Pobyt v samotném srdci Vídně: 3* hotel se snídaní, u muzejní čtvrti a 3 min. chůze od metra

Přehled nabídky
Platba z FKSPVoucher do 7. 1. 2024
Jsem pro vás na telefonu po–pá od 8:00 do 18:00
Chcete přijít osobně?
Máme otevřeno po–pá od 8:00 do 18:00.
Kde nás najdete?
Hotel čistý, snídaně formou bufetu velmi dobrá, poloha hotelu vynikající – všude v centru dojdete…
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období 1. 3. – 16. 11. 2023 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v jednolůžkovém pokoji pro 1 osobu
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Ostatní služby
- Místní poplatek je v ceně
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
Wi-Fi zdarma
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny.
- Domácí zvířata: na výžádání - požadavek uveďte do poznámky
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 €/noc (počet míst je omezen, nutná rezervace předem - požadavek uveďte během objednávky)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 23 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Termín
V období 16. 11. – 28. 12. 2023 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v jednolůžkovém pokoji pro 1 osobu
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Ostatní služby
- Místní poplatek je v ceně
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
Wi-Fi zdarma
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny.
- Domácí zvířata: na výžádání - požadavek uveďte do poznámky
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 €/noc (počet míst je omezen, nutná rezervace předem - požadavek uveďte během objednávky)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 23 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Termín
V období 1. 3. – 16. 11. 2023 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Místní poplatek je v ceně
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
Wi-Fi zdarma
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny.
- Domácí zvířata: na výžádání - požadavek uveďte do poznámky
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 €/noc (počet míst je omezen, nutná rezervace předem - požadavek uveďte během objednávky)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 23 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Termín
V období 16. 11. – 28. 12. 2023 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Místní poplatek je v ceně
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
Wi-Fi zdarma
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny.
- Domácí zvířata: na výžádání - požadavek uveďte do poznámky
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 €/noc (počet míst je omezen, nutná rezervace předem - požadavek uveďte během objednávky)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 23 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Termín
V období 28. 12. 2023 – 7. 1. 2024 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Místní poplatek je v ceně
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
Wi-Fi zdarma
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Doporučujeme vám přiobjednání zvýhodněného cestovního pojištění léčebných výloh a stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny.
- Domácí zvířata: na výžádání - požadavek uveďte do poznámky
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 €/noc (počet míst je omezen, nutná rezervace předem - požadavek uveďte během objednávky)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 23 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 23 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Tento den není možný odjezd Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Když admirál zavelí, že je čas na dovolenou, je třeba ho poslechnout.
Rádi poznáváte nová města a láká vás Vídeň? Nebo už Vídeň znáte a chcete sem vyrazit na letní toulky, v zimě na adventní trhy či oslavu Nového roku? Pak zbystřete, protože 3* Hotel Admiral, který se nachází v samotném srdci města, má volné pokoje! Ráno začnete den snídaní a pak už můžete vyrazit za památkami. Ty budete mít na dosah ruky.

Hotel přímo v centru
3* Hotel Admiral najdete v centru Vídně, v bezprostřední blízkosti Mariahilferstraße a jen cca 3 min. chůze od metra Volkstheater (přestupní stanice linek U2 a U3). Bydlet budete v klidné ulici nedaleko nákupní třídy a jen co by kamenem dohodil od nevýznamnějších památek, jako je Opera, Parlament, Muzeum dějin umění a přírodních věd či císařský palác Hofburg.
Dobré vědět: Na Mariahilferstraße aktuálně probíhá stavba (po–pá 7:00–18:00, so 7:00–15:00), a to s plánovaným koncem na podzim 2024. Je tedy třeba počítat s možným hlukem.
Ubytování se snídaní
Během pobytu budete ubytovaní v pokoji pro 1 až 4 osoby. Všechny pokoje mají TV, Wi‑Fi, telefon, trezor a koupelnu se sprchovým koutem nebo vanou a toaletou. Pokoje pro 4 osoby mají také obývací část s posezením a stolkem. V rámci pobytu si pochutnáte na snídaních, které se podávají formou bufetu.
