Chtěl jsem zaslat možnost hodnocení podniku eshop.interdrinks.cz,
jelikož jsemtam provedl nákup. Do dnešního dne jsem nic nedostal. Je
nějaký důvod proč?
Slevomat.cz
Dobrý den pane Bartle,
moc děkujeme za to, že se s námi a ostatními zákazníky chcete podělit
o vaše hodnocení. Stačí odpovědět na náš automatický email, který se
sám odesílá po doručení zboží nebo tuto možnost můžete najít po
přihlášení na naše stránky Můj účet – sekce Mé nákupy a po levé
straně vyberete kategorii Uplatněné vouchery. Když přiložíte i fotku,
budeme jenom rádi a dostanete ještě bonus 20 kreditů :-)
Mariana
Interdrinks
Dobrý den
Tak teď nevím, co jste nedostal, zda zboží či ty kredity, take by bylo
dobré znát číslo objednávky.
Mám za to, že jste zboží dostal, neexistuje, že by zboží nebylo skladem
či nebylo odesláno, ale může stát nějaká chyba třeba u dopravce apd,
prosím tedy o upřesnění či zavolání, o co jde.
Díky Přehnal T.
Mpopis
Dobrý den. U některých slev tyto slevy úplně nechapu protože rád bych
třeba vyzkoušel některý z rumu ale s poštovným je o cca 100Kč
dražší než je plná cena, takže akce je zřejmé jen pro ty z Brna.
Interdrinks
Dobrý den
Ano, poštovné je obecně u těchto položek, kde se pracuje s nižší
marží, problémem.
Je ale potřeba říci, i když si koupíte rum za plnou cenu, zase musíte
připočítat to poštovné.
Nejde porovnávat přece jednu cenu s poštovným s cenou bez poštovného.
Buď obě s poštovným, nebo obě osobní odběr, v obou případech je
celková cena na Slevomatu nižší.
Lze také zakoupit na jedno poštovné tři lahve, pak je to výhodnější
v přepočtu na láhev.
Díky, mějte se hezky Přehnal T.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Chtěl jsem zaslat možnost hodnocení podniku eshop.interdrinks.cz, jelikož jsemtam provedl nákup. Do dnešního dne jsem nic nedostal. Je nějaký důvod proč?
Dobrý den pane Bartle,
moc děkujeme za to, že se s námi a ostatními zákazníky chcete podělit o vaše hodnocení. Stačí odpovědět na náš automatický email, který se sám odesílá po doručení zboží nebo tuto možnost můžete najít po přihlášení na naše stránky Můj účet – sekce Mé nákupy a po levé straně vyberete kategorii Uplatněné vouchery. Když přiložíte i fotku, budeme jenom rádi a dostanete ještě bonus 20 kreditů :-)
Mariana
Dobrý den
Tak teď nevím, co jste nedostal, zda zboží či ty kredity, take by bylo dobré znát číslo objednávky.
Mám za to, že jste zboží dostal, neexistuje, že by zboží nebylo skladem či nebylo odesláno, ale může stát nějaká chyba třeba u dopravce apd, prosím tedy o upřesnění či zavolání, o co jde.
Díky Přehnal T.