Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Podzim i zima v Jizerských horách: Polopenze, wellness a bowling

4,7 / 5 Hotel Bon*** Jizerské hory (mapa) 197 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Petra Langrová

Dobrý den, prosím máte volno v termínu 17–19.10. nebo v 18.-20.10.16?
 děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den,
děkujeme za zájem o náš hotel a služby. Ve Vámi zvoleném termínu bohužel máme již plnou kapacitu. Ubytování mohu nabídnout od 16.11.2016 nebo od 20.11.2016. Co se víkendových termínů týká, tak mohu nabídnout první víkend v prosinci.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák recepce hotel Bon

Lenka

Dobry den,schanim pobyt od pa do po nebo jen na vikend 2 pokoje,1+pris­tylka,byl by mozny termin od 13–16.1.2017 nebo 27.-30.1.2017?dekuji za onfo Svecova

Hotel Bon***

Dobrý den paní Švecová,
balíčky mají platnost jen do 17.12.2016. Není možné je uplatnit v lednu.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Simona

Dobrý den.Mate ještě volný nějaký listopadový víkendový termín (pá,so,ne) pro 2 osoby??Pokud ne,kdy máte další nejbližší možný?předem děkuji za informace.

Hotel Bon***

Dobrý den paní Simono,
máme poslední volný pokoj v termínu 25.11. – 27.11.2016

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Adéla Kuníková

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli máte volný dvojlůžkový pokoj s manželskou postelí v termínu 28.-30.10
Děkuji
Kuníková

Hotel Bon***

Dobrý den paní Kuníková,
bohužel v tomto termínu máme obsazeno.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Pavel

Dobrý den,
v čem se liší tato nabídka na Slevomatu(za 3190,– po slevě 38%) a RELAXAČNÍ BALÍČEK PRO 2(za 3490,–) uvedený na hotelových stránkách?

 děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den,
liší se složením. V balíčku na našich webových stránkách jsou navíc masáže v balíčku.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Kristina

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by byl volný 1 dvoulůžkový pokoj v termínu od 4.-6.11. Děkuji a přeji hezký den

Hotel Bon***

Dobrý den, děkujeme za zájem o náš hotel a služby. Ve Vámi zvoleném termínu jsme bohužel již obsazeni, mohu nabídnout víkend od 11.11.2016 dále.
S pozdravem a přáním hezkého dne Albert Novák

Kateřina

dobrý den, máte ještě volný dvoulůžkový pokoj v termínu 21.-24.10.2016? děkuji a krásný den

Hotel Bon***

Dobrý den paní Kateřino,
21.10. máme plně obsazeno. Mohu Vám nabídnout pobyt až od 22.10. do 24.10.2016.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Vladimir

Dobrý den, máte volný termín od 26. – 28. 10. ? Děkuji, Pelinka.

Hotel Bon***

Dobrý den,
ve Vámi zvoleném termínu stále disponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák – recepce

Martin Lafek

Dobrý den, máte volno v termínu 13.-15.10., rádi bychom k Vám přijeli. Děkuji. Lafek

Hotel Bon***

Dobrý den pane Lafek,
volné pokoje máme, ale wellness je už hodně obsazené. Pokud máte zájem, tak Vám mohu nabídnout rezervaci pobytu s tím, že wellness je volné čtvrtek večer nebo v pátek do 15h, pak už je bohužel obsazeno.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Míša

Dobrý den, máte ještě volný termín 14–16.10.? Děkuji

Hotel Bon***

dobrý den,
bohužel už ne.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Radka Puškárová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volný pokoj v termínu 12.-13.11. nebo 19.-20.11.? Děkuji předem za odpověď

Hotel Bon***

Dobrý den paní Puškárová,
v temrínu 11. – 13.11. i 18. – 20.11.2016 máme zatím volné pokoje.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Romana Kašparová

Dobrý den, mohu se zeptat na volný termín v listopadu o víkendu? Děkuji pěkně.

Hotel Bon***

Dobrý den,mohu nabídnout všechny listopadové víkendy kromě toho prvního. Ten je již plně obsazen.
S pozdravem a přáním hezkého dne Albert Novák

Jakub Kuba

Dobrý večer.
Máte volný pokoj pro 2 v termínu 26.10.-28.10.? Děkuji Tománek

Hotel Bon***

Dobrý den, ve Vámi zvoleném termínu ještě disponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák

Klímová

Dobrý den, máte volné pokoje 2 dospelí a 1 dítě v termínu od 18–20.11 2016

Hotel Bon***

Dobrý den paní Klímová,
v tomto termínu je rezervace možná.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Hana Tykvartová

Dobrý den,máte prosím volný pokoj pro 2 dospělé a 2 děti v termínu 26.-28.10. ?

Hotel Bon***

Dobrý den paní Tykvartová,
bohužel v tomto termínu už nemáme volné pokoje.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Lucie Nová

Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, zda jste volní v termínu 4–6.11.2016 pro 7 osob, nebo v termínu 18.-20.11 2016 také pro 7 osob.
Děkuji a přeji krásný zbytek dne.
Nová Lucie

Hotel Bon***

Dobrý den paní Nová,
v obou termínech máme zatím volné pokoje.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Hulešová Hana

Dobrý den, chci se zeptat máte volné 2 pokoje pro dva páry v termínu od 27.10 do 29.10. nebo od 4.11.do 6.11. děkuji Hulešová

Hotel Bon***

Dobrý večer, bohužel v říjnovém termínu jsme již plně obsazeni, ale v termínu 4.-6.11.2016 stále disponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák

Kateřina

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 28.-30.10 2016? děkuji za odpověď

Hotel Bon***

Dobrý den,
ve Vámi zvoleném termínu jsme bohužel již plně obsazeni.
S pozdravem a přáním hezkého dne Albert Novák recepce hotel Bon***

Šárka Kafková

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda máte volný pokoj 26.10.-28.10. Děkuji za odpověď. Šárka

Hotel Bon***

Dobrý den paní Šárko,
v tomto termínu je rezervace možná.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Zdeňka Paličková

Dobrý den, prosím měli byste volný pokoj pro 2 dospělí a jedno dítě v termínu 21,–23,10,2016. ? Děkuji za informace. Paličková

Hotel Bon***

Dobrý den,
děkujeme za zájem o náš hotel a služby. Ve Vámi zvoleném termínu jsme však již plně obsazeni.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák recepce Hotel Bon***

Magdalena

Dobrý den, chtela bych se zeptat zda je hotel volny v terminu 21.9.-23.9. pro dve osoby.

Hotel Bon***

Dobrý večer,
ve Vámi zvoleném termínu stále disponujeme volnými kapacitami.
S pozdravem a přáním hezkého dne

Albert Novák recepce Hotel Bon***

Anička Vintrlíková

Dobrý den,
pokoje nabízené v rámci voucheru jsou standard nebo comfort a s balkónem nebo bez balkónu? V nabídce je uvedeno pouze ubytování ve dvoulůžkovém pokoji. Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den paní Vintrlíková,
v rámci voucheru jsou nabízeny obě varianty pokojů, záleží na obsazenosti a balkon je za přípatek 100,–/den v obou případech.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, hotel Bon

Lustigová

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat zda máte volné dva pokoje v termínu 7. 10 až 9.10.

 Děkuji

Hotel Bon***

Dobrý den, v tomto termínu jsme bohužel plně obsazeni.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Albert Novák recepce

Martin Hrabánek

Dobrý den,
prosím Vás, chtěl bych se zeptat, máte v termínu 30.9. – 2.10. volný pokoj pro pár, na 2 noci? Děkuji, přeji hezký den!

Hotel Bon***

Dobrý den pane Hrabánek,
v tomto termínu máme zatím volné pokoje.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Tereza Jará

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný termín 28.9.-30.9. pro dvě osoby? Děkuji.

Hotel Bon***

Dobrý den paní Jará,
v tomto termínu máme zatím volné pokoje.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Strnadová Kristýna

Dobrý den, je prosím volný pokoj, pro pár, na dvě noci, v termínu 14–16.9 nebo 19–21.9? Děkuji.

Hotel Bon***

Dobrý den, na oba termíny stále disponujeme volnými kapacitami. Přejeme hezký den.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru