Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
je mozne vyuzit 6 fotek s kalendarem a zbytek bez kalendare tj jen
fotografie
Dobrý den, ano u kalendářů, které neobsahují pevné šablony můžete kalendária mazat.
Dobrý večer,dají se k fotkam psat popisky? Diky za info
Dobrý den, texty si můžete vkládat do kalendářů na jakékoliv místo.
Dobry den,chtela jsem se zeptat pokud si objednam 7ks kalendaru tak je mozne,ze muzou byt v kazdem jine fotky? A bude jeste tahle akce probihat do Vanoc?dekuji
Dobrý den, ano určitě můžete mít v každém kalendáři rozdílné fotografie. Dobrý den, do Vánoc určitě ještě nějaká akce bude probíhat. Podrobnější informace ale bohužel nemám. Pro více informací nás prosím kontaktujte na info@mcl.cz
Dobry den, chtěla bych se zeptat, zda budete slevu jeste do Vanoc opakovat, prosim? Pravidelne u Vas kalendare kupuji, ale termín odeslání objednávky do 14.10. je dost brzy. Předem Vám děkuji za odpověď.
Dobrý den, do Vánoc určitě ještě nějaká akce bude probíhat. Pro více informací nás prosím kontaktujte na info@mcl.cz
Dobrý den,
objednala jsem si několik těchto kalendářů, ale zapomněla jsem uplatnit
50 kreditů. Je nějaká možnost jak ještě objednávku upravit a vyhrané
kredity uplatnit? Ještě jsem ji nezaplatila.
Předem děkuji
Dobrý den, Terko,
moc mě to mrzí, ale bohužel dodatečně nemohu do objednávku kredity
připsat. Pokud je ještě nezaplacena, mohu vám ji zrušit, popřípadě
kredity prodloužit, abyste měla čas je využít na další objednávku
:-)
Hezký den. Míša
Dobrý den, prosím pěkně, všimla jsem si, že jsem cca 3 roky zpátky dostala kalendář S30 s „průhlednými“ sloupečky s datumy, že to pozadí bylo vidět. Ale poslední 2 roky jsem dostala tyto sloupečky čistě bílé, kde to pozadí není vůbec vidět. A více mi líbí právě ta možnost, kde je vidět pozadí skrze sloupečky. Je možné toto nějak upravit nebo už máte pouze verzi s bílými sloupečky? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, v současné době máme pouze bílé sloupečky. V případě zájmu můžete využít určitou průhlednost kalendária přes opacitu.
Dobrý den, chci se zeptat jaký je rozdíl mezi kartonovým základem u kalendáře S31 a S30 není napsaný žádný základ? Je to myšleno, že je to stejné? Děkuji
Dobrý den, ano každý stolní kalendář má kartonový „stojánek“.
Dobrý den, v druhé polovině října jedu na dovolenou a ráda bych do kalendáře použila fotky z pobytu. Bylo by možné kalendáře objednat až poté? Případně jaké je nejzazší datum? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
voucheru můžete využít do 14.10.2016, jak je uvedeno v akci. Pokud si
voucher zakoupíte a budete jej chtít využít do konce října kontaktujte
nás na info@mcl.cz
o možnosti prodloužení.
Dobrý den, objednávku jsem udělala a odeslala. Můj dotaz zní, kdy mám uhradit poštovné při platbě předem + jaké číslo účtu a VS a zda mi ještě příjde e-mail že kod voucheru byl ověřen a cena bude upravena. Děkuji
Dobrý den, po načtení Vaší objednávky a zkontrolování voucheru Vám bude odeslán e-mail, že bylo vše v pořádku. V případě platby převodním příkazem zasíláme podklady k platbě (zálohovou fakturu) až po dokončení produktu.
Dobrý den,
kalendáře si již objednávám 4 roky, jsou úžasné. Teď jsem si stáhla
program a ejhle – chybí mi zde spousta pozadí, klipartů oproti
předchozím rokům. Výběr je opravdu malý, proč? děkuji
Dobrý den, dnes odpoledne bude na našich stránkách k dispozici plná verze, která obsahuje všechna pozadí i z minulých let.
K předchozímu dotazu…
Chci objednat zároveň i fotoknihu, půjde to, když jednu objednávku odešlu
z programu a druhou online? Mohu tak uplatnit oba vouchery a mít jedno
poštovné?
Dobrý den,
v případě, že pošlete objednávky na zcela identické objednací údaje
v rámci 24 hodin budou, Vám objednávky automaticky sloučeny a poslány na
jedno poštovné.
Dobrý den, mám nainstalovaný program na tvorbu produktů a když chci založit týdenní kalendář, tak mi to nabídne jen slovenskou verzi. Nevíte, v čem je problém? V online verzi je verze česká. Chci objednat i foto
Dobrý den, při vytváření kalendáře si můžete ve 4. kroku vybrat mezi slovenskou a českou verzí. V programu je určitě i česká verze. Pokud budete mít další nejasnosti můžete nás kontaktovat na info@mcl.cz
Dobrý den, když zvolím variantu 10× kalendář A3, tak musím ještě ručne vybrat počet kusů (respektive dá se jich objednat méně)? Děkuji.
Dobrý den, nejsem si jistá, zda přesně chápu Váš dotaz. V případě, že chcete méně stran můžete si strany navíc smazat nebo nechat prázdné. Maximální počet stran v ceně voucheru je 10ks. V případě, že budete mít další dotazy neváhejte nás kontaktovat na info@mcl.cz
Dobrý den,
Jaký maximální počet kusů jde zakoupit na jedno poštovné?
A celkově jaký max počet můžu zakoupit?
Děkuji
Dobrý den, ohledně maximálního počtu kalendářů za jedno poštovné záleží na formátu Vámi vybraného kalendáře. Obvyklý počet v jednom balíčku je max 5ks. Více kusů se zasílá již za zvýšené poštovné 149Kč. Opět ale záleží na formátu. Počet voucherů na osobu není omezen.
a můžu mít pět kalendářů na výšku a pět na šířku? když si vezmu tu akci 10× kalendář za 99kč?
Dobrý den, bohužel automaticky to není možné. Pokud byste měla zájem o tuto variantu kontaktujte nás prosím na info@mcl.cz a domluvíme se jak podrobněji postupovat.
Dobrý den,
je možná taky doprava na zásilkovnu s platbou předem? A za kolik?
Děkuji.
Dobrý den, ano je to možné. Cena poštovného v případě platby předem je 89Kč.
Dobrý den, mám koupenou tu fotoknihu a když si koupím i 10krát kalendáře ty A3, můžu to poslat v jeden den a dojde to na jedno poštovné, nebo zvlášt? Děkuji
Dobrý den, pokud objednávky pošlete z jednoho počítače na stejné objednací údaje v rámci 24 hodin budou u nás automaticky objednávky sloučeny a poslány v jednom balíčku.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,
mám fotky v papírové podobě. Mohu je poslat v PDF souboru jako oscanované?
Soubory mohou různě kombinovat (tiff, pdf, jpg, … ?). Děkuji. JanaK
Dobrý den, určitě je možné vkládat do programů pouze fotografie ve formátu jpg. Proto při scanování fotografií zvolte prosím jpg.