48 kousků fantastického sushi pro dva s polévkou v Sushi Miomi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je to porce pro dva?
Děkuji
Dobrý den, Adél,
záleží, kolik toho sníte, ale myslím, že pro dva je to ideální :-)
Dobrou chuť. Míša
Surimi tyčinky nejsou „krab“…není v tom ani ň krabího masa, sotva nějaké pomleté rybí. Nazývat to „krab“ je hodně přes čáru.
Dobry den,
pritelkyne je veganka, proto bych se chtel zeptat, zda je pripadne mozne cast
setu na pozadani doupravit tak, aby maso bylo nahrazeno ovocem/zeleninou
(avokado, okurek, salat…)?
Dobrý den, Davide,
prosím raději s tímto dotazem kontaktujte přímo restauraci na tel.
+420 602 974 444, jestli to nebude problém, takto zařídit.
Hezký večer. Míša
Ano, jedná se o krabí tyčinky, dokonce i tam, kde měl být losos a avokádo… :-(
mail ze stránek neexistuje:-(
Dobrý den, do restaurace není vhodné psát maily. Pro dotazy využijte tel. 602 974 444. Děkujeme :)
Druhý den se nemohu dovolat. Někdo telefon neustále típá a nebo je vypnutý. Zatím to ve mě příliš důvěru nevzbudilo. Rád bych provedl rezervaci, či se zeptal, zdali je rezervace vůbec nutná – ve voucheru sice povinná rezervace uvedena není ale tak víme, jak to bývá:-)
Dobrý den, povinná rezervace není nutná, ale samozřejmě pokud chcete mít jistotu, že na jídlo nebudete dlouho čekat, raději si zavolejte a stůl si rezervujte na tel. 602 974 444. Děkujeme
je nutna rezervace nebo staci dojit s voucherem dekuji Benesova
Dobrý den, Evi,
určitě si předem raději zavolejte, abyste měla jistotu, že nepůjdete
zbytečně a nebudete zklamaná, kdyby bylo plno :-)
Hezký večer. Míša
Dobrý večer, také by mě zajímalo zda se jedná o krabí maso nebo krabí – rybí drť tyčinky?
Dobrý večer, krab znamená „krabí“ tyčinky?
Dobry den, je nutná rezervace den předem ?
Dobrý den, nutná rezervace není, ale zavolat a rezervovat si stůl doporučujeme :) Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den
Lze platit flexipasy? Diky, Vitezslav
Dobrý den, Vítězslave,
moc mě to mrzí, ale akceptujeme pouze Benefty či elektronické Sodexo.
Děkuji za pochopeí a přeji vám hezký pátek. Míša