Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

390 Kč za luxusní kadeřnické služby pro ženy včetně diagnózy vlasů kamerou v salonu LIQUID v Plzni. Buďte krásná se slevou 66 %.

4,7 / 5 LIQUID kadeřnické studio Plzeň  (mapa) 200 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Blanka

Dobrý den, chtěla bych využít této nabídky, ale zároveň bych si při návštěvě chtěla nechat podbarvit část spodních vlasů na fialovo, popř. udělat i nějaký pramen do patky. Mám blond vlasy pod lopatky. Kolik voucherů budu potřebovat? Nebo lze podbarvení zaplatit až při návštěvě, když se nejedná o barvení celé hlavy? Předem děkuji za odpověď, přeji hezký den.

Michaela Roubalíková

Prosím zavolejte pro info rovnou dnes do 19:00 do studia Liquid 377457759.

Eva

Dobrý den, mám podobný dotaz jako paní Verča. Mám delší husté vlasy, chtěla bych střich i melír. Budou mi tři vouchery stačit? Dále bych chtěla voucher pro mojí maminku. Má vlasy cca na ramena, jednalo by se o střih a barvu (pouze u odrostů), budou stačit dva vouchery?

Michaela Roubalíková

Dobrý den, počty voucherů souhlasí, pokud se kdykoli v minulosti jednalo o jakýkoli nadstandard, vždy jsme se zákaznicí domluvili na doplatku, který byl minimální, a nikdy s tím nebyl problém. U Vaší maminky vše souhlasí, jednalo by se spíše o Vás. Těším se na setkání s Vámi!

Verča

Dobrý den,
chci využít vaše služby, ale nejsem si jistá kolik voucherů mám zakoupit. Mám dlouhé vlasy a chtěla bych dvoubarevný melír nebo nějak probarvit. Budou mi stačit 3 vouchery. Jak dlouhá je čekací doba na objednání? Přeji hezký den

Michaela Roubalíková

Doba pro objednání je nyní přibližně 3 dny až týden.

Verča

Dobrý den,
chci se zeptat přemýšlím nad využitím Vašich služeb ale nejsem si jistá kolik voucherů mám zakoupit. Mám dlouhé vlasy a chtěla bych dvoubarevný melír nebo nějak probarvit vlasy. Stačí mi 3 vouchery? Nebude problém s objednáním? Přeji hezký den.

Michaela Roubalíková

Dobrý den, tři vouchery pro Vámi poptávanou službu stačí. Objednat se lze kdykoli zítra od 13:00 na čísle 377457759, a to přímo u mě.

Zuzana

Dobrý den,
chtěla bych zastřihnout pouze konečky, barvu a jeden širší pruh nějakého melírku ( fialový,.....) Kolik potřebuju voucherů? A je vůbec proveditelný ten melír, když mám černé vlasy?
Děkuji za info, Z.

Michaela Roubalíková

Dobrý den, dle Vašeho popisu jde o službu v protihodnotě dvou až tří voucherů, přesný počet jsem Vám schopna říci po konzultaci a Vaší osobní návštěvě v našem studiu.

Renata

Dobrý den, chtěla bych všem, kteří váhají zakoupit voucher tento salon vřele doporučit. Využila jsem nabídku vloni a byla jsem velmi spokojená. Od té doby kadeřnici Míšu navštěvuji. Nejen, že je příjemná a velmi ochotná, ale opravdu je ve svém oboru profesionálka. Neměla jsem dopředu vybraný žádný střih a potřebovala jsem poradit. Výsledek její práce mě nadchl.

Michaela Roubalíková

Dobrý den, děkuji za doporučení a těším se na naše další setkání v našem kadeřnickém studiu!

Helena

Dobrý den,


chci se zeptat.. mám přírodně světle hnědé vlasy barvené na tmavší hnědou.. Před cca měsícem to kadeřnice přehnala s barvou a mám vlasy skoro černé :( tak se chci zeptat jestli je nějaká možnost z této barvy udělat zase světlejší hnědou (či melíry?) popř. kolik by to vyžadovalo návštěv a voucherů.. 


Moc děkuji za odpověď
Michaela Roubalíková

Dobrý den, teoreticky je Váš požadavek možné vyřešit, v každém případě bych ale musela novou barvu Vašich vlasů vidět naživo. Až potom bych byla schopná Vám vyčíslit i přesný počet voucherů, jelikož jde o složitější proceduru. Zavolejte prosím v pondělí odpoledne.

Veronika

Dobrý den, tento balíček na vlasové služby jsem zakoupila už na podzim a byla jsem maximálně spokojená. Všem doporučuji. A jsem naprosto nadšená, že je tato sleva opět v nabídce. Hned kupuji další kupony :-) Slečna Roubalíková je moc šikovná kadeřnice a velká profesionálka. Takže nemusíte mít obavy :-)

Michaela Roubalíková

Dobrý den, moc děkuji za pochvalu, jsem opravdu moc ráda, že jste spokojená. Těším se na Vaši příští návštěvu!

Alena

Dobrý den, lze si při objednání vybrat konkrétní kadeřnici z Vašeho studia? Díky za info.

Michaela Roubalíková

Dobrý den,tento konkrétní projekt je spojen výhradně s mojí osobou, pevně věřím, že budete s mojí prací a servisem spokojena!

Michaela Roubíková

…odpověď v předešlé diskusi.

Adriana

Dobrý den, ráda bych se k Vám objednala 22.2. někdy v dopoledních hodinách, resp. v rozmezí od 9:00 do 12:30 hodin. Důvodem je, že nejsem s Plzně :( …myslíte, že by jste pro tento termín měli ještě volno?? …A ještě jeden dotaz :) Jelikož jsem stále studentkou, a zakoupení dvou vouchru je pro mě i přes tuto krásnou nabídku poměrně finančně náročné. Dotaz směřuje k obarvení… pokud by bylo možné za jeden zakoupený voucher vyměnit místo profesionální diagnozu vlasů a místo toho obarvit vlasy jednolitou barvou nebo alespoň nějakým přelivem… Mockrát děkuji a přeji příjemný den

Michaela Roubíková

Dobrý den, ohledně objednávky prosím zavolejte v pondělí odpoledne. Co se týká kombinování služeb u voucherů, je nám líto, ale tento projekt uskutečňujeme jako promotion novinky, kterou je práce s diagnostickou kamerou, a proto Vám nemůžeme vyhovět. Nicméně s našimi službami budete určitě spokojena. Budu se těšit!

Daniela

Dobrý den, jak je to s objednáním na sobotu?? Je možno? Děkuji

Michaela Rubalíková

Dobrý den, v sobotu se lze ke mně objednat obvykle každých čtrnáct dní, zavolejte prosím v pondělí odpoledne pro upřesnění. Děkuji!

Kateřina Klimešová

Dobrý den, měla bych velký zájem o tuto službu, velice mě láká nabídka. Ale jednou se mi stalo, že jsem si podobnou službu zakoupila a když jsem se objednala a přišla jsem do nejmenovaného salónu, kadeřnice byla velmi nepříjemná, protivná a chovala se velmi neprofesionálně. Zvedla jsem se a odešla, před tím jsem chtěla vrátit peníze za zaplacený voucher (459,–Kč), kdy mi bylo sděleno, že buď si úpravu vlasů nechám provést, a nebo mohu odejít, ale peníze mi vráceny nebudou. Neberte tento dotaz jako povokaci, jen se s tímto již setkat nechci. Už delší dobu hledám dobrou kadeřnici, ke které bych mohla chodit pravidelně, jelikož moje bývalá kadeřnice se odstěhovala za Prahu, a stále ji nemohu najít. Tak tedy můj dotaz zní, pokud by nastala stejná ,,scéna" jako u předchozí ,,kolegyně" (i když to bych Vás nechtěně urazila), bude možnost, bez vykonání služeb Vámi poskytované, vrácení peněz? Předem děkuji za odpověd
S pozdravem Klimešová

Michaela Roubalíková

Dobrý den, upřímně mě Váš dotaz poměrně zaskočil. Náš salon má již dvanáctiletou tradici s tradičně vysokou kvalitou služeb. Za celá léta u nás nikdy nedošlo ke stížnosti ohledně chování kohokoli z týmu. Pokud máte tuto špatnou zkušenost, je nám to v rámci naší profese velice líto, s tímto se u nás nelze setkat.

Dagmar Ženíšková

Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, co si mohu představit pod profesionální diagnózou vlasů a pokožky kamerou.
Děkuji za odpověď

Michaela Roubalíková

Dobrý den, jde o novinku v salonech Privilage. Specialni kamerou jsou vyfotografovány vlasy a vlaková pokožka, a poté přesně určena míra jejich zdraví plus popřípadě celý ozdravný program. Konečným výsledkem jsou po tomto programu zdravé kvalitní vlasy a vlasová pokožka.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru