Úžasný závodní den za volantem supersportů na okruhu Showcars
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Mám úplně stejný problém jako pan Luděk. Od minulého týdne se snažím dovolat na 2 uvedená čísla pro rezervaci termínu. Pro jistotu jsou obě vypnuté.
Dobrý den,
telefony jsou vypnuté pouze v případě, že voláte mimo pracovní dobu.
Rezervaci si udělejte emailem.
Dobrý den, před TÝDNEM jsem psal na Vaši emailovou adresu dotaz, ve kterém se ptám na detailnější informace ohledně výběru vozu, jelikož mi na na Vašich webových stránkách nelze vybrat všechny tři vozy – pouze jeden. Celý týden se Vám snažím ve vašich pracovních hodinách dovolat a nic. Můžete mi tedy říci, jakým způsobem se s Vámi mohu domluvit, abych využil voucher, který jsem dostal jako dárek? Děkuji..
Dobrý den,
objednávka se dělá buď emailem nebo telefonicky. Pokud jste zaslal email na
info@showcars.cz určitě
Vám na něj bylo odpovězeno.
Dobrý den,chtěla bych voucher použít jako dárek,ale až v prosinci.Budete mít stejnou cenovou nabídku?Děkuji Simona
Dobrý den,
poukaz je potřeba využít v době jeho platnosti. Na konci sezony tedy
v listopadu bývají vydávány nové poukazy s platností na další
sezonu.
Dobrý den ,
mám dotaz kdyz budu chtít jízdu v Ford Mustang GT500 SHELBY tak si mám
koupit jakou variantu ?? Nebo je jedno jakou variantu si koupím ?
Dobrý den,
pokud chcete jezdit jenom tímto vozem kupte si variantu 20 min. (15 km) ve
voze Ford Mustang Shelby.
Omlouvám se, asi nerozumím na výběr je tuším 3× ze 3 aut, takže ten nejmenší balíček jsou 3kola v např.audi, Subaru i Ferrari (celkem tedy 9kol). Nebo jedno kolo Subaru, jedo Ferrari a jedno audi?
Dobrý den,
jsou 3 varianty. Varianta jedna jsou 3 kola – tedy jedno kolo ve třech
vozech. Varianta dvě je 6 kol tedy 2 kola ve třech vozech. Varianta tři je
9 kol tedy tři kola ve třech vozech.
Dobrý den, pozdější volný termín než je 16.10. už není? Děkuji
Dobrý den,
nově byly otevřeny ještě termíny 21.10. a 23.10.
Kde zjistim kdy se poradaji jizdy?
Opravdu je tam misto kde se da cekat na tatinka s hyperaktivnimi detmi?
Dekuji za odpoved
Dobrý den,
ano dá se čekat na tatínka i s dětmi. A volné termíny jsou
6.10.,7.10., 16.10.
Dobrý den,
mohli by prosím lidé, kteří jsou zodpovědní za tuto akci, komunikovat
s nakupujícími? Chtěl bych se této akce zúčastnit, ale nemám
dostatešné info. Proto jsem již před 2 dny napsal email na info@showcars,
ale zatím nikdo neodpověděl. Stejně tak zde je nulová aktivita.
Je to celkem škoda.
Děkuji
Dobrý den,
denně na email chodí cca 200 emailem a jejich zpracování tedy trvá. Na
email Vám bude samozřejmě odpovězeno.
Dobrý den,
- Můžete prosím více rozvést „Havarijní pojištění vozidla
standardního rozsahu“? Co se stane, když na vozidle způsobím škodu? Kryje
pojištění i jízdu po uzavřeném okruhu?
- Mají všechny vozidla automat?
- Je možné rezervovat jízdu na konkrétní čas, tak, abych na akci nemusel
trávit celý den?
Dobrý den,
na akci nikdy netrávíte celý den, při rezervaci je dohodnout konkrétní
čas pro jízdy. Na akci je potřeba si vynahradit cca 1,5 času. Všechny vozy
jsou pojištěny i pro jízdu na letišti, kde se tato akce koná a jsou
pojištěny s 10% spoluúčastí.
Dobrý den, jaké jsou termíny jízd, když platnost voucheru je 23.8.-30.11.2016? Děkuji za odpověď
dobrý den,
volné termíny jsou: 6.10.,7.,10.,16.10.
Dobrý den, bylo by možné vystavit poukaz ve formátu dárkového poukazu? Díky za odpověď
Dobrý den, Míšo,
dárkový voucher si můžete snadno vytvořit. Až vám dorazí voucher, po
pravé straně zvolte variantu vybrat dárkový vzhled, můžete napsat také
věnování a poté stačí voucher vytisknout :-)
Ať se dárek líbí. Míša
Dobry den, kde se akce kona ? V Mnichove Hradisti, nebo jinde ?
Dobrý den,
akce se koná na letišti v Mnichově Hradišti.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Po nekonečném týdnu jsem se k Vám o víkendu dovolala a udělala rezervaci. Nyní potřebuji nutně změnit den, nebo alespoň čas rezervace a už se zase dovolat nemohu. Zkouším to každých 15 minut. Chvíli je obsazeno, chvíli to zase 2 minuty vyzvání a nikdo to nebere. Pro jistotu další dvě čísla jsou vypnutá. Za tuto částku kterou jsem za to zaplatila bych očekávala trochu jiný servis. Tak mi prosím poraďte jak to řešit. Jinak budu nucena poukaz vrátit i když nerada.
Dobrý den,
pokud chcete změnit rezervaci není to problém stačí napsat na email.