Získejte 750 Kč za 25 Kč
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
dobrý den, je možné účet spravovat i přez internetové bankovnictví a jsou s tím spolené nějaké poplatky??děkuji
Dobrý den, Míšo, jelikož jsme internetová banka, přístup přes online banking je u nás ten hlavní. Se samotnou správou žádné poplatky spojené nejsou.
Dobrý den. Pří platbě či výběru v zahraničí, např. na Slovensku, jaký je použit KURZ? Je to Deviza-Prodej banky RB či Zuno nebo ČNB a nebo unverzální středový kurz společnosti VISA? Ten je totiž daleko výhodnější, proto se ptám. Např. M-banka má klasický kurz deviza-prodej. Děkuji!!!
jaké potřebné dokumenty je třeba skenovat?…a smlouvu tedy přiveze
kurýr (je toto zdarma???)
Děkuji za info!
Dobrý den, Jano, máte pravdu – při zakládání ÚČTU se žádné
dokumenty neskenují. Potřebné údaje stačí opsat.
Smlouvu vám doopravdy přiveze kurýr. Ten si i zkontroluje správnost
údajů. Doručení je za 0 Kč.
Dobrý den,
když přijede ten kurýr, tak nám dá tu smlouvu a mi ji pak odešleme k vám
nebo ji podepíšeme a kurýr ji odveze?
Dobrý den, Zuzano, druhá možnost je správně – kurýr si vaši podepsanou smlouvu odveze. Proto je potřeba mít u sebe občanský průkaz.
Dobrý den. Patříte pod Raiffeisenbank. Jak se jim líbí, že jim jdete cenově pod jejich ekonto? Sám tam účet mám a koukám že to přesunu komplet k vám. Jen na inkasech a trvalých převodech platím skoro sto korun měšíčně…
Dobrý den, Honzo, nepatříme pod Raiffeisenbank, jsme jen součástí
stejné finanční skupiny RBI. Ve výsledku jsme dvě konkureční banky.
Jsme rádi, že se vám naše produkty líbí.
Dobry den,
po vasi odpovedi, ze je vse online, jsem zakoupila voucher a zalozila ucet. Ale
tam se pise, ze prijede kuryr s dokumenty??? Prave proto jsem se ptala zda je
to opravdu online, protoze momentalne nejsem v CR a tedy nemuzu dokumenty
prevzit! Tak se chci se zeptat jak to tedy mam udelat online, aktivovat ucet a
nahrat me dokumenty a kde si muzu vytisknout smlouvu a nahrat k ostatnim
dokumentum?
Dobrý den, Dášo, zřízení ÚČTU je doopravdy online. K dokončení
procesu je pak potřeba podepsat smlouvu, což jde udělat pouze osobně –
v našem případě při dodání kurýrem k vám domů. Poté už stačí
ÚČET aktivovat, což opět provedete online. Na vámi zvolenou adresu vám
také pak bude zaslána KARTA.
Omlouváme se za nedorozumění. Z vaší předchozí zprávy jsme pochopili,
že se nemůžete dostavit do Prahy, kde máme pobočku. Nebylo z ní jasné,
že jste mimo ČR. Pokud se ale v dohledné době vracíte, můžete se
s kurýrem domluvit na termínu doručení.
Eva: Banka může tyto peníze využívat úplně jinak, poskytovat půjčky, hypotéky, obchodovat. Z toho má úplně jiné zisky, než z bankovních poplatků…
Dobrý den,taky by mě zajímalo jak je to s příchozími a odchozími platby?
Dobrý den, Lenko, všechny domácí platby jsou za 0 Kč. Stejně tak i přijaté zahraniční platby.
Když tak čtu všechny ty výhody včetně bonusu 750Kč, které banka Zuno klientům zdarma nabízí, napadá mě otázka co z toho vlastně má banka? Přece nebude nabízet pro ni nevýhodné věci. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Evo, získat bonus jde také jen v rámci této akce, která je časově omezená. A že máme produkty a služby za 0 Kč? Na tom si v ZUNO zakládáme :-) Nemáme pobočky, takže je ani nemusíme živit.
Dobry den,
chtela jsem se zeptat zda vse opravdu jde vyridit online? Co se tyce potrebne
dokumentace atd.? A karta mi prijde na adresu meho trvaleho bydliste? Na
pobocku se nedostanu, ale rada bych vyuzila teto akce. Dekuji za odpoved.
Dobrý den, Dášo, vše vyřídíte online. Chodit na pobočku u nás
doopravdy nemusíte. Potřebné dokumenty prostě naskenujete nebo
nafotíte.
KARTA vám pak bude doručena na adresu, kterou vyplníte do formuláře pod
hlavičku Adresa doručení.
Dobrý den, dívám se na Vašich stránkách na přehled účtů. Rozumím tomu dobře, že všechny „fajfky“ znamenají 0 Kč? To znamená,např. vedení účtu, platby kartou, domaci odchozí/příchozí platby jsou za 0 Kč? Děkuji.
Dobrý den, Lenko, rozumíte tomu správně. Otevření a vedení ÚČTU, všechny platby KARTOU a domácí odchozí/příchozí platby jsou doopravdy za 0 Kč.
V případě, že bych s účtem nebyl spokojen, je pak možné jej pak
online formou bez poplatků a bez nutnosti vrácení vstupního bonusu
zrušit?
Jinak příchozí/odchozí platby v rámci Čr jsou také zdarma?
Dobrý den, Tomáši, zrušení ÚČTU se provádí telefonicky přes call
centrum a jak už je u nás zvykem, zrušení je za 0 Kč. Bonus nám pak
samozřejmě vracet nemusíte.
Co se týče příchozích a odchozích plateb, ty jsou v rámci ČR také za
0 Kč.
Dobrý den,
chci se zeptat, kolik stojí zrušení účtu, kdybych účet již poté
nechtěl využívat. Předem děkuji.
Dobrý den, Tomáši, zrušení ÚČTU je za 0 Kč. Nebo ho jednoduše přestaňte využívat – vedení ÚČTU je totiž také za 0 Kč.
A tento je účet je osobní nebo spořící? Měla bych zájem o spořící…
Renato, v této akci se jedná o osobní ÚČET. Spolu s ním se vám u nás ale otevírá i spořicí účet. Jeho založení a vedení máte opět za 0 Kč.
Dobrý den, musí mi na tento účet chodit pravidelně peníze? Nebo stačí jen poslat si z mého jiného účtu peníze do zuno, podle toho, jak budu potřebovat? Děkuji
Dobrý den, Renato, peníze vám na ÚČET pravidelně chodit nemusí. Výše zůstatku je jen na vás.
Dobrý den,
myslíte si, že někdo odpoví na výše uvedené dotazy? Hlavně na ten,
jestli je v podmínkách chyba ( bodu 1.1 e) se musí požádat o vydání
platební karty maximálně do 31.3.2012) nebo je to záměr. Tudíž je tato
nabídka zbytečná a bezpředmětná.
Dobrý den, Andreji, určitě odpoví přímo Zuno. Společnost budeme kontaktovat, aby byly odpovědi co nejrychleji přidány.
Dobrý den, Andreji, je to samozřejmě chyba. Zažádání o KARTU a její aktivování je potřeba uskutečnit nejpozději dne 31.3.2013.
Ještě upřesníme, že aktivaci KARTY je možné provést i později. Termín 31.3.2013 je potřeba dodržet pro odeslání žádosti o otevření ÚČTU a žádosti o vydání debetní KARTY.
renáto:
„jak lze v hotovosti dotovat účet v ZUNO, kromě vkladu na
pobočce?“
vklad na pobocce nelze,zuno nema zadnou pobocku.nechate si tam zasilat vyplatu a
pak budete vybirat popr.si nechate v rodine jeste jiny ucet u jine banky ze
ktereho si budete zasilat penize k zuno bank ;-)
Dobrý den,do kdy musí být provedeno oněch 5 plateb?A co jsou ty POS terminály,jsou to klasické platební terminály?díky
Dobrý den, Pavle, platby musejí být zaúčtovány nejpozději 13.5.2013. Ano, POS jsou klasické platební terminály.
Je myšleno 5 plateb např. za nákup zboží v obchodě? Nejsem z Phy,
jaké jsou možné výběry z bankomatu? A jejich zpoplatnění?
Děkuji
Dobrý den, Šárko, přesně tak. Počítají se všechny bezhotovostní
platby v POS terminálech.
Vybírat peníze můžete ze všech bankomatů. U ÚČTU pak platí, že první
výběr v měsíci z bankomatu Raiffeisenbank máte za 0 Kč, další pak za
18 Kč. Výběry z ostatních bankomatů jsou za 28 Kč.
Dobrý den,
bohužel za těchto podmínek na toto nikdo nemůže dosáhnout, protože dle
bodu 1.1 e) se musí požádat o vydání platební karty maximálně do
31.3.2012 a to už nikdo nestihne :-(
Dobrý den, Jaroslave, děkujeme za upozornění. Jedná se samozřejmě o chybu. Zažádání o KARTU je potřeba uskutečnit nejpozději dne 31.3.2013.
Dobrý den, prosím o informaci k platbám Platební kartou – mohu 5 transakcí uskutečnit v jeden den? Je podmíněna odměna výši uhrazené částky pomocí PK? Jak lze v hotovosti dotovat účet v ZUNO, kromě vkladu na pobočce? Děkuji.
Dobrý den, Renáto, těch 5 plateb můžete uskutečnit kdykoli, klidně
i v jeden den. Jedinou podmínkou je, že platby musí být zaúčtovány
nejpozději dne 13.5.2013. Výše plateb není nijak omezená, a nemá tedy na
odměnu vliv.
Vložit hotovost na pobočce možné není. Nejsnazší cestou, jak vložit
hotovost na ÚČET, je poslat poštovní poukázku typu A.
debetni karta se pocita karta ktera patri k uctu nebo karta ktera ma svuj
penezni ramec?na ktere muzu jit do minusu tzv.kreditni karta?
pokud je to opravdu karta k uctu,obsluhujici penize na svem uctu tak to je asi
samozrejme ze si o ni lide pozadaji v dnesni dobe :)
Dobrý den, k ÚČTU si žádáte o debetní KARTU. To je karta, se kterou
když platíte, odečítají se peníze, co máte vložené na ÚČTU.
U debetní KARTY můžete jít do mínusu v případě, že máte schválenou
REZERVU, tedy povolené přečerpání.
KREDITKA je náš další produkt. U ní čerpáte při placení prostředky
banky. Jakmile budete náš klient, o KREDITKU si můžete zažádat. Není ale
předmětem této akce.
Pokud mám platební kartu u jiné banky, je možné si založit i zde?
Dobrý den, účet u jiné banky není žádnou překážkou.
Dobrý den,
měl bych zájem o účet pro syna, kterému bude 18 let až 8.4.2013. Mohu
mu účet založit???? Píšete jako podmínku pro získání 750 kč použití
karty na 5 plateb. Jak vysoká platba to musí být, nebo je to libovolné??
Děkuji Vacek
Dobrý den, Libore, jednou z podmínek pro otevření ÚČTU je věk
minimálně 18 let. Váš syn si tedy může odeslat žádost nejdříve
8.4.2013. Bohužel tak nestihnete mezní termín zaslání žádosti pro tuto
akci, který je 31.3.2013.
Co se týče výše plateb, ta je skutečně libovolná.
Dobrý deň,
Rád by som využil túto akciu, no pri vyplňovaní údajov požadujete
povolenie k pobytu, ktoré samozrejme ako slovák študujúci v Českej
republike
nepotrebujem. Ako teda postupovať?
Ďakujem
Dobrý den, Filipe, trvalý nebo přechodný pobyt na území České republiky je jednou z podmínek pro tuto akci. Bohužel ji tedy nemůžete využít.
Dobrý den,lze tento účet i kartu kdykoliv bez poplatku zrušit?Děkuji.
Dobrý den, Soňo, ÚČET můžete zrušit kdykoli a bez poplatku. Nebo ho můžete nechat otevřený a prostě ho jen nevyužívat. Jeho vedení je totiž také za 0 Kč.
Dobrý den, v podmínkách, článek 1.1., odst. e) je psáno:
nejpozději dne 31.3.2012 požádá o vydání platební debetní karty ZUNO
k ÚČTU v CZK (Karta) a Kartu si aktivuje.
Předpokládám, že rok 2012 je pouze překlep. Nebo je to jen lákadlo na
lidi a nikdo tím pádem nemá nárok na odměnu? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Miroslave, máte samozřejmě pravdu – je to chyba. Zažádání o KARTU a její aktivování je potřeba uskutečnit do 31.3.2013.
Ještě upřesníme, že aktivaci KARTY je možné provést i později. Termín 31.3.2013 je potřeba dodržet pro odeslání žádosti o otevření ÚČTU a žádosti o vydání debetní KARTY.
Dobrý den,
účet je vedený zdarma (pořád?)? Kolik stojí vydání a vedení té
debetní karty?
Děkuji
Dobrý den, Tomáši. ÚČET v ZUNO je pořád za 0 Kč. Stejně tak i vydání a vedení debetní KARTY.
Martino, nevím, zda to tam bylo nebo je nově – v „Jak uplatnit slevu“ je „Určeno klientům, kteří ještě nemají/neměli otevřený ÚČET v ZUNO.“ Takže bohužel jen pro nové, leda chytit někoho známého.
dostanu 300 Kc kdyz nekoho doporucim na zaklady „MyFriends“ – teda ja jako doporucitel 300 a doporuceny 750 za otevreni uctu a splneni podminek? Diky
Dobrý den, při založení ÚČTU v ZUNO je možné vždy využít pouze jedné akce. U každé akce je přidělován speciální promo kód, který je třeba použít při zakládání ÚČTU. Bude-li váš známý mít promo kód ze Slevomatu i z MyFriends, záleží na něm, který se rozhodne použít. Od toho se potom také bude odvíjet vyplacený bonus.
Dobrý den,
v podmínkách akce, konkrétně ve článku 1.1. g), se píše, že 5 plateb
musí být provedeno v POS terminálech. Není tedy možné do těchto plateb
zahrnout platby po internetu (přes platební bránu VISA) ? Děkuji za
odpověď
Dobrý den, Tomáši. Mezi těchto 5 plateb započítáváme pouze platby přes POS terminály.
Předpokládám, že tato nabídka platí pouze pro nové zákazníky…nebo se vztahuje i na nás, kdo účet u Zuno již máme?
Dobrý den, Martino, je to skutečně tak, jak psal níže Stanislav, tedy „Martino, nevím, zda to tam bylo nebo je nově – v „Jak uplatnit slevu“ je „Určeno klientům, kteří ještě nemají/neměli otevřený ÚČET v ZUNO.“ Takže bohužel jen pro nové, leda chytit někoho známého.“
Lze této nabídky na bonus využít i když již účet u zuno banky
mám?
Děkuji
Dobrý den, pane Vlčku, je to tak, jak psal níže Stanislav, tedy „Martino, nevím, zda to tam bylo nebo je nově – v „Jak uplatnit slevu“ je „Určeno klientům, kteří ještě nemají/neměli otevřený ÚČET v ZUNO.“ Takže bohužel jen pro nové, leda chytit někoho známého.“
Dobrý den, v podmínkách máte pod bodem 1.1. f), že se akce může zůčastnit ten, kdo před spuštěním Akce si neuzavřel svůj předtím již existující ÚČET v ZUNO BANK. Když jsem měla u Zuno bank účet a zrušila jsem ho, tudíž už neexistuje – mohu se akce zúčastnit ?
Dobrý den, Martino. Je to tak, jak se píše v podmínkách akce – pokud jste už jednou ÚČET měla a zrušila ho, nemůžete se nyní účastnit.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu nějak požádat o založení účtu, když mi byl ukraden občanský průkaz a mám zatím jen dočasné „Potvrzení o občanském průkazu“?
Dobrý den, Vojto, to bohužel nejde. Počkejte si prosím na nový občanský průkaz.