Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Muzete mi vysvetlit, proc je na te sale nasito ze se jedna o 90% cashmere a 10% silk ? to jako padelate zbozi lzete zakaznikum nebo co ?
Dobrý den,
nejprve bych chtěla pochválit minulou akci, šálu jsem si objednala, přišla
bleskově a je krásná.
A pak bych se ráda zeptala – chtěla bych objednat šálu i z této akce, ale jako dárek a potřebovala bych červenou, je nějaká šance, že bych si ještě mohla objednat Barvu 02–2, přestože oficiálně je již vyprodaná?
Dobrý den,
pěkná červená je i číslo 14 a ty zatím jsou.
Pěkný večer
Dobrý den, není to úplně k tématu, ale budete prosím ještě někdy opakovat předchozí šátkovou akci? Vzory i barvy se mi tam líbily více, ale nestihla jsem. Děkuji
Dobrý den,
akci můžeme zopakovat, ale v nabídce budou nové barvy. Pěkný večer
Milá Šárko,
chyby se stávají, tady se ale bohužel stává stále stejná chyba – zcela
mylné označení materiálu. A je zajímavé, že ta chyba vždy spočívá
v tom, že umělý materiál je omylem prezentován jako přírodní a velmi
drahý materiál, jehož cena je několikanásobně vyšší. Ne každý se
však orientuje v cenách kašmíru a snadno tak naletí (na chybu, jak
píšete). Někdo si šálu koupí, protože se mu líbí a materiál neřeší,
někdo ale touží po šále z pravého kašmíru a pokud neví, že tato cena
je nereálná a nemůže jít o pravý kašmír, zakoupí si šálu
falešnou – umělou. Takový člověk je prostě podveden a zkuste si
představit sebe na jeho místě, když zjistí, že naletěl. Je velký rozdíl
v chybě tisku a záměrném klamání zákazníka, o které se bohužel
většinou jedná. Je to stejné jako zlaté prsteny bez zlata, značkové
zboží z tržnice atd. Podle našich zákonů (a podle mě i morálních
zásad) má být zboží označeno pravdivě, nikoliv podle toho, jaké
slovíčko více prodává. Vaše očekávání možná šála splní, ale toho,
kdo objednává pravý kašmír nikoliv. Myslím, že prodejci mohou být rádi,
že jsou jen upozorněni a mají možnost vzít svou „chybu“ zpět a nejsou
rovnou nahlašování na ČOI (tam už by s „chybami“ neuspěli). O tom,
jak takové klamání poškozuje prodejce opravdového kašmíru za
odpovídající cenu, už asi netřeba psát.
Dobrý den, Katko, děkujeme za zpětnou vazbu k popisu nabídek. Skutečně se jednalo o procesní chybu na naší straně. Nemáme v úmyslu nikoho klamat a ještě jednou se omlouváme.
Dobré ráno.
Ženy, ženy… Proč nakupujete když jste věčně nespokojené? Vypadá to,
že čekáte, kdy někdo udělá nějakou chybu a pak huráááá do nich.
Musíte být v životě šťastné – nebo nešťastné???? – když jste
neomylné… Nebo máte málo starostí a dělá Vám dobře přidělávat je
jiným? Tak nic nekupujte…
Já jsem v minulé akci nakoupila, byla jsem velmi spokojená, zboží přišlo
okamžitě a splnilo moje očekávání. Takže si jdu koupit další
krásné šály…
Dobrý den,
děkuji za názor a přeji příjemný den
Slevomate, slevomate… zase tady máte pravý kašmír a hedvábí, neklamejte zákazníky prosím.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsem momentálně mimo republiku, nestačila jsem včas
zareagovat na náhled, který mi Slevomat poslal a svoje připomínky jsem
poslala příliš pozdě na to, aby je pracovníci stihli zapracovat do textu.
Proto došlo k pozdnímu opravení chyby ve složení materiálu, který je
syntetický.
Děkuji za upozornění a přeji pěkný den
Dobrý den, prosím o uvedení skutečného složení šály – tj. kolik procent je kašmír a kolik procent hedvábí. Podle ceny to totiž vypadá opět na zcela lživý popis materiálu. Děkuji
Dobrý den,
popis materiálu byl chybný, výše uvádím důvod, proč se tak stalo.
Omlouvám se za to, ale jsme jen lidé, kteří dělají chyby a ne bezchybní
roboti.
Dobrý den,
mám spíš takový komentář než dotaz k této a i minulé akci, na kterou
jsou zde ohlasy. Především chci říct, že jsem si zakoupila více šál
v minulé akci – tj. barevné pruhy s kruhy a jsou opravdu moc pěkné, ale
jako hlavní závadu vidím v popisu k šálám – k těm minulým bylo
uvedeno, že se jedná o 90%kašmíru a 10% hedvábí, cž bylo také na
šálách na cedulce nalepeno, ale s těmito materiály to vůbec nemá nic
společného – což bylo u nabídky po značné kritice i opraveno na
jemný syntetický materiál, ale na stránkách prodejce je to pořád chybně
uvedeno jako kašmír a hedvábí.
A k této nabídce – určitě si nějakou zakoupím – možná
i více – nemohu se rozhodnout – vypadají moc pěkně, jen dle mně se
nejedná o vzor patchwork, ale spíše bych to nazvala jako orientální
vzor – ale to je detail, ale hlavní problém opět vidím v popisu
materiálu – zde se opět píše v nabídce na stránkách slevomatu, že se
jedná cituji: o hřejivý a příjemný kašmír a hedvábí, ale již když
se podíváte na stránky prodejce, tak zde je uvedeno že šátky jsou vyrobeny
z jemné a hladké viskózy.
Myslím, že je to škoda, takto klamat o materiálu, hlavně když šály –
alespoň ty minulé byly moc pěkné.
Jinak souhlasím – super rychlé dodání.
Děkuji.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsem momentálně mimo republiku, nestačila jsem včas
zareagovat na náhled, který mi Slevomat poslal a svoje připomínky jsem
poslala příliš pozdě na to, aby je pracovníci stihli zapracovat do textu.
Proto došlo k pozdnímu opravení chyby ve složení materiálu, který je
syntetický.
Děkuji za upozornění a přeji pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
No vidim, ze se tu clovek nedocka vysvetleni ani ze strany prodejce, ani ze strany slevomatu, takze bude asi lepsi postoupit to nekam jinam, ackoli je to skoda.. navic je to opakujici se problem
Dobrý den, Ireno, omlouváme se, někdy trvá odpověď déle než 23 hodin. Co nejrychleji se ale vyjádří přímo společnost, která šály prodává.
Dobrý den paní Ireno,
byla jsem služebně mimo firmu, proto jsem nemohla odpovědět dříve.
Složení šály je ze syntetického cashmeru a syntetického hedvábí, proto je v nabídce uvedeno, že se jedná o syntetická vlákna. Nejsem výrobcem šál.