Hodnocení podniku  CK Metal

4,3/5 (4 082 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Aneta

Skladba programu, poskytované informace.

Chování řidičů, hrubé jednání, nedovezení do centra Amsterdamu dle původní dohody. Museli jsme si zaplatit navíc jízdenku.

Hodnocená nabídka: Nejkrásnější národní parky Holandska a Amsterdam
Včera
Martina

Pěkný zájezd cena odpovídá kvalitě ubytování. Moc dobrá snídaně formou švédskeho stolu. Italská káva úžasná a vyšlo i počasí :)

9. 3. 2020
Renata

prostředí ubytování bylo užasné, samostatná prohlidka vánočního města velice pěkná, termalní lázně velká spokojenost.

průvodcovská aktivita velmi průměrná

16. 1. 2020
Blazeckova

ubytování

organizace, zbytečná časová prodleva v Miláně a ranní příjezd do Verony, kde nebylo nikde možnost dát si ani kávu, obchody otevřené od 10. hod. příjezd v 6.30

18. 12. 2019
Cobra

Nemusím se o nic starat, vše je naplánované, když něco nevím, zeptám se průvodce, nejsem unavený z řízení (to platí obecně pro všechny poznávací zájezdy)

Mám za to, že od průvodce jsme nedostali téměř žádný výklad. Na začátku v autobuse řekl pár slov a pak jen upozornil, kde je jaká památka, případně předával info o tom, kdy a kde bude sraz a jaký bude další program, ale chyběl mi ten klasický výklad s průvodcem (proto jsem si ten zájezd zakoupil, jinak jsem mohl jet na vlastní pěst). Místo průvodce jsme měli spíše delegáta.

Autobus byl méně komfortní, ale jelikož to bylo na relativně krátkém zájezdu, tak to neřeším.

Shrnutí:
Byl to můj první zájezd s Vaší CK. Ve finále jsem byl se zájezdem spokojený, protože Budapešť má své kouzlo, ale chyběl mi tam průvodce (místo výkladu průvodce jsem si informace o památkách hledal online na telefonu).
Takže ve finále bych sice doporučil tento zájezd i ostatním, ale s upozorněním, že je to jen s „delegátem“ (bez průvodce).

Vyjádření partnera
CK Metal Před 8 měsíci

Dobrý den, Martine,

mrzí nás, jestli jste byl zklamaný, že jste nedostal dostatek informací o památkách. Tento zájezd je koncipovaný zejména jako předvánoční pohodová návštěva adventních trhů a termálů, proto by se ještě i prohlídka města s průvodcem nedala stihnout. Klienti mají ale možnost podle zájmu navštívit některé památky, na které pan průvodce upozornil.

Přejeme vám pěkné Vánoce.

Tým CK Metal | www.ckmetal.cz | +420 547 385 464

17. 12. 2019
Markéta

Zájezd jako takový se mi líbil. Budapešť je krásná (i když dva dny na to ji poznat je určitě málo). Především druhý den, procházka po okolí Náměstí Hrdinů a relax v lázních byl super.
Ráda bych také vyzdvihla práci a přístup řidičů, kteří z velké části vyvážili organizační nedostatky cestovní kanceláře, byli velmi ochotní a vzali na sebe také velkou část delegátské práce.

Organizace cestovní kanceláře a přístup delegátky bohužel způsobil, že dávám tomuto zájezdu pouze průměrné hodnocení. Chápu, že může nastat nenadálá situace a delegátka se tudíž musela místo o jeden autobus starat o dva (což určitě není jednoduchá situace ani pro ni). Nicméně dle mého názoru byla tahle situace nezvládnutá. První pokyny jsme dostali v pauze na benzínce, takže půlka autobusu vůbec nebyla přítomna /logicky). To samé se opakovalo při výstupu v Budapešti a při předávání prvních informacích o místě, kde se zase půlka autobusu teprve snažila dostat ven. Delegátka nebrala ohledy na to, že mluví k cca devadesáti lidem, kteří nemají šanci ji slyšet, odříkala si svoje a šlo se dál. O tom, že bychom se dozvěděli zajímavosti o navštívených místech nemůže být řeč a organizační věci jsme si pak jako cestující předávali mezi sebou sami. Všehovšudy jsme delegátku viděli dvakrát, k ubytovacímu procesu večer pak ani nedorazila a její práci tak odvedli řidiči spolu s cestujícími (protože oni sami nemluvili anglicky). Takto by opravdu služby delegáta, které jsou prezentovány jako součást balíčku vypadat neměly.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 8 měsíci

Dobrý den,

průvodkyně mluvila k 90-klientům z důvodu toho, že jinou průvodkyni, kterou jste měli mít, tak odvezli do nemocnice s poraněním hlavy. Průvodkyně je běžně pro 50 osob, ale pokud nastane taková situace, tak bohužel se to nedá předvídat.

Děkujeme za pochopení
Konvalinková
www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

10. 12. 2019
František

Vše proběhlo jak mělo, pouze průvodce si člověk nevybere a nám moc nevyhovoval. Recenze zaslána přímo na cestovku.

Čekali jsme trochu víc…

6. 12. 2019
štěpánka

Co bylo v pořádku – hotel, ubytování, snídaně, stav autobusu i účastníci zájezdu. Vynikající a doporučuji – plavba po Dunaji, paráda a lázně také velmi pěkná relaxace.

Zmatenost při cestě – na hraniccích se sháněla krabička, která byla od 1.12. povinně nařízena. V Budapešti jsme byli v 11,45 a do 13,15 jsme kroužili kolem Dunaje, protože se stále hledalo místo, kde by jsme mohli bez zaplacení , vyskočit, z autobusu. Výmluva delegátky – maďaři stále mění jednosměrní ulice! K smíchu, hladní, žízniví a již značně rozlámaní, jsme byli vyhozeni na druhém břehu Dunaje než nám bylo před hodinou a půl řečeno, s tím, že na prohlídku rybářské bašty máma 30 minut a pak se běží na hrad a pak zase zpět a na nikoho autobus čekat nebude..opět jsme byli hladní a žízniví, protože nikde nic neprodávali..a nakonec opět změna – autobus nepřijel, ale šli jsme k němu téměř 1 km pěšky..osoby vyššího věku vůbec nestíhaly..převezli nás na druhý břeh a tam se konečně – to už byly skoro 3 hodiny povedlo zastavit, aby jsme vyběhli ven..na celé trhy jsme měli tedy 2 a půl hodiny, akorát konečně se najíst a napít a honem zase zpět, na sraz na lodičky. Co rozhodně nechápu je poplatek za parkovné??? To je co?? Parkovné je součást nákladů kanceláře a nechápu, proč bych si jej měla platit ze svého? Ještě, že po nás nakonec nechtěli připlatit na naftu za tu hodinu a půl kroužení kolem Dunaje naprosto bez logiky věci..Paní průvodkyně bez zájmu, neuměla ani vysvětlit rozdíl mezi kabinkami a šatnou v lázních, maďarsky ani nepípne. Za mne CK Metal již ne, chápu, že jde o nízkonákladovou kancelář, ale s tou jsme jeli i vloni do Benátek a bylo vše super.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 8 měsíci

Dobrý den,

na hrad se přijelo v 11.30 a odjíždělo se ve 14 hodin. V Budapešti samotné jste byli už kolem 10.30, takže není pravdivé, že jste do 13.15 kroužili kolem Dunaje. V tu dobu už jste byli na Rybářské Baště.

Zmínka o jednosměrkách nebyla použita jako výmluva, nýbrž byla vyřčena, aby paní průvodkyně uklidnila cestující.

Na fotopauzu u Rybářské bašty stačí opravdu jen 30 minut. Jelikož zbývalo na trhy jen něco málo přes 2 hodiny, bylo zbytečné se u Ryb. bašty zdržovat déle.

Paní průvodkyně vám sdělila, že na místě srazu (Coffee House Korona) k odchodu na prohlídku hradu a Ryb. bašty jsou toalety a také občerstvení, takže není pravda, že jste si nemohli jídlo nakoupit. To už je bohužel vaše chyba.

Ano, autobus nepřijel, jelikož místo, kde jste vystupovali, bylo v jednosměrce. Šli jste pouze 800 m z kopce dolů.

Nemáme tušení, o jakém parkovném píšete. Platila jste paní průvodkyni pouze 14 € za loď a 5 € za pobytovou taxu. Parkovné bylo všude zdarma.

Nejspíše jste neporozuměla vysvětlení. Paní průvodkyně vysvětlila rozdíl mezi kabinkou (pro 4 lidi) a šatnou (pro jednoho). Pokud jste nepochopila, oč se jedná, stačilo se na info znovu přeptat u paní průvodkyně, jelikož byla od 11.40 do 14 hodin k dispozici.

Zdraví

tým CK METAL

4. 12. 2019
Hana

Krásné prostředí, pěkné ubytování, Zoo byla TOP! Voda v lázních krásně teplá.

Organizace zájezdu byla velmi slabá, neměli jsme delegatku, dvě hodiny jsme jezdili po Budapešti v autobuse, protože řidič špatně odbočil, tak bylo málo času na památky a prohlídka města se nekonala

Vyjádření partnera
CK Metal Před 8 měsíci

Dobrý den,

skvělé, že se vám na zájezdu líbilo. Paní průvodkyni se bohužel přihodil úraz, proto s vámi nemohla být. Doufáme, že situaci chápete.

Přejeme krásný advent,

CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

4. 12. 2019
Lucie

Budapešť jsem si vybrala, protože už jsem ji navštívila před pěti lety taky v období adventu. Je to krásné město plné dobrého jídla a skvělých lázní.
Hotel i snídaně byly moc dobré.
Trhy byly hezké, i když možná ještě ne úplně v plném proudu, každopádně oceňuji, že byly k vidění hlavně domácí výrobky, ať už se jednalo o jídlo, keramiku, bižuterii, textilie, různé vánoční ozdoby a podobně. Vše krásné a originální.
Musím vyzdvihnout skvělé řidiče Jardu a Peťu, kteří se „museli“ neplánovaně chopit alespoň části práce delegátky, která se vůbec neuráčila náš autobus obeznámit o faktu, že jsme si ji sice zaplatili, ale vůbec nám své služby neposkytne protože dala přednost pražskému autobusu. viz níže

Zájezd hodnotím průměrně jen proto, že jsem zcestovalá a město znám, nicméně delegátka, paní Kopová, se nehodlala ani omluvit, ani se nesnažila nám poskytnout jakékoli informace, a nastoupila už v úvodu cesty do jiného autobusu, který vyjel z jiného města.
Vzhledem k tomu, že jsem si zaplatila zájezd s průvodcovskými službami, bych byla velmi ráda, za omluvu a finanční kompenzaci. Nevím, jestli se obracím správně na Slevomat, či toto řešit rovnou s CK METAL.
Také doufám, že řidiči dostanou minimálně část plánovaného výdělku určeného původně paní průvodkyni. Klobouk dolů, toto nebyla jejich povinnost, a jet s námi nějací jiní, co si odkroutí své, byli bychom úplně v háji ( řešili check in v hotelu, a základní časové údaje, neustále se snažili získat informace po delegátce telefonicky). Ti dva byli stále milí a lidští, díky za to jinak by to byl propadák, připadal jsem si, že jedu s kamarádkou na vlastní pěst jako to děláváme běžně, takže příští rok je jasný. Konec hlášení.
Předem děkuji za jakoukoli odezvu

Vyjádření partnera
CK Metal Před 8 měsíci

Dobrý den,

omluvu a vyjádření jsme Vám poslali do emailu, že průvodkyně, která nenastoupila, (jely 3 autobusy), průvodkyni odvezli sanitkou do nemocnice a měla otřes mozku, je spíše smutné, že nemáte pochopení. Průvodkyně pí. Horáková a pí. Kopová se snažily, jak nejlépe mohly právě v kooperaci s řidiči, že odvezli sanitkou průvodkyni jsme se dozvěděli až v průběhu zájezdu. Měli jste prohlídku hradu, která trvala 3 hodiny, jedinný problém, který nastal, bylo odvezení dále od tržnice. Ostatní skupiny měly rozchod. Další den se jelo do lázní na koupání. Nás samozřejmě mrzí daná situace, ale takovou situaci nemohla CK ovlivnit.

Děkujeme za pochopení
Konvalinková
CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

3. 12. 2019
Natálie

Budapešť je velice krásné město a doporučuji ho navštívit.
Úžasná Vánoční atmosféra, milí lidé, krásné termální lázně.
Hotel kousek od centra.
Velice milí a ochotní řidiči autobusu. ❤️

Při cestě do Maďarska k nám na jedné ze zastávek měla prostoupit delegátka, ale tak se nestalo.
Řidiči jí museli zavolat, kde je. Delegátka pouze řekla, že pojede s pražskými účastníky zájezdu, protože odpadla jejich delegátka.
Delegátka se neomluvila a ani nerekla důvod, proč nejde s námi. Za celé dva dny jsme ji viděli tak 10 minut.
Někdo z našeho autobusu řekl delegátce, že je to k ničemu, když jedeme autobusem a nikdo nám nic o Budapešti neříká. Na to se jen usmála a řekla, ze v druhem autobuse to říká.
Velice špatná domluva s delegátkou kvůli plavbě lodí – neřekla kde a kdy máme čekat, řekla to jenom Pražákům. Z patnácti lidí, co chtelo plout lodí z našeho autobusu byli na lodi jenom dva. Když se ji někdo snažil zkontaktovat přes telefon, tak to nezvedala.
Vše organizovali řidiči našeho autobusu – kde a kdy se sejdeme, kudy se máme vypravit do centra, zařizovali ubytování v hotelu.
Osobně by mi to s paní delegatkou nevadilo, co se stalo, ale vadí mě to, že jsme jí měli v ceně zájezdu a peníze se nám nikdy nevrátí!
A nechápu, proč nejela s námi, jak měla jet a místo toho jela s nekým jiným.
Dále bylo opravdu málo času na prohlédnutí památek!

Do Budapeště bych se určitě vrátila, ale rozhodně ne s CK Metal.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 8 měsíci

Dobrý den,

omluvu a vyjádření jsme Vám poslali do emailu, že průvodkyně, která nenastoupila, (jely 3 autobusy), průvodkyni odvezli sanitkou do nemocnice a měla otřes mozku, je spíše smutné, že nemáte pochopení. Průvodkyně pí. Horáková a pí. Kopová se snažily, jak nejlépe mohly právě v kooperaci s řidiči, že odvezli sanitkou průvodkyni jsme se dozvěděli až v průběhu zájezdu. Měli jste prohlídku hradu, která trvala 3 hodiny, jedinný problém, který nastal, bylo odvezení dále od tržnice. Ostatní skupiny měly rozchod. Další den se jelo do lázní na koupání. Nás samozřejmě mrzí daná situace, ale takovou situaci nemohla CK ovlivnit.

Děkujeme za pochopení
Konvalinková
CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

2. 12. 2019
Zebra

Líbila se mi organizace zájezdu, luxusní ubytování, přístup řidičů a průvodkyně

Mnoho času v autobuse a minimum filmů. Na Capri se zkazilo počasí a nejezdili trajekty.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 8 měsíci

Dobrý den,

ohledně Capri se jednalo o vyšší moc, byly velké vlny, toto žádná CK neovlivní. Někteří lidé nechtějí hodně filmů a jiní ano, bohužel se nedá zavděčit každému. Škoda, že nás nedoporučujete, když se jednalo o vyšší moc, i když bychom rádi, tak nejsme schopni ovlivnit počasí.
Zbytek zájezdu byl v pořádku, ubytování, řidiči, průvodkyně také.

Tým CK Metal
www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

20. 11. 2019
Petr

Lokalita informovanost průvodkyně a sestavení zájezdu

Trochu zmatku v ubytování a kvalita

Vyjádření partnera
CK Metal Před 9 měsíci

Dobrý den,

těší nás vaše celková spokojenost.

Krásný den,

Tým CK Metal | www.ckmetal.cz | +420 547 385 464

31. 10. 2019
Jana

Krásný autobus, ochotní řidiči, dobře naplánovaný program, velmi hezký hotel.

Jedinou slabinou byla průvodkyně, ale slabinou nejzásadnější!

27. 8. 2019
Anonym

Výběr míst

Málo času na prohlídky

25. 8. 2019
Petra

Ubytování bylo skvělé.

Služby průvodce.

7. 8. 2019
Drahuš

Toskánsko mě nezklamalo moc krásné

vadila mě zpáteční dlouhá čekací doba na odjezd a původně se mělo dojet kolem dopoledne domů a nakonec jsme byli v Praze v 13,30 , cesta domů za Prahu a protože jsem počítala s tím co bylo napsané tak jsem si na pondělí volno nebrala a tady to chybělo.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 12 měsíci

Dobrý den,

těší nás, že se Vám v Toskánsku s námi líbilo a je nám líto, pokud Vám prodleva na zpáteční cestě způsobila nějaké komplikace. Bohužel časy příjezdů nejde brát úplně doslova, protože nikdy nevíme, co se může cestou přihodit, jaká bude doprava a podobně (přestože naši řidiči vždy dělají co je v jejich silách).

Přejeme pěkný zbytek léta! :)

Tým CK Metal | www.ckmetal.cz | +420 547 385 464

31. 7. 2019
Veronika

Krádež v metru.

10. 7. 2019
Anonym

Perfektní průvodce, který nám poskytl mnoho zajímavých informací.
Nádherná místa
Dostatek osobního volna na obědy a nákupy

Po dlouhé cestě autobusem ( téměř bez spánku a úplně bez sprchy) je jako první náročná, celodenní návštěva Říma. ( 6:30–19hod. Nachodili jsme 17km, jiné dny to bylo max 11km )
Snídaně na hotelích nestála vůbec za nic.
V autobuse se před cestou domů bohužel naplnila toaleta, takže ji nebylo možné využít.

9. 7. 2019
Martina

V Itálii se mi líbilo.

Starý autobus s nefunkčním topením. Ventilátor jsem měla nad hlavou a v době kdy venku bylo kolem 13 stupňů a na vás fouká ledová vzduch z klimatizace je děs a odpovědí řidiče je: To není možné všem bývá v patře horko a dál to neřešil. Ale to, že nahoře v autobuse sedí lidi v bundě a pod dekou a klepou se zimou je normální. A v přízemí, kde je průvodce a řidič mají krásně vytopeno…

25. 6. 2019
Jana

To co jsme stihli bylo krásné. Videli jsme toho hodně a Francie je nádherná. Ubytování bylo hezké.

Už odjezd se nepovedl. Ale tím, že jsme odjeli déle, tak na místě jsme některé věci neviděli. Někde jsme měli zbytečně moc času a někde by se nějaký čas ještě hodil. Asi jsme měli smůlu

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

omlouváme se za zpoždění, ale program splněný byl. Jednalo se o dopravce Gumdrop, který má nové autobusy, ale bohužel i u nového autobusu se může stát, že se rozbije součástka. Všem klientům jsme zaslali omluvný email a i klienti mohli vidět, že se jednalo o nový autobus, ale v celé Praze nebyla součástka, proto to trvalo déle a sami jsme byli rádi, že se vše v pořádku opravilo. V sezoně je naprosto nemožné sehnat náhradní autobus, proto jsme sami byli rádi, že jsme nemuseli rušit celý zájezd v den odjezdu.

Děkujeme za pochopení
Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

11. 6. 2019
Martina

Pěkné ubytování a milá průvodkyně :)

Hned první večer jsme se dozvěděli, že levandule v tuto dobu nekvete, v Cannes se koná festival – takže není jasné, kam se budeme moci podívat, a v Monaku se chystá velká cena F1, takže v podstatě to samé – všude zátarasy a zábrany. Nicméně to dle průvodkyně všichni víme a počítáme s tím :D Když se podíváte na fotky k nabídce zájezdu, tak s tou levandulí opravdu nepočítáte…

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

levandule kvetou všude stejně, je to rostlina, jen někdy podle počasí může kvézt dříve, nebo odkvézt později v Provence, ale to my neovlivníme.
Běžně kvetou od poloviny června do konce července(někdy i začátek srpna)

Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

20. 5. 2019
Marie

krásné prostředí

průvodce a chování řidičů

15. 5. 2019
Hana

Výběr lokality ano, ale to bylo vše.

Všechna negativa popisuji v recenzi na Cestovní kancelář Metal Modřice.

14. 5. 2019
Miloslava

návštěva skalního města,

návštěva levandulových polí- nic tam nebylo,
návštěva jezera u grand kaňonu, nedalo se koupat, čas se mohl využít lépe jinde, návštěva výrobny parfémů, skalní město nad továrnou bylo mnohem hezčí

14. 5. 2019
Martina

Brusel jsme proběhli poklusem. Vcelku nemáme důvod se vracet. Naproti tomu Amsterdam byl úchvatný. Určitě se tam vypravíme někdy ještě jednou. Ale bez cestovní kanceláře. Ubytování v Holandsku bylo opravdu luxusní, ovšem problém byl v umístění hotelu. Denně jsme strávili 4 hodiny jen v autobuse. Na cestě tam a zpět.

Byla zima, ale to se ovlivnit nedá a vlastně by to ani nevadilo. Paní průvodkyně byla dost podprůměrná. Poznávací zájezdy byl spíše maraton toho, vidět co nejvíce. A vlastně nestihnete vidět nic. Nějak jsme se motali stále v kruhu. Nemělo to snad ani žádný plán. Bylo to jak improvizace. Někam jsme došli a dozvěděli jsme se okolo čeho jsme v předchozí půl hodině proběhli a nebo co je ve vedlejší ulici. Průvodkyně šla napřed a ani ji nezajímalo že polovina skupiny čeká někde vzadu na semaforu. Nedalo se to vydržet a od skupiny jsme se na čas odpojili, abychom si alespoň něco prohlédli. Řidiči autobusu byli kaskaderi. V Amsterdamu se rozhodli přejet dvouproudou silnici a otočit se tam do protisměru. Zablokovali sanitku, která potřebovala projet. V Praze nás pro zmenu povozili uličkami, protože paní průvodkyně chtěla vystoupit někde jinde. Tak ji zavezli. Zbytečně jsme tam půl hodiny jezdili tam a zpět.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

několikrát jsme i v diskuzích vysvětlovali, že Holandsko se zdražilo pro rok 2019 cca o 45% na ubytování a hotely, které mají kapacity větší, tak jsou dále. Jiné cestovní kanceláře ani nemohly nabídnout zájezdy do Keukenhofu, protože nesehnaly ubytování. Sami jsme byli rádi, že jsme sehnali ubytování, i když bylo o hodně dražší oproti minulému roku. Holandsko není hornaté, proto dojezd není tak hrozný. Klient většinou byl ubytovaný v hotelu ***/****. Snažíme se vždy zajistit kvalitu. Bližší hotely s nižší úrovní ani nejsou. Dále mají malé hotely, které jsou velmi drahé. Běžně se ubytování pohybuje cca 80euro/noc. a stejně dojíždíte cca 80 - 100km.

Přeji hezký den

Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

8. 5. 2019
Anonym

Navštívená místa.

Po cestě v autobuse jsme byli informováni o změně programu – kvůli oslavám narozenin krále. O této oslavě musela CK vědět již dříve, určitě to Holanďané nenaplánovali 2 dny předem. Předem nás o tom nikdo neinformoval. Díky změně programu byl čas na prohlídku Amsterdamu výrazně kratší a nestihli jsme navštívit vše co jsme chtěli. Do hotelu jsme pak přijeli až pozdě večer, čímž nám byla zkrácena možnost odpočinku. Průvodce v hotelu nevysvětlil jak fungují snídaně a díky tomu mnozí účastníci dopláceli nápoje i jídlo. Také doporučujeme CK vybavit průvodce na vedení skupiny něčím jiným než starou červenou kšiltovkou zn. Zetor – připadali jsme si jak východní blok na výletě. Opravdu ostuda!

6. 5. 2019
Vasil

Ochotný, kvalitný sprievodca, nový autobus, pekná krajina, mesto, program, kvalitné raňajky

Zákaz konzumácie a pitia nápojov počas jazdy.
Krátke prestávky počas cesty.
Priveľká skupina (76!) na jedného sprievodcu, presuny a čakanie zaberali priveľa času.
Neskorý príchod do nevytopeného hotela.
Harmonogram programu nezohľadňoval čas na obed, nebol na to vyčlenený dostatočný časový priestor.

16. 4. 2019
Petr

Holandsko je krásné, stojí za vidění. U 6-ti denního zájezdu je bohatý program, takže člověk toho vidí víc. Skvělé snídaně. Průvodce pan Ších byl fajn.

Opoždění odjezd, bez vysvětlení ( odjezd z Brna), autobus nic moc, na WC nebylo mýdlo, papírové utěrky. Ubytování cca 120 km od Amsterodamu, všude jsme museli daleko a dlouho dojíždět. Květinové korzo nic moc, cca 65 000 lidí v parku…děs, zvolila bych jiný termín pro návštěvu.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

Holandsko celkově zdražilo cca o 40% ubytování. Některé cestovní kanceláře jezdili až do Antverp a to je 200km a více. Zákazník si musí uvědomit, že pokud stojí v Amsterdamu 80euro za ubytování, tak je to skoro za celý zakoupený zájezd. Ubytování jsme zajistili nadstandardní v ***hotelu. Někteří jsou natěšwní právě kvůli korzu, že vidí průvod květin. Tak snad se Vám příští zájezd bude více líbit:-)

Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

16. 4. 2019
Anonym

Spatne naplanovany program, autobus zustal na parkovisti jako posledni az po uzavreni arealu protoze ridici museli cekat 9 hod. Pak se jelo 90 km na ubytovani a rano opet 90 km. Byt to muj praconik, ktery to planoval, tak by letel na hodinu.

9. 4. 2019
Sulekova

Prohlidka mesta, pamatky

Ubytovani a snidane. Necekala jsem hvezdickovy hotel, za tu cenu. Ale tohle byla docela sila.

4. 1. 2019
Petra

Skvělá paní delegátka Simona. Páteční hezky program po Paříži. Bezpečná jízda obou řidičů

Sobotní protest bohužel ovlivnil program, ale s tím jsme museli počítat

20. 12. 2018
Vanda

Bezvadná průvodkyně, dobře naplánovaný program.

Strašné ubytování-místo ***hotelu „ubytovna“ s nefungujícím a strašným zařízením !!!!!!!

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

ubytování bylo zajištěno *** hotel pro informaci. Pokud je pro někoho ubytovna, to nevíme, ale hotel *** měl a byl zajištěný.

Tým CK Metal

3. 12. 2018
Jana

Velice pěkný výlet, ale byli věci, které by se dali zlepšit :-)

Autobus tvrdý
1. Den v Římě a Vatikánu, málo času na rozchod a volný čas – na oběd jsme měli cca jen 30 minut.
2. Drahý výjezd na Vesuv, pokud jedete na podzim, pořádně obléct.
3. Sorrento a Amalfi – zbytečně dlouhá doba na Sorrentu (kdo nejel na Amalfi), jela bych určitě aspon o hodinu či 2 hodiny dříve domů!

22. 11. 2018
Radek

Delegátka Simona ve všem poradila a znala odpověď na každou otázku.

Na stránkách slevomatu jsem si objednal ubytování v **/*** hotelu. Ve smlouvě s cestovní kanceláří bylo */** hotel. Po dotazu na slovomatu my bylo sděleno, že budu ubytován ve ** hotelu. Po příjezdu na místo jsem byl ubytován v * hotelu. Takže nabízíte něco, co tak nakonec není.

13. 11. 2018
Lukáš

Solidní ubytování se snídaní, dobrá cena, pěkný výběr lokalit.

Bohužel ve všech směrech podprůměrná průvodkyně, bídná organizace, někdy nesrozumitelně podávané informace. Celkově rozpačitý dojem.

6. 11. 2018
Šárka

Poměrně slušné ubytování i snídaně.

Spaní v autobuse nebylo úplně příjemné, díky klimatizaci tam bylo chladněji. Pokud se pouštěl film, byl hrozně nahlas.
Jednu noc jsme byli rozděleni do dvou hotelů, přičemž část, která zůstala s řidiči autobusu, dostala guláš za pár peněz a druhá část se musela jít někam najíst.
Návštěva Verony byla velmi krátká, v brzkých raních hodinách.

1. 10. 2018
Nela

Co musíme pochválit je snaha paní delegátky Císařové, která zachraňovala naštvanost spoluúčastníků. Její přístup zpříjemnil zážitky ze zájezdu. I přes negativa jsme si přivezli spoustu zážitků.

Zájezd by byl super, kdyby byl na vše dostatek času, ale bohužel se nesplnilo vše, co bylo nabízeno v programu CK (např. Andělský Hrad, Vatikán a celkově málo času na procházení ostatních památek). Zmatek ohledně poplatků, doporučená částka kapesného se vůbec neshoduje se skutečností a mnoho vstupů ani není zmíněno. Nikdo neměl s sebou dostatek peněz, naštěstí jsme měli platební kartu. Nutno vybrat hotovost na nejbližším bankomatu (je jich nedostatek), protože ne všude lze platit bezhotovostně. Hotel se nám líbil, akorát slabost ve snídaních, když člověk nepřišel včas, tak neměl nic a ani už nedoplňovali.

24. 9. 2018
Radka

Lokace, hotel, pohodlný autobus (dost místa na nohy), krásné památky.

Mnohdy málo času na prohlídku města, autobus stál na odstavném parkovišti, ze kterého to bylo vždy 30–60 minut do centra města, což značně zkracovalo dobu pobytu, zvlášť v Pise, kde byl reálný čas na prohlídku města hodinu a půl a vzhledem k vytíženosti vstupenek na věž si myslím, že mohla být lepší organizace z CK, kdo chtěl jít na věž, mohl dopředu nahlásit CK a dopředu by se též koupily vstupenky, jelikož první volný termín na prohlídku věže byl až pozdě večer a řidič chtěl odjíždět v osm. Museli jsme se ozvat, že chceme památku vidět a ne si ji jen vyfotit.
Taktéž v Cinque Terre se mohla vypustit zastávka ve Vernazze, reálně jsme vystupovali z lodi ve čtvrt na dvě a ve dvě odjížděli jinam, škoda. Samotné vystupování a nastupování trvalo nejdéle, mohli jsme jet pouze na dvě místa a být tam o to déle. To je jen můj návrh na zlepšení. Nevím, jak se dají kupovat lístky na loď dopředu, ale pokud by to bylo možné, určitě to by to stálo taky za úvahu, abychom po příjezdu dostali přímo lístky a mohli čekat ve frontě a ne se mačkat na poslední chvíli.
Jinak všechno ok, viděli jsme hodně, užili jsme si to, hotel čistý a na přespání výborný, hlavně, že se nemuselo přejíždět jinam.
Negativně hodnotím taky přístup řidiče poslední den, kdy nám odmítl zastavit na WC, když všechny veřejné záchody v Sieně zavíraly v šest hodin večer a odjezd byl stanoven na desátou.. zkoušeli jsme najít otevřenou benzinku, bohužel bez úspěchu, takže první pauza na WC proběhla až v 5:30 ráno (!).

22. 8. 2018
Ondřej

Památky, moře, italské jídlo, náhradní hotel a počasí.

Přístup paní „průvodkyně“ byl velmi specifický. Neustále extrémně spěchala na hotel a odrazovala nás od návštěv památek, kvůli kterým jsme do Itálie jeli. Např. z Říma jsme měli odjíždět až ve večerních hodinách, ale reálně jsme jeli z poslední památky již ve 3 hodiny. Stejný scénář byl poslední den, kdy jsme byli u moře. V podobném duchu se nesl i odchod z místa srazů, což byl občas slušný adrenalin. I když člověk přišel na místo srazu několik minut v předstihu, průvodkyně byla již v trapu. Některá místa, která byla psaná v programu jsme paradoxně nenavštívili vůbec. Toto dost zásadně kazilo dojem z jinak pěkného zájezdu. Další prostor pro zlepšení vnímáme v nákupu hromadných vstupenek na památky, tak jak to měli ostatní cestovní kanceláře a organizované skupiny. Popis památek stylem „XY chtěl hrad, tak ho měl.“ uvádím jen pro pobavení.

15. 8. 2018
Denisa

Londýn

Pan průvodce…

14. 8. 2018
Stanislava

Ubytování se snídaní. V Paříži jsme měli vlastní program.

5. 8. 2018
Sisina

Cesta dlouhá, paní průvodkyně byla super, tolik znalostí, pořád nám vykládala, byla milá, vstřícná, měla připraveny mapky a různé nafocené materiály pro všechny, výlet byl náročný, ale i můj devítiletý syn to zvládl a moc se nám to líbilo. Řidiči výborní, dobře nás dovezli jak tam i zpět. Takže výlet jako takový moc fajn.

Tak a teď to špatné, což je důvod proč jsem dala průměrné hodnocení. Obrovský pár facek zaslouží cestovní kancelář!!V autobuse absolutně nefungovala klimatizace!!Jak si může CK dovolit poslat 70 lidí, kteří si vše řádně zaplatili i za klimatizovaný autobus, v létě do Itálie, kde je průměrná teplota 40 stupňů, bez klima!!Navíc ani žádné omluvné gesto, jakože třeba vydávat studené nápoje zdarma v autobuse během cesty se nekonalo!!Strašné zklamání, poslali starý autobus stokrát předělávaný – no, byli jsme skutečně všichni nazlobení, CK má obrovské štěstí, že zdravotně jsme to úmorné vedro a nedýchatelno všichni přežili!!!Páni řidiči se stokrát omlouvali, ale oni za nic nemohli, snažili se o opravu, ale problém byl složitý, hlavně řidič je řidič a ne mechanik!Takže pro cestovku palec dolu.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

velmi se Vám omlouváme a chápeme Vás, ale bohužel konkrétně Itálie je velmi náročná ohledně klimatizace. Rozhodně s Vámi nejel starý autobus, ale v takových vysokých teplotách jsou namáhané nejvíce klimatizace.

Děkujeme za pochopení a jsme rádi, že se Vám zájezd líbil.
Tým CK Metal

1. 8. 2018
Anonym

příjemná a ochotná vedoucí zájezdu

Neznali jsme při objednávce čas odjezdu, upřesnění jsme obdrželi týden před odjezdem, pokud bych ho znala od začátku, zájezd bych neobjednala, jelikož na daný čas jsme neměli spojení.
Ubytování u hlavní silnice nad restaurací, kde probíhala svatba, bylo po předchozí probdělé noci katastrofální.
Anglicky mluvící průvodkyně po Krakowě – to snad není možné!
Zamyslete se nad tím a zkvalitněte své služby!

14. 5. 2018
Diana

Prostředí

Průvodce
Autobus neodpovídal smluvním podmínkám

29. 4. 2018
Anna

-Průvodce měl dost Informací o Amsterdamu
-Pěkný hotel ikdyž bez wifi
-Velký výběr na snídani

-Nepohodlný autobus, jezdíme často na zájezdy autobusem a toto byl opravdu nejnepohodlnější autobus
-Za nepříznivé počasí – zrušený vstup do mlýna a zrušení ohňostroje nikdo nemůže, ani za to, že se někdo opozdí, to chápeme
ale
-musíme se přidat k negativním reakcí na Light festival, přikládám fotografii, kde je jasně dána cena za Light festival, takže nechápu vaše předchozí reakce na to, že v době konání festival od 17:00 stojí lístek víc a když si vyhledám cenu vstupenek na internetu, tak i přesto to nestojí tolik(i s rezervací), kolik jsme platili my a jelikož festival trvá od listopadu, mohli jste vědět, že tam opravdu není desítka děl (příště si to zjistíme sami a nebudeme jen spoléhat na to, co nám řekne CK, koukali jsme jen na fotky z loňského roku a opravdu to vypadalo jinak)
-naše skupina byla rozdělena na dvě poloviny na již zmiňované lodičky, takže jsme se na pokoj dostali až o půlnoci, což nám přijde dost pozdě, na to že další den je odjezd až po půlnoci

Vyjádření partnera
CK Metal Před 3 roky

Dobrý den,

jak jsme psali, Vy jste měli garantovaná místa a čas a museli jsme za Vás vstupenky zaplatit dopředu, každý zákazník si mohl vstupenku zakoupit i dopředu, proto nechápeme, proč řešíte vstupenky, když jste s nimi souhlasili a vše jste akceptovali. Pro nás by bylo jednodušší lístky nezajišťovat, ale to by jste se na lodě nikdo nedostal a ani za těch 21 - 22euro jak píšete , to jste sice viděli na místě, ale nikde jste si nezjistili, že se to za tuto cenu nedalo koupit a neměli by jste místo ani v daný čas, kdy šla skupina, protože vše vykoupili místní a rozhodně nikde nebylo za 18,5euro, jezdíme u jedné společnosti a jak to mají jiné společnosti, to my neřešíme, jízda lodí není hlavní části celého zájezdu - je to doplňková služba, kterou jsme Vám na 100% zajistili.

Tým CK Metal

2. 1. 2018
Jana

Viděli jsme to nejzajímavější, co na co jsme se těšili a celkově s programem jsme byli spokojeni. Líbili se nám také vlastní volna, ve kterých jsme se mohli i my sami podívat do různých uliček a Amsterdam poznat z jiné stránky.

Ovšem naopak jsme byli opravdu zklamaní z pohledu na HLAVNÍ amsterdamský ohňostroj. Pan průvodce nám říkal, že půjdeme tam kde jde nejlépe vidět a přitom HLAVNÍ ohňostroj byl za budovami a my z něj neviděli nic. To je pro mě zklamání, jelikož jsem si pod tímto zájezdem představovala, že tohle bude hlavní část programu…

Vyjádření partnera
CK Metal Před 3 roky

DObrý den,

ohňostroj CK nemohla ovlivnit, byl problém s větrem, byl jen ohňostroj od hotelů, město zrušilo ohňostroj z důvodu velkého větru. Měli strach, že by byly zapáleny okolní lodě a mohlo by dojít ke zranění lidí. Takže není pravda, že by průvodce zákazníky zavedl na jiné místo, ten ohňostroj prostě byl zrušený. Byly jen ty malé od hotelů a od lidí.

Snad jsme Vám vše vysvětlili
Tým CK Metal

1. 1. 2018
Peťul

Francie je nádherná, zde není co dodat. Vše, co jsme navštívili bylo kouzelné.

Časté čekání, nedomluvené věci předem. A tak jsme čekali i přes hodinu v autobuse, než budeme moc vystoupit a dojít na hotel, který byl od místa čekání vzdálen cca 500m. Velice špatná organizace. Na některé místa nezbyl čas a tak se jednoduše nenavštívila. Paní průvodkyně občas nepříjemná. Nedodržení plánu, díky kterému jsme si zájezd koupili.

4. 12. 2017
Halats

Hotel, a autobus.. .

Vyjádření partnera
CK Metal Před 3 roky

Dobrý den,

autobus byl Neoplan euro 5 rok výroby 2016, tento autobus je úplně nový a luxusní, proto nevíme, co se zákazníkovi nelíbilo na autobusu. Hotel je premierre classe ** na bookingu hodnocení 8,2, kde nemáme žádnou vítku na tento hotel a je velmi pěkný, pro ostatní zákazníky se jednalo o Premierre Classe St Witz, aby se přesvědčili, jak vypadá. Pokud se zákazníkovi nelíbil zrovna autobus a hotel, tak bohužel nevíme, jak již zlepšit služby, protože ty byly nabídnuty více než nadstandardní.

S přáním hezkého dne

Bc. Alexandra Konvalinková
Vedoucí cestovní kanceláře
Tel.: +420 547 385 464

20. 11. 2017
Anonym

Neprohlédli jsme si Řím po setmění a ubytování moc daleko

7. 11. 2017