Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Módní dámská šála v jarních pastelových barvách

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Irena

No vidim, ze se tu clovek nedocka vysvetleni ani ze strany prodejce, ani ze strany slevomatu, takze bude asi lepsi postoupit to nekam jinam, ackoli je to skoda.. navic je to opakujici se problem

Slevomat.cz

Dobrý den, Ireno, omlouváme se, někdy trvá odpověď déle než 23 hodin. Co nejrychleji se ale vyjádří přímo společnost, která šály prodává.

Světlana Tichá

Dobrý den paní Ireno,
byla jsem služebně mimo firmu, proto jsem nemohla odpovědět dříve.
Složení šály je ze syntetického cashmeru a syntetického hedvábí, proto je v nabídce uvedeno, že se jedná o syntetická vlákna. Nejsem výrobcem šál.

Irena

Muzete mi vysvetlit, proc je na te sale nasito ze se jedna o 90% cashmere a 10% silk ? to jako padelate zbozi lzete zakaznikum nebo co ?

Šárka H.

Dobrý den,


nejprve bych chtěla pochválit minulou akci, šálu jsem si objednala, přišla bleskově a je krásná. 


A pak bych se ráda zeptala – chtěla bych objednat šálu i z této akce, ale jako dárek a potřebovala bych červenou, je nějaká šance, že bych si ještě mohla objednat Barvu 02–2, přestože oficiálně je již vyprodaná?
Světlana Tichá

Dobrý den,
pěkná červená je i číslo 14 a ty zatím jsou.
Pěkný večer

IvetaR

Dobrý den, není to úplně k tématu, ale budete prosím ještě někdy opakovat předchozí šátkovou akci? Vzory i barvy se mi tam líbily více, ale nestihla jsem. Děkuji

Světlana Tichá

Dobrý den,
akci můžeme zopakovat, ale v nabídce budou nové barvy. Pěkný večer

Katka

Milá Šárko,
chyby se stávají, tady se ale bohužel stává stále stejná chyba – zcela mylné označení materiálu. A je zajímavé, že ta chyba vždy spočívá v tom, že umělý materiál je omylem prezentován jako přírodní a velmi drahý materiál, jehož cena je několikanásobně vyšší. Ne každý se však orientuje v cenách kašmíru a snadno tak naletí (na chybu, jak píšete). Někdo si šálu koupí, protože se mu líbí a materiál neřeší, někdo ale touží po šále z pravého kašmíru a pokud neví, že tato cena je nereálná a nemůže jít o pravý kašmír, zakoupí si šálu falešnou – umělou. Takový člověk je prostě podveden a zkuste si představit sebe na jeho místě, když zjistí, že naletěl. Je velký rozdíl v chybě tisku a záměrném klamání zákazníka, o které se bohužel většinou jedná. Je to stejné jako zlaté prsteny bez zlata, značkové zboží z tržnice atd. Podle našich zákonů (a podle mě i morálních zásad) má být zboží označeno pravdivě, nikoliv podle toho, jaké slovíčko více prodává. Vaše očekávání možná šála splní, ale toho, kdo objednává pravý kašmír nikoliv. Myslím, že prodejci mohou být rádi, že jsou jen upozorněni a mají možnost vzít svou „chybu“ zpět a nejsou rovnou nahlašování na ČOI (tam už by s „chybami“ neuspěli). O tom, jak takové klamání poškozuje prodejce opravdového kašmíru za odpovídající cenu, už asi netřeba psát.

Slevomat.cz

Dobrý den, Katko, děkujeme za zpětnou vazbu k popisu nabídek. Skutečně se jednalo o procesní chybu na naší straně. Nemáme v úmyslu nikoho klamat a ještě jednou se omlouváme.

Šárka

Dobré ráno.
Ženy, ženy… Proč nakupujete když jste věčně nespokojené? Vypadá to, že čekáte, kdy někdo udělá nějakou chybu a pak huráááá do nich. Musíte být v životě šťastné – nebo nešťastné???? – když jste neomylné… Nebo máte málo starostí a dělá Vám dobře přidělávat je jiným? Tak nic nekupujte…
Já jsem v minulé akci nakoupila, byla jsem velmi spokojená, zboží přišlo okamžitě a splnilo moje očekávání. Takže si jdu koupit další krásné šály…

Světlana Tichá

Dobrý den,
děkuji za názor a přeji příjemný den

Iveta

Slevomate, slevomate… zase tady máte pravý kašmír a hedvábí, neklamejte zákazníky prosím.

Světlana Tichá

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsem momentálně mimo republiku, nestačila jsem včas zareagovat na náhled, který mi Slevomat poslal a svoje připomínky jsem poslala příliš pozdě na to, aby je pracovníci stihli zapracovat do textu. Proto došlo k pozdnímu opravení chyby ve složení materiálu, který je syntetický.
Děkuji za upozornění a přeji pěkný den

Katka

Dobrý den, prosím o uvedení skutečného složení šály – tj. kolik procent je kašmír a kolik procent hedvábí. Podle ceny to totiž vypadá opět na zcela lživý popis materiálu. Děkuji

Světlana Tichá

Dobrý den,
popis materiálu byl chybný, výše uvádím důvod, proč se tak stalo. Omlouvám se za to, ale jsme jen lidé, kteří dělají chyby a ne bezchybní roboti.

Dana

Dobrý den,
mám spíš takový komentář než dotaz k této a i minulé akci, na kterou jsou zde ohlasy. Především chci říct, že jsem si zakoupila více šál v minulé akci – tj. barevné pruhy s kruhy a jsou opravdu moc pěkné, ale jako hlavní závadu vidím v popisu k šálám – k těm minulým bylo uvedeno, že se jedná o 90%kašmíru a 10% hedvábí, cž bylo také na šálách na cedulce nalepeno, ale s těmito materiály to vůbec nemá nic společného – což bylo u nabídky po značné kritice i opraveno na jemný syntetický materiál, ale na stránkách prodejce je to pořád chybně uvedeno jako kašmír a hedvábí.
A k této nabídce – určitě si nějakou zakoupím – možná i více – nemohu se rozhodnout – vypadají moc pěkně, jen dle mně se nejedná o vzor patchwork, ale spíše bych to nazvala jako orientální vzor – ale to je detail, ale hlavní problém opět vidím v popisu materiálu – zde se opět píše v nabídce na stránkách slevomatu, že se jedná cituji: o hřejivý a příjemný kašmír a hedvábí, ale již když se podíváte na stránky prodejce, tak zde je uvedeno že šátky jsou vyrobeny z jemné a hladké viskózy.
Myslím, že je to škoda, takto klamat o materiálu, hlavně když šály – alespoň ty minulé byly moc pěkné.
Jinak souhlasím – super rychlé dodání.
Děkuji.

Světlana Tichá

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsem momentálně mimo republiku, nestačila jsem včas zareagovat na náhled, který mi Slevomat poslal a svoje připomínky jsem poslala příliš pozdě na to, aby je pracovníci stihli zapracovat do textu. Proto došlo k pozdnímu opravení chyby ve složení materiálu, který je syntetický.
Děkuji za upozornění a přeji pěkný den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru