Hodnocení podniku CK Metal

4,2/5 (3 067 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Lucie

Milí řidiči, dobrá snídaně.

Hotel určitě nebyl 3*, jak bylo uvedeno v nabídce zájezdu. Umyvadlo v chodbě, wc téměř ve sprše, upadlá klika od koupelny, velice špatně uzamykatelné dveře pokoje. Dveře koupelny se nedaly úplně otevřít, zasekly se už o postel, kvůli nedostatku místa. Naprosto nevyhovovující cestování busem vzadu na 5. Přestože jsem drobného vzrůstu, nedalo se sedět na sedadle aniž bych se dotýkala cizího člověka, který seděl vedle mě. Rozumím tomu, že CK chce vyplnit celou kapacitu autobusu, bohužel však v tomto konkrétním případě, kdy vedle sebe sedí cizí lidé, považuji tuto formu cestování nedůstojnou pro dospělého člověka.

Vyjádření partnera
CK Metal Před měsícem

Dobrý den,

hotel byl ***, nevíme, jakou má zákazník představu splnění úrovně pro hotel ***. Konkrétně hotely v Holandsku majídaleko větší úroveň než v Itálii a ve Francii, proto není pravda, že to nebyl ***hotel. Že mají menší koupelny, tak to je stejné jak ve Francii tak i ve Švédsku i Norsku atd. Zákazník má možnost mít místenku, pokud má konkrétní požadavek, tak si může předem zaplatit místenku.

Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

22. 4. 2019
Klára

Viděli jsme letem světem hodně měst a památek za poměrně nízkou cenu.

Příšerně nepohodlný autobus na tak dlouhou cestu, žádná WiFi, žádné nabíjení. Průvodce, který si vypráví spíše sám pro sebe. Nabízené obědy, které jsme průvodci předem zaplatili naprostá hrůza, takovou Itálii opravdu zažít nechcete. Neskutečně málo volného času-odjezd na ubytování kolem půl páté každý den. Snídaně v hotelích oddělena od snídaně průvodce a řidičů a ostatních hostů a opravdu nesrovnatelně horší, každý den to samé, žádné ovoce nebo zelenina..
Všechno vidíte letem světem, sotva stačíte něco vyfotit… Všude davy lidí..

Vyjádření partnera
CK Metal Před měsícem

Dobrý den,

klient jel autobusem euro 5 a to se jedná o nový autobus, proto nerozumíme sdělení, že byl nepohodlný. Bohužel, žádný autobus není jako osobní vozidlo. Wifi nemůžete mít nikde, protože jedete do zahraničí a máte omezené data, to má určitě klient také ve svém mobilu. Že má student agency po ČR wifi, je z důvodu neomezeného stahování a není tak drahé. Nabíjení nemáme z důvodu bezpečnosti, protože pokud klient vylije cokoliv do těch zástrček, tak se kompletně vypne autobus, který je plný elektroniky. Je nutné si sebou brát powerbanku. Zeleninu ani ovoce mají v Itálii velmi málo, ve Francii skoro nikdy.
Klientovi se evidentně nelíbilo všechno, tak snad se mu příští zájezd bude více líbit.

Přejeme hezký zbytek dne
Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

16. 4. 2019
Gabriela

náplň výletu

CK a autodoprava

Vyjádření partnera
CK Metal Před 4 měsíci

Dobrý den,

nevíme, co se zákazníkovi nelíbilo. Autobus byl moderní, euro 4. Konkrétně tento řidič si velmi zakládá na čistotě. Bohužel nevidíme jméno klienta, abychom s ním mohli vše v pořádku vyřešit.

Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel..: +420 547 385 464

28. 1. 2019
Valerie

Památky, hotel i přes nepříznivost počasí.

Celá organizace zájezdu byla chaotická. Odjezd z Prahy byl opožděn, přičemž nám to nikdo nesdělil a ani po telefonickém dotazu nám nikdo nebyl schopen říci, kdy bude autobus přistaven. Delegátka paní Popelková měla základní orientaci o památkách v Itálii, během cesty autobusem nám četla doslova z papíru o turistických památkách. Na místě se pak nevyznala, po památkách s námi kromě Vatikánu nechodila, Pompeje vůbec neznala, při našem telefonickém dotazu, zda je tam ještě něco jiného k vidění, se musela ptát řidiče autobusu, který se tam vyznal. Ubytovaní jsme měli být na 3 lůžkovém pokoji, přičemž v den příjezdu nebyl k dispozici, delegátka to zařídila se slovy „bude zítra“, nezbývalo tedy než sdílet postel s jiným spolubydlícím. Vzhledem k počasí nebyl vůbec organizován výlet na Vesuv.

28. 1. 2019
Nycz

ubytování se snídaní, delegátka měla dobře zpracovanou historii Pařiže

stávka žlutých vest a nezvládnutí problému delegátkou

11. 12. 2018
Michal

Termalni lázně

Ubytovaní strašné

5. 12. 2018
Anonym

Nebyl cas zjistit co by se mohlo libit.

Nestestne zvoleny zpusob pruvodce.

5. 12. 2018
Anonym

Domluva při rezervaci výborná. Pěkné prostředí Londýna. Snaha (úspěšná) řidičů o co nejmenší dopady nekoordinovanosti do čas.průběhu zájezdu.

Nedostatky v časové organizaci prohlídky průvodcem v Londýně, kdy nebyl dostatečný čas na plánované prohlídky. Nejeví se vhodné spojit různá témata zájezdu dvou autobusů v jedné skupině – čekání jedné skupiny na ukončení programu druhé, naopak vznikají duplicitní prohlídky míst. Pro přístí zájezd by měla být lepší koordinace programu k daému času.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 7 měsíci

Dobrý den,

bohužel nevidíme jména účastníka, ale bohužel na zájezdu se vyskytovalo dle informací pár zákazníků, kteří měli bohužel problém se vším. Průvodce, který jel na zájezd, patří mezi jedny z nejlepších a jsme rádi, že ho máme. Ostatním zákazníkům děkujeme, že se Marka zastávají, protože opravdu vše bylo zajištěno v pořádku

Zasíláme další kladné recenze :-)


Doporučuje
Karolína 30. října 2018
Ubytování: To nejlepší z Londýna + Harry Potter (Hotel***) (74 hodnocení) - Velká Británie
Kladně hodnoceno

Se zájezdem jsme byli naprosto spokojeni.
Humorný průvodce Marek a jeho autobusoví kumpáni, dodávali zájezdu to pravé kouzlo.
Dozvěděli jsme se spoustu informací o historii i o památkách jako takových
Ubytování bylo nečekaně krásné
Skvělý výběr filmů na cestu

Záporně hodnoceno

Autobus byl na takhle dlouhou cestu opravdu nepohodlný

Shrnutí
Zájezd na 100% doporučujeme. Obdivuji Marka i Terezku za nekonečnou trpělivost. Po vyslechnutí takových keců a blbých stížností, zůstat milý a s úsměvem na tváři, je opravdu úctyhodné.

Jediné zápory tohoto výletu byly naše spolucestující, díky kterým jsme první den nestihli večeři v hotelu a návštěvu Tower. (Ještě jednou tedy děkujeme řidičům a Markovi, za zajištění alespoň nějakého jídla k večeři. Párky přišli vhod. )

Maminka, která před ateliéry HP nechala brečet svoji dceru, aby u Terezky (naší druhé průvodkyně) vyřvala delší čas na prohlídku, a následně dceru chválila jak hezky brečela, by se měla neskutečně stydět. Zbylé dámy, které vyhrožovaly stížností na CK a žádostí o vrácení peněz ani nekomentuji. Vydupané 4 hodiny netuším kde trávili, my jsme stihli si vše vyfotit, přečíst a v klidu projít za 2 hodiny, zbylé 2 hodiny jsme bohužel strávili čekáním venku.

Další paní, která měla problém snad se vším a vyčítala Terezce a Markovi věci, které zavinili lidi, nikoliv průvodci, (viz příběh s lístky níže) avšak když s něčím potřebovala ona sama pomoct, najednou zmlkla. Marek dokonce kvůli hlouposti cestujících musel platit 15Ł ze svého, protože cestující nebyli schopní si vzít lístek na metro tak jak měli. Tudíž jich několik chybělo a Marek je musel dokupovat. Nikdo z nich nebyl schopný se přiznat a ještě nadávali, že si ani neumí spočítat kolik lístků má koupit.

Jediné, co jsme ze slibovaného a bohatého programu nestihli, byl již zmiňovaný Tower, který nám vší silou Marek chtěl vynahradit druhý den. Všichni jsme dobrovolně odmítli a návštěvu Toweru obětovali. Jinak byla procházka zcela vyčerpávající. A plná všeho, co bylo slíbeno v programu.

Děkujeme za super prohlídku Londýna se spoustou zajímavých informací, které jsme se dozvěděli. A hlavně za bezvadný zážitek, na který budeme ještě dlouho vzpomínat.
Doufáme, že se s vaší partou ještě někam podíváme.
Doporučuje
Stanislav 30. října 2018
Ubytování: To nejlepší z Londýna + Harry Potter (Hotel***) (74 hodnocení) - Velká Británie
Kladně hodnoceno

Líbil se nám průvodce Marek,snažil se,ale všem se zavděčit nemohl.

Záporně hodnoceno

Málo času na prohlídku památek,ale za dva dny nejde stihnout všechno.

Shrnutí
Londýn je krásný a zájezd s CK Metal doporučuji.


Přejeme Vám hezký zbytek dne

Tým CK Metal

31. 10. 2018
Jana

Ze strany CK byli skvělí páni řidiče a průvodce, který se moc snažil, ale nemohl nic udělat s tím, že je program ze strany CK velmi špatně rozvržený.

Zájezd byl velmi špatně časově zorganizovaný. Ve stejný termín a stejným autobusem a se stejným průvodcem jel totiž zájezd, který měl kromě památek Londýna naplánovanou také návštěvu ateliérů Harryho Pottera. Jenže jinak měli v programu uvedené, že navštíví všechny památky jako klienti, kteří návštěvu ateliérů Harry Pottera naplánovanou neměli (což jsme byli my). V době, kdy byl druhý zájezd na ateliérech, jsme tudíž i přes veškerou snahu milého pana průvodce neměli co dělat a měli jsme většinu dne rozchod. Druhý den jsme tedy logicky téměř utíkali, abychom všechno stihli (např. London Eye jsme měli navštívit první den, ale šli jsme až druhý den, protože ho měli na programu i návštěvníci ateliérů). Sice jsme nakonec stihli vše, co bylo v programu, ale člověk téměř neměl čas si ani koupit něco k jídlu a celodenní běh po památkách byl zakončen tím, že jsme nestihli trajekt a přijeli tak do Prahy o 4 hodiny později. Pro mimopražské už není tak jednoduché dostat se domů z Prahy v 7 večer.
Kdyby CK nespojovala dva zájezdy a dodržela program, který avizuje, bylo by vše v pořádku-oba dny bychom toho viděli hodně a zároveň měli čas nakoupit si jídlo či suvenýry. Takhle jsme jeden den v podstatě neměli co dělat a druhý den byl neskutečně uspěchaný.

7. 10. 2018
Sabča

Cesta klimatizovanym autobusem s krásný hotel

Služby průvodce, organizace zájezdu, málo času u památek a nedostatek informací

14. 8. 2018
Anonym

Program zájezdu byl velice hezký. Máme z něho spoustu hezkých zážitků. Paní průvodkyně byla velice milá, ochotná a snažila se zachránit velké nedostatky, která byla překvapením i pro ni.

Bohužel s organizací to už bylo horší. Odjezd měl být ve 12:00, ale čas se ten den změnil na 11:00. Nikdo nám nedal absolutně nic vědět, ale naštěstí jsme dorazily na místo o hodinu dříve. Čtyřhvězdičkový hotel s bazénem byl vyměněn za „čtyřhvězdičkový“ hotel bez bazénu, nefunkční klimatizací a velice špatnou snídaní (bez pečiva, shnilé a plesnivé ovoce). Druhé ráno naštěstí klimatizaci opravili a snídaně již byla lepší. Dle mého názoru měla agentura špatnou organizaci.

9. 8. 2018
David

Kompenzace za ztrátu času na parkovišti. (6 hodin – 20€ na osobu)
Vstupenky na plavbu po Seině a do Disneylandu byly bezproblémové, funkční.
Hotel dle smlouvy mel byt 2*, ale byl 3* a bylo to milé překvapení. Pokoj byl útulný a příjemný. Snídaně byla v pořádku.

Autobus neodpovídal smluvním podmínkám, měla být WiFi, nebyla. Klimatizace špatná. Prostor na nohy skoro žádný, děti ze škol, co jezdí na výlety, tak jezdí lepšími autobusy než byl tento. To, že se porouchalo něco v autobuse, nemohlo nikoho překvapit, bůh ví, kolik měl autobus natočeno kilometrů, prostě v hrozném stavu. Argument paní z CK byl takový, že oni za to nemůžou. A kdo za to může? Snad si právě CK pronajímá autobusy s řidiči nebo je to jinak? Tudíž porucha autobusu zapříčinila 6 hodinovou ztrátu z 1 dne v Paříži, tudíž se absolutně nedalo stihnout to, co se stihnout mělo. DVD, které bylo v autobuse se za několik hodin strávených právě v něm, nepustilo ani 1×. Proč??? Proč se nemohla pustit nějaká pohádka nebo komedie, aby cesta utíkala rychleji? Napadá mi třeba právě francouzský film Drž hubu! Nebo cokoliv spojeného s Disneylandem. A když se někdo šel zeptat ve 21:30, zda by se něco mohlo pustit, odpověď zněla, že ne, protože od 22:00 se nesmí vysílat. No co to je za nesmysl? Kdyby se většina autobusu shodla na tom, že chtějí film, že to nikomu nebude vadit, proč by se nemohlo vysílat? Prostě bída. Další věc, průvodkyně mají většinou působit tak, že na vás dávají dojem takový, že se cítíte v bezpečí, že všechno dokáže zařídit, domluvit, ale v tomto případě byl opak pravdou. Myslím si, že paní pruvodkyne neovládá ani 1 světový jazyk na nějaké určité úrovni. Při kupování zájezdu jsem bral jako samozřejmost, že průvodkyně bude umět plynule francouzsky, bohužel. Při snaze sdělit nám nějaké užitečné informace, tak bylo všechno čteno z informací zájezdu, tudíž kdo si nastudoval informace o zájezdu, tak se již během něj nic nového nedozvěděl. Organizace byla prostě jednoduše řečeno amatérská.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 11 měsíci

Dobrý den,

dopravce Prago tour je velmi dobrá firma a rozhodně se může stát, že se rozbije autobus. Jeli jste autobusem EURO 5.! 20euro si myslíme, že je velmi dobré odškodnění za čas. Vše se stihlo. Je pravda, že po 22hod. se nesmí pouštět žádné filmy, to není nesmysl, to je pravda a jsou za to velké pokuty. Na tento zájezd jelo 5autobusů a ano, CK není schopna dopředu vědět, jestli se nějaký autobus rozjede.

S pozdravem Cestovní kancelář Metal

8. 7. 2018
Anonym

Výborný a velmi pohodlný autobus, profesionální a zároveň sympatičtí řidiči, průvodkyně uměla Italsky a orientovala se v historii i navštívených místech, možnost občerstvení večer u autobusu

Tento zájezd ocení spíše osoby, které často necestují a neočekávají, že si budou místa moci skutečně prohlédnout a zažít. Naopak jej uvítají lidé, kterým stačí na oko fotografie ze spousty míst, ale ne hlubší zážitek. Hodně navštívených míst, spoustu peněz za vstupy, které ani vzdáleně nešly úplně využít. Byly to spíše exkurze k památkám a honění se sem tam. Ačkoli jsme zvyklí chodit i po horách, bolely nás dost z toho honění po tvrdém nohy.
Hotel – sice s bazénem a u moře, za nás byl bazén vypuštěný a moře ve vzdálenosti snad více než kilometr. Hotel je za městem, tedy kolem nic. Na hotel jsme přijížděli po osmé hodině večer a ráno brzy opět odjížděli. Všichni byli utahaní a hladoví, nikdo z naší skupiny návštěvu „nedalekého moře“ nevyužil.
Jídlo – snídaně dostačující (bez ovoce nebo zeleniny), přes den naprosto nemožné se někde najíst, jedli jsme tedy až večer (u hotelu není žádná restaurace, někdo využil občerstvení z autobusu (párky, guláš), vegetariáni měli smůlu). Po tomto stravovacím režimu (těžké snídaně, přes den hlad nebo zmrzliny, teplé jídlo až večer) bylo několika lidem nedobře. Pár dnů se to nechá snést, ale k relaxu to nepřidá.
Průvodkyně – paní byla šikovná co do jazyka a znalosti historie. Ovšem svou osobnostní strukturou se dle našeho nehodí na dlouhé zájezdy, kde musí řešit i krizové situace (uměla být nepříjemná, ačkoli se držela, lidé ji spíše otravují, nepřispívalo to k dobrému naladění skupiny, odžívala si své frustrace).
Vesuv – málo času na chvíli si na sopce posedět a kochat se. Jen tam a zpět.
Řím – rychle tam a pak zase jinam. Z Vatikánu jen Sv. Petr, zklamáním bylo, že nebylo možné navštívit Sixtinskou kapli. Coloseum – ačkoli vstup zahrnuje několik památek, ostatní jsme nestihli.
Pompeje a Herculaneum – stihli jsme jen asi 3 hodiny „zběžně“ v Pompejích. Pokud chce člověk něco skutečně vidět, Herculaneum je zcela nemyslitelné.
Capri – zklamala nás plavba kolem ostrova. Nahnali nás na jednu loď s další československou skupinou, kam jsme se pořádně nevešli (někdo používal termín nahnání dobytka), takže každý neměl možnost kvalitně fotografovat nebo dobře vidět.
Zpět jsme přijeli snad o 3 hodiny později.
Celkově – díky zájezdu jsme se dobře zorientovali v místech, ale mnoho lidí říkalo, že budeme „muset“ vyrazit znovu a sami po své ose, aby si člověk mohl památky skutečně prohlédnout a blíž se o nich dovědět, ne jen koukat a nestihnout se dozvědět pořádně na co.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 11 měsíci

Dobrý den,

jsme rádi, že se Vám líbil autobus, snažíme se zajistit dobrou úroveň autobusů. Ubytovaní jste byli v hotelu, který patří mezi nejlepší v Neapolském zálivu. Kdybyste byli ubytovaní v Neapoli, tak ve městě je velký hluk a nepořádek. Ohledně bazénu se zeptáme. Moře, které je od hotelu, je v nejčistší části, protože v Neapoli se nedá koupat vůbec. Okruh lodí kolem Capri je krásný, proto nerozumíme, kde nacházíte problém. Není možné si říct, že tolik míst, které jste viděl, stačí vidět jen jednou. Většina zákazníků s námi jezdí znovu a na některých místech se odpojí a mají svůj program. Za tyto peníze neseženete s takovou úrovní ubytovaní nikde po své linii. Díváme se na ostatní recenze na tento zájezd, které mají minimálně 4 ****.

Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

18. 6. 2018
Anonym

Paní průvodkyně Mirka byla ochotná a příjemná, vždy se snažila všem vyjít vstříc. Ubytování na velmi vysoké úrovni, bohatá snídaně.

První problém nastal už při čekání na dodání smlouvy a potvrzení přijetí platby, které jsme dostali až po několikátém vyžádání. Celková organizace zájezdu byla velmi špatná ze strany CK Metal, která objednala časový termín vstupu do dolů na hodinu, na kterou jsme nebyli schopni autobusem, i přes snahy řidičů, dorazit. Hodinové zpoždění se s námi táhlo celý den, takže jsme neměli čas na soukromé potřeby (zakoupení suvenýrů, toalety). Cestou domů (při velkém horku) autobus nebyl schopný klimatizovat. Přestože řidiči věděli přesný čas odjezdu a funkčnost klimatizace, v autobusu bylo po nastoupení po prohlídce města nedýchatelno. Myslím, že řidiči mohli pustit klimatizaci půl hodiny předem, aby tato situace nenastala. Kvůli tomu jsme museli zastavovat a natáhl se tak čas příjezdu domů.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

Osvětim je vždy přidělena a tím se musí program řídit, to je problém. Ohledně potvrzení o platbě, tak banku máme hotovou každý den a potvrzení se zasílá přes systém automaticky. Nemůžete brát víkendy, to banky nefungují. Tento autobus má novou klimatizační jednotku. Zastavovali jste kvůli tomu, že jsou povinné přestávky hygienické a ne kvůli klimatizaci.

Tým CK Metal

13. 5. 2018
Karel

Cesta a řídiči OK.

Průvodkyně katastrofa. V podstatě jen četla v autobuse Wikipedii a pak vodila lidi od jedné památky ke druhé.

11. 5. 2018
Martina

Poděkování řidičům, kteří vše zvládli s přehledem. Ubytování a snídaně bez problémů. Tímto bohužel pozitiva končí 😐

70 lidí na jednoho průvodce je opravdu velmi mnoho, tím pádem, víc jak polovina nic neslyšela (bez vybavení mikrofonem) Bohužel ono ani ze strany pana průvodce nebylo co slyšet, nehledě na to, že kde jsme se v takovémto počtu zastavili, jsme působili problém, zejména v úzkých uličkách. Výklad v rychlosti, velmi obecný, žádné doporučení tipy, rady… Jak návštěva Bruselu, tak i návštěva Amsterdamu po rychlém, , proběhnutí města " končila v muzejní čtvrti, kde ten, kdo o prohlídku muzea nemá zájem a ve městě je poprvé, má prostě smůlu a musí si poradit s prohlídkou města sám. Avizovaná návštěva Antwerp, která se dle původního plánu Ck měla uskutečnit v odpoledních hodinách, po návštěvě Bruselu, vůbec neproběhla, jelikož cestovka změnila program cca týden předem. Taktéž možná návštěva večeře, která se dala přikoupit, nám průvodcem nebyla doporučena, s odůvodněním nedostatku času a narušení programu. Za mne velké zklamání 😟 Tato cestovka evidentně jede na kvantitu a ne na kvalitu.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

vždy když je květinové korzo, tak je program upraven, toto věděl zákazník dopředu, jelikož celý zájezd musí být upravený Alkmaaru a sýrovým trhům, který je jen v pátek a květinovému korzu, které je jen v sobotu. Na toto vždy upozorňujeme a žádný jiný zákazník neviděl v jiných termínech květinové průvody. Nikde nebylo napsáno, že by zákazník měl vidět Antverpy: zde přikládáme den v Bruselu:
V ranních hodinách příjezd do hlavního města Belgie Bruselu, kde bude následovat prohlídka. Podíváme se především do katedrály svatého Michaela a svatého Guduly. Projdeme se i po náměstí Grande Place s měšťanskými domy ze 17. století, které je považováno za jedno z nejpůvabnějších náměstí v Evropě. Nejen díky tomu je zapsáno na seznamu světového dědictví UNESCO. Určitě se projdeme i starým městem k nejznámější bruselské sošce Manneken Pis (česky známé jako Čůrající chlapeček), jehož osm set oblečků je uloženo v městském muzeu. Odpoledne bude individuální volno, které můžete věnovat například prohlídce Královského muzea výtvarných umění. Ve večerních hodinách přejezd na naše ubytování.
Ubytování měli zákazníky v luxusním hotelu *** Tulip Inn s velmi bohatou snídaní a sociálním zařízením na pokoji.
Zákazník jel na poznávací a ne pobytový zájezd.
Tým CK Metal

22. 4. 2018
Tomáš

Průvodce, volný program

Počasí, doprava.
Light festival se očividně nekonal, viděli jsme do pěti expozic, projížďka tedy nebyla ničím zajímavá.
Prostitutky v ten den nepracovali, takže zklamání.
Pražáci neustále chodili pozdě. Ohňostroj jsme také neviděli.
Příjezd na hotel před půlnocí, takže jsem se ani moc nevyspal po umorne cestě autobuse, který byl vhodný na trasu max Brno Praha.
V buse nebylo nabídnuto nic k pití ani k jídlu.
Celkový ojeb na ceně za projížďku.
Nedopurucuji tuto ck.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

za cenu 21,5euro někde 22 euro nebyla zajištěna místenka, několik klientů, kteří si chtěli zakoupit lístek na místě se na loď nedostali, kde jim přímo na pokladně sdělili, že byly lístky vyprodané, proto nerozumíme i jiným recenzím, že si lístky mohli koupit, protože to opravdu nebylo možné a dva klienti museli zůstat na břehu. Za danou cenu měl zákazník zajištěnou místenku, čas a nečekal ve frontě, tuto cenu jsme museli zaplatit agentuře a vše bylo na 100% zajištěno. Máme informace od průvodkyně Mileny Horákové(byli na zájezdu dvě průvodkyně Horákové), která měla většinou slovenské klienty a kteří byli velmi s ní spokojení. Nemůžeme ovlivnit projekci Light Festivvalu ani to, že nepracovaly prostitutky. Odjížděli jste z hotelu v 12:00hod., proto jste se mohl vyspat v pořádku. Pokud by jste požádal řidiče, nabídli by Vám samozřejmě i pití. Jídlo nabízeno nebylo.

Tým CK Metal

8. 1. 2018
Marie

- příjemné ubytování (ač bez wifi) s dobrou snídaní
– ochotní řidiči

- (bohužel) paní průvodkyně – strohost a neaktuálnost informací
Paní průvodkyně, přestože osoba milá, bohužel zklamala. Na poznávacím zájezdu se službami průvodce bych čekala někoho, kdo o místě/lokalitě hodně ví a je ochoten se o nějaké ty informace, zajímavosti, případně tipy podělit – to by bylo rozhodně cennější než neustále dokola opakovat, že ve městě budou tisíce lidí, tak je nutné s tím počítat a psychicky se na to připravit. Poté, co bylo paní průvodkyni sděleno, že její přístup a informace jsou opravdu tristní, jsme se od ní v autobuse cestou z hotelu konečně dozvěděli alespoň nějaké informace o zemi, městě, a místech, která jsme předchozí den navštívili (pozdě, ale přece…). Co se týče neaktuálnosti informací, zde bych zmínila hlavně problém ohňostroje – bylo nám avizováno, že hlavní ohňostroj bude u Námořního muzea. Nebyl. Pokládám za závažnou chybu, že průvodce nemá aktuální informace o takto důležité události. Přitom (jak jsme doma zjistili) stačilo otevřít internet a na oficiálních stránkách Amsterdamu tato informace byla… Vzhledem ke službám průvodce bych tedy zájezd doporučila pouze těm, kteří by měli v plánu si zajistit vlastní program a ten s průvodcem zcela vynechat.

– nepochopitelná situace s Light Festivalem na lodičkách
V rámci plavby po grantech s Light Festivalem mělo být (jak jste avizovali v nabídce) k vidění na tři desítky uměleckých děl. Nevím, zda šlo o přepsání, či klamání zákazníka, ale během této plavby jsme viděli TŘI (opravdu pouze tři, nikoliv TŘI DESÍTKY) umělecká díla. Toto velké zklamání, že jsme vlastně nic neviděli, alespoň upozadilo zklamání z toho, že plavba netrvala hodinu a půl, až dvě hodiny (jak nám tvrdila paní průvodkyně), ale pouze hodinu…Když jsme se po plavbě ptali paní průvodkyně, jak je možné, že jsme viděli jen tři díla, když se mělo jednat o plavbu, na které uvidíme 30 uměleckých děl, sdělila nám, že jde o omyl, šlo o „běžnou plavbu a Light Festival bude až zítra“ – nikdo jsme to nechápali, ale paní průvodkyně odmítla dále komentovat… Další věcí je cena, která, jak jsme viděli, když jsme po vystoupení z lodiček čekali, než paní průvodkyně u kasy vyřeší vrácení peněz za dvě osoby, které je nestihly, byla nižší než 25 euro (konkrétně 18,5 euro). Již během procházení města nás udivovalo, že všude jsou ceny za plavbu po grantech na Light Festival od 15 do maximálně 22 euro s možností skupinových slev… Když jsme pak viděli cenu u kasy, kde paní průvodkyně stála, 18,5 euro, bylo to jen další zklamání, že jsme asi jen naletěli… Neopakovatelný zážitek to byl, ovšem v jiném smyslu, než byl asi původně míněn.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

toto není pravdivé, light festival trval 8 týdnů od půlky listopadu do začátku ledna. Minulý rok bylo více světelných obrazců. Záleží vždy na sezoně. Dále byl problém s větrem, že tento rok nebyl ohňostroj, byl jen ohňostroj od hotelů, město zrušilo ohňostroj z důvodu velkého větru. Měli strach, že by byly zapáleny okolní lodě a mohlo by dojít ke zranění lidí. Takže není pravda, že by průvodkyně zákazníky zavedla na jiné místo, ten ohňostroj prostě byl zrušený. Byly jen ty malé od hotelů a od lidí. Jen upozorňujeme, že zákazníci byli 14dní předem obesláni, zda chtějí lístek za danou cenu, či nikoliv. Co se týká cen za lístky, zákazník neví, že light festival začíná od 17:00hod. a ano do 16:00hod. byla cena na pokladnách od 15eur do 22 eur, ale to nebyl festival, běžně se prodávájí lístky dokonce za 14eur u nás mimo Silvestr a adventy a ne za 15euro, jak zákazník píše. Na místě nebylo možné lístek zakoupit, protože byly lístky vyprodané a negarantovali ani čas, zákazník, který si zaplatil za 25 euro a obdržel i email, s kterým souhlasil a zaslal písemně potvrzení o objednávce, tak my jsme za něho museli dopředu lístky zaplatit a garantovali jsme čas i místo sedadla. Pokud by zákazník platil v době festivalu od 21 euro, tak by si ho ani nekoupil, jak jsme již psali - vše bylo vyprodané místními, proto jsme museli zaplatit více, aby nám společnost garantovala přesné časy. Bylo cca 30 zákazníků, kteří na loď nechtěli, každý měl volbu si lístek nevzít. Proto nerozumíme této recenzi, když byl zákazník o všem informován a se vším souhlasil. Je nutné si dopředu více zjišťovat informace a ne po zájezdu psát negativní recenze.

Tým CK Metal

2. 1. 2018
Anonym

Nemuseli jsme chodit s průvodkyní, měli jsme úplnou volnost. Mohli jsme si tak udělat program podle sebe a zajít si kam jsme chtěli. Amsterdam je nádherné město.

Za lodě jsme platili 25 euro, přitom všude v Amsterdamu je cena 18,50. Navíc se festival světel nekonal, od paní průvodkyně nám bylo řečeno že měl být až zítra (tedy v den silvestra) což je ale kravina když má být po celou dobu. Byly to tedy vyhozené peníze, navíc CK od nás vybírala 25 euro ale festival na místě stál 18,5. Od paní pruvodkyne jsme se dozvěděli jen to, že to tak má v pokynech od CK. Beru tedy že si CK vzala do kapsy cca 7 euro. Což je hnus. A navíc žádné rezervace na lodě dopředu být nemuseli, i na místě bysme se v klidu dostali. Stačí otevřív pusu a zeptat se a člověk se doví uplně jiné informace než jaké avizuje CK. Na ohňostroj nás paní pruvodkyně postavila tak, že jsme z hlavního ohňostroje neviděli nic protože byl za jinými budovami. Když nabízíte silvestr v amsterdamu, chtělo by to aktuální informace kde se ten hlavní ohňostroj bude konat. Velké zklámání.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

toto není pravdivé, light festival trval 8 týdnů od půlky listopadu do začátku ledna. Minulý rok bylo více světelných obrazců. Záleží vždy na sezoně. Dále byl problém s větrem, že tento rok nebyl ohňostroj, byl jen ohňostroj od hotelů, město zrušilo ohňostroj z důvodu velkého větru. Měli strach, že by byly zapáleny okolní lodě a mohlo by dojít ke zranění lidí. Takže není pravda, že by průvodkyně zákazníky zavedla na jiné místo, ten ohňostroj prostě byl zrušený. Byly jen ty malé od hotelů a od lidí. Jen upozorňujeme, že zákazníci byli 14dní předem obesláni, zda chtějí lístek za danou cenu, či nikoliv. Co se týká cen za lístky, zákazník neví, že light festival začíná od 17:00hod. a ano do 16:00hod. byla cena na pokladnách od 15eur do 22 eur, ale to nebyl festival, běžně se prodávájí lístky dokonce za 14eur u nás mimo Silvestr a adventy a ne za 15euro, jak zákazník píše. Na místě nebylo možné lístek zakoupit, protože byly lístky vyprodané a negarantovali ani čas, zákazník, který si zaplatil za 25 euro a obdržel i email, s kterým souhlasil a zaslal písemně potvrzení o objednávce, tak my jsme za něho museli dopředu lístky zaplatit a garantovali jsme čas i místo sedadla. Pokud by zákazník platil v době festivalu od 21 euro, tak by si ho ani nekoupil, jak jsme již psali - vše bylo vyprodané místními, proto jsme museli zaplatit více, aby nám společnost garantovala přesné časy. Bylo cca 30 zákazníků, kteří na loď nechtěli, každý měl volbu si lístek nevzít. Proto nerozumíme této recenzi, když byl zákazník o všem informován a se vším souhlasil. Je nutné si dopředu více zjišťovat informace a ne po zájezdu psát negativní recenze.

Tým CK Metal

2. 1. 2018
Lucie

Nejlepší na tom byl zážitek a milí řidiči autobusu.

Nevím zda to byla chyba delegátky nebo přímo CK Metal ale aby nám těsně před návštěvou lodiček, které měly být původně na silvestra byli o den dříve. Takže jsme dali 25 euro za nic neboť festival světel to nebyl, pak delegátka nedokázala vysvětlit dane otázka a na konec když už jsme se vraceli, po nás chtěla pobytovou taxu bez toho aniž by měla jistotu že lidé budou mít u sebe peníze, nedokázala to říct hned při odjezdu z ČR. Dost nás to zklamalo…

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

slavnosti světel nemají nic společného se Silvestrem a ohňostrojem, jedná se o festival světel, kde proplouvají lodičky a Vy jste mezi světly proplouvali, nikde nebylo napsáno, že pojedete v den Silvestra na lodích. Pobytovou taxu zákazník věděl dopředu, že pobytová taxa se platí, proto nevidíme problém, kdy od Vás průvodkyně vybrala pobytovou taxu.

Tým CK Metal

1. 1. 2018
Markéta

Město Řím jako takové
Cena

Časové rozložení zájezdu, špatná lokalita ubytování.

Ráno vstávání před sedmou hodinou, abychom byli v Římě v 9 jelikož ubytování bylo až u letiště (tzn. min hodina cesty). Nicméně co bylo horší, že odjezd na ubytování byl již v 5 či v 6 večer. Takto jsme si nemohli užít Italskou kulturu a případně zajít na večeri, jelikož na ubytování vubec nebyly žádné možnosti a v blízkosti byla pouze silnice vedoucí k letišti. Opravdu jsme nejeli na dovolenou abychom trávili večer na hotelu u televize.
Od průvodce jsme se raději odpojili, jelikož po hodinové cestě do Říma, dle jeho slov nám řekl už všechno a u památek to jen zopakuje.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

jednalo se o poznávací zájezd a Řím je velké město a to na něho zákazníci měli 2 plné dny a stejně se jim zdálo málo času na Řím. Každý zákazník má během dne čas si posedět u kávy a u jídla, ale kdyby zákazníik vstával v 10:00hod., tak autobus stojí v 3hod. koloně a opravdu by zákazník nic neviděl. Poznávací je od slova poznávat, není to pobytový zájezd. Tento zájezd má napsáno v programu dané památky, které se navštíví. Doporučujeme všem zákazníkům, aby se předem informovali ohledně vzdálenosti od památek atd. V ranních hodinách nejsou tak vysoké teploty jak odpoledne. Hotely jsou vždy mimo hlavní města, je to z důvodu parkování a kapacit hotelu. Řím má tak velký okruh, že hotel byl 25 km od Říma, ale doprava je tak náročná, že zákazník jede i přes hodinu.

Tým CK Metal

18. 9. 2017
Michaela

Program zájezdu – Pobaltí a Helsinky jsou velice lákavé místa k cestování.
Hotely byly na rozumné úrovni – WC i sprcha na pokoji, dobré snídaně.

Jedná se o velice náročný zájezd.
Z 6 dní strávíte 3 dny v autobusu, 1 den ve Vilnjusu, 1 den v Helsinkách, 1 den v Tallinnu. Co se týče Rigy, na tu je pouze 2,5 hodiny včetně oběda, zbytek jsou přejezdy, což je pro prohlídku města úplně o ničem.
Řidič, na kterého jsme narazili, měl dojem, že on je ten, kvůli kterého tam jedeme. Pokud jsme chtěli např. při zpáteční cestě pustit film, za 22 hodinovou cestu nám byl ochoten pustit pouze 1.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

tento program je náročnější, ale zákazník pozná hromadu zajímavích míst. Někteří zákazníci jsou nadšení, pár zákazníků, kteří nejsou zvyklí na rychlejší tempo, tak mohou mít problém. Tento zájezd je velmi oblíbený a zákazníci už nás poptávají na 7-denní Pobaltí, které je již naplánované, tudíž určitě ho můžete navštívit a strávíte v místě Riga více času. Za jeden film se omlouváme a již to řešíme s řidiči. Doufáme, že se Vám jinak zájezd líbil tak jako ostatním.
Zákazníce dorazila za jízdy a chtěla film, ale řidič paní sdělil, že z důvodu bezpečnosti bude film spuštěn až po přestávce, toto sdělení se zákaznici nelíbilo, ale řidiči neviděli nikde problém, aby byl spuštěn film, i průvodce sdělil informaci, že se film bude pouštět po přestávce. Je opravdu nutné, aby byla sdělena i druhá stránka.
Přejeme Vám hezký zbytek dne
Tým CK Metal

17. 9. 2017
Anna

Útulné ubytování a, navzdory délce, příjemná cesta.

Téměř celý první den jsme byli ponechání našemu osudu – procházet sám městem, ve kterém jste prvně, navíc v neustálém dešti, opravdu není příjemný zážitek. Celá organizace ostatně poněkud pokulhávala – sýrové trhy v Alkmaaru se výjimečně nekonaly, což jsme zjistili až na místě. Prohlídka Volendamu je jen patnáctiminutovou procházkou po pobřeží, protože dle slov průvodce tam nic zajímavého není… Mnoho hodin volna v Amsterdamu, kdy už opravdu nevíte kam jít, ale na prohlídku skanzenu, kde by se dalo strávit více času máte sotva hodinu…
Absence časového plánu, zájezd mi připadal nedotažený… Pro někoho, kdo hledá jen zařízení ubytování a cesty ale dobrá volba.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,
Průvodce byl po celou dobu s lidmi, ale někteří zákazníci si udělali svůj program.
program zájezdů všech cestovních kanceláří jsou plánovány tak, aby řidiči dle zákona měli 9hod. přestávku, toto bohužel, i když by CK chtěla, nemůže ovlivnit. 9hod. by jste nestrávili v Zaanse Schanse, protože je to tam malé a většina zákazníků si nikdy nestěžovala, když byl zákazník 1hodinu ns mlýnech, opravdu je to dostačující čas. Návětěva Volendanu je pro fotopauzu. Amsterdam a ALkmaar jsou hlavní. Město mělo vyjímečně slavnosti, které ale zákazníci mohli navštívit, ale vyjímečně se platilo 10euro, když přehlídka sýrů na náměstí býva zdarma, ale tentokrát se jednalo navíc o slavnosti, což bylo pro zákazníky plus, ale zákazníci za to navíc nechtěli zaplatit. Město rok dopředu nemělo napsané, zda budou slavnosti.

Tým CK Metal

13. 9. 2017
Lucie

Průvodkyně, která o Holandsku věděla spoustu informací. Též dokázala poskytnout finanční hotovost, když zrovna člověk neměl dost euro a nebyla možná platba kartou. Zajímavé povídaní o způsobu života Holanďanů, o zemi jako takové, o navštívených místech (při cestě autobusem). Z výkladu u památek jsme bohužel mnoho neslyšeli.

Pěkný, čistý hotel, výborná snídaně.

Zájezd jsem kupovala pro sestru za úspěšnou maturitu s tím, že ji velmi zajímá válečná tématika a proto jsem se těšila, že se budeme moc podívat do domu Anny Frankové. Jelikož máme obě rády i jinou kulturu, těšili jsme se i do Heineken experience.

První zádrhel nastal v okamžiku, kdy mi po mé urgenci 8 dní před zájezdem přišly pokyny k odjezdu. Cestovní kancelář upozorňovala na zamluvení lístků do domu Anny Frankové předem. Na webových stránkách ale byly již termíny v rámci běžného vstupného obsazené a další volné byly až za měsíc. Po krátké emailové konverzaci mi bylo muzeem sděleno, že lístky je potřeba zamlouvat alespoň měsíc dopředu. Rozhodli jsme se tedy pro dražší formu prohlídky, která ještě nebyla obsazená. Rezervace ale probíhá na čas a tak jsem se opakovaně emailem dotazovala u kanceláře na čas, který by vyhovoval (na mailech: zajezdy@expressbus.cz a toulova@ckmetal.cz). Ve stejný den byla v plánu prohlídka Heineken Experience a proto bylo nutné vědět, jaký čas na prohlídku domu Anny Frankové zakoupit, aby se vše stihlo a peníze nepropadly. Bohužel do dne odjezdu nikdo neodpověděl.

Další zmatky přišly v den odjezdu, sice jsme spadali pod autobus č. 1, ale p. Vilímek nám řekl, že u něj v autobuse nejsme, že „je plnej“, ať zavoláme druhé průvodkyni. Ta nám oznámila dvouhodinové zpoždění kvůli dopravní nehodě na dálnici. Následně jsme se ale dozvěděli, že zpoždění bylo způsobené také špatnou organizací přepravy slovenských účastníků zájezdu vinou cestovní kanceláře. O autobuse se nemá cenu dlouze rozepisovat. V druhém patře autobusu nebylo místo na nohy téměř žádné, nad hlavou také ne, nebylo možné ani uložit batoh do poličky, jelikož byla opravdu úzká. Toto bych ale byla ochotná přejít v rámci toho, že kancelář uvádí, že se snaží snižovat náklady na dopravu. Pauzy ale byly velmi podceněné, jednou jsme stavěli na benzině, kde WC nefungovalo a tak jsme uprostřed noci hledali jiný objekt, kde bylo možné toalety využít. Ranní přestávka, kdy si lidé chtějí vyčistit zuby, proběhla na benzině s jedním umyvadlem a dvěma WC na dámách a tím samým příslušenstvím na pánech. Takže byl celkem problém, aby se 70 lidí prostřídalo.

Před příjezdem do Amsterdamu nám bylo oznámeno, že cestovní kancelář nedodala informační materiály a že lístky na loď a do Heineken Experience nejsou zakoupeny ani zařízeny. Že loď přesuneme na poslední den a u Heineken Experience, že si máme vystát frontu. Při dotazu, na kolikátou hodinu si máme lístky pořídit nám bylo průvodkyní sděleno, že neví, že nám to nedokáže slíbit na určitý čas.

Nešťastné na celém zájezdu bylo i to, že jsme měli pouze jednoho průvodce na asi 70 lidí, takže jsme většinu povídání o památkách vůbec neslyšeli. Pokud se stalo, že se část skupiny zasekla kvůli červené na přechodu, průvodkyně šla dál a my museli dobíhat. Druhý den zájezdu jsme se na snídani museli dotazovat, v kolik je odjezd, průvodkyně nám to zapomněla říct. Jeden pár zaspal a tak se s odjezdem čekalo. Bohužel průvodkyně čekala opravdu dlouho, než situaci začala řešit. Mezitím celou situaci „trapně“ komentoval řidič autobusu, kde se o páru vyjadřoval stylem, že si ještě „vyhajávají“, a že je to v pohodě, že 70 lidí na ně počká. Průvodkyně zase komentovala něco ve stylu, že jsou opilí nebo zhulení. Opravdu to bylo trapné a nikdo z nás se samotným zaspáním neměl problém, může se to stát každému. Průvodkyně od páru inkasovala 20 euro jako pokutu. Způsoby opravdu otřesné. Chápu, že je to nepříjemné tuto situaci řešit, ale myslím si, že pár se cítil trapně i bez těchto poznámek.

Velké rozčarování proběhlo při příjezdu do Madurodam, kde nám průvodkyně sdělila, že máme dvě hodiny na prohlídku, lístky si máme koupit sami, že ona nás má jen dovézt na místo. Nic o skupinovém vstupném neřekla, takže znalí angličtiny zjistili, že skupinové vstupné je přibližně o 6 euro levnější, ale museli se vytvořit skupinky po 20 lidech. Než se peníze vybraly a skupinky byly vpuštěny dovnitř, zbyla na prohlídku slabá hodina a půl. Jistě by každý uvítal, kdyby se peníze vybraly předem a mohlo se přistoupit rovnou k prohlídce.

Nechci úplně hanit průvodkyni, je mi jasné, že asi není nic příjemného mít na starosti sama skupinu 70 lidí a nemít moc valnou podporu ze strany cestovní kanceláře. Myslím, že se nejednalo ani tak o chybu průvodce (paní byla znalá Holandska, včetně zajímavostí a historie i způsobu života), jako o absolutní neorganizovanost ze strany cestovní kanceláře. Na její obhajobu chci říci, že se opravdu snažila, ale za podmínek, které měla připravené od CK to bylo zřejmě nad její síly.

Co se týká ubytování, bylo naprosto v pořádku. Jen čas, který byl strávený nad dlouhým přejezdem by mnozí z nás raději obětovali ve formě vyšší částky zaplacené za ubytování.

Co se mi ale nelíbí nejvíc je, že CK uvádí na Slevomatu slevu 28 % – z původních 5 999 Kč. Přitom na svých stránkách nabízí ten samý zájezd nyní v říjnu za 3 999 Kč, což je ještě nižší cena než cena uvedená na Slevomatu.

Celou věc jsem řešila v rámci refundace voucheru. Nechtěla jsem nárokovat vrácení peněz v plném rozsahu. Jen uvedenou slevu 28%. Přeci jen jsme byli na místo dopraveni a ubytování bylo zajištěné. Ostatní služby byly vzhledem k počtu účastníků nedostačující a celý zájezd byl pouze o tom, chytit průvodce, pořád hlídat čas a snažit se zaslechnout něco z výkladu. Na poznávací zájezdy jezdím často, ale tento byl organizačně nejhůře zvládnutý. Zážitky si sice odvážíme, ale převyšuje je neustálý stres, chaos v organizaci a neustálé strachování se, abychom vše stihli.

CK reagovala na reklamaci tímto způsobem: "Všechny body reklamace jsou důsledkem toho, že reklamující neposlouchala informace sdělené průvodcem, nebo si je vysvětlila po svém. " Z důvodu, že se CK postavila k reklamaci tímto způsobem jsem nucena tuto negativní recenzi zveřejnit.

Tuto CK rozhodně nedoporučuji hlavně z důvodu organizačně nezvládnutého zájezdu a arogantnímu a chybu nepřiznajícímu přístupu CK.

Doufám, že se CK polepší v organizaci svých zájezdů. Nelze si nevšimnout, že nejsem jediná, kdo podobných způsobem CK hodnotí. Bohužel většina stěžujících z našeho zájezdu recenzi nezveřejnila.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

Je nám líto , pokud se zákazníci nelíbil zájezd.
Cena je snížená o 100,-kč oproti webovým stránkám, tak jak je domluvené.
S paní jsme mluvili a upozornili jsme, že vždy je problém si zajistit vstup do místa Anny Frankové, každý musí vědět dopředu, co bude chtít navštívit. Pro informaci zasíláme program, kde je výslovně napsáno, že mohou individuálně navštívit muzeum Anny Frankové. Víme, že je vždy problém s objednáním muzea, proto to nezajišťujeme, jelikož není možné garantovat, že zákazník stihne na čas muzeum Anny Frankové. Zákazník předem ví, že buď navštíví Heineken nebo muzea.

4. den - II. část Amsterdamu
Po snídani příjezd do Amsterdamu. Návštěva náměstí Museumplein (nápis I Amsterdam) a exkurze do pivovaru Heineken. Následuje volnější program – posezení v místních kavárnách a volno k nákupům. Dle zájmu můžete individuálně navštívit Vondelpark nebo muzea: Muzeum Vincenta van Gogha, Rijksmuseum (slavná Rembrandtova Noční hlídka) či Muzeum Anny Frankové (doporučujeme vám rezervaci vstupenek předem na odpolední hodiny). Večer odjezd do ČR.

Přikládáme vyjádření od průvodce, který byl v Praze. Zpoždění autobusu je běžné na D1.

Všechny body tzv.reklamace jsou důsledkem toho, že reklamující neposlouchala informace sdělené průvodcem, nebo si je vysvětlila po svém. K jednotlivým bodům uvádím:
Autobus přijel s cca 25 min. zpožděním oproti plánovanému času příjezdu. V plánovaný čas odjezdu jsem volal řidičům s dotazem, kdy přijedou. Odpověď byla-za cca 5 min. V tom okamžiku jsem vystoupil z anonymity a představil se jako průvodce busu, který přijede za cca 5 min. Stalo se. Po dohodě s řidiči jsem vylepil v zájmu urychlení nástupu seznam sedících na přední dveře a každý se mohl rychleji na seznamu najít než kdybych za překřikování z davu jednotlivé klienty v seznamu hledal a odškrtával. Toto bylo možné díky tomu, že autobus měl být do posledního místa obsazen a všichni klienti nastupovali právě zde. Nikoho jsem nikam nehnal a všichni si sedli rychle a 100 % přesně na místa dle zasedacího pořádku tak, jak bylo určeno CK.
Lodě byli zajištěné a Heineken si zajišťují průvodci sami, je to individuální návštěva zákazníků. Večeře byly nabízené, ale jsou spíše doporučující a nebyl problém, aby zákaznice na večeři šla.
Autobus Neoplan je euro 4 rv.2010 a je z výroby daný, v letadle je taktéž problém si dát velké zavazadlo nad sebe, bohužel si zákazníci někdy neuvědomují, že příruční zavazadlo není druhý kufr, ale jedná se o batoh.
Průvodkyně je znalá a přikládáme recenze z jiného zájezdu.

Hana Šourková 31. srpna 2017
Ubytování: Amsterdam a Alkmaar (Hotel***) (15 hodnocení) - Nizozemsko
Kladně hodnoceno
• Byla jsem velice spokojena s průvodkyní p. Horákovou, která se snažila nám předat všechny informace o navštívených místech a uměla odpovědět na každý dotaz. Líbil se mi i program zájezdu a pohodlný autobus.
Záporně hodnoceno
• Ubytování daleko od místa zájezdu - cca 100 km. Podle mě se jedná o zbytečně strávený čas v autobuse a s tím související ztráta času.
• Byli jsme tímto ochuzení o několik hodin, které jsme mohli strávit v navštívených místech. Např. jsme měli málo času na prohlídku skanzenu.
Shrnutí
Rychlé jednání při objednání zájezdu, dostali jsme všechny potřebné informace (o odjezdu, placeném vstupném apod.). Určitě bych navrhovala vyřešit ubytování, které bylo vzdálené od navštívených míst.


Toto vyjádření jsme již zaslali i na Slevomat, ale paní nejprve čekala na kompenzaci, v tomto případě to není možné a pokud zákazník i přesto napíše špatnou recenzi, že CK nezašle peníze, když nemá nárok na peníze, tak je to smutné.
Tým CK Metal

6. 9. 2017
Jaroslava

Navštívili jsme krásná místa, to bez pochyb. Pont du Grad nebo Nice nemělo chybu. V podstatě to mohl být krásný výlet, kdyby se nestrachovala, že po návratu budu muset volat deratizátory.

Zcela nevyhovující ubytování na hotelu zamořeném štěnicemi, kdy se k tomu paní delegátka staví jako byste našli pod postelí pavouka. Někteří účastníci spali v autobuse nebo kde se dalo. Nicméně ráno na snídani paní delegátka o problému mlčí. Dozvíte se to zcela náhodou a tak si honem ještě běžíte zkontrolovat pokoj. No a co nevidíte jakmile hnete s matrací. Nechá vás se tam samotné dohadovat s vedením hotelu, který téměř nerozumí anglicky a skončí to tím, že si sami na zamořeném pokoji snažíte vydesinfikovat zavazadla nějakým smradem, kterého půlku nadýcháte a je vám pak je špatně. Stát se může cokoliv, důležité je, jak se k tomu kdo postaví. A paní delegátka by nejraději neřešila nic. To, že CK láká na rozkvetlou levanduli na konci srpna je už jen úsměvné a vzhledem k problému s parazity nedůležité.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

bohužel má Problém celá Provence a celé Azurové pobřeží s brouky, byli jste ubytovaní v *** hotelu a vše se řeěší s hotelem. Dnes jsme volali zákazníkovi ohledně kompenzace za pokoj, aby mu vrátil hotel za pokoj. Vše se hned řešilo a tento hotel již máme 4 roky a nebyl nikdy problém. Rozhodně nelákáme v srpnu na rozkvetlé levandule, v každé diskuzy jsme sdělili, že levandule jsou do konce července, levandule kvetou stejně v ČR i v Provence, jen v Provence jsou rozkvetlé dříve.
Tým CK Metal

4. 9. 2017
Michal

Amsterdam jako město je uzasné urcite stoji za navštiveni, tak jako videt vyrobu syru nebo vetrne mlyny ci vyrobu drevaku

naprosto špatne naplanovane časově se to absolutne nestihalo na syrov trh ktery zacinal od 10:00 jsme prijeli jiz okolo osme a v 10:20 jsme odjizdeli takze sme ztrhu nevideli skoro nic, po přijezdu do amsterdamu sme byly naprosto sokovani pruvodkyni ktera nas mela provadet ktera nam dala 9hodinovej rozchod, bez zadneho vykladu nic…po 9 hodinovem prihodu do autobusu ve 23:00 sme zjistily ze ubytovani je 130km od Amsterdamu sme si klepali na čelo, rano sme uz museli v 7 bejt na snidani a opet zacal zavod s casem kdyz sme se museli vracet 130 km z hotelu zbytecne zabitej cas v autobuse ve volandamu sme meli zase pouhou hodinu bez abslutniho slova privodlyne a o schanzenu ani nemluve za 90minut rozchodu se sxhanzen opravdu projit neda nakonec celej autobus cskal na nasi pruvodkyni ktera prisla o 30 minut sme volali na cestovku tam nas cekalo naproaro arogantni priatup cestovni kalendare a cekal nas opet 9 hodinovy rozchod v amsterdamu z ktereho sme mely odjezd az ve 23;30 z jinou cestovni kalederi Amsterdam stoji o navstiveni ALE TOHLE BYLO OPRAVDU HROZNE!!!!Z POZNAVACIHO ZAJEZDU SME 18 HODIN TRAVILY BLOUZENIM PO NEZNAMEM MESTE!!!!!

31. 8. 2017
Martinka

Vylet, ubytovani

Sluzby pruvodce, casovani programu

30. 8. 2017
Iva

Velmi se nám líbilo přímořské rybářské městečko Volendam i skanzen Schans. V obou případech bylo málo času na prohlídku. Ubytování bylo bezvadné. Autobus skvělý i oba páni řidiči byli velmi profesionální.

Amsterdam má krásná muzea. I projížďka lodí po kanálech byla zajímavá. Celé město na nás však působilo velmi špinavým dojmem. Bohužel paní průvodkyně z autobusu č. 2 budila dojem, že v Amsterdamu nikdy nebyla. Nakonec se nám úplně ztratila, a když jsme ji kontaktovali telefonicky, tak nám řekla, že máme rozchod a město jsme si museli projít sami, bez průvodce, cca tak 6–7 hodin, než přijel autobus. Chtěla bych také varovat před kapsáři, kdy jsme byli na ulici plné lidí napadeni neznámou paní, která se nám pokoušela ukrást kabelku a mobil, neustále se na nás věšela a obtěžovala nás. Až po velmi důrazném upozornění, že voláme policii zmizela. Nikdo z kolemjdoucích nám nepomohl. Bohužel tento zážitek ovlivnil celý pohled na zájezd, takže Amsterdam už nikdy více.

28. 8. 2017
Olga

Ubytování, obzvláště první den – nad rámec očekávání. Velký výběr jídla při snídani. Navštívená místa.

Čekání na samotnou smlouvu XY dní, smlouva byla zaslána až po urgenci. Nahlásily jsme rozdílná místa nástupu, nicméně do smlouvy nebyla uvedena. Tvrdé a nepohodlné sedačky v autobuse. Průvodkyně by měla mít nějaký megafon, aby ji při prohlídkách všichni slyšeli. V Marseille nás průvodkyně zavedla k obchodům a na tržnici, více bych ocenila památky. Na ostrov If nám jet nedoporučila, že tam není nic moc k vidění. Jako jedni z mála jsme tam i přesto jeli, a bylo to super. Místo toho doporučila Friulske ostrovy, které alespoň dle mého názoru tolik zajímavé nebyly, doporucovane plaze na koupani zde byly velmi malé. Celkově se mi moc nelíbil přístup průvodkyně stylem: můžete jít tam, tam a tam, vyberte si z toho něco, vše se nestíhá, a ona sama s náma nešla. V Cannes u festivalového paláce jsou otisky rukou celebrit, kdybych si sama doma nedohledala informace o lokalitách, tak bych se to asi vůbec nedozveděla, což je škoda. Botanická zahrada v Monaku nám také nebyla doporučená, že je daleko a že vše nestihneme, ale že půjdeme parkem, který je skoro jako ta zahrada. Nicméně tohle vše považuji za drobnosti. Vážnější problémy nastaly při odjezdu z Monaka (v 8 hod.). Kdy jsme se dle navigace dostali do úzkých uliček a velmi poničili autobus. Nicméně musím pochválit pana řidiče, který se s tím i prezevse zdatne popral a z uliček nás vymotal. Tudíž práci řidiče hodnotím pozitivně. Negativně hodnotím to, že jsme se do těchto uliček vůbec dostali. Po výjezdu z Monaka (v cca 10 h) do Itálie nám v kopci odešla spojka (z důvodu zavaření při motání v oněch úzkých ulickach). Tudíž jsme byli odstaveni na odpočívadle, nesměli jsme vystoupit z autobusu. Zde jsme dlouho čekali. Poté k nám dorazila policie a nejspíše domluvila odtah na nejbližší pumpu (cca ve 4 hod.). Na pumpě jsme poté čekali do příjezdu náhradního autobusu z CR (cca do 3h.). Autobus který přijel také nebyl v nejlepší stavu (vytekla zde klimatizace, byli po autobuse rozmístěny různé díly a část „stropu“ visela dolů), nicméně stav tohoto autobusu také neshledávám jako hlavní problém. Do Plzně jsme dorazili po 3h. v noci, což hodně lidem způsobilo značně problémy s dopravou domu. Něktří ještě ráno museli do práce, a tak jim to také způsobilo komplikace.

25. 7. 2017
Jiří

Disneyland je perfektní místo, kde jsme si užili plno zábavy, určitě se sem podíváme znovu (ale už bez této cestovní kanceláře)
Průvodkyně i řidiči byli milí a ochotní

Klamavé jednání od cestovní kanceláře. Pro pokyny jsme se museli připomenout, ale to by nevadilo. Zájezd neodpovídal zakoupené nabídce. Měli jsme být ubytovaní v **/*** hotelu, místo toho jsme byli ubytovaní v hotelu *, který byl podle toho zařízen. Přestože snídaně byla chudší (žádné sýry nebo salám či ovoce), člověk se nasnídal, ale bylo nás hrozně moc a na tolik lidí nebyla organizace snídaně uzpůsobená. Byli jsme rozděleni na dvě skupiny, jedni v 7:30, druzí v 8:00, odjezd byl v 8:30. Jelikož nás tam bylo hodně, čekali jsme ve frontě, než jsme se ke snídani dostali, bylo skoro čtvrt na devět, takže to byla rychlosnídaně. Ve smlouvě byla uvedena také volitelná večeře, telefonicky jsme si u kanceláře ověřovali, jestli tato možnost opravdu platí, bylo nám řečeno, že ano. Ovšem průvodkyní nám bylo v průběhu zájezdu řečeno, že se tato nabídka na konec na nás nevztahuje, nevíme, proč je uváděno něco, co je dostupné pouze pro jiný zájezd. Zájezd je nabízen přes slevový portál, a aby vypadal levně, tak v něm nejsou zahrnuty žádné vstupy, škoda že nebyla na výběr varianta, ve které bychom si vybrali, co vše chceme absolvovat a vše uhradili rovnou v objednávce, ale to by se už zájezd netvářil tak levně. Místo toho musela průvodkyně obcházet jednoho po druhém a vybírat peníze, co kdo vlastně chce, a pak v tom byly akorát zmatky. V celku se za zájezd za dva dospělé se vším všudy doplácelo ještě 206 euro. Třešničkou na dortu bylo, když jsme dostali do ruky katalog kanceláře Metal. Podívali jsme se na náš zájezd, přesně v našem termínu, který byl ve skutečnosti v kanceláři ještě o 200,– na osobu levnější než po údajné „57 % slevě“ uváděné na slevomatu. Takže zájezd zlevněn nebyl vůbec a byl ve výsledku ještě dražší s nižším typem ubytování. Tuto kancelář určitě nedoporučujeme – klamavá reklama na slevomatu a klamání zákazníka, pokud by nám toto vše bylo známo předem, určitě bychom zájezd nekoupili.

23. 7. 2017
Lucie

Samotný Disneyland, Paříž, čistý hezký hotel a dostačující snídaně

Organizace nebyla úplně zvládnutá, pořád jsme někde zbytečně čekali. Vrcholem dne v Paříži bylo hodinové čekání na řidiče, kdy jsme museli být v 18:30 na místě srazu a autobus dorazil v 19:20 (mohli jsme ještě hodinu někde být). Na naše prostesty se opak řidiči nahlas bavili tak, abychom to my slyšeli o tom, jak jsme nafoukaná banda lidí, co si koupili zájezd za korunu a ted chtějí bůhví co. prý jsme SOCKY ZE SLEVOMATU. Naše sockovství jsem se pak ověřila na konci zájezdu, kdy nám byly předloženy reklamní materiály dané CK, kde byla cena zájezdu (stejný termín, stejný kód) za 2599,– kč – my platili zde na slevovém portálu 2790,– kč na osobu – toliko k sockám ze slevomatu, co mají zájezd za korunu,

10. 7. 2017
Tereza

Samotná pariz a disneyland

Autobus, organizace, řidiči. Prý jsme socky ze slevomatu.

4. 7. 2017
Karolína

Byli jsme ubytování v hotelu od 7 večer a to byl jediný pobytový večer…hotel u silnice a dálnice, takže se vůbec nedalo nikam dojít…zbytečna ztráta dlouhého večeru a to jsme předtím museli spěchat a neměli jsme čas prohlédnout si krásné město Harderwijk, protože rozchod byl 9 hodin, ale to na prohlídku města a delfinaria nestačí. Navíc v nabídce byla možnost přikoupit večeři, ale nakonec v místě ubytování nebyla žádná možnost krom mcdonalds a my jsme na to nebyli předem upozorněni. V 7 hodin večer v hotelu při poznávacím zájezdu je zklamani…když není ani žádná možnost individuální procházky.

3. 7. 2017
Lucie

Výlet jsme si naštěští užili. Měli jsme oproti starším lidem výhodu, že jsme nespoléhali na delegátku, památky jsem si před odjezdem nastudovali a měli jsme znalost angličtiny, tudíž jsme se podívali všude, kde jsme chtěli.

Celý zájezd byl špatně organizovaný. Časy odjezdů, přístup delegátky… Místo toho, abychom kvalitněji využili čas, tak jsme s paní delegátkou kolikrát čekali, než jsme zjistili, že jediné na co čekáme je předem domluvený čas, který bohužel zase nevyšel.

Překvapilo nás jednání naší delegátky. Všem znepříjemňovala cestu a bylo na ní patrné, že ji tento zájezd nebaví. Pořád s námi jednala jako s dětmi. Podle jejího popisu nás brala na místa, která jsou přeplněná turisty a jsou hrozná. Neřekla nám pořádně žádnou zajímavost o daných místech, jen nám vyprávěla historky ze svého života. Pokud se ji někdo na něco zeptal, odpověděla, že od toho tu není, že její úkol je nás pouze přivést k památkám a tím to končí.
Autobus nebyl zrovna pohodlným prostředkem, i když jsme zrovna nečekali žádný luxus. Ale sedět na zadních sedačkách 5 sedadel = 5 lidí, bylo během nočních přejezdů značně nepohodlné. Nedokážeme pochopit, proč se cestovka nemohla vzdát 1 místa vzadu a dát daného člověka do jiného autobusu, když nebyly další dva autobusy zcela plné. Ostatní cestující si alespoň mohli odsednout od druhého cestujícího a pohodlněji se vyspat.
Překvapilo nás i hrubé chování ze strany řídiče – dotaz paní na to, proč nemůžeme být v parku 9 hod, když si kvůli tomu kupovala zájezd. → odpověď řídiče – co byste tam tak dlouho chtěla dělat, my vás neklameme, na parkovišti budeme stát 9 hod, i když park zavíral po 5,5 hod a další 3 hodiny jsme seděli v autobuse na parkovišti proto, abychom mohli mít těch „slibovaných“ 9 hodin v parku. Bohužel i pro nás bylo lákadlo být 9 hod v parku, ne na parkovišti!!! Museli jsme obětovat alegorické vozy, na které jsme se těšili proto, abychom si z větší části stihli projít park!!!
Dále tu nechci prezentovat sprosté výrazy, které jsem slyšela na adresu dalších účastníků, které si vyslechli od řidičů.
Klimatizace autobusu byla horší, ve spodním patře měli lidi tepleji, my nahoře jsme mrzli…
Tuto cestovku bych ráda doporučila, ale nemůžu. Jsem zklamaná z jejího jednání. Příště si budu dávat pozor na to, abychom se jí vyhli.

24. 4. 2017
Jindřich

Holandsko celkově se všemi navštívenými místy
Rozumná cena
Hotel
Čas na vlastní rozchod po městě

Cestovní agentura (viz níže)

17. 4. 2017
Michaela

Jako studenti do 26 let jsme měli hodně vstupů zvýhodněných nebo zadarmo. Navštívili jsme hlavní památky Paříže.

Paní průvodkyně nám od začátku zájezdu vnucovala abychom nakoupili před Versaille u pouličních prodejců že „tam se to nejvíce vyplatí“ – to co prodávali byli šunty. Za to že přivedla skupinku nakupujících si jako provizi vzala od prodejců dva šátky za které neplatila. Poté jsme byli ve výrobně parfémů – celou dobu nám bylo prezentováno že si parfémy můžeme pořídit za výrobní cenu, když jsme ale do výrobny dorazili, paní prodavačka na nás začala zkoušet skupinový nátlak tím, že si nás alespoň 10 musí koupit ten a ten parfém a tu a tu sadu abychom to měli „levně“. (Což bylo v přepočtu 540 Kč za pár ml.) Náš program pokračoval do muzea Grévin – zaplatili jsme 21,50€ (580 Kč) na osobu. Přímo před přesunem do muzea nám bylo oznámeno že se pojede metrem, na což nás nikdo dopředu neupozornil. Všichni jsme předpokládali že se přesuneme autobusem, který by měl být v ceně zájezdu a ne aby nás jen ráno ve městě vysadil a večer nabral – tak jak to fungovalo. Takže jsme zaplatili další 1,9€ (50Kč) za osobu za lístek na přepravu metrem. Když jsme před muzeum dorazili tak nám paní průvodkyně oznámila že se na původní místo odkud jsme vyjížděli máme přemístit sami jak chceme. Což znamenalo zpáteční lístek na metro – takže další 1,9€ za osobu a zpáteční cestu metrem na vlastní pěst – proto jsme si nezaplatili zájezd s průvodcem.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 3 roky

Dobrý den,
zasíláme reakci od průvodkyně:

Klientům nic nevnucuji ,jen jin řeknu, že když si koupí od černochů ve Versailles nebo kdekoliv jinde šátky , Eiffelovky atd musí smlouvat a je to levnější než v obchodě, kde prodávají za daleko větší ceny stejné zboží. A ve Versailles se 99 % klientům vždy vyplatilo nakoupit. Jelikož zastupuji cestovní kancelář, tak mi není lhostejné, aby zákazníci zbytečně utráceli navíc, když nemusí, jen jin chce člověk poradit , aby zbytečně neutráceli peníze.
V Parfemerii na nikoho nikdo ani prodavačka nečinila nátlak. To je fakt směšné.Jen to prezentovala tak, jak to tam funguje.Zkrátka , když tam přijde skupina a složí si jejich krabička po pěti mají výhodnější cenu, Nic víc , ani nic mín.

A teď pozor informace , která se týká metra je lžívá,,.Paní průvodkyně je doprovodila metrem do Grévinu , přesně jim vysvětlila jak se dostanou zpět sami když chtějí jet sami a protože chce opravdu každému vyjít vstříc , tak jsme měli straz v 15h30 u metra a dopravidila je paní průvodkyně ještě zase na vánoční trhy."Takže tady opravdu nechápu o co dotyčnému pisateli jde. A na srazu byli všichni kromě pisatele této recenze.

Průvodkyně

20. 11. 2016
Monika

Nabídka, proto jsme chtěli jet.

Musely jsme zájezd zrušit (ještě před podpisem smlouvy, více než 14 dní před odjezdem). Platily jsme storno ve výši 60 % ceny. To je psáno pouze v podmínkách CK, které mají asi na stránkách. Na Slevomatu jsem se to nedočetla. Peníze mi byly vráceny v polovině listopadu a po urgenci. Zájezd jsem zrušila v září. Jinak bych se nedočkala ani těch 40 %. A to jsem jim musela napsat číslo účtu 4×. To mi nepřijde profesionální. Tudíž doporučuji maximální opatrnost pokud si nejste jisti, že pojedete na 100 %.

20. 11. 2016
Vmstulikovi

lokalita úžasná

průvodkyně nebyla seznámena s programem a do hotelu jsme jeli 100 km od Amsterodamu

13. 9. 2016
Bohunka

Paříž a Disneyland byl super.
Paní průvodkyně byla velice ochotna a trpělivá.

Ano, nelibilo se mi, že cestovní kancelař nabízí super autobus a byla to katastrofa. Na to že jsme tam jeli 16 hodin , vubec tomu neodpovídal. Klimatizace věčně vypnutá, světla neuměli zapnout, takže jak se setmělo tak jste měli smůlu. A na to že s vámi jedou děti, tak ani tv nezapli. Toaleta se směla používat jen nouzově. A když mate děti je to fakt hovadina.
Jak cestou tam i zpět jsme stavěli, že něco bouchá nebo že musí utahnout kolo. Toto se snad řeší před cestou.
Jela jsem daleko kratší cesty a i kavu nabízeli.
Tuto cestovku bych nikdy nikomu nedoporučila. Co slíbí nespní. Pouze paní pruvodkyně byla super.

28. 8. 2016
Vinayanti

Programy & hotely jsou v poradku.

Autobus je 20let stari. Hodne spinavy z venku i uvnitr. Sedeli jsme nahore hned u predni okno, hezky pohled opravdu jsme se nezazili (v pripade zajmu mohu prilozit fotku). Klimatizaci je moc hluci, v noci jako v mrazaku & pres den kdyz venku je 37C, vouka horky vzduch – jako v saune.
Malo misto na nohy & tvrdy sedacky. U sedadel proto smeru nohy nemuze moc se hybat, takze 15 hodin v autobusu je hodne trest.
45% z celkeho casu zajezdy stravime v autobusu, zbytek 55% na fofr sem a tam okolo pamatkach. Nektery programy byl zruseni (kvuli casu).
Cesta mohla byt zkraceni pokud CK zvoli jiny presmerovani (napr. pres Viden).

10. 7. 2016
Tereza

Průvodce byl od začátku proti návštěvě ve vinném sklípku a neustále nás přesvědčoval o jeho pravdě. Podle jeho přesvědčení nám neumožnil tento zážitek zažít. Na poslední chvíli to prý majitel sklípku odřekl..

19. 11. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.