Italské menu pro dva složené z domácích těstovin a parádního dezertu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Hezký den, mám dotaz. Zda přijde panu majiteli normální jeho chování a
uráženi? Již jsme v restauraci jednou byly a chováni take otřesné. A zda
neumite neco vice uvarit na dotaz a orani zakazniku- coz neni zmena jidla,tak to
jste teda podnik spise pod urovni.
Mame zakoupeny 2 vouchery, ale ani nahodou již nehodlam restauraci ja ani
znami navstivit.
Dekuji za odpoved. Michaela N.
Dobrý den, bohužel máme podobný problém. Jídlo nebylo nic moc s tím
na co si tato restaurace hraje.. Reaguji zde jelikoz v hodniceni vse sdeleno,
ale jednani restaurace a majitele je neco nehorazneho. Nesnese sebe mensi
krytiku, urazi a ponizuje. Kdyz si dovolite v podniku neco chtit napr neco
malinko vice uvarit ci propect.. no neochota.
Zarazejici je chovani „pana majitele“ co ten si vuci zakaznikum divoli
vypustit z ust je vrchol neslusnosti a PRAVDIVOU spatnost nese silenym zpusobem
na coz reaguje svym nevhodnym urazlivym chovanim. Jak samotne hodnoceni ukazuje
a nejake vytky hned ohrazeni. Co treba uznat nejakou chybu. No desne. Sem uz
nikdy vice. A na zamysleni pro jine zda navstivit. A pro pana majitele… zda
vubec podnikat s timto pristupem. Dovolim si rici dle Vasi pripominky.. jste
asi ze zlata Vy, natoz spagety.
S pozdravem Lucie!!
Reaguji na odpoved pana majetele v diskuzi:
pouze jsme zadali o to, zda mohou byt testoviny mekci,to je vse. Jinak jste
nejlepsi restaurace…samozrejme.
Nazorovou,pocitovou kritiku zrejme
nesete nemile,ze, pane majiteli?
Bohuzel mame jeste jeden kupon,.tak nas hosty,kteri Vam napisi jiny nezli kladny
nazor budete muset akceptovat. Slibuji,ze nic co by nebylo soucasti slevy,nebo
prosbu o cokoliv navic nebudeme radeji pozadovat. Dekuji.
Navidenou Kamila
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat. Koupila jsem daný voucher mým rodičům jako překvapení. Postupovala jsem krok po kroku až k samotnému zaplacení, kde se mi ukázalo, na jaký účet mám peníze zaslat včetně variabilního symbolu (číslo objednávky). Po zaplacení však stále čekám na e-mail, či nějaké potvrzení od slevomatu o zakoupení voucheru. Potvrzení od banky, že platba odešla v pořádku mi již přišlo. Chtěla jsem se tedy zeptat, jak mám dále postupovat. Předem moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, Zuzko,
vidím, že voucher jsem vám dnes zaslali na váš email. Prosím raději si zkontrolujte také složku spam či hromadné, aby se vám tam nezatoulal. Nyní ho stačí uplatnit, dle postupu na voucheru.
Pokud byste si s něčím nevěděla rady, neváhejte se na mě obrátit.
Hezký den. Míša