Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Podzim i zima v Mariánských Lázních: Hotel roku 2016 s polopenzí
Hodnocení podniku Hotel Pelikán
Byli jsme zde již poněkolikáté i s dvěma dětmi (3 a 5) a jako vždy skvělý přístup všech zaměstnanců.
Byli jsme velice spokojeni. Personál byl velmi vstřícný, ochotný, v žádném případě „vlezlý“. Restaurace je poměrně malá, místa u stolu jsou určována čtyřem hostům. My jsme však měli štěstí na velice příjemné lidi, tak že ani v tomto problém nenastal.
Snad věnovat více péče čistotě podlahy v restauraci – po obědě zůstalo u vedlejšího stolu na podlaze rozlité pití, které vydrželo přes večeři i snídani následujícího dne tj. do našeho odjezdu.
Ubytování bylo v pořádku
Výběr večeří na celý pobyt hned první den po příjezdu. Menu pro výběr večeří bylo natolikrát oskenováné, že nebylo téměř čitelné. Očividně tento výběr menu pro večeře používají pořád dokola. Večeře byly dobré, ale vzhledově nevábné. Při stravování jsme se museli dělit o celkem malý stůl s jiným pokojem.
Moc příjemné prostředí, velmi vstřícný přístup k hostům. Hotel je sice starší, ale vše čisté. Rezervace proběhla přes email s panem majitelem, rychlá komunikace. Dobré jídlo. Pobyt jsme si i přes horší počasí moc užili. Krásné výlety po okolí Mariánských Lázní.
Klidné prostředí, dobré jídlo, výborný personál. Byla nám zapůjčena dětská postýlka, takže paráda.
Obědy jsme vybíraly ze stále stejných jídel. Myslím, že by hotel nemusel šetřit na toaletním papíru.
Velmi ochotný personál
Čisté prostředí
Každodenní úklid pokojů
Dostatek jídla pro naše hladové žaludky
prostředí, počasí, čisto
obsluha , číšník, neprofesionalita, menší porce u servírovaných jídel, u bufetové snídaně nebylo plynulé doplňování potravin, před hotelem velmi málo parkovacích míst