předplatné Receptáře s dárkem, mohu tuto nabídku využít znovu? Děkuji Hana

iReceptar.cz

Pěkný den Hani,

děkujeme za Váš dotaz. V případě, že máte zájem si znovu registrovat objednávku předplatného, prosíme Vás nejdříve kontaktovat naše zákaznické centrum na tel.: 810 800 020 nebo emailem na zakaznik@vyber.cz, abychom si zastavili obnovu stávajícího předplatného. Poté bude možné objednávku uskutečnit.

Děkujeme a přejeme pěkný den

Lenka, Receptář

Lenka Polesová

Dobrý den, k variantě předplatného s knihou o houbách dostanu i ten kapesní atlas, tedy 2 knížky? Není uvedená v popisu, je jen na fotce.
Děkuji Lenka

iReceptar.cz

Pěkný den Lenko,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že součástí publikace Houby je i Kapesní atlas hub.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Jiří

Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda u možnosti s knihou o houbách je k tomu i onen Kapesní atlas hub (tedy vlastně dvě knížky).
Druhý dotaz je, zda je možné obdržet knihy předem a předplatné darovat na křídovém papíru k Vánocům jako dar :) … totiž Receptář bych využil jako dar pro maminku, nicméně tatínek je vášnivý houbař a dar by se mi tudíž hodil separovaně.
A poslední dotaz je, zda mohu zaplatit i stravenkami „Edenred: Kultura“ viz. http://www.aquadrom.cz/images/platebni-moznosti/ticket-sport-a-kultura.jpg

s díky a pozdravem
 Jiří

iReceptar.cz

Pěkný den Jiří,

děkujeme za Váš dotaz. Dovolujeme si Vás informovat, že součástí publikace Houby je i Kapesní atlas hub. Po uplatnění voucheru bude objednávka zpracována systémem a na Vaši adresu bude cca v průběhu 14ti dní zaslán darovací certifikát na křídovém papíře, časopis Receptář Speciál a k tomu i slíbené publikace (Houby + Kapesní atlas hub). S posledním dotazem, týkajícím se platby se prosím obraťte přímo na Slevomat.

S přáním pěkného den

Lenka, Receptář

Luděk Pospíšil

Dobrý den, jestli tomu dobře rozumím, v ceně jsou spolu s ročním předplatným časopisu a knihou také časopis Receptář Speciál (4×)? Luděk

iReceptar.cz

Pěkný den pane Luďku,

děkujeme za Váš dotaz. V případě objednání předplatného časopisu obdržíte 12 výtisků časopisu Receptář, 4 výtisky Speciálů a vybranou publikaci jako poděkování za objednávku.

S přáním pěkného dne

Lenka, Receptář

Lenka Pokludová

Dobrý den,píšete, že na výběr je 5knižních titulů, ale ať počítám jak počítám, jsou tam jen 4 :-)

Slevomat.cz

Dobrý den, Leni,

omlouváme se za chybku, která se do textu vloudila. Během chviličky bude napravena a po zásluze potrestána :-)

Hezký den. Míša

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru