Luxusní pobyt na Orlíku vč. plavby na jachtě, wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
No to má dobré kapitán na jachtě, fakt :-) těžko zákazník využije
při hodinové jízdě
lůžko,lednici a všechny vyjmenované vymoženosti – i když ? Kolik lidí
může jet s kapitánem tu hodinu na výlet ? Děkuji za odpověď.
dobrý den, jachta je pro 6 osob max. + kapitán
Dobrý den dnes jsem uhradila bankovním převodem pobyt u vás kdy mi přijde voucher? Děkuji za odpověď
Dobrý večer, Hani,
bankovní převod trvá 2–3 pracovní dny a hned poté dostanete vouher na
email, abyste si mohla rezervovat termín.
Hezký zbytek dne. Míša
Dobrý den sice je to trochu na rychlovku ale je volný termín 13.7–15.7?
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše
recepce – recepce@hotelorlik.cz I
+420 602 359 388
Ve Vámi poptávaném termínu máme volný pouze poslední pokoj.
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše
recepce – recepce@hotelorlik.cz I
+420 602 359 388
Ve Vámi poptávaném termínu máme volný pouze poslední pokoj.
Dobry den, chtela bych se zeptat zda je moznost fakturace na firmu a jeji nasledne zaplaceni nebo se musi rovnou zde platebni kartou. Dekuji
Dobrý den, Lucko,
ano samozřejmě to není problém :-) V tomto případě si prosím vytvořte
objednávku a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Poté prosím
přepošlete platební údaje do hotelu s žádostí o zálohovou fakturu. Ta
vám bude vystavena, zaměstnavatel vám ji zaplatí a vy si domluvíte jen
termín a vyrazíte :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den. Ubytování je v hlavní budově? Prosím o info k večeřím – je možné si vybrat z nabídky nebo jsou to předem neznámá menu? Kvůli dietním omezením. Je možné se na místě dohodnout na jiné aktivitě než půjčení kol? Děkuji.
Dobrý večer, ubytování je jak v hlavní tak ve vedlejší budově. Večeře si vybíráte z denní nabídky. Bohužel výměna aktivit není možná.
Dobrý den,
mohu se zeptat, lze tedy koupit pro 2 osoby dva vouchery a tím si prodloužit
pobyt?
Za odpověď děkuji předem.
Dobrý den, ano, vouchery můžete ruzně kombinovat.
Kateřina
Jen pro upřesnění , v celkovém popisu nabídky v rámci polopenze je
uvedena tříchodová večeře . v popisu co voucher obsahuje je jen
dvouchodová večeře.
Co je správně ?
Dobrý den, veškeré pobyty jsou s 2 chodovou večeří.
Dobrý den, Jirko,
moc se omlouváme, večeře je pouze dvouchodová, je to uvedeno také
v nabídce.
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša
Rada bych se zeptala, zda pri prodlouzeni pobytu za priplatek 1050 Kc za noc
lze vyuzivat služeb v podobe wellness? Jestlize bych koupila luxusnejsi
variantu pobytu s plavbou, tak je v cene nejaky kapitan predpokladam a pro
kolik odob je plavba? A za dalsi jestlize si prodlouzim pobyt o dve noci, pak
zacne-li pobyt kuprikladu v sobotu, tak budu sobotu, nedeli, pondeli, utery a
ve stredu se odhlasuji? Je to tak :-) a pobyt me pro dva bude stat 4990 + 2100 +
2100 = 9190 Kc?
Daji se kombinovat i oba druhy pobytu?
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše
recepce – recepce@hotelorlik.cz I
+420 602 359 388
V ceně doplatku pro 3tí osobu je také wellness. Plavba na jachtě je
samozřejmě s kapitánem. Na jachtu se vejde 6 osob + kapitán. Vouchery
můžete kombinovat. Dny Vám sedí, tedy pokud nastoupíte na pobyt v sobotu,
a prodloužte si ho o dvě noci, tak budete odjíždět ve středu.
Vypada to skvele, skoda,ze se jedná o pouhe dve noci..
Dobrý den, pobyt si můžete prodloužit. Informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše recepce – recepce@hotelorlik.cz I +420 602 359 388
Dobrý večer, prosím, je k dispozici volný pokoj pro 2 dospělé a 1 dítě (11 let) v termínu 13. – 15.7.? Děkuji za odpověď. P.V.
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše recepce – recepce@hotelorlik.cz I +420 602 359 388
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli máte volný termín 16.8. – 18.8.2016. Jeli by jsme 3 dospělé osoby. Byl by možný dvoulůžkový pokoj s přistýlkou a kolik by nás to stálo. Děkujeme za odpověď. S pozdravem Martina H.
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše recepce – recepce@hotelorlik.cz I +420 602 359 388
Dobrý den, chci se jen ujistit ze opravdu se jedna o apartmán kt je na obrazku a dá mají k dispozici dětskou postýlku (7 měsíců)? Předem děkuji.
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše
recepce – recepce@hotelorlik.cz I
+420 602 359 388
Konkrétní apartmám si můžete domluvit také na výše uvedeném kontaktu.
Foto je aktuální nicméně nevím, v jakém budete ubytováni.
Dobrý den,
chtěli by jsme si koupit poukaz na ubytování k Vám s plavbou. Máme tři
děti 9let, 4,5 roku a 2,5 roku. Byl by možný pobyt v pokoji s dvěma
přistýlkami s tím že by nejmenší dítě bylo s námi v posteli. Termín
první týden v srpnu.Kolik by byla tedy celková cena?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše recepce – recepce@hotelorlik.cz I +420 602 359 388
Omluvám se, už jsem si všimla, že je to rozlišeno variantou pobytu.
Dobrý den, podle textu to vypadá, že je hodinová plavba na jachtě v ceně, ale v popisu toho co je zahrnuto v ceně uvedená není. Můžete prosím doplnit cenu pokud není součástí voucheru?
Dobrý den, v nabídce máte 2 vouchery. Jeden s plavbou a druhý bez plavby. Případné dotazy můžete konzultovat s naší recepcí – recepce@hotelorlik.cz I +420 602 359 388
Dobrý den, chci se zeptat na volný apartmán pro dvě dospělé osoby a dvě děti od 8.8 asi na čtyři noci. Děkuji Šolarová
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše recepce – recepce@hotelorlik.cz I +420 602 359 388
Dobrý den, zajímalo by mě, zda máte nějaký volný termín na dvě noci v první polovině srpna. Děkuji moc za odpověď. S pozdravem a přáním krásného dne Anna
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše recepce – recepce@hotelorlik.cz I +420 602 359 388
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda máte ještě volný pobyt pro dvě osoby,
konkrétně na dvě noci v termínu od 21.7 – 31.7.
Předem moc děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, informace o dostupnosti volných termínů Vám podá naše recepce – recepce@hotelorlik.cz I +420 602 359 388
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Rada bych proplaceni pres FKSP, ale mame mimo jine podminku splatnost 21 dnů od doruceni faktury. Je to realne? Vecere lze vybrat nebo jsou stanoveny pro vsechny jednotne? Polopenze obsahuje i napoje behem jidla?
Dobrý večer, proplacení přes FKSP možné je. Večeře si můžete vybrat z naší aktuální nabídky. Nápoje nejsou zahrnuté v polopenzi.