Myslim si, ze v pripade, ze by sa nevyskytol problem, tak by hotel bol celkom v poriadku. To bohuzial nebol nas pripad.
Vonku 32 stupnov, vratime sa z vyletu, na recepcii nam oznamuju, ze chvilu nepotecie voda, doslo k havarii, informaciu akceptujeme. Cakame na izbe, kym zacne tiect voda, aby sme sa mohli osprchovat, umyt si zuby a zajst si na zachod. 23:30 dochadza trpezlivost, tak volam na mobil, kedze v noci nefunguje recepcia. Je mi oznamene, ze voda minimalne do rana nepotecie, na co oznamujem, ze to nemozem akceptovat a odchadzam z hotela. Reklamaciu sa snazim najskor riesit cez slevomat, kde mi je vysvetlene, ze sa mam obratit priamo na hotel. Z hotela prichadza odpoved, ze reklamacia je zamietnuta, lebo som odisiel dobrovolne a nikto iny sa nestazoval.
Moj nazor: Ked hostom oznamite, ze voda nepotecie chvilu, tak im prosim nasledne oznamte, ked sa situacia zmeni a voda nepotecie do rana. Kedze som si zaplatil za izbu s funkcnou kupelnou a WC, nepovazujem dodane sluzby za adekvatne, minimalne ste mohli najst nahradne riesenie vo forme barelov s vodou aspon na umytie ruk, zubov a nutneho splachovania. V skutocnosti som bol donuteny z hotela odist, pretoze odmietam ist spat spoteny, bez umytych zubov a odmietam ist na velku bez moznosti splachnutia. Argument, ze sa nikto iny nestazoval asi ani netreba komentovat. Peniazky si kludne nechajte, o tie mi fakt nejde, ale citim povinnost sa podelit o skusenost s ostatnimi. Prosim vyhnite sa nejakym urazkam, ako som to videl pri inych hodnoteniach. Napisal som iba pravdu, napisal som ju slusne a ocakavam, ze aj pripadna odpoved bude v duchu slusnosti.
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že je již pokročilé datum dne 19.7. 10 dní po ukončení Vašeho pobytu, reklamaci nepřijímáme. Voda tekla dne 7.7. do 20.30, pak se stala nečekaná havárka, kterou jsme se snažili odstranit vzhledem k tomu, že byl pátek večer! A součástky díky havárce v pátek večer se shání velmi obtížně! Byli jste upozorněni v 21.00 naší recepční, že se opravuje závada, ale nemohli jsme tušit, zda se to opraví definitivně nebo jen provizorně.Škoda, že jste neměl pochopení jako ostatní klienti. Nicméně nebylo Vám řečeno, že voda nepoteče chvilku, to nebyli schopni odhadnout ani opraváři, jak dlouho odstranění poruchy bude trvat!
Bylo tu dalších 40 hostů a nikdo s tím neměl problém, všichni to pochopili a druhý den ráno v 6.00 voda tekla bez problému všem. Vy jste volal v 1.00 po půlnoci, kdy Vám bylo vše vysvětleno a dobrovolně jste opustil pokoj. Toto je naše vyjádření k reklamaci Vašeho pobytu.
Hodně štěstí a spokojenosti při dalším cestování do ciziny ( hlavně bez poruch ).
S pozdravem
provozní hotelu
Milena Holá