Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Jindrichsahula
listopad 2016
5,0/5
ocenuji velice pozornost perzonálu, ( recepce, obsluhující při podání jídla) a podobně. Prostředí hotelu jako např", restaurace anebo pokoj, na nás působil velice spokojeně. děkujeme současně i za zajištění rezervace.
Hotel je opravdu u rušné silnice, v restauraci bylo chladno, desetistupňové točené pivo „Gambrinus“ 35Kč, i když hotel je opravdu 20–30min chůze od centra. V recepci chtěla paní vytištěný voucher i když v nabídce bylo, že máme šetřit papírem. Nakonec jsem jí poslal voucher e‑mailem a ona si ho sama vytiskla-byla milá a omlouvala se, že to její zaměstnavatel vyžaduje. Ještě k polopenzi. První večer večeře daná, druhý večer výběr ze dvou jídel. Bohužel jsem si vybral těstoviny… Jinak Františkovy lázně jsou krásné ale radši asi v létě!
skvělá domluva při rezervaci, vstřícnost a vlídné, milé chování personálu, výborné jídlo
Okna pokoje na hlavní výpadovku na Cheb (plastová okna sice tlumila rámus z projíždějících kamionů, ale v úplném tichu noci přece jen hluk pronikal), proleželé postele.
U nabídky na Slevomatu není foto hotelu.
Poukaz na kávu a dezert lze uplatnit jen 12–16h, to každý někde cestuje. Málo teplá voda. Drahé nápoje, pivo gambáč 40kč, plzeň 50kč. V centru levněji. Mohla by bejt sleva pro ubytované. Jinak dobré.
Se vším jsme byli spokojeni. Milý a ochotný personál, ubytování čisté, na pokoji byla lednice a televize, kvalita odpovídá ceně. Snídaně a večeře vynikající.
Hotel je asi kilometr a půl od centra lázní, ale s tím jsme počítali dopředu, a procházka nám nevadila. Nechápu lidi, kteří si koupí poukaz , předem se nepodívají na mapu, kde se hotel nachází a pak si stěžují na polohu hotelu. To přece nemohou vyčítat hotelu ani Slevomatu, ale jen vlastní hlouposti.