Nelíbilo se mi, že při check in po mě chtěl recepční číslo kredit karty, aby mě případně mohli strhnout peníze, když si něco vezmu z minibaru na pokoji. Číslo kreditky na recepcích nerozdávam, nejsem na to zvykla. Když jsem odmítla, tak chtěl po mě hotovost 10 000 forintů nebo 40 euro. Opravdu zvláštní přístup. Při odchodu se mě zeptal, zda jsem si vzala něco z minibaru a vrátil hotovost. Ještě jsem se s tímto nesetkala. Pritom ubytování meli kompletně zaplaceno. Navíc nás nečekal ani avizovaný welcome drink a ani čokoláda na pokoji.
Vyjádření podniku
Před rokem
Vážená paní Jana Šilhavá,
děkujeme Vám za Váš pobyt v našem hotelu a za to, že jste si udělala čas a podělila se s námi o Vaši upřímnou zpětnou vazbu.
Není třeba zdůrazňovat, že spokojenost hostů je pro nás nejvyšší prioritou.
Od každého hosta při check-inu požadujeme kreditní nebo debetní kartu, kterou evidujeme v našem systému pro účely garance. V případě, že se host necítí na to, aby nám dal svou bankovní kartu, žádáme o zálohu v hotovosti, kterou mu při odjezdu vrátíme.
Co se týče kuponu na welcome drink, přijměte prosím mou upřímnou omluvu za způsobené nepříjemnosti. Je škoda, že jste neměli možnost sdělit tuto obavu na místě, protože bychom udělali vše pro nalezení vhodného řešení.
Uděláme vše pro to, abychom se podobným událostem v budoucnu vyhnuli.
Upřímně si přeji, abyste se i přes zmíněné nepříjemnosti díky celkově dobrému dojmu chtěli v budoucnu vrátit. Naší hlavní předností je bezkonkurenční poloha, kromě toho poskytujeme kompaktní, čistý hotelový pokoj a kvalitní služby.
Natália Schenk
Manažerka recepce | Boutique Hotel Budapest****
6. So utca, Budapešť, Maďarsko - 1056 M: +36 30 815 7668
e-mail: boutique.admin@zeinahotels.com | web: www.boutiquehotelbudapest.com | sledujte nás na facebooku
Odpověď byla automaticky přeložena.
Zobrazit originál (v angličtině)
Dear Jana Šilhavá,
Grateful thanks for your stay in our hotel and for taking your valuable time to share your honest feedback.
Needless to say that guest satisfaction is a top priority for us.
We ask for a credit or debit card from every guest at check-in, which we register in our system for guarantee purposes. In case the guest is not comfortable giving their bank card to us, we ask for a cash deposit which we give back at check-out.
Regarding the welcome drink coupon, please accept my sincere apology for the inconvenience. It is a pity that you did not have the opportunity to share this concern on the spot, as we would have done everything to find a suitable solution.
We will do our best to avoid similar occurrences in the future.
I sincerely wish that despite the mentioned inconveniences, your overall good impression will make you want to return in the future. Our main strength is the unbeatable location, in addition to which we provide a compact, clean hotel room and quality services.
Natália Schenk
Front Office Manager | Boutique Hotel Budapest****
6. So utca, Budapest, Hungary – 1056 M: +36 30 815 7668
email: boutique.admin@zeinahotels.com | web: www.boutiquehotelbudapest.com | follow us on facebook