Dárková kazeta BIO-PHASE2 s kyselinou hyaluronovou a kaviárem
Hodnocení podniku Naturevital
Opět maximální spokojenost :)
Dobrý den paní Jano, děkujeme Vám za Vaši recenzi a jsme rádi, že jste byla se vším spokojena. :-) Hezký den.
Sérum kupuji opakovaně, je výborné.
Bohužel, po očním a pleťovém krému mne pálí a natékají oči ;-(
Dobrý den paní Kateřino, děkujeme Vám za Vaše hodnocení a za milé 3 hvězdičky. Těší nás že jste s naším přípravkem spokojena tak jak uvádíte. :-)
Abychom mohli relevantně odpovědět i na další část příspěvku, kde nyní nemůžeme reakci více posoudit, můžete nás prosím kontaktovat na naší zákaznické lince kde Vám můžeme pomoci s řešením. Kontakt: 420 7777 80 922, info@naturevital.cz. Přejeme Vám hezký den.
Kazetu daruji k Vánocům. S výrobky Bio- PHASE2 mám dobrou zkušenost, jsou kvalitní. Oceňuji rychlost dodání, vždy přiloží dáreček.
Kazeta byla uvnitř mírně natržená a krémy posunuté.
Dobrý den paní Lucie, děkujeme Vám za Vaše hodnocení:-) Co se týká dodání zásilky, to nás mrzí, zde bylo ale na místě nás obratem kontaktovat abychom mohli řešit objednávku k Vaší spokojenosti. Důležité informace jak postupovat v případě dodání poškozené zásilky zasíláme v e-mailu při odeslání zásilky, zároveň jste tyto obdržela v průvodním dopise se zbožím., kde je uvedeno kontaktovat co nejdříve zákaznické oddělení s požadavkem a popisem reklamace či problému.. Vzniklá situace se dá řešit ještě i nyní, proto prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení, kde lze domluvit zaslání nového/náhradního obalu. Děkujeme a přejeme Vám hezký den
Pečlivě zabaleno. Zatím nerozbaleno-dárek.
Dobrý den pane Radku, děkujeme Vám za hodnocení. Věříme, že dárek v podobě našich přípravku potěší. :-) Hezký den přejeme.
Krásné balení, dárek zdarma. Krém hodnotit nemůžu -je to dárek.
-
Dobrý den paní Jano, děkujeme Vám za milý komentář a jsme rádi, že jste se vzhledem kazety spokojena. Věříme, že naše kvalitní kosmetika jako dárek určitě potěší. Hezký den.