Olomoucký hotel S-Port: dokonalé místo na odpočinek s rodinou

Olomoucký hotel S-Port: dokonalé místo na odpočinek s rodinou

Gábi – Recepty dětem 3. 3. 2018

Přemýšlíte, kam si s dětmi udělat výlet, abyste mohli prostě jen odpočívat a užívat si jeden druhého? Aby o vás bylo postaráno a jedinou vaší povinností bylo zrelaxovat se do zásoby? Moravská blogerka Gábi vzala rodinu do Olomouce. Ubytovali se v hotelu S-Port a jestli je co vytknout? Asi to, že víkend má jen dva dny 😀

Olomoucký hotel S-Port mě zajímá

Poslední týdny je toho hodně. Ono když člověk staví dům, má spoustu práce, k tomu dvě děti, tak se občas dostane do stádia, kdy potřebuje hodně rychle vypnout a na nic nemyslet. Jen relaxovat a užívat si rodiny. Proto jsme se ze dne na den rozhodli, že pojedeme o víkendu na výlet do Olomouce a využijeme ubytování jen pár kilometrů od ní.

Mám to tak, že vždy když někam jedeme, tak se předem dívám na web a sociální sítě daného místa. Koukám se na nabídku, fotky, zkušenosti zákazníků a hlavně nabídku jídla. 🙂 Na první pohled je jasné, že tady na tom místě si dávají záležet na prezentaci. Bohužel se ale hodně často stává, že realita je pak podstatně odlišná a co si budeme povídat, horší… Proto jsem byla moc ráda, že v tomto případě to bylo opačně – realita byla podstatně lepší.

Tak jsme tady! Jdeme na průzkum.

Už když jsem byla malá, tak vždy když jsme dojeli s rodiči na dovolenou, tak první na řadě byl průzkum. Protože musíte přece vědět, kde co najdete, a na co se těšit. Petr po cestě a celém týdnu na stavbě odpadl do postele, já vzala děti a foťák a šlo se.

Trochu mě zarazilo, že byla zrovna na hodinku zavřená hlavní restaurace. Měla jsem chuť na kávu a děti žízeň, ale rychle jsme zjistili, že se dá koupit něco drobného na recepci a hlavně, že tu je ještě jedna další restaurace, nebo spíše takové bistro u tenisových kurtů. Takže děti naběhly na nanuka a já si konečně v klidu vychutnala dobrou kávu. V sobotu se zrovna po kurtech nikdo neproháněl, takže tam byl dokonalý klid. Mohla jsem si lebedit u kávy a dobře jsem viděla na děti, které dováděly na houpačkách a skluzavce. Druhý den už bylo u kurtů větší rušno, protože probíhaly zřejmě nějaké tréninky, ale v hotelu vás to neruší a zjistíte to, až když vyjdete ven.

Pak jsme to vzali na velkou terasu, ze které byl parádní výhled, Violka se usadila do křesílka a naznala, že tady by vydržela klidně celý týden. Nedivím se jí! Pak jsme objevili kousek od hotelu další venkovní hřiště a za ním ohradu, kde se páslo několik koní. My doma jezdeckého koně máme, bydlíme na vesnici a klid známe, takže to pro nás třeba není až taková vzácnost, ale věřím tomu, že když sem dojede někdo z města, tak se musí cítit jako v ráji.

Sportu zdar!

Zrovna v daný víkend probíhal na hotelu sportovní víkend. Ostatní hosty to nijak nelimitovalo, jediné na co jsme narazili, tak že jsme museli počkat s bazénem, až tam skončí aqua aerobic. Děti byly netrpělivé, ale průzkum nám zabral dost času, takže se to dalo zvládnout. Když si projdete hotel, tak vám musí být na první dobrou jasné, proč se jmenuje S-Port hotel. Sportovního vyžití tu najdete totiž tolik, že to nemáte za víkend šanci zvládnout. Úplně to tu vidím i jako ideální místo na sportovní soustředění, firemní teambuilding a rodinnou dovolenou. Dočista jsme zůstali s Jiříkem paf, když jsme objevili obrovskou krytou halu. Můžete si tady zahrát badminton, basket, volejbal i sálový fotbal a házenou.

Ve fitku vypotíte skvělou večeři, zahrajete si bowling, venku tenis, golf na 18-jamkovým hřišti a okolí si můžete vychutnat také ze hřbetu koně. Když vás tohle vše unaví, nebo když si sem přijedete vyloženě odpočinout, tak si zajděte do bazénu, nádherné wellness zóny a pozor! Na recepci si klidně můžete objednat i masáže a kosmetiku. Uznejte, že taková nabídka se jen tak někde nevidí a dvakrát podepíšu to, že tady si vybere každý.

Z podlahy by se dalo jíst

Víte jak se říká, že je někde tak čisto, že by se i z podlahy dalo jíst? No tak tady to platilo. Pokoj byl krásný, čistý, světlý a chytře řešený. Dokonce i Petr ocenil to, jak mají pokoj elegantně rozdělený pomocí stěny na TV (z každé strany jedna!) a úložného prostoru na polštáře. Koupelna a WC opět hezky řešeno a čisto. Pak jsme se museli smát, když volala Violka babičce a možná vám sem zkusím přepsat její monolog:

„Babi, tady je to super. Mají tady výtah, ale musíme chodit po schodech, protože máma říkala, že je to zdravý. Ale s taškama jsme tím výtahem jet mohli. A byli jsme plavat. Jsem plavala úplně sama s rukávkama a Jirka se nejdřív bál. A ten bazén je fakt veliký a Jirka pořád chodil na záchod, ale ta voda byla hezky teplá a mají tam i lehátka. A babi, představ si, že máme každý svoji televizi. A mají tady i houpačky, tenis, terasu a koně. To by se ti líbilo, bys mohla jezdit. Jo a babi, představ si, že na záchodě mají přístroj na umývání prcky….“

Takže asi tak 🙂 Už z tohoto popisu vám musí být jasné, že tady toho najdete skutečně spoustu a to je tady ten výčet ještě minimální.

A teď k tomu jídlu

V balíčku jsme měli večeři a snídani. Vzhledem k tomu, že jsme nemohli děti dostat z bazénu, tak jsme došli až po 8 večer. Restaurace už byla prázdnější a ze 7 jídel na výběr bylo jedno pryč, ale i tak se ze zbývajících 6 dalo bez problémů vybrat. A co víc, každý z nás si vybral svoje oblíbené jídlo. Violi pomalu skákala radostí, když zjistila, že si může dát smažený květák s bramborem a salátem. Petr jednoznačně sáhl po vepřovém mase na houbách, které zbožňuje, já se zase neobejdu bez sušených rajčat, takže jsem zvolila kuřecí steak se sušenými rajčaty a rýží a Jiřík se doslova ládoval Znojemskou omáčkou.

Ani jsme nemuseli dětem říkat, že když to všechno sní, tak bude i dezert, protože po plavání a celém dnu jim vyhládlo tak, že do nich večeře doslova spadla. Na první pohled se jídla možná zdají být obyčejná, ale jako food blogerka musím uznat, že všechno bylo skvěle ochucené, maso se rozpadalo a celkově jsem byla moc spokojená. Ovšem pak ještě přišel dezert v podobě čokoládového koláče se šlehačkou, zdobený jedlými květy a to už jsem přemýšlela, že vyseknu poklonu kuchaři. Vážně jsem se tajně modlila, aby děti nemohly a já mohla dojídat… 🙂

K tomu všemu jsme si s Petrem vybrali dobré bílé víno z Moravy, venku romantický západ slunce, děti hodné… co víc si takhle v sobotu večer můžete přát.

Co se týče snídaně, tak už jsem zažila i pestřejší, ale když to teď zpětně sepisuji, tak musím uznat, že toho bylo dost. Ze slané snídaně nechyběla oblíbená míchaná vajíčka, párečky, pomazánky, salámy, sýry a k tomu hodně zeleniny. Děti byly nadšené, že si mohou natočit cereálie s mlékem, k tomu se dalo vybírat z jogurtů a koláčků. Na pití káva, čaj a juice – káva by mohla být lepší, ale u snídaní to tak většinou bývá. Takže opět jako u večeře si každý vybral to svoje.

Největší plusy hotelu:

+ klid, klid a klid

+ čistota a pořádek celkově v hotelu i okolí

+ dostatek ramínek a úložného prostoru na oblečení a věcí klidně na celý týden

+ dobré jídlo

+ příjemná obsluha

+ široké sportovní vyžití

+ wellness, bazén a terasy

Přemýšlela jsem, jestli se našlo vůbec něco, co bych brala jako mínus. Možná to bude znít divně, ale v tomto případě se nenašlo skutečně nic. Asi mě totálně očarovala kombinace volného víkendu, výletu, pohodového personálu, bohaté nabídky a hodných dětí. 🙂

Není co řešit, chceme do S-Port hotelu

Jak se vám článek líbil?

Gábi – Recepty dětem

Blogerka Gábi má dvě děti, žije na vesnici, má slabost pro lokální a sezónní suroviny, kvalitní kávu, víno a dobré jídlo. Déle než šest let píše blog Recepty dětem, tři roky po sobě byla v TOP 10 Czech Blog Awards (FOOD).