Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 917 633 933 nebo na e‑mailu info@penziongapel.sk – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 917 633 933 nebo na e‑mailu info@penziongapel.sk – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Na Slovensku neexistuje exkluzivnější místo, než je okolí střediska Jasná v Nízkých Tatrách. Na jižním svahu Chopoku v nadmořské výšce 1111 m, pouhých 700 m od stanice lanovky Srdiečko, stojí útulný penzion Gápeľ. Pokud hledáte ideální místo pro aktivní dovolenou plnou nekonečných výletů po horách, tak jste ho právě našli.
Penzion Gápeľ nabízí útulné ubytování v pokojích orientovaných na slunečnou jižní stranu. K vybavení pokojů patří koupelna se sprchovým koutem, podlahové vytápění a satelitní televize. Samozřejmostí je bezplatné připojení k Wi‑Fi. V penzionu nechybí restaurace, ve které si každý den pochutnáte na bufetových snídaních a dvouchodových večeřích (na výběr je i vegetariánská varianta).
Sáhnout můžete i po pobytu v apartmánu, který má samostatné ložnice, prostorný obývací pokoj s TV a krbem a plně vybavenou kuchyňkou. Potěší vás také balkon. Penzion Gápel a Apartmány Poludnica jsou na stejné adrese – patří do stejného areálu, ale jsou to samostatné budovy, které jsou od sebe vzdálené cca 35 m.