60minutová klasická masáž zad a šíje
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Na masáž k p. Koudelnému už jsem se objednávala dvakrát (mimo Slevomat). Napřed telefonický (nikdy nezvedl telefon), pote e-mailem (rok 2015 a 2016). Na moje e-maily v roce 2015 reagoval takto: „Omlouvám se za dlouhou pauzu i za špatnou komunikaci. Řešil jsem dost složitou situaci v osobním životě i v pracovním. Odedneška by mělo fungovat všechno tak jako dříve bez nějakých přetržek.“ Pochopila jsem to, stát se to muže. Pak jsme se domluvili na 2.03.2016 v 15.00. Dvě hodiny před masáží jsem dostala sms, že pan má horečky, ať nejezdím a ozve se mi co nejdřív. Od té doby už se mi neozval. Tak tedy nevím, jestli mám risknout a koupit voucher nebo ne.
Dobrý den, Valentýnko,
děkujeme vám za zpětnou vazbu. Zaslala jsem vám na email takový menší
dárek od nás v tomto případě :-) Kdyby byl jakýkoliv problém
s využitím vašeho voucheru, neváhejte se nám ozvat a my vám rádi se
vším pomůžeme, abyste si nemusela dělat starosti.
Hezký den. Míša
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, Míšo,
děkuji a pěkný den
Dobrý den
Chtěl bych se touhle cestou všem poškozeným klientům omluvit.
Moje jednání bylo skutku neprofesionální a těžko jsem byl k zastižení. Svou chybu přiznávám a slibuji, že už je vše v naprostém pořádku a pracuji na 100%.
Dané období bylo dosti náročné, řešil jsem osobní problémy v rodině i v podnikání.
Měnil jsem provozovnu do rodinného domu který se zároveň kolaudoval a vyřizoval jsem veškeré papírové záležitosti nutné k otevření provozoven.
Dnes už mám vše v pořádku a vyřízené a pro všechny klienty nabízíme širokou škálu masáží od slabozrakých-nevidomých vystudovaných masérů Lukáše a Rostě.
Těším se na naši brzkou spolupráci.
Za Masérské služby R.Koudelný