Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Čištění klimatizace, dezinfekce interiéru nebo měření geometrie kol
Hodnocení podniku Atam
Hodnocená nabídka: Čištění klimatizace nebo měření geometrie kol
Spokojenost s cenou i prací. Ochotná a vstřícná firma. Auto objednáno a vzato přesně na domluvený čas. Mohu jen doporučit. Byli jsme tam již podruhé.
Jednoduchost připojení přístroje a pak se děje vše samo.
Zbytečně jsem chvíli čekal na vydání klíčů, než si mě někdo z personálu všimnul.
super. Ještě jsem dostal info o stavu auta i mimo nápravy a nechal si i vyměnit olej. DOPORUČUJI
Služby Atamu jsme využili již několikrát a vždy spokojeni. Příjemný personál, bezproblémová dohoda termínů.
Nemaji volne terminy a proto propadl voucher.
pro ty co maji chut a cas cist a s ohledem na usporu meho casu, vkladam vynatek z dopisu, ktery jsem zaslal v ramci reklamace slevomatu, slevomat mi vratil cenu voucheru ve forme kreditu:
Co se tyka servisu klimatizace, podstoupil jsem ho tam včera jiz potreti během posledních 4let (a naposledy). Setkaval jsem se v ruzne intenzivni forme s tim, co se občas objevuje i v komentářích ostatních zakazniku, tedy zpozdeni při prijeti, mirne arogantni pristup a to, ze pouzivany stroj nemá zalozenou papirovou civku na tisk protokolu a tedy zadny protokol, o tom co udelal, nevystavuje (coz je jinde nemyslitelne). Cena této služby však byla vždy natolik nizka, ze jsem toto vse presel.
To, proc pisi o podvadeni zakazniku, se tyka především „doplneni speciálního oleje pro kompresor klimatizace“, to, ze voucher toto výslovně obsahuje a vždy obsahoval jsem si ted ještě overil. Po rozhovoru s vedoucim ci majitelem servisu (zadne jmeno při mailove komunikaci neuvadi ani se nepredstavil) jsem se dozvedel, ze „zarizeni zadny olej nedoplnuje, pouze po vycisteni vraci ten, který odsálo“, „ani ho doplnovat nemůže, protože neumi zjistit kolik ho tam je a nelze tedy doplneni nadávkovat“, pokud v systemu není zadne chladivo (coz se stalo včera v mem pripade), zadny neodsaje a zadny nedoplni (proto jsme se o tom zacali bavit). Tedy, pokud mam verit panu vedoucimu, pak NIKDY ZADNY OLEJ NIKOMU NEDOPLNIL, PRISTROJ POUZE VRÁTÍ TO, CO ODSÁL S CHLADIVEM. Pan vedouci trval na tom, ze mi zadny olej do systemu nemůže nechat pridat (byt to pristroj umoznuje) jednak proto, ze „by to financne dotoval“. Zadruhé proto, ze „není mozne zjistit, kolik ho tam je a tedy není ani mozne navolit spravne množství na doplneni“. to muze byt oboji pravda, nic to nemeni na tom, ze zakazniky obelhava. V poradku není ani služba „Aplikace UV detekční látky (umožňuje odhalit netěsnosti)“. Tuto aplikaci jeho pristroj umoznuje, tuto funkci však pan vedouci vypina. Když jsem na to upozornil, dovedel jsem se, ze detekcni latka je primichavana do oleje a není ji tedy třeba dávkovat zvlast (důvod byl opet tusim financni). Pokud je to tedy pravda, pak v pripade, ze pristroj neodsaje zadny olej, zadny nevrati a zadnou detekcni latku neaplikuje.
Představa, ze ze servisu odjizdi zakaznik s optimalnim mnozstvim oleje v systemu, který mu byl „doplnen“ je zcela zcestna, podobne jako představa, ze ma jistotu, za ma aplikovanu detekcni latku. Citim se, ze jsem byl spolu s ostatnímu podváděn. Verim, ze toto drtiva většina zakazniku neresi, nedozvi se to a muze odjizdet i spokojena, protože netusi jaka je skutecnost. Pokud pak prestane pracovat kompresor klimatizace nikdo uz asi nebude toto zkoumat.
Až nyní jsem si vsiml, ze voucher obsahoval i „Dezinfekci interiéru automobilu ozonem“, kterou mi nikdo nenabizel, natoz, aby ji provedl. V komentářích jsem několikrát nasel, ze toto rovněž nebude ojedinele. Ze toto nebylo provedeno, zjisti narozdil od ostatniho i uplny laik.
Vzhledem k tomu, ze, jak jsem zjistil, jsem byl takto obelhan jiz trikrat (při sjednani služby vasim prostřednictvím v minulych letech), a ze část služby (dopleneni oleje pro kompresor, dezinfekci interieru a aplikaci detekcni latky) Atam vůbec neprovedl, navrhuji (pokud uznate tuto reklamaci), abyste mi na ukor dodavatele služby, vratili plnou cenu voucheru.
Dobry den,
vse potrebne jsem Vam vysvetlil namiste a nevidim duvod reklamace. Sluzba byla odvedena dle toho co jste zaplatil.
Pokud jste zaplatil vocher i s ozonem tak by byl proveden.
Ano olej nejde jen tak jak se nam zlibi doplnovat od toho jsou tabulky predepsane vyrobcem. Stroj Vam nevraci Vas olej ale doplnuje cisty s UV barvivem. Olej muzeme doplnit jen v pripade vymeny jedne s mnoha soucastek napriklad kopresor nebo kondensator. Kdybych k Vam mel arogantni pristup asi bych s Vami netravil cas vysvetlovanim proc to delame tak jak delame.
Muzete byt u vozidla
Rychle provedeni udrzby
Prijel jsem o neco drive a vzali me
Zadny vystupni protokol o provedene udrzbe
Pri vymene filtru mi bylo receno, ze neni treba dezinfikovat, coz je nesmysl.
Přijali mne i bez objednání.
Uvítala bych více ohledu k požadavku na dodržení čistoty v autě.
Klasické čištění klimatizace, domluva byla v pořádku, vše jak má být..
Rychlost, ochota!
Auto už moc nechladilo, tak klimatizace vyčištěna, doplněna, byla mi taky doporučena výměna kabinového filtru, což velmi pomohlo.
Komunikace emailem je nic moc a trochu shazuje pocit z jinak dobré služby. Lepší asi volat, ušetříte si dlouhé čekací lhůty.
Vše vykonáno k naprosté spokojenosti.
Vše
Ferrari v jedné části servisu.
Objednání na stejný čas jako jiné auto, takže jsem hodinu čekal. Po zákroku klimatizace přestala chladit a pouze topí, ale to je asi chyba mého auta :(
Objednání hned na druhý den.
Přívětivé jednání personálu.
Celková spokojenost.
Dostupnost lokality, blízko centra.
Mela jsem voucher na plněni klimatizace + dezinfekce interiéru. Na servis jsem dorazila včas, ale místo mne pan se zabýval jinými zákazníky. Musela jsem čekat 2 hodiny 15 minut. Dezinfekci interiéru vůbec neprovedl. Nedoporučují