Hra byla průměrná, ale možná je to tím, že se nám nelíbila zápletka a postava ženicha nám nebyla moc sympatická (bezpáteřní posera? :-D). Jinak výkony herců super a chvílemi jsme se i nasmáli :-).
Paní na pokladně byla hrozně nepříjemná, což bylo nejspíš způsobeno tím, že ji nikdo „neproškolil“ ve vydávání vstupenek na voucher. Měli jsme voucher pouze v telefonu, což nám poslední dobou vždy stačilo a pokud ne, bylo to napsáno v podmínkách nabídky. Paní se dožadovala vytištěného voucheru, ale nakonec se spokojila s adresu a telefonním číslem! Číslo občanky už jsme ji sdělit odmítli :-). Trošku nám to zkazilo večer.
uplatnění voucheru přímo na pokladně i výběr místa v hledišti bylo výborné /očekávala jsem podle předchozích reakcí problémy s nabídkou míst, ale nic takového se nekonalo/. Mimochodem představení bylo zcela vyprodané.
Výměna voucherů za vstupenky by měla být doporučena alespoň hodinu před představením, neb lidé chodili na poslední chvíli a všichni čekali až budou obslouženi – tím myslím, že se musel posunout i začátek představení.
Napiste do nabidek v divadle u Hasicu ze akceptujou JENOM vytisteny voucher, v nabidce pisete ze staci kod voucheru. Ja Slevomat znam velmi dlouho, vytisteny jsem ho mela ale bylo tam tak 20lidi co temer nepustili dovnitr, protoze nemeli a divadlo (pokladni) to svadelo na Slevomat, zevy po nich ty vytistene vouchery chcete, coz mi prijde jako hloupost a vam to dela hodne spatnou reklamu :(
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Již jsme vzniklou situaci s divadlem řešili. Velmi nás tato situace mrzí. Bohužel jsme v divadle v pronájmu a některé věci nemůžeme zcela ovlivnit. Nicméně od příští akce bude na voucheru uvedeno, aby byl ve vytištěné formě. Za vzniklé nepříjemnosti se všem velmi omlouváme. Pokud je zde ještě někdo další, kdo se na představení nedostal, napište nám na mail: indigocompanyart@gmail.com. Rádi bychom Vám vzniklou škody vynahradili. Děkujeme a nezanevřete na nás. Hezký večer INDIGO