Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
2 – 3 dny letního lenošení ve Znojmě s prohlídkou vinného sklepa
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Termín si rezervujte nae‑mailu recepce@hoteln.cz. Uveďte kód voucheru, počet osob, jméno, telefon.
- Možnosti sčítání voucherů: ano
- Děti do 5 let bydlí zdarma bez nároku na stravu a lůžko.
- Na přání lze zapůjčit dětskou postýlku (200 Kč/den).
- Děti a starší osoby nad 5 let 500 Kč včetně polopenze
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měli bychom předběžně zájem o pobyt pro dvě osoby na dvě noci. Máte prosím ještě volno někdy v termínu od 16.8. do 21.8.? Děkuji předem za odpověď. S pozdravem Nosková
Dobrý večer,
ano, máme volno v termínu 16.-19.8., pokud budete mít zájem o rezervaci,
prosím kontaktujte nás na e-mailu recepce@hoteln.cz
Děkujeme za zájem a přejeme příjemný zbytek večera.
Recepce Hotel N***
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt pro dvě osoby na dvě noci. Máte volný pokoj
v termínu 29. – 31.7.?
Děkuji za odpověď
Denisa Brychtová
Dobrý den, v tomto termínu máme hotel bohužel plně obsazený. Pokud
byste si přála jiný termín, kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese
recepce@hoteln.cz.
S přáním pěkného dne
recepce, Hotel N***
Dobrý den, nemáte volný pokoj pro 2 osoby v termínu od 25.7. Děkuji s pozdravem Pavel
Dobrý den, pokoj pro 2 osoby v termínu od 25.7. volný máme. Pro
rezervaci nás prosím kontaktujte na adrese recepce@hoteln.cz.
Děkujeme a přejeme pěkný den
recepce Hotel N***
Dobry den, mate volno ve dnech 8.8. – 10.8.2016? Dekuji. Nika
Dobrý večer,
ano, v tomto termínu máme volno. Pokud si budete přát vytvořit rezervaci,
kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese recepce@hoteln.cz.
S přáním pěkného večera
recepce, Hotel N***
Dobrý den, máte prosím volné ubytování na 1 noc pro 2 dospělé a 7leté dítě v sobotu 6. srpna 2016? Spolu s námi cestují dva malí pejsci jack russel teriéři, kteří jsou vychovaní a není s nimi žádný problém, kolik za ně zaplatím. Děkuji za odpověď, s pozdravem Jan Švagr.
Dobrý večer, ve Vámi zvoleném termínu máme hotel bohužel obsazený.
Pokud byste si přál jiný termín, kontaktujte nás, prosím, na e-mailové
adrese recepce@hoteln.cz.
S přáním pěkného večera Recepce Hotel N***
Dobrý den měla bych zájem o termín 10.8.-12.8.2016, máte volno? Děkuji Burdová
Dobrý den, v tomto termínu máme volný dvoulůžkový pokoj. Pokud si
budete přát vytvořit rezervaci, kontaktujte nás, prosím, na e-mailové
adrese recepce@hoteln.cz.
S pozdravem Recepce Hotel N***
dobrý den ,chtěl bych se zeptat na možnost pobytu včetně dětí 7 a 11 let děkuji Lukáš
Dobrý den,
možné to určitě je, účtujeme příplatek za každé dítě 500,–
Kč/noc, včetně polopenze, s nárokem na vlastní lůžko. V případě
zájmu o rezervaci nás prosím kontaktujte na emailové adrese recepce@hoteln.cz.
S pozdravem recepce, hotel N***
Dobrý den,máte prosím volný apartmán v termínu 27.-28.8.?
Jiný víkend volný nemáme,proto je to pro nás důležité,než
uhradíme.
Děkuji moc předem za odpověď.M.Sekaninová
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme apartmán volný. Pokud si budete přát vytvořit
rezervaci, kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese recepce@hoteln.cz.
S přáním pěkného dne
recepce, Hotel N***
Dobrý den,
bylo by možné voucher využít v termínu 25.7–27.7.2016? Pokud
ano,můžeme si tento termín rezervovat? Voucher uhradíme ihned v případě
Vašeho potvrzení. Předem děkuji za odpověď.
S přáním hezkého dne
Dobrý den,
ano je možné využití voucheru ve Vámi zvoleném termínu 25.7. –
27.7.2016. Pro rezervování nás prosím kontaktujte na e-mailu: recepce@hoteln.cz
S přáním pěkného dne
recepce Hotel N***
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Ještě dotaz – v recenzích máte stížnosti na hluk
praček a nedoplněné snídaně. Jsou tyto problémy odstraněny, nebo
přetrvávají?
S pozdravem
Jana
Dobrý den,
všechny stížnosti se snažíme řešit, proto i tyto jsou vyřešeny. Co se
týká nedoplněné snídaně, mohlo se stát, že snídaně v daném okamžiku
byly chudší, jakmile ale kuchař jídlo v kuchyni opět připraví, je
doplněno na švédské stoly. Je potřeba brát v potaz, že příprava
nějakou dobu trvá.
S přáním pěkného večera
recepce, HotelN***
Dobrý den, když si koupím volcher na dvě noci, bude platit i od 30.09. do 02.10.? A pokud ano, máte volné dva dvoulůžkové pokoje? Děkuji za odpověď. S pozdravem Hanka
Dobrý den,
ano, voucher bude platit i v termínu od 30.9. do 2.10. V tomto termínu
máme volné dva dvoulůžkové pokoje. Pokud si budete přát vytvořit
rezervaci, kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese recepce@hoteln.cz.
S pozdravem
recepce, HotelN***
Dobrý den,
máte, prosím volný dvoulůžkový pokoj s oddělenými postelemi v termínu
4.-6. 8. 2016?
Děkuji
S pozdravem
Jana
Dobrý den,
ano, v termínu od 4. do 6.8. máme volný dvoulůžkový pokoj
s oddělenými postelemi. Pokud si budete přát vytvořit rezervaci,
kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese recepce@hoteln.cz.
S pozdravem
recepce, HotelN***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se předběžně zeptat zda byste měli volno pro čtyři (dva dvoulůžkové
Pokoje) na dvě noci v termínu od 11.8. Do 14.8.?
Děkuji, Veronika
Dobrý večer,
je nám líto, ale ve Vámi vybraném termínu máme kapacitu hotelu plně obsazenou. V případě další varianty termínu nás prosím kontaktujte na e-mailu recepce@hoteln.cz
Děkujeme za zájem a přejeme pěkný večer
Recepce HotelN***