Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Nejlepší snímek vytištěný v maxi formátu

Tiskni-online.cz Brno  (mapa) 59 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Jiří Kvasnička

Dobrý den, Přes portál slevomat jsem zakoupil 10 poukazů na „Nejlepší snímek vytištěný v maxi formátu (Formát 60 × 90 cm včetně poštovného)“ Podle návodu se snažím poukazy uplatnit přes stránky firmy slevy.tiskni-online.cz nicméně online systém nechce ani jeden poukaz akceptovat.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jirko,

moc se omlouvám za tyto komplikace při uplatňování. Vše již řešíme a snažíme se sjednat nápravu co nejdříve. Poprosím vás zatím o strpení.

Hezký nadcházející víkend. Míša

Petr F.

Dobrý den,
Přes portál slevomat jsem zakoupil dva poukazy na „Nejlepší snímek vytištěný v maxi formátu (Formát 60 × 90 cm včetně poštovného)“
Podle návodu se snažím poukaz uplatnit přes stránky firmy slevy.tiskni-online.cz nicméně online systém nechce ani jeden poukaz akceptovat.
Firma neodpovídá na emaily ani nezvedá telefon (za poslední dny jsem zkoušel volat asi desetkrát v různých časech).
Můžete prosím kontaktovat formu, aby opravila online systéme, nebo aspoň reagovala na emaily/telefonáty zákazníků? Případně prosím o radu jak mám dále postupovat? O zboží mám stále zájem.
Děkuji.
S pozdravem,
 Petr

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře,

moc se omlouvám za komplikace. Celou situaci již řeíme, aby bylo uplatňování v pořádku. Poprosím vás zatím o strpení, jakmile budu mít více informací, ozvu se vám.

Hezký den. Míša

Ema Dvořáková

Dobrý den,

zakoupila jsem voucher na tisk fotografie 40×60 cm. Po nahrání fotografie, jejího vložení do košíku a zadání čísla voucheru se mi neodečítá částka 129 Kč, ale 235 Kč. Pak je již nabídka jen dokončit/zaplatit. Poradíte mi prosím, jak mám vocher uplatnit, abych nemusela platit plnou částku?

Děkuji a přeji hezký den,

Ema Dvořáková

Petra Uhrová

Dobrý den, potřebovala bych fotografii 40×50. Je i tato možnost? Děkuji Petra

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro,

moc mě to mrzí, ale bohužel máme v nabídce pouze varianty, které zde vidíte :-( Pokusíme se příště vám udělat radost :-)

Děkuji a přeji vám krásný den. Míša

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru