Hodnocení podniku CK Metal

4,2/5 (3 059 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Anonym

Pruvodce hrůza. Odjezd na hotel hodně brzo. Pruvodce jako by mluvíl sám ze sebou. Vubec ne počítal lidí. Snídani zvlášť. Kolík jsme jezdíli z tou cestovkou nikde ne byl problém. Ale asy to bylo naposledy.

Vyjádření partnera
CK Metal Před měsícem

Dobrý den,

bohužel nevíme, o jaké klienta se jednalo. Ostatní recenze byly v pořádku. Odjezdy na hotely musíte mít v čase, kdy stihnete dorazit na hotel v běžném čase a to je cca do 21:00hod. Někteří klienti by zase nechtěli dorazit na hotel pozdě. Ostatní klienti neměli problém. Samozřejte doufáme, že příští zájezd bude pro Vás bez problémů a znovu se budete těšit s námi jet:-).

Tým CK Metal
www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

17. 4. 2019
Lukáš

Ze zájezdu jsme opravdu zklamaní!!

Autobus hrůza, což ještě umocňovali sobečtí cestující před námi, kteří si prostě museli sklopit sedačky, protože si „připlatili“ za místa. My jsme si za ně, ale také připláceli a díky těmto lidem si troufám říci, že jsme měli ty nejhorší možná místa. Hádali jsme se s nimi cestou tam i zpět. Prostor od těla k jejich sedačce byl pouhých 15cm, celou dobu jsme tedy seděli bez pohnutí. Místo na nohy také skoro žádné. Toto opravdu není autobus na takovou dálku. Je mi jasné, že se snaží vyždímat co nejvíce peněz, tak nás narvou do autobusu s nejvíce místy. Pohodlí a spokojenost zákazníků je vůbec nezajímá. Smrad ze záchodu byl cítit až nahoře a snad ještě horší bylo, že každou chvilku vedle nás na schodišti stříkal nějakou hroznou vůni osvěžovač. Jediné díky patří řidičům, že nás dovezli v pořádku tam i zpět.

Z Paříže si nepamatujeme vůbec nic, jelikož jsme jen chvátali a díky velkému dešti a větru se nedalo ani rozhlížet, což samozřejmě není chyba cestovky, ale stejně to bylo špatně zorganizované. A nejvíc nás naštvalo, že jsme si zaplatili 18€ za jednoho na Tour Montparnasse kde jsme byli 2min!! Kdyby nám průvodkyně nenakoupila vstupenky předem, tak by jsme tam určitě ani nešli. Celé to bylo opravdu špatné naplánované.

Hotel bych řekla, že byl i celkem fajn. Bohužel jsme si kartu od pokoje brali jako poslední tak nám paní průvodkyně dala pokoj pro invalidu a nechala si ten větší, asi jí nedošlo, že jsou na pokoji plánky a když jsme viděli jaké si nechala číslo pokoje tak se to dozvíme. V pokoji tedy jedna deka a koupelna která byla uzpůsobena invalidovi, byla po sprchování celá mokrá, mokrý byl i koberec vedle postele, nejspíše špatné trubky. Snídaně byla fajn až na to, že jsme byli rozdělení na skupinky po 20min, ale když jsme přišli nebylo si kam sednout jelikož tam stále klidně seděli skupiny před námi.
Druhý den jsme kvůli demonstracím do Paříže už nejeli. Myslím, že kdyby nás vzali autobusem tam kam jsme měli jít tak by problém nebyl, demonstranti se stejně zdržovali na jednom místě. Naši známí byli ten den také v Paříži a v centru v sobotu normálně chodili. Vzali nás tedy do Versailles, zámek byl zavřený, tak jsme se teda mohli jít podívat na trhy. A pak jsme o 7h dříve vyjeli domů, cestou aby se neřeklo nám zastavili na hodinu v Remeši. Do Prahy jsme přijeli ve 3h ráno, museli jsme si zaplatit taxi, aby jsme se dostali domů. A nikdo se ani neomluvil!

S touto cestovkou už nikdy nikam!!! Mrzí mě, že jsme si nekoupili zájezd od jiné cestovky jak jsme původně chtěli.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 5 měsíci

Dobrý den,

musíme reagovat na danou recenzi, která není pravdivá, možná jen ohledně sklopení sedaček, ale na to má každý zákazník právo.
Autobus byl euro 4, tudíž moderní autobus. Sedačky jsou rozmístěny dle výroby z Německa.
Ohledně průvodkyně, tak nás zaráží, že i když byl klient po celou dobu informován a průvodkyně všem zajistila první den daleko více památek, protože zasíláme i vyjádření z Pařížské radnice, která byla zvěřejněna až 7.12 v 16:07hod.

Bezpečnostní opatření na sobotu 8. prosince 2018 – uzavření památek
07.12.2018 / 13:44 | Aktualizováno: 07.12.2018 / 16:07

S ohledem na zvýšené riziko projevů násilí při zítřejších demonstracích, bude v Paříži uzavřen značný počet památek a muzeí: Vítězný oblouk, Eiffelova věž, Louvre, Orsay, opera Garnier, opera Bastille, Grand Palais a další.
Za rizikové sektory města označila pařížská prefektura tyto čtvrti: náměstí Étoile, náměstí Saint Augustin, Opera, Trocadéro, náměstí Concorde, Matignonský palác, náměstí Republiky, Senát, náměstí Bastille, Montparnasse, Bercy, Denfert-Rochereau, náměstí Italie.
Je vysoce pravděpodobné, že bude přerušena pozemní doprava a provoz metra.
Českým občanům doporučujeme cestovat do Paříže pouze v nezbytných případech.

V pátek zákazníci vše viděli, ale spíše tento klient měl ocenit, že se snažila většinu ukázat, proto to bylo náročně. V sobotu bylo vše zavřené, proto zákazníci byli ve Versailles v zahradách(zámek byl také uzavřen) a jako náhradu obdrželi návštěvu Remeše. Ze zákona každá řidič musí dodržovat bezpečností přestávku 9hod., nebo jeho výkon nesmí přesáhnout 21hod., proto byla varianta, že stráví 9hod. v zahradách, což byl nesmysl, nebo se vše muselo stihnout do 21hod. , proto byli i v Remeši 1hod. Do Prahy dorazili dle karty řidiče 3:45hod.
Zasílám vyjádření od průvodkyně:
V Paříži jsem už opravdu zažila hodně - povodně, desítky stávek, zavřené metro , atd.
Ale nikdy to nedošlo do situace , že by úřady vyhlásily takové nebezpečí, že varovali všechny , aby do Paříže 8.12.2018 pokud nemuseli nejezdili. Stupeň nebezpečí byl vyhlášen na 5, v pátek se rozhodlo o tom , že muzea , Eiffelova věž , luxusní obchody centra a 36 stanic metra bude zavřeno. atd. , PERIFERIK TEDY PŘÍJEZD DO CENTRA MĚSTA BUDE BLOKOVÁN . Tudíž OPRAVDU nastala jak jsme spolu komunikovali výjimečná situace.
V sobotu ráno v 9h 30 min , když se odjíždělo z hotelu , bylo klientům oznámeno , že změňíne program , protože zdraví a jejich bezpečnost je na prvním místě. Do Versailles pojedeme , i když zámek je zavřený, že jsi projdeme město a pojedeme do Remeše.
Při otázce zda souhlasí , nikdo nebyl proti , nikdo se neozval. Prakticky v buse šel slyšet špendlík, jen pan Kachlíř prohlásil "ticho".

Všichni seděli jako zařezaní a k ničemu se nevyjádřeli, nikdo za mnou nepřišel..... atd.
Po návratu do Čr píšou o nedodržení programu , o aroganci průvodkyně, nedodržení programu.
Ptám se - proč nepřišli diskutovat, když k tomu byli vyzváni a píšou , o co všechno byli ochuzeni.

Již nenapsali , že v pátek průvodkyně udělala maximum , když se dozvěděla , že v sobotu všechny památky budou uzavřené , aby viděli alespoň něco , co bylo v lidských silách za jeden den vidět . Byli na Eiffelovce, pluli lodí, byli v Lourvu ... atd.Na Montparnasse jsme byli 45 min, ne jak píšou 2 min.
Proč lžou , že do Prahy přijeli ve 3 hod. , kdy vystupovali z busu v 3h45 min. / to vše je dohledatelné na kartě pana řidiče/ , proč píšou , že průvodkyně měla lepší pokoj. Vždyť to neví. V momentě , kdy ta průvodkyně jim rozdala karty, ona sama , žádný pokoj neměla, protože jí ho recepční dodala později.

Bohužel vidíme, že daný klient měl problémy naprosto se vším, i když viděl vše kromě zámku Versailles a Mont Martre, tak navíc viděl Remeš.
Cestovní kancelář nemůže ovlivnit danou situaci a ostatní klienti byli velmi spokojeni, tak doufáme, že ostatní zákazníci si vše v pořádku přečtou a udělají si svůj obrázek.

Děkujeme a přejeme hezký den

Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.. +420 547 385 464

9. 12. 2018
Marek

Nepříjemná průvodkyně, neochotna’, vstřícnost nula, domluva žádná, komunikace katastrofa. Neuctivé chování k účastníkům, arogance.

Polovina programu se neuskutečnila vůbec.

Celkově katastrofa a to mám s čím srovnávat.

8. 12. 2018
Irena

Budapešť ochota pruvodkyne

Za počasí nikdo nemůže ale za to že byly změny časově odjezd o dvě hodiny dřív tím komplikace na cestě z prahy za to asi ck může. I to je banalita. Co bylo strašne bylo ubytování a neschopnost hotelu prokryt nároky na snídani. Ovšem pokoj kde byla zima jak v Rusku tekla rezavá voda byla rám spousta rozbitých a plesnivých věci u umyvadla protékal sifon takze člověk chtěl čistit zuby musel by mít gumaky. Protékal celou noc záchod což ruší od spani. Des. O urvanem zavesu takže zahlo od okna a bylo celou noc světlo ani nemluve

4. 12. 2018
Iveta

Bohužel, musím říci, že zájezd se příliš nepovedl. Seznam problematických událostí zašlu na velvyslance v separátním dopise.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 7 měsíci

Dobrý den,

nevíme, co se zákazníkovi nelíbilo, ale většina účastníků byla velmi spokojená a vše se povedlo, viz. přikládáme další recenze, které jsou kladné:


Doporučuje
Monika 30. října 2018
Ubytování: To nejlepší z Londýna + Harry Potter (Hotel***) (70 hodnocení) - Velká Británie
Kladně hodnoceno
Záporně hodnoceno
Shrnutí
CK splnila mé očekávání. Pan delegát Marek byl skvělí stejně tak i paní Tereza. Při jakém koliv problému byl pan Marek pohotový a vše v rychlosti vyřešil.


Doporučuje
Karolína 30. října 2018
Ubytování: To nejlepší z Londýna + Harry Potter (Hotel***) (74 hodnocení) - Velká Británie
Kladně hodnoceno

Se zájezdem jsme byli naprosto spokojeni.
Humorný průvodce Marek a jeho autobusoví kumpáni, dodávali zájezdu to pravé kouzlo.
Dozvěděli jsme se spoustu informací o historii i o památkách jako takových
Ubytování bylo nečekaně krásné
Skvělý výběr filmů na cestu

Záporně hodnoceno

Autobus byl na takhle dlouhou cestu opravdu nepohodlný

Shrnutí
Zájezd na 100% doporučujeme. Obdivuji Marka i Terezku za nekonečnou trpělivost. Po vyslechnutí takových keců a blbých stížností, zůstat milý a s úsměvem na tváři, je opravdu úctyhodné.

Jediné zápory tohoto výletu byly naše spolucestující, díky kterým jsme první den nestihli večeři v hotelu a návštěvu Tower. (Ještě jednou tedy děkujeme řidičům a Markovi, za zajištění alespoň nějakého jídla k večeři. Párky přišli vhod. )

Maminka, která před ateliéry HP nechala brečet svoji dceru, aby u Terezky (naší druhé průvodkyně) vyřvala delší čas na prohlídku, a následně dceru chválila jak hezky brečela, by se měla neskutečně stydět. Zbylé dámy, které vyhrožovaly stížností na CK a žádostí o vrácení peněz ani nekomentuji. Vydupané 4 hodiny netuším kde trávili, my jsme stihli si vše vyfotit, přečíst a v klidu projít za 2 hodiny, zbylé 2 hodiny jsme bohužel strávili čekáním venku.

Další paní, která měla problém snad se vším a vyčítala Terezce a Markovi věci, které zavinili lidi, nikoliv průvodci, (viz příběh s lístky níže) avšak když s něčím potřebovala ona sama pomoct, najednou zmlkla. Marek dokonce kvůli hlouposti cestujících musel platit 15Ł ze svého, protože cestující nebyli schopní si vzít lístek na metro tak jak měli. Tudíž jich několik chybělo a Marek je musel dokupovat. Nikdo z nich nebyl schopný se přiznat a ještě nadávali, že si ani neumí spočítat kolik lístků má koupit.

Jediné, co jsme ze slibovaného a bohatého programu nestihli, byl již zmiňovaný Tower, který nám vší silou Marek chtěl vynahradit druhý den. Všichni jsme dobrovolně odmítli a návštěvu Toweru obětovali. Jinak byla procházka zcela vyčerpávající. A plná všeho, co bylo slíbeno v programu.

Děkujeme za super prohlídku Londýna se spoustou zajímavých informací, které jsme se dozvěděli. A hlavně za bezvadný zážitek, na který budeme ještě dlouho vzpomínat.
Doufáme, že se s vaší partou ještě někam podíváme.
Doporučuje
Stanislav 30. října 2018
Ubytování: To nejlepší z Londýna + Harry Potter (Hotel***) (74 hodnocení) - Velká Británie
Kladně hodnoceno

Líbil se nám průvodce Marek,snažil se,ale všem se zavděčit nemohl.

Záporně hodnoceno

Málo času na prohlídku památek,ale za dva dny nejde stihnout všechno.

Shrnutí
Londýn je krásný a zájezd s CK Metal doporučuji.



Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

29. 10. 2018
Lucie

Krásy Itálie

Přístup cestovní kanceláře CK Metal obecně k nevyhovujícím podmínkám celého zájezdu. Příkladem je rozbitá klimatizace v autobuse, z které kapala celou dobu voda, jiný hotel, než byl uveden ve smluvních podmínkách (zahrnujíc absenci snídaně, jež by dostačovala k nastartování do nového dne – ve zkratce všeho bylo málo i chleba a vody), neochota paní průvodkyně jakkoliv vzniklé problémy řešit. Kromě toho neposkytnutí adekvátních informací k výletu.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 7 měsíci

Dobrý den,

zákazník byl ubytovaný v hotelu *** se snídaní. Rozhodně paní průvodkyně je znalá. Paní průvodkyně Hamerská dodávání snídaní řešila přímo s hotelem. Paní průvodkyně jezdí běžně a zákazníci si ji chválí. Zákazníci jeli autobusem Euro 6, tudíž novým. Každý zákazník si musí uvědomit, že když je venku 45°C a vevnitř 25°C, tak se může stát, že se začne rosit klimatizace, protože se jedná o rozdílné změny teploty a voda kondenzuje. Toto se stává u všech autobusů. Pokud by zákazník měl mít teplotu dle vyhlášení max 6°C, to by se asi žádnému zákazníkovi nelíbilo mít v autobuse 39°C, tudíž problém nebyl s klimatizací, ale jela velmi dobře.
Za nás jsme Vám rozhodně dodali kvalitní služby, jediné jsme se omluvili za jiný hotel a to jsme nabídli kompenzaci 10% z ceny zájezdu.

Tým CK Metal

25. 10. 2018
Dagmar

Ubytování

Z nástupního místa v Brně jsme do Říma odjižděli přes Prahu, Plzeň, Rozvadov…kontaktovala jsem majitele dopravy, aby aspoň zpáteční cestu jel přes Rakousko do Brna… odmítl s tím, že je pro něj rozhodujcí klientela z Prahy… myslím si, že v tak krátké době absolvovat zbytečně tak dlouhou trasu cca 20 hodin je neúnosné 3.10-tam..6.10 zpátky , když přitom z Říma do Brna přes Rakousko je to cca12 hodin…s CK Metal už nikdy nikam nepojedu a určitě nikomu nedoporučuji s nimi cestovat… jde jim pouze o zisk a ne o spokojenost zákazníka

Vyjádření partnera
CK Metal Před 7 měsíci

Dobrý den,

pokud jedou dva autobusy, tak jedete Brno a dolů, aktuálně nerozumíme, kde je problém? Všechny Ck z Brna takto jezdí, pokud nejedo udva autobusy. Brno nenaplní plný autobus a pokud naplní, tak samozřejmě jedeme napřímo dolů, ale nejde to tak vždycky.
Zákazník se má předem informovat, než psát záporné recenze. Jezdilo mnoho zákazníků z Brna a jezdí a žádný takový problém nemají, je to spíše v jednotlivcích. Jak jsem již psala, mají to tak všechny CK.

Tým CK Metal, www.ckmetal.cz, tel.: +420 547 385 464

10. 10. 2018
Karin

- jediné hezké byl program, který jeidný zůstal tak, jak být měl …

Velice nekorektní jednání CK Metal a porušení smlouvy o zájezdu:
– změna času odjezdu podstatně méně než 24 hod předem
– změna autobusového dopravce k horšímu – celý poznávací zájezd na několik lidí z autobusu kapala z klimatizace voda a průvodkyně nás posílala za řidiči a řidiči za průvodkyní, tudíž tomu tak bylo po celou cestu, nikdo nic neopravil a nevyřešil a dostali jsme akorát hadr na utírání kapající vody …
– změna hotelu než, který je uveden na smlouvě o zájezdu – Zaplacen a ve smlouvě o zájezdu uveden 4* hotel s bazénem a kousek od moře. NIKDO NÁS NIJAK NEINFORMOVAL a najednou jsme byli po 20hod v autobuse a celodenním chození po Římě zavezeni do zcela jiného, podstatně horšího hotelu, který je navíc pouze 3* narozdíl od zaplaceného hotelu, nemá bazén, není u moře a nemá vybavení, které měl hotel uvedený ve smlouvě o zájezdu. Pokoje špinavé, smradlavé, plíseň na zdi – následovala výměna pokoje a opět špatné – nefungující klimatizace, špinavé stěny, hmyz v posteli, nefungující sprcha a upadnuté prkénko od wc.
– snídaně, která byla zaplacena, tak v podstatě nebyla – 1. den – snídaně od 7:00 hod a v 7:07 již nebyl chleba, nebyl sýr a nebylo skoro nic – vyjádření hotelu, že si to špatně spočítali a druháý den, že to bude oka. 2. den – snídaně od 7:00 hod, na stole tvrdý chléb, který nejde ani ukosnout a v 7:08 již chleba opět ani není. Prý si to opět špatně spočítali… Takže když to shrnu, tak snídaně byla sama o sobě velice nedostatečná – žádná zelenina, shnilé ovoce, pouze šunka a sýr (hlásila jsem omezení stravy a nejen já, ale nikdo nedbal poznámek a nebral na nás ohled), dále 1 croissaint pro každého. Samozřejmě, že jsme se nikdo nenajedl plnohodnotně ke snídani a už vůbec jsme nedostali to, co bylo zaplaceno!!!!!!!!
– CK nezajistila vhodnou alternativu ubytování ani po prvotních problémech a ani po tom, co jsme někteří z nás CK přímo po příjezdu do hotelu kontaktovali telefonicky
– Přístup průvodkyně, která neřešila nic a některé informace opomíjela, byl také velice zajímavý …
– Někteří se z výše uvedených bodů rozhodli na vlastní pěst ze zájezdu odcestovat, kvalita služeb a služby, které nebyly poskutnyty, ale byly zaplaceny, nám bohužel výrazně narušily naši původně plánovanou pohodovou dovolenou .....
– Již několikrát mi bylo na zájezdu změněno ubytování, ale NIKDY jsme nedostlai něco horšího než bylo zaplaceno, naopak… vždy jsme dostali hotel o třídu či službu výše!!!!!!!!!!!!
– Stát se může cokoliv, ale CK by měla vždy FÉROVĚ jednat se svými zákazníky ...........................
– Přímo na zájezdu byla sepsána účastníky reklamace
– Když jsme četli recenze na CK, tak jsme si říkali, že se nás snad nebudou týkat problémy, o kterých zákazníci psali, ale ono bohužel a dokáže to pěkně narušit dovolenou, takže pokud chcete klidnou dovolenou a dostat to, co jste si zaplatili, tak CK METAL nedoporučujeme !!!

Vyjádření partnera
CK Metal Před 10 měsíci

Dobrý den,

chápeme Vás, ale bohužel Marina di Castelo měl technický problém a zrušil rezervaci. Jezdíme do tohoto hotelu již 5 rokem a máme dobré recenze, ale museli jsme rychle sehnat náhradu. Bohužel v srpnu je nejvyšší sezona a je problém vůbec sehnat nějaký hotel. Z hotelu nám bylo sděleno, že dodali v pořádku snídaně a vše bylo nachystané. Agentura nám nabídla daný hotel a už ho brát nebudeme. Velmi se omlouváme, jednalo se o ***hotel, který běžně nabízí ubytování a na fotkách vypadal dobře. Ostatní termíny již máme Marina di Castelo. Ohledně autobusu, tak se jednalo o klimatizaci. Jeli jste autobusem firmy Hejnal Euro 6 a to je nový autobus, ale v takových teplotách je velmi zatížená klimatizace a i v nových autobusech se může dostavit problém, ale dle sdělený dopravce se jednalo o pár kapek.
Většinou zákazník, který není spokojený napíše rozsáhlé recenze, ale ten, co je spokojený, tak běžně nic nenapíše a jezdí s cestovkou neustále. Vážíme si všech zákazníků, ale i takové situace se mohou stát. Píšete tady jen o hotelu a autobusu, ale nepopsali jste průvodce, program,to bylo velmi dobré, ale to už se právě nepíše.

Touto cestou se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení, ale každá CK má špatné recenze, není v silách v takovém počtu odvezených klientů mít vždy vše na 100%. Je to práce s lidmi a i když se CK snaží co nejvíce, tak jsme také jen lidé.

Tým CK Metal

8. 8. 2018
Adéla

Památky top.

Organizování průvodkyně, krátký čas na prohlídky památek, dvouhodinové čekání na přímém slunci na bus na sopku vesuv, krátký čas na koupání v moři z celého odpoledne pouze tři hodiny, skoro bez klimatizace v autobuse.

13. 7. 2018
Lucie Križanová

Paříž i Disneyland splnili naše očekávání. Doporučuji Eiffelovku i Mořské akvárium, to stojí za shlédnutí. Plavbu už jsem brala pouze jako odpočinek po dlouhém dni, při ní se památkami rozhodně nepokocháte.

Co se týče organizace, bylo to jedno velké zklamání. Nejednou jsem si říkala, že kdybych jela na vlastní pěst a vše si zařizovala sama, bylo by to lepší. Začalo to už autobusem s minimem úložných prostor a nefunkčními područkami, to se nakonec ukázalo jako nejmenší problém (pan průvodce mi nezapomněl připomenout, že civilizovaný západ takto již dávno necestuje, tak máme být rádi, že jsme rádi) .
Hlavní problém celého zájezdu byl naprosto neschopný průvodce. Ještě, že sebou měl vnuka, protože za něj dokázal dokončovat věty, když ztratil při monologu „nit“ . Abych nebyla nespravedlivá, ze sedadla busu dokázal o Paříži vyprávět velmi zajímavě, ale zorganizovat si skupinu lidí a být empatickým průvodcem, na kterého se můžete v nouzi obrátit, to rozhodně ne. Jako zábava pro autobus s půlkou dětského osazenstva je podle něj nejlepší pouštět filmy jako Kmotr Mrázek a Kájínek, kterého chtěl velmi vehementně pouštět i přes odpor rodičů několika malých dětí, kteří argumentovali, že už jejich chudáci ratolesti málem nerozdýchaly Mrázka. No „za trest“ nám pustil CD šansonů, , i přesto, když se 2× ptal kdo je chce pustit nepřihlásila se ani ruka. Tohle všechno by se snad ještě dalo přehlédnout, ale to, že nám nedokázal v hotelu vyjednat rovné podmínky a 75% jeho „oveček“ bylo ráno bez snídaně se omluvit nedá. Po příjezdu do hotelu nám bylo recepční jasně naznačeno, že jsme hosté „druhé kategorie“. Průvodci řekla, že jestli chceme snídani, že ji můžeme mít připravenou na 6,30 do 7 hod – Disneyland otevíral v 10 hod a hotelové snídaně oficiálně začínaly od 7 hod – je jasné, že se zvedla vlna odporu, že máme všichni jít na snídani tak brzy a vstávat dříve, když pak budeme čekat ještě poměrně dlouho na odjezd. Pan průvodce nedokázal vykomunikovat v této věci nic … pouze pokrčil rameny a řekl, tak si přijďte jak mají napsáno. A to většina z nás udělala a přišla v čase stanoveném hotelem pro snídaně. Foto přikládám, jak vypadala snídaně v 7,30 ráno, personál nic nedoplnil až do našeho odjezdu kolem 9 hodiny nebylo prostě nic a nic nebylo doplněno. Žádali jsme průvodce o sjednání nápravy, normálně se „zdejchnul“ jen aby to nemusel řešit. Další perličkou bylo, když si prostě, asi ze zásady, nekontroloval lidi v autobuse, a při odjezdu málem ujel dvojici cestujících. Nebýt jejich sousedky z vedlejšího sedadla, která solidárně vyběhla za průvodcem, když začal bus odjíždět od hotelu a upozornila ho na to, že mu chybí dva lidi, tak měli smůlu a on by to zjistil bůh ví kdy, protože naprosto neměl přehled. A ten výstup, který jim udělal, když dorazili, kdy je před celým autobusem zesměšňoval, že asi potřebují chůvu, či co a jak si to představují, ten bych nepřála nikomu. Zato to, kdo s ním pojede metrem na Montmarte to věděl přesně, protože nakoupil lístky na metro. Při konečném vyúčtování všechny ty co s ním odmítli jet metrem do centra obral o jedno EUR (což je sice pakatel, ale jde o princip). Takže pokud to shrnu. Největší vadou na kráse byl pan průvodce, který nám celý dojem naprosto zkazil. Nepomohl, nezařídil, neporadil.
Na cestovku jsem psala ještě z cesty – odpovědí mi bylo, že se s chováním pana průvodcem neztotožňuje. Bohužel, nemyslím si, že to stačí …
Foto: snídaně v 7:32 ( začátek snídaní v 7:00)

7. 7. 2018
Anonym

Italie je nadherna zeme a vyslo nam pocasi, i pres vsechny utrapy jsme ve zdravi dorazili v poradku domu…ale kdo chce jet s ck metal, prectete si recenze a rozmyslete si to, ted uz vime, ze jsou pravdive…ck metal nedoporucujeme!

Clovek vydrzi mnoho, ale s touto ck metal uz nikdy, velke zklamani v organizaci, v dlouhych prejezdech na ubytovani, pruvodce uplne mimo, neumel vyresit problem, neinformoval, kam jdeme, kdy bude sraz, kde bude ubytovani-pry to vedi jen ridici, pak jsme jeli 3hodiny bloudeni od rima a druhy den zase zpet. Dalsi den to same, takze zbytecne stravene hodiny v buse, a pak nebyl vubec cas na pamatky. 2hodiny v Rime i s metrem je dost malo☹…nikdo nechapal. Dle pruvodce se musi dodrzet program sjednany z ck metal. Neumel si poradit a zmenit program dle casove situace. Pruvodce si nezjistoval informace a posledni den v Benatkach se porouchal autobus a nikdo nas nereferoval, co se deje. Zda tam zustaneme a pockame na novy bus ci jak to bude dal. Nejak jsme tedy dojeli do Cech, 80km rychlosti z Italie☹ Dopravni kancelar Coufalik by nemela tyto busy vubec na dlouhe cesty pouzivat, sedadla tvrda, nepohodlna, zachod se nesmel v buse pouzivat, cestou tekla i klimatizace na spolucestujici i ridice pri jizde, vse proste spatne☹ Jedine koho chvalime jsou pani ridici, kteri zachovali klid a vyresili situaci, asi jsou zvykli😊 a dopravili nas do Cech v poradku..Zaver: nejezdete s touto cestovkou, nejsou to profici a jsme radi, ze jsme to nejak prezili. Nedoporucujeme! Souhlasime s predchozi negativni recenzi…spolucestujici ze stejneho zajezdu-zadni cast v buse⚠️

Vyjádření partnera
CK Metal Před 12 měsíci

Dobrý den,

jak jistě vidíte, máme mnoho kladných recenzi. Rozhodne si předem zakaznik musí zjistit, jaké vzdálenosti jsou od měst a poté pište, ze jsou velké přejezdy. Ty města jsou takto dane a nějak se k nim musíte dostat. Vždy je jednoduché hanit a rozhodne si ostatní zákazníci mohou přečíst kladné recenze. Jednoduché je kritizovat😀👍
Hezky zbytek dne, snad nebude mít také vadu...
Tým CK Metal

29. 5. 2018
Anonym

Pokud chcete mít zkaženou dovolenou doporučuji CK METAL. Organizace naprosto příšerná, z Brna do Říma jsme jeli 22hodin, jelikož jsme nabírali lidi z Humpolce, Prahy a Českých Budějovic. Delegát naprosto příšerný, vůbec ho nezajímalo, zda je skupina kompletní či ne, výklad nudný a vše bylo extrémně uspěchané, plno věcí se nestihlo. Na ubytování člověk jel vždy 2–3 hodiny, takže ve finále trávil více času v autobuse než v Itálii. Ke konci pobytu se nám porouchal autobus, žádná informace od řidiče, delegáta, co se děje, naprostá ignorace. CK METAL už nikdy!!!!

Vyjádření partnera
CK Metal Před 12 měsíci

Dobrý den,

žádná cestovní kancelář neovlivní prodej, aby byl jen z Moravy, samozřejmě když se naplní kapacita z Čech, tak musíme jet i pro zákazníky do Čech. Ubytování musí být takové, protože přejíždíte velké vzdálenosti mezi městy, proto to ani není možné jinak zařídit. Průvodce Hegr má velké znalosti a zákazníkům se líbí, chápeme, že ne vždy se zákazníkovi líbí výstup průvodce, ale ostatním ano.

Tým CK Metal www.ckmetal.cz +420 547 385 464

28. 5. 2018
František

Pro havárii ČD jsme měli zpoždění (i když jsme jeli s 1,5 hodinovou rezervou) a průvodce odmítl počkat. Tudíž jsme nikam nejeli a vrátili se domů. Neochota cestovní kanceláře.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

tato recenze neodpovídá kvalitě zajezdu a neztotoznujeme se s hodnocením! Každý autobus musí jet podle zákona tzv. podle aetru, každý ridic muže jet maximálně povolenou dobu a nemůže čekat na zákazníky, i když je nám to líto, tak to nebylo možné. Stalo by se, ze by musel napr.100km před daným městem zastavit autobus a nikam by se nejelo a muselo by se čekat na místě 9hod. Žádné letadlo, pokud Zakaznik nedojde, nečeká na pasažéry a všichni musí dorazit včas. Toto je neměnné pro všechny zákazníky aerolinek i autobusové a lodní přepravy. Kazdy Zakaznik si musí zajistit dopravu tak s předstihem, aby dorazil na odjezdove místo včas tak jako ostatní zakaznici, kteří se zajezdu zúčastnili bez problému.

Tým CK Metal
www.ckmetal.cz
Tel.: +420 547 385 464

31. 3. 2018
Karolína

Hotel zařízený cestovní kanceláří.

Vše od komunikace s cestovní kanceláří, až po cestu domů.
CK neposlala všem účastníkům aktuální informace k odjezdu, proto se neustále čekalo na účastníky a nestihl se kvůli tomu naplánovaný program.
Špatný stav autobusu(přehříval se, nedalo se stáhnout topení, téměř nedýchatelno).
Služby delegáta nulové.
Český průvodce pouze v solném dolu, jinak vždy průvodce v polštině.
Katastrofální časová organizace. Nic nebylo předem domluveno, proto se dlouho čekalo u vstupů a samotné prohlídky byly zkráceny, Např. rozchod v Krakově byl pouhých 40 minut.
Neodpovídá ani cena, která se doplácí na místě v polské měně. Připlácí se všude.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

ostatní recenze jsme obdrželi v pořádku a kladné, i proůvodce podle ostatních účastníků byl profesionál. Hotel byl nový a rozhodně se autobus nepřehříval.
Bohužel se každému zákazníkovi nezavděčíme.
Smlouva je vždy zaslána do 3 dnů, telefony vždy zvedáme nejpozději do třetího zazvonění, proto nevíme, kde měl být problém?
Připlácí se za focení, to je v programu napsané, někdy ve wieliczke chtějí čásku 10PLN zaplatit a někdy ne, ale stejně je nutné s tímto doplatkem počítat.
Tým CK Metal

25. 3. 2018
Martin

Zahrada s květinami nádherná, Amsterdam taktéž.

Celková organizace zájezdu byla šílená. Zpoždění autobusu na příjezdu se dá pochopit, ne však arogantní vystupování průvodce v důchodovém věku (jež měl problémy s cizími jazyky, což u takového výletu vidím jako zásadní problém). Na chování průvodce nedokážu najít jediné pozitivum, jeho vystupování, znalosti, reakce (které prakticky neexistovaly) na dotazy byly naprosto neuspokojující. O hotelu, jež byl součástí zájezdu ani nemluvě, koupelna v katastrofálním stavu. Se Slevomatem jsem si užil spoustu příjemných výletů, ještě nikdy se mi ale nestalo, že by se většina cestujících tak těšila na návrat domů, aby již výše zmíněného průvodce nikdy nemusela spatřit znovu.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

v tento termín jelo 5 autobusů a máme dobré recenze. Průvodce umí anglicky, italsky a francouzsky. Hotel se jednal premiere classe *, který nabízí mnoho cestovních kanceláří. Tato recenze je třičtvrtě roku stará. Průvodce jezdil mnoho zájezdů a rozhodně se neztotožňujeme s touto recenzí, protože je to jediná negativní recenze na tohoto průvodce. V důchodovém věku není, Holandsko jezdí již 10let a připravený bývá vždy, jeho zaměstnání je lékař, tudíž připravenost je opravdu v pořádku. Chápeme, že si každý nemusí sednout s průvodcem, ale psát, že měl problémy s jazykem, když umí tři plynule, je velmi zavádějící.

Tým CK Metal

26. 1. 2018
Petra

Ubytování v hotelu, snídaně

- absence Wi-Fi na hotelu
– neprofesionální delegátka, kterou její práce evidentně obtěžovala
– velice špatně zorganizovaný zájezd, při příjezdu na místo jsme 1,5 hodiny čekali na otevření skanzenu, po vyjížďce na lodi jsme další 1,5 hodiny čekali na odjezd autobusu na hotel i přesto, že druhý autobus, který vyjížděl ve stejné doby mohl odjíždět již v 19.00 na hotel, náš z důvodu 9 hodinové pauzy pro řidiče mohl jet až ve 20,30 – cena za projížďku na lodích byla naprosto neadekvátní, od stejného prodejce byla cena 18,5 Euro, my jsme zaplatili 25 euro za osobu, informace od CK o předčasné rezervaci pro vyprodanost lístků jsou naprosto liché, na místě jsme se informovali a lístků bylo i pro skupinu dostatek, není tedy pochopitelné, že nás ještě delegátka balamutila informací o snížené skupinové ceně
– reakce CK o tom, že jsme objednávku odsouhlasili předem je sice pravda, ale když člověk jede do Amsterdamu poprvé, těžko může vědět předem kolik lístky reálně stojí, nezbývá tedy nic jiného než objednávku odsouhlasit, pokud má o projížďku zájem
– reakce na předešlou recenzi ze strany CK Metal považuji za velmi arogantní ve vztahu k tomu, že si má zákazník prvně zjistit veškeré informace a ne poté psát negativní recenze, domnívám se, že informace by měl mít především delegát a ne podávat neúplné, nepravdivé nebo zcela mylné informace; z tohoto důvodu si platím poznávací zájezd a tedy i delegáta
– delegátka paní Horáková o Amsterdamu nepodala téměř žádné informace na kladené dotazy nedovedla odpovědět, s cestujícími nekomunikovala, připomínky ignorovala
– festival světel – normální ojeb na turisty, nic víc

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

velmi nás mrzí, pokud průvodkyně nebyla schopná, již to s ní řešíme, ale jen pro informaci, jely dvě průvodkyně Horákové a ta druhá je velmi znalá. Co se týká lístků, vedení lodí nám sdělilo, že pokud nezakoupíme lístky dopředu, aby jste měli místenky, tak by to nebylo organizačně absolutně možné a většina by se na lodě nedostala. Lístky byly za 22eur, někde možná za 18,5eur, ale negarantovali Vám místa ani čas. Toto byla služba pro Vás, kterou jsme splnili a běžně na Keukenhof se platí za lodě 14euro, ale ne v době festivalu.
Za průvodkyni se Vám velmi omlouváme, ale jelo dalších 311 osob a ti byli velmi spokojeni, tak aktuálně čekáme na recenze ostatních autobusů.

Děkujeme za pochopení
Tým CK Metal

2. 1. 2018
Leoš Plic

Ubytování, snídaně – nic víc

Starší autobus.
Cestovní kancelář CK-Metal od nás nad rámec ceny zájezdu vybrala 2 × 25eur jako vstupenku na projížďku lodí na Festival světel. Festival světel se tam nekonal a na místě jsme zjistili, že lístek na loď stojí 18eur.
Naprosto špatná delegátka bez zájmu o svoji práci.
Naprosto příšerný mluvený projev.
Nedokázala naplánovat program.
Nedokázala se pořádně domluvit.
Nesnažila se naplánovat zajímavou procházku městem.
Při projížďce lodí s námi nejela, protože jí loď ujela a my jeli bez ní. Při návratu na nás nečekala, museli jsme ji najít sami.
Při cestě městem nebrala ohled na skupinu a ztrácela nás a neměla zájem řešit kdo kde je – naprosto bezohledná.
Její výklad byl vždy bez zájmu a hlubších znalostí.
Na většinu otázek ohl. Amsterdamu nedokázala odpovědět.

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

velmi nás mrzí, pokud průvodkyně nebyla schopná, již to s ní řešíme, ale jen pro informaci, jely dvě průvodkyně Horákové a ta druhá je velmi znalá. Co se týká lístků, vedení lodí nám sdělilo, že pokud nezakoupíme lístky dopředu, aby jste měli místenky, tak by to nebylo organizačně absolutně možné a většina by se na lodě nedostala. Lístky byly za 22eur, někde možná za 18,5eur, ale negarantovali Vám místa ani čas. Toto byla služba pro Vás, kterou jsme splnili a běžně na Keukenhof se platí za lodě 14euro, ale ne v době festivalu.
Za průvodkyni se Vám velmi omlouváme, ale jelo dalších 311 osob a ti byli velmi spokojeni, tak aktuálně čekáme na recenze ostatních autobusů.

Děkujeme za pochopení
Tým CK Metal

2. 1. 2018
Sana

I was not able to go so I called the company several time for cancellation and remaining refund but no body pickedup call, at that time 60 % was left. I emailed as well few times but no body replied. When after so many calls again finally some lady pickedup but untill then only 20% refund was remaining according to her. I said that check my emails when I informed company so I should be compensated with that amount. She said no its not possible. Then She suggested me to find someone to go instead of me. In few days when I couldn't find anyone so I ahain email them n called them but no body picked up call.
I lost my 5000 krona just like that.
Since im foreigner, I don't know where to complaint.

25. 12. 2017
Kamila

Průvodkyně byla velice příjemná, a zajistila nám skvěle exkurze a se vším pomáhala. Program byl také velice hezky připraven. Zajištěné ubytování bylo slabší, ale za tu cenu nelze moc očekávat.

Naprostým fiaskem byli ŘIDIČI CK. Nepříjemní, arogantní a cestou zpět kličkovali autobusem po dálnici, jako kdyby byli pod vlivem omamných či alkoholických látek, nakonec vyjeli ze silnice srazili bezpečnostní prvky dálnice a nabourali autobus. Po incidentu byli k tomu velice nepříjemní, a ani se neomluvili. CK se také neomluvila,

Vyjádření partnera
CK Metal Před rokem

Dobrý den,

jednalo se o řidiče firmy Gundrop a omlouváme se, ale nebyli pod vlivem omamných látek. Omlouváme se za jejich chování. Dát jen 1*, když vše ostatní bylo v pořádku nám přijde nepřiměřené, ale stejně děkujeme za komentář, který je vždy velmi cenný.

Tým CK Metal

21. 12. 2017
Renata

Nedošlo k naplnění kapacity zájezdu, což je jasné, že nikdo neovlivní. Náhradní termín nevyhovoval. Vrácení peněz za neuskutečněný zájezd již trvá více než 30 dní a to ještě musím do CK neustále volat a připomínat se.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

velmi se omlouváme za čekání, ale asi došlo k nedorozumění. Napište nám prosím jméno, v komentáři ho nevidíme, ať Vám vše v pořádku vrátíme. K dnešnímu dni máme vše vrácené, proto Vás prosím o dodání kontaktu.
Děkuji za pochopení
CK Metal

26. 10. 2017
Irena

Zájezd byl zrušen.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

omlouvám se, ale také bychom si přáli, aby se zájezd konal. Nabídli jsme náhradní termín, který zákazník mohl absolvovat a ohodnotit CK jen * jako negativum, je trochu nepřiměřené a neadekvátní. Nejedná se o hodnocení zájezdu.

Přejeme hezký zbytek dne
Tým CK Metal

28. 9. 2017
Lucie

Líbilo se mi Nizozemí jako celek a Amsterdam a další města byly jako bonus.....to dávám palec nahoru👍👍👍.....to bylo OK.

Zákaz konzumace jídel v buse.....nemožnost si zajit na WC v buse a při venkovní teplotě 13st…byla zapnutá klimatizace na chlazení 22st…a to celkem 4hodiny…takže tady ta úroveň hodně špatná až tragická.....

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

v celé Evropě je zákaz konzumace jídel v autobusech. Zákazníci očekávají čisté autobusy, ale pak nadává zákazník, že je ušpiněný. Zákazník jel autobusem Euro 5 a snažíme se zajistit úroveň pro další zákazníky. Vždy jsou přestávky po 3,5 až 4 hodinách a na toaletu zákazník mohl po celou dobu. Pokud je toaleta plná, tak to bohužel řidič již neovlivní. Ubytovaní jste byli v hotelu *** hotelu Tulip Inn, průvodce Horáková byla taktéž dobrá a na toto již zákazník nenapsal žádnou recenzi. Klimatizace je vypnutá, když je nízká teplota, nejde klimatizovat autobus, když je nižší teplota venku. Jednalo se o zákaznici, která měla pizzu a byla slušně požádána, jestli si ji může sníst o přestávce venku, byla slušně požádána.

Snad se Vám zbytek zájezdu líbil
Tým CK Metal

10. 9. 2017
Dagmar

Na organizaci zájezdu nic.

Celý zájezd působil dojmem, že je za trest. Řidiči vulgární, o cestujících hovořili jako o sockách ze slevomatu, které si nezaslouží ani pomoci s batohy do autobusu. Cesta trvala absurdních 20 hodin s tím, že na poslední motorest před Římem se přijelo o půl paté a autobus zde více než dvě hodiny nesmyslně stál, aby do Říma nepřijel moc brzo. Průvodkyně arogantní, velmi pohrdavá jak vůči cestujícím, tak vůči Itálii a jejím obyvatelům. Adresu hotelu nebyla ochotna sdělit, z důvodu, že ji sama nezná. Dojezdová doba z centra Říma přes dvě hodiny. Neposkytla žádné informace, ani kulturní, ani organizační. Problém byl, aby sdělila alespoň místo a čas srazu před odjezdem. V autobuse vybírala 14 euro z nejasného důvodu, bez jakéhokoli účetního dokladu. Něco tak negativního a urážlivého jsme v rámci volnočasových aktivit nikdy nezažili. Domnívám se, že kvalita služeb této CK naprosto neodpovídá standardu Slevomatu.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

nevíme, co znamená arogantní vůči Itálii a jejim obyvatelům, ale po přečtení recenze bychom se rádi zeptali, jestli se zákazníkovi vůbec něco líbilo. Každý před zájezdem musí vědět, že cesta do Říma je delší. Průvodkyně byla slušná a zákazníci ze Slevomatu neplatili nic, ostatní zákazníci neměli služby v ceně, jako mají zákazníci Slevomatu. Každý zákazník si mohl zažádat o doklad, průvodkyně měla doklady u sebe. Rozhodně není pravda, že by někoho urážel průvodce a není pravda, že by někdo hodnotil zákazníky, protože nikdo neví, od koho zákazníci jsou, není to nikde napsáno, proto je toto tvrzení lživé. Na zasedacím pořádku jsou jen jména a telefonní kontakty a kdo platí doplatek a kdo ne.
Přikládáme jednu z recenzí od jiného zákazníka, ze stejného autobusu, proto nerozumíme této recenzi:

Dobrý večer, chcela by som sa Vám poďakovať za nádherný zájazd do Ríma s pobytom pri mori. Vynikajúca pani sprievodkyňa, hotel, ešte aj počasie nám vyšlo.ďakujeme a prajeme ešte veľa spokojných zákazníkov Jana Martinčeková

Přikládáme raději další recenzi, aby ostatní zákazníci viděli naprostý extrém recenzí:

Brigita a Jiří Nečasovi 29. srpna 2017
Ubytování: Řím s koupáním (Hotel***) - Itálie
Kladně hodnoceno

Úžasná paní průvodkyně Hana Glogovská. Ohromné vědomosti, spousta informací, profesionalita, péče o klienty s lidským přístupem, velmi milá, skvělá italština. Páni řidiči taktéž. Po celou cestu jsme se cítili velmi bezpečně, oba vzdy ochotní a se smyslem pro humor. Pohodová cesta, prohlidky, výborný výběr ubytování.

Záporně hodnoceno
Shrnutí
Kvalitní poznávací zájezd.


Tým CK Metal

28. 8. 2017
Lenka

Individuálně prohlédnuté památky a ubytování

Organizace zájezdu amatérská, plně se stotožňuji s hodnocením paní Jany, Jen bych opakovala to, co již napsala. Poznávacích zájezdů jsme absolvovali několik ale od CK metal absolutně nezvládnuté, amatérské. Snad se jednalo o výjimku, ale již to nebudeme vícekrát pokoušet. vygradovalo to životu nebezpečnou cestou na Lago di Garda přes několik zákazů vězdu nadměrným vozidlům, tohle dlouho nezapomeneme.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

určitě každý jezdí autem a pokud jede do zahraničí, tak má navigaci a několika lidem se stalo, že je navigace zavezla tam, kde auto vjet nemůže, autobus se na místě nemohl otočit, situaci zvládl bravurně a vše v pořádku vyřešil.Schopní řidiči zaslali obdivné pochvali. Řidič je velmi zkušený a každý si může najít, že pan Pavel, je velký profesionál a dobrý řidič. a jsou na něj jen dobré recenze. U nás patří mezi top řidiče. Rozhodně nebyla organizace amatérská, nevíme, co nebylo zvládnuté. Když je výluka, tak to rozhodně nebylo napsáno, vždy upozorňujeme, že je jednoduché psát, jak by to každý zvládl a měl perfektně organizačně zvládnuté, ale realita by byla jiná. Od ostatních zákazníků máme dobré hodnocení, průvodkyně jezdí pro velké a známé cestovní kanceláře a zákazníci nemají problém. Bohužel není možné, aby se každému cestovní kancelář zavděčila.

Přeji Vám hezký den
Tým CK Metal

25. 8. 2017
Jana

ubytování, památky (které jsme viděli zcela individuálně – tj. bez průvodce)

V žádném případě nedoporučuji cestovat s CK Metal!!!! Otřesná komunikace ze strany CK, písemně jsem žádala, zda mohu sedět za nebo před dětmi (posadili nás každého na jinou stranu autobusu o 2 řady dál), měli mi zaslat zasedací pořádek autobusu + info, kde budeme ubytovaní – do dnešního dne nic nedorazilo, změnili zcela dispozice zájezdu + odjezd autobusu, průvodkyně lidem v Římě ujela metrem aniž by sdělila, že v metru je výluka (= ztráta min 2× 1 hodiny času), 2,5 hodiny jsme hledali autobusem ubytování, ve Florenci si CK nezjistila, že bude zavřené nádraží pro nákup lístků (opět zdržení 2,5 hodiny) a závěrem řidiči ohrozili přes 70 cestujících, když se rozhodli jet přes hory na Lago di Garda, kam je zákaz vjezdu autobusů (= opět 3 hod zdržení, zaterasení veškeré dopravy v okolí, autobusu začaly smrdět přehřáté brzdy, řešení policie …). Zcela amatérsky zorganizovaný zájezd od stolu. Někteří spolucestující budou podávat stížnost, někteří uvažují i o trestním oznámení za ohrožení na zdraví. 99% účastníků nevidělo slibované památky. I zadarmo drahé!!!!

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

prošli jsme všechny registrace od zákazníků, kteří si zakoupili zájezd v daném termínu přes Slevomat a v žádné poznámce nebyla informace ohledně sezení s dětmi, můžeme slevomatu doložit písemně všechny registrace. Pokud zákazník má požadavek na dané místo, tak si může zaplatit místenku. Všechny požadavky, které byly v poznámkách, tak jsme splnili, můžeme doložit i zasedací pořádek Slevomatu, proto bychom byli rádi, kdyby zákazník mluvil pravdu, bohužel není podepsaný. Řidiče zavezla na dané místo navigace, podle které se řídili, proto se stala daná situace. Rozhodně se nejednalo o ohrožení života. Celý program zákazníci viděli i s památkami.
Prosíme, aby zákazníci psali pravdivé informace.
Program byl otočený právě z důvodu, aby zákazníci vše stihli a neměli tak velké přejezdy.



S pozdravem

Bc. Alexandra Konvalinková
Vedoucí cestovní kanceláře
Tel.: +420 776 776 156

22. 8. 2017
Eva

CK Metal nikomu nedoporučuji, majitelka CK vypravila technicky špatný autobus, kterému museli řidiči několikrát měnit kolo, dokonce si ho i půjčovat v Polsku z jiného autobusu. Nakonec se řidiči rozhodli z bezpečnostních důvodů jízdu přerušit a nechat nás čekat 3,5 hodiny v Polsku na jiný autobus. Paní majitelka CK se postavila k problému tak, že nebrala telefon a poté když ho zvedla , aniž by se komukoliv omluvila, řekla, že je to vlastně všechno dle smluvních podmínek v pořádku. Naprosto nedoporučuji žádný z výletů

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Omlouváme se za menší zdržení, ale rozhodně se nejednalo o havárii. Řidič nejprve píchl pneumatiku, proto si vzal rezervní pneumatiku., bohužel naneštěstí se stalo, že z rezervy ušel vzduch a viděli jste, že pneumatika byla naprosto v pořádku, nemá to nic společného s tím, že by pneumatika byla nekvalitní, ale řidič neovlivní silnice. Protože každé vozidlo má jen jednu rezervní pneumatiku, tak se musel zavolat náhradní autobus, aby mu dovezl tuto pneumatiku. Protože vyměnění pneumatiky není tak rychlé jako u osobního vozidla, tudíž jste odjeli náhradním autobusem.
Autobus byl naprosto v pořádku a upřímně každému z nás se může stát, že píchne pneumatiku a rezerva mu selže.
Všechny svozy zákazníci stihli a doufáme, že i přes zpoždění se Vám zájezd líbil.

Tým CK Metal

15. 8. 2017
Elena

Pobaltske štáty sa oplatí vidieť

Sprievodca bol absolútne nepripravený, bludil v mestách, plietol budovy a informácie, čítal info z turistickych sprievodcov, bol organizačné nepoužiteľný typ, mýlil si čas, všade sme sa ponáhľal a nič sme s ním skoro nevideli…
Hotel v Tallinne bol na úrovni priemernej ubytovne, nemali zaistený dostatočný počet izieb a ani dosť dvojizbových…
Nezmyselný nápad prechádzať Helsinky autobusom zabilo veľa času v zápche, pritom to čo nám chceli ukazat sa dalo pohodlné prejsť aj na peši za rovnaký čas…

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

vše jsme předali panu průvodci, který se Vám samozřejmě ozve a zašle Vám vyjádření. Myslíme si, že se jedná o profesionálního průvodce, který s námi jel víckrát a vše bylo v pořádku, tak snad u příštího zájezdu vše bude v pořádku a bude se Vám líbit i výklad průvodce:-). Ubytování bylo v předešlých zájezdech stejné, dle hodnocení bookingu, hotel čistý, dobré snídaně a neměli zákazníci problém, ale zajistili jsme nový hotel, který je *** a vše bude v pořádku. Děkujeme za informaci, která byla pro nás přínosem.
Tým CK Metal

14. 8. 2017
Martina

Pokud nechcete být okradeni CKmetalem, určitě si od nich zájezd nekupujte… Všichni účastníci, kteří si zakoupili lístek na Harryho, doteď peníze neviděli a to už jsou to 2 měsíce od zájezdu.

10. 8. 2017
Simona

Marseille, Cannes i Monaco jsou nádherná místa, ne však s Ck Metal.

Nelíbil se mi zastaralý autobus s 15 cm místem na nohy, téměř nefungující klimatizací, rozbitými držadly, bez sítěk pro odložení věcí k 18 hodinové jízdě apod.
Nelíbil se mi přístup průvodce, který chodil všude pozdě, vše byl problém, o navštívených místech nám nic neřekl, jeho informace se zakládaly jen na časech a místech, resp. kde a v kolik máme být.
Naprosto otřesné bylo ubytování, a to i přes pominutí skutečnosti, že jsme byli ubytováni až v 5. pokoji. Předešlé pokoje, od kterých jsme dostali klíče, byly buď obsazené nebo tam byl nastěhován stavební materiál či se jednalo o jednolůžkový pokoj a průvodce nás přesvědčoval, že je pro 2 osoby, i když je tam pouze 1 polštář a deka.
Nikdy více bych již s CK metal nikam nejela!!!

25. 7. 2017
Michal

Zájezd byl po poruše autobusu (rozbitá klimatizace) ukončen půlnoci v Plzni, společnost se snažila o opravu, po celou dobu opravy se čekalo , že se pojede dál, i tak by byla ztráta obrovská, my jsme ztratily den dovolené i iluze o CK. Chování posádky i šéfa dopravy pana Coufalíka bylo krajně neprofesionální. Od Slevomatu nulová podpora.

21. 7. 2017
Ladislava

Na okouzlující Provence se vůbec nejelo a ani na náhradní zájezd 60F – Maseille, Canon du Verdon, Monaco. Cestovní kancelář neumí postupovat při krizových situacích a uklidnit cestující. Ve 30° vedrech Vás trápí 10 hodin bez klimatizace přejížděním mezi Prahou Plzní Prahou Čestlice Plzní kde zájezd po 12 hodinách ukončí a jede se zpět s porouchanou klimatizací. Vodu vám dají po urgenci a to jen někomu, jelikož zbytek je v zavazadlovém prostoru. Nechají vás v servisu v Čestlicích. Autobus odjede i s vašimi zavazadli do Okrouhla. Všichni lžou a tím situaci ještě zhoršují. Pekelně vzteklý řidič (nedivím se když permanentně leží pod autobusem) vás při vyříkávání situace popostrkuje hrudí, aby vám ukázal kdo je tu ten silnější. Mno rozbít se může cokoliv, ale zvládnout situaci mohou jen profíci. S CK Metal jedině do pekla :-D :-D Jak konstatovala moje kamarádka: „Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně když je intenzivní.“ Tak na toto opravdu nikdy nezapomenu.

20. 7. 2017
Martina

- Vrácené peníze

Chtěli jsme s manželem jet na 5-denní líbánky, místo toho nás čekal den plný nejistoty, stresu a zničené dovolené.
 – za Prahou přestala jít v tropickém dni klimatizace, tu se snažili dosti zvláštním způsobem opravit: 10 hodin jsme strávili na pangejtech, trávě na benzínce a pak v servisu, ze kterého jsme nemohli odejít, protože: , , Za hodinu už pojedeme", nebo: , , za 15 minut už pojedeme" , komunikovat jsme museli my – zákazníci, průvodce vše komentoval slovy: , , já se zeptám.„, ale prakticky nám nic nesdělil, chtěl jen zkrátit zaplacený program (nejet na IF, nechodit přístavu apod.). Když jsme s ostatními zákazníky kontaktovali CK, sdělili jsme, že mobil je na odposlech a na náhrávání, aby byli informováni všichni cestující – nechtěli nic konkrétního říct. Pouze, že pokud odmítneme pokračovat v cestě, nevrátí nám peníze, a musíme se ze servisu dostat sami, (chtěli jsme to udělat, ale autobus s našimi věcmi odjel pryč, a tak jsme museli čekat do večera). Po opravě, jsme usedli do autobusu a klimatizace se opět rozbila a to takovým způsobem, že jsme cítili chemikálii, ve které se obtížně dýchalo.

Hromadně jsme sepsali reklamaci, kde byla podepsána většina zákazníků autobusu, zde byla požadována (mimo jiné) i změna řidiče: při vstupu do autobusu nám tykal, tvrdil, že záchod nemáme užívat, technické nedostatky (rozbitý pás) komentoval slovy: , , to je možný“, při rozbití klimatizace začal být agresivní, při naléhavých slušných stížnostech jedné ženy ji vyrazil věci z ruky, když se jí můj manžel slovně zastal, snažil se jej řidič provokativními gesty zatáhnout do rvačky, Další zákaznici nazýval: , , Krávou“. Nikdo řidiči vulgárně nenadával, ani se s ním nechtěl prát, p. Coufalík (přítomen) jen mávl rukou a tvrdil, že v uzavřeném autobuse na slunci je stejná teplota, jako venku (byla přivolána kvůli zdravotním komplikacím jedné mladé ženy sanitka).

CK nedoporučuju – když dojde k poruše, májí mít rezervní autobus a lidský, komunikativní přístup. Kupovala jsem zájezd a čekávala zaplacenou službu. A ne se o půlnoci v Plzni dívat na nešťastné a plačící lidi – takový je můj subjektivní zážitek.

20. 7. 2017
Lucie

Autobus dorazil se zpožděním. Za Prahou se rozbila klimatizace. Zhruba dvě hodiny jsme čekali na čerpací stanici, aniž by nám pan průvodce nebo jeden z řidičů řekl co se děje a jak dlouho budeme čekat. Potom jsme se přesunuli do servisu, kde jsme čekali dalších asi 5 hodin. Autobus odjel se všemi věcmi. Takže většina z nás tam byla nekolik hodin bez jídla, pití, … Nikdo nám skoro nic neřekl. A každý tvrdil něco jiného. Stále nám říkali ať počkáme další hodnu, potom hodinu a půl, … Pan Coufalík celou situaci okomentoval slovy: , , Co čekáte za 5000?!" Po několika hodínách jsme pokračovali v cestě. V Plzni se klimatizace znovu rozbila, zájezd byl ukončen a my jsem v 1 hodinu ráno museli shánět odvoz domů. Jinak jeden z řidičů byl agresivní, zákázal nám používat toaletu v autobuse. Pan průvodce se nám ani nepředstavil a skoro s námi nekomunikoval.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

velmi nás celá situace mrzí a bohužel se jednalo o rozbité ložisko, které zapřičinilo rozbití klimatizace. Po celou dobu kolega se zákazníky komunikoval a i požádal jednu účastnici, aby dala telefon nahlas, aby všichni slyšeli vyjádření. Klimatizace se opravila u autorizovaného servisu, ale poté kvůli ložisku se porouchala znovu. Sami zákazníci viděli, že se vše řešilo v autorizovaném servise, ale bohužel pokud s námi jezdí každý týden více jak 500 klientů, tak v takovém množství se autobus porouchá. Na tento zájezd jely 3 autobusy a dva jsou v pořádku v Provence. Řidič byl naštvaný, protože ho velmi nemístně jeden pán začal vůlgárně napadat a chtěl se s ním prát, každý musí pochopit, že i řidič je jen člověk a nenechá si po selou dobu hrubě nadávat, když se snažil autobus opravit předtím, než se odvezl do autorizovaného servisu. Zákazníkům jsme zaslali okamžitě omluvný email s náhradou škody a vše jsme hned řešili další den. Část zákazníků to chápala a využila i jiných termínů, které jsme jim nabídli. Omlouváme se za vzniklou situaci a věříme, že ostatní zákazníci v dalších 14 autobusech budou spokojení. Aktuálně máme informace od průvodců, že jsou zákazníci velmi spokojeni.
Přejeme všem mnoho štěsí a věříme, že jsou i tací, kteří jsou řidiči, že pochopí, pokud je v tak velkém množsví přeprava zákazníků, že se může stát i porucha klimatizace. Bohužel vždy bývá, že i když z více jak 500 osob budou spokojeni, tak recenze často nenapíšou a ti, co mají problémy, tak napíšou vždy.
Proto nás to velmi mrzí a příjměte naši upřímnou omluvu.

Děkujeme za pochopení
Tým CK Metal

20. 7. 2017
Luci

památky, vstřícný a vtipný jeden pan řidič, trpělivost paní průvodkyně

Cesta autobusem 22 hodin byla vyčerpávající, ale čert to vem, jen ta klimatizace mohla opravdu fungovat :-) 1. a 2. den jsme navštívili většinu památek (kromě Sixtinské kaple, což mě mrzelo), jediné co bych opravdu vytkla bylo nezorganizovanost – především délka trvání pauz u jednotlivých památek. Poslední den nás čekalo koupání v Ostia. Co pro nás bylo nejhorší a co opravdu nikomu nepřeji je to, že nám na cestě do Ostia klekl autobus a my jsme 6 hodin stáli na dálnici v největším parnu bez vody, jídla a bez kousku stínu. Samozřejmě všichni jsme byli zoufalí a naštvaní zároveň, a to i kvůli řešení CK Metal a autobusové dopravy Coufalík. CK i AD Coufalík se podle komentářů už s touto situací setkala, tak už by měla mít zajištěný postup řešení, když tato situace nastane. CK podávala pokaždé jinou informaci. Nakonec to dopadlo tak, že nás italský autobus odvezl do Ostia, kde jsme strávili zbytek dne u moře a kde jsme také čekali, jak to celé dopadne. V 10 hodin večer pro nás přijel jiný italský autobus, který nás odvezl na italské hranice a kde na nás naštěstí už čekal český autobus, který byl vyslán od AD Coufalík (v otřesném stavu). Všichni jsme se báli jestli tento autobus nás doveze zpět do ČR. Dovezl! Do Brna z Ostia cesta trvala 25–26 hodin!! Proto nedoporučuji nikomu tuto cestovku a ani AD Coufalík (s AD Coufalík mám více zkušeností a vždycky to byl děs). A také nedoporučuji ani Slevomatu, aby nadále spolupracoval s CK i AD Coufalík!! Trochu lituji toho, že jsem zájezd nezrušila, jak jsem chtěla. Protože už při vyřizování smlouvy s CK Metal byly problémy.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

rádi bychom se ohradili od této recenze. Zákazníkovi se evidentně nelíbilo nic, i když pochválí průvodkyni, tak stejně ji pohaní, že měla špatnou organizovanost. Paní průvodkyně je znalá, milá a velmi ochotná paní. Zákazník měl zajištěný velmi dobré ubytování, průvodkyně Zlata byla velmi milá. Zákazník nemluví pravdu, opravdu poslední den se porouchal autobus - alternátor a trvalo to 4 hodiny a i když se snažil během této doby řidič opravit autobus a poté i zastavit autobusy, které jely naprázdno, tak nezastavily. Zajistili jsme náhradní autobus, který zákazníka odvezl na pláž. Zákazník byl na pláži o 2 hodiny déle, tudíž byl rozdíl jen 2 hodiny oproti tomu, kdyby se nerozbil autobus. Dále jsme zajistili v nejvyšší sezoně italský autobus, který jsme sháněli po celém Římě, během této doby byli zákazníci na pláži a koupali se a dostali zdarma nápoje chlazené. Od italského autobusu na zákazníky čekal český autobus. Zákazník ztratil 2 hodiny z celkového času. Rádi bychom také sdělili, že opravdu není jednoduché najít náhradní autobus v nejvyšší sezoně a i když jsme vše sehnali a zákazník ztratil jen 2 hodiny, tak stejně podle něj bylo vše špatně. Jsme velmi rádi, že od ostatních zákazníků, máme pochvaly, že se vše zajistilo, že byl kladný přístup od CK a že byli zákazníci celou dobu informováni od milé průvodkyně Zlaty.

Jsme rádi za milé a chápavé zákazníky, ostaním se nikdy vozidlo nerozbilo.

Přejeme mnoho klidných kilometrů a více úsměvů na cestách

S pozdravem tým CK Metal

17. 7. 2017
Naděžda

Náplň. Tento termín byl plný tak jsme jely o 14 dnů dříve

Autobus byl starý 30 let nic nefungovalo. Záchody smrděly tak že se některým lidem dělalo špatně, prý je zapomněli vyčistit s doplnit chemii. Klimatizace nefungovala a autobus nebyl vybaven pásy. Byl dvoupatrový a tak na jihu Francie měl smůlu většinou neprojel tak jsme toho moc neviděly. A když začaly v serpentýnách smrdět brzdy měly jsme strach že nedojedem . Prosím dejte to vědět i zřizovaleteli zájezdu. Zdraví Zichová

6. 7. 2017
Ivana

Bohužel 3 dny před termínem volala paní z cestovky a zájezd nám zrušila. Moc nás to mrzí, źe to bylo nahlášeno na poslední chvíli. Cestovku v žádném případě nedoporučuji využívat. Na vrácení peněz çekám a jen doufám, že bude vrácená celá částka.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

částku jsme Vám již vrátili a také jsme Vám sdělili, že hotel ponížil kapacitu pokojů a Vy jste měla poslední rezervaci, kterou nám ponížili, také se nám to nelíbílo, ale byli jsme rádi, že ostatní účastníkům, se zájezd líbil.

Děkujeme za pochopení
Tým CK Metal

22. 6. 2017
Michaela

Libila se nam navsteva Pompeji a ostrova Capri. Druhy a treti den kdy uz jsme si mohli urcit tempo vyletu.

V nabice slibuji zastavky po cca 3hodinach. Rodici ale jeli v tahu az 6hodin a to z tohoto vyletu delalo opravdu hodne nahrocny.
Sliveno je i ze vas veze ridic zbaly destinace ale kdyz po ceste a pak po celodeni navsteve Rima hleda pul jodiny jak najet do hotolu…asi bude neco spatne. 5hvezd autobus rozhodne nesplnuje…mozna pred 20lety.
Dle naseho nazoru je probram zvoleny trochu nestastne. Mnohel lepsi by bylo dojet na jotel vecer, vyspat se a pak zacit nasledujici den s prohlidkou Rima. Po 15hodinach v autobuse a ve 40stupnich…docela masakr.

18. 6. 2017
Petra

Hotel a obsluha hotelu

Paní průvodkyně, totálně nezvládala organizaci zájezdu

4. 6. 2017
Jana

Města byla krásná

Průvodce byl strašný. Nenechal nám čas památky navštívit, do hotelů se jezdilo zbytečně brzo a nebylo tak dost času si města pořádně prohlédnout. Zařídil nám katastrofální oběd, kdy jsme dostali předražený malý kousek pizzy a tak dále. Škoda, že nám průvodce zkazil jinak super dovolenou.

16. 5. 2017
Zbyněk

zájezd byl pěkný, užili jsme si ho. Spokojený jsem s autobusem, protože místa na nohy bylo opravdu hodně (na poznávací zájezdy jezdím často a s různými cestovkami, takže mohu srovnávat) solidní ubytování, byt v části ohledně mínusů se mu budu také věnovat. program má CK vymyšlený dobře, nevadilo ani devět hodin v Keukenhofu, protože hned na parkovišti se dají půjčit kola a tak jsme polovinu času strávili na výletě a podívali jsme se až k moři. škoda, že jsme měli zpoždění a nebyl téměř žádný čas na Volendam.

průvodce nezvládal udávaní časů (srazy, odjezd) a sdělování organizačních informací, zdálo se mi, že s některými lidmi jedná arogantně, ale já s ním nic řešit nemusel, tak je to třeba jen mj dojem. Moc nechápu ubytování na druhé straně Nizozemska, když se veškerý program odehrává relativně blízko sebe, příjezd na ubytování je pak úplně zbytečně až v nočních hodinách a odjezd brzy ráno, a to jen díky nesmyslně dlouhému přejezdu. Ale to by se dalo všechno přežít a celkem by to mohlo být tak na solidní tři až čtyři hvězdičky. Já musím dát ale jednu, a to z toho důvodu, že mi zástupce CK v emailové komunikaci před zájezdem vědomě lhal, a z toho důvodu budu v budoucnu hodně váhat, zda s touto CK ještě jet. Je to škoda, museli jsme kvůli tomu čekat na koupi lístků průvodcem, čemž jsem se chtěl vyhnout a koupit si je online, protože jsme měli v plánu výlet na kole (viz výše), a tak jsme se chtěli vyhnout prostojům. Tentokrát to bylo naštěstí jen 20 minut, ale to se nedá předvídat a mohlo to trvat daleko déle.

15. 5. 2017
Andrea

V květnu jsme byly na výletě v Amsterdamu. Jely jsme s cestovní kanceláří CK Metal – autobusová doprava Gumdrop.
Cesta zpátky byla o život! Řidič byl buď opilý nebo něco jiného! Každopádně v pořádku nebyl, a ani to mu nedalo a vydal se s dvoupatrovým autobusem z Amsterdamu zpět do Prahy. Autobus byl plný lidí, kterým mohl klidně něco udělat! Naboural s námi do svodidel, jezdil do protisměru a byl úplně mimo! Cesta byla naprosto šílená! Delegátka p. Krejčířová se k celé situaci postavila celkem zajímavým způsobem a v podstatě to neřešila! Zájezd jako takový nebyl špatný a líbil se nám, ale cesta domů celý dojem zkazila!

Doufám, že si na tuto společnost dáte pozor, především na společnost Gumdrop a řidiče, který nás vezl 5.–8.5.2017. Přikládám také fotky, na kterých je zřetelné, že autobus naboural. Pan řidič nám tvrdil, že vůbec nenaboural, a že je autobus v pořádku!

15. 5. 2017
Martinakydalova

Líbila se mi zahrada i město Amsterdam a paní delegátka byla příjemná.

Na zahradu Keukenhof by bohatě stačilo 5 hodin místo 9 hodin. Ubytování, ve smlouvě uvedené jako hotel*** byla spíše ubytovna a snídaně formou bufetu, kde na výběr byl jeden druh salámu a jeden druh sýra a pečivo bez jakéhokoli ovoce či zeleniny byl nedostačující a navíc další hosté jiné části hotelu měli svůj podstatně pestřejší bufet a nás od něj odháněli, to bylo dost ponižující!!! Navíc řidič autobusu velmi neochotný a povýšený. Při cestě domů zřejmě usnul a narazil do svodidel ani se neomluvil! S CK Metal již nikdy více!!!

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

předem se omlouváme za řidiče, ale náhradní dopravce Gumdrop má jen luxusní autobusy a ohledně řidiče s ním vše budeme řešit, velmi nás to mrzí,. Co se týká strávení v Keukenhofu, tak to bohužel nemůžeme ovlivnit, jedná se o bezpečnostní přestávku přestávku řidičů, která je zakonem podmíněná. Hotel nám na poslední chvíli zrušil ubytování, proto se určitě přihlaste a my Vám rozdíl z ubytování vrátíme, je to síť hotelů premiere, která je taktéž oblíbená u zákazníků a velmi často je tato síť využívána i jinými CK např. v Paříži.


S pozdravem

Bc. Alexandra Konvalinková
Vedoucí cestovní kanceláře
Tel.: +420 776 776 156

8. 5. 2017
Jelenakrejcovstvi

na zajezd kvuli zdravotnimu stavu syna nejeli , penize nebyli vraceny.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

rádi bychom vysvětlili, že každý zákazník si může zajistit pojištění proti stornu, kdy Vám proplatí pojišťovna 80% ze storna, pokud je zákazník nemocný. Nemůže se na nás zlobit zákazník, že mu nebyly vráceny peníze, když spadal do storno podmínek se 100% stornem. Toto je ve všech obchodních podmínkách cestovních kanceláří, hotelů atd..., zákazník si mohl najít za sebe náhradu.
Podle nás není tento komentář objektivní.



S pozdravem

Bc. Alexandra Konvalinková
Vedoucí cestovní kanceláře Metal
Tel.: +420 776 776 156

1. 3. 2017
Péťa

Anglie je nadherna, Londyn famozni, ohnostroj velkolepy.. Vlastni program..

Cela cesta.. Zacalo to, ze jsme nastoupili a hned v prvnich nekolika metrech utrhli zrcadko o dalsi autobus.. K tomu jsme sedeli celou jizdu zady po smeru jizdy.. Navic chovani delegatky lze jen stezi slusnymi slovy popsat.. Zazil jsem spatne chovajici se lidi, ale tato delegatka patrila do naprosto jine kategorie.. Ve shrnuti lhala, nesnazila se nikomu pomoct, chovala se hrube, delala podrazy, no proste hruza.. K cele ceste: V Calais nebylo vpusteno nekolik pasazeru a reakce delegatky „pojedeme, nez nas jeste nejak zdrzi“ mi vyrazila dech (sedeli jsme za ni, proto jsme presne vedeli kdyz se neco delo).. Tim, ze zname Londyn jsme se rozhodli, ze si udelame vlastni program jak na prvni tak na druhy den v Londyne. Druhy den jsme jeste dalsim pasazerum radili kam se muzou podivat, kdyz by museli cekat (napr na misto Madam Tussaud), protoze delegatka dala pouze jednu chabou moznost navic. My jsme si naplanovali na vecer vyhled na ohnostroj, ktery jsme shledli s desetitici divaky (coz bylo uchvatne), ale melo to za nasledek to, ze nam trvalo o par minut dele se dostat k autobusu.. Takze zminovane listky na ohnostroj byly pouhe lakadlo a v zadnem pripade ne splnitelny cil.. Pani delegatka se naprosto nesnazila resit situaci. Sama se nezajimala a i pres mnozstvi nami psanych zprav a volani se nepokusila nam jakkoli pomoci ani vyhovet. Naopak mela natolik hrube chovani, ze jecela, v polovine vety tipnula hovor a dal se s nami nehodlala bavit. Ano, je nasi chybou, ze jsme dorazili o 35 minut pozdeji na misto srazu, ale to, se muze stat a v pripade Silvestrovske noci se s tim da i pocitat.. My jsme se stale konstruktivne snazili vyresit nasi situaci a tak jsme neprestali s nasi delegatkou, ci delegatkou z druheho busu jednat. Jeste jsme pomohli panovi z druheho autobusu se dostat do Ceska a dokonce jsem ho vezl autem z letiste na misto autobusoveho srazu v Praze (take ho nechali v Londyne, pouze z jineho duvodu). Osobne tuto spolecnost velmi nedoporucuji a pokud ji zahlednu, tak se ji s velkym obloukem vyhnu!

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

pro upřesnění, tak tito zákazníci lhali, jelikož řekli průvodkyni, že jsou již na cestě a na cestě nebyli, a proto se také stalo, že celému autobusu kvůli této skupině odmítl trajekt nastoupit a museli čekat 2hodiny na další trajekt. Je velmi úsměvné, jak se zákazník zlobí, že je naprosto normální dorazit o 35minut později, když ostatní slušní zákazníci dorazí včas. Dále bychom upozornili, že pán se tak opil, že musel být odvezen do nemocnice, protože se bála průvodkyně, že jí umře na místě, ta mu vše zajistila i za něj zaplatila taxi, aby byl odvezen a ošetřen lékaři. Byli bychom rádi, kdyby zákazníci psali pravdivé informace a nešpinili jen cestovní kancelář, která musí dodržovat časové sledy programu, a také bychom rádi upozornili, že dle OP má cestovní kancelář nárok zákazníka vyhostit ze zájezdu, když se opije v nepřiměřeném množstí a pán nebyl schopný ani komunikovat ani chodit. Každý patrový autobus od každého dopravce má 4 sedadla v prostisměru, kde je kolo, ale toto je běžná praxe u autobusů.

S pozdravem
CK Metal

8. 1. 2017
Nikola

Londýn je pro mě nejkrásnějším městem na světě, takže to je plus. I hotel nebyl špatný, ale 70 km od Londýna je vcelku dost.

Po několika letech snění o vidění londýnského ohňostroje se rozplynulo jako voda. Jizda autobusem samozřejmě neni pohodlným dopravnim prostredkem, ale to je jasné. Horší byl pristup a vedeni průvodkyně, od ktere jsme temer nic neslyseli a většinou ji ztratili nekde v davu, takže jsme to hned na začátku vzdali a chodili jsme samy. Nejhorsi na celem zajezdu bylo, ze jsme vlastne z celého ohňostroje nic neviděli a to jsme meli listky primo pod londynske oko!! Jenze jsme listky za 20£ nemohli ani využít, protoze nam bylo receno, ze pokud nebudeme do 1 hod u autobusu tak nas nechaji v Londýně. Což se opravdu nedalo stihat. Takze jsme vyhodili penize z okna, zážitek nulovy a stejne jsme přijeli pozde k eurotunelu a pres 2 hodiny jsme museli cekat na další vlak, takže jsme si mohli s klidem uzit ohnostroj. Rozhodne bych zájezd nedoporucila. Priste radeji letadlem a naplanovat si vse po svem ;) a uzit si to.

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

rádi bychom zákazníky upozornili, že aby viděli ohňostroj přímo u oka, tak je nutné stát ve frontě od 18:00hod.,v informacích o Londýně to je naprosto všude, napsané a jak má nastavené sledování ohňostroje Londýn, tak to bohužel cestovní kancelář neovlivní a musí se řídit i odjezdem vlaku přes eurotunel, odjíždělo se z Londýna v 01:30hod. Ubytování si zákazník na Silvestra nemá šanci najít a když tak za velmi draze, běžná cena 60liber/os. a běžná dostupnost je 50 - 60km a to bylo splněno, Londýn je velmi rozsáhlý a je to běžná trasa,v centru je vše velmi drahé a i z letiště se musíte autobusem dopravit, jednalo se o poznávací zájezd a i průvodkyně musí zajistit informace pro celou skupinu. Paní průvodkyně musela čekat na zákazníky, kteří ji dali i mylné informace, že jsou na cestě a přitom ani nevyjeli, pokud by se nečekalo na zákazníky, tak by se eurotunel stihl, ale proto že cestovní kancelář chtěla vyjít zákazníkům vstříc a nechtěla je nechat v Anglii, tak na ně čekala, ale oni řekli, že budou na místě do 15min. a přitom se poté zjistilo, že by nedorazili ani do 45min. a dorazili do Prahy jen o hodinu dříve než náš autobus, který musel kvůli skupině opozdilců jet o 2hod. později., protože již autobus nevzal vlak do eurotunelu. Zákazník si měl vystát frontu od dané hodiny, aby viděl v pořádku ohňostroj a zlobit se na opozdilce a ne na cestovní kancelář, která vše zajistila v pořádku.

Tým CK Metal

3. 1. 2017
Renata

Památky, které jsme měli možnost navštívit.

Celková organizace zájezdu ze strany – CK:
– nefunkční termoregulace v autobuse, z klimatizace nám tekla na hlavu voda (!), promáčela se zavazadla apod.
-neinformovanost a neprofesionalita průvodkyně
-neochota CK řešit reklamaci

Vyjádření partnera
CK Metal Před 2 roky

Dobrý den,

vše jsme řešili s dopravcem a velmi se Vám omlouváme, ale rozhodně nesdílíme názor, že jsme byli neochotní řešit situaci. Vše bylo vyřešeno kompenzací a v situaci, která nastala, tak průvodkyně řešila, jak nejlépe mohla.

Děkuji za pochopení
Tým CK Metal

7. 12. 2016
Helena

Itálie

přístup dopravce – viz popsáno níže

5. 11. 2016
Květoslava

Zájezd byl zrušen, nabídli sice jiný, ale ten se nám termínově nehodil. Na vrácení peněz máme čekat 30 dní. Tak snad je dostaneme.

2. 9. 2016
Linh

Autobus měl rozbitou klimatizaci, když zrovna byla velká vedra (30 stupňů), přes telefon mi pan Coufalík slíbil, že to vykompenzuje vrácením 15% z celé částky, ale až se vrátím po zájezdu. Na místo odjezdu přijeli o 2ohdiny později s tím, že nikomu nedali vědět předem, že přijedou pozdě. Nic mi nebylo vráceno, a neodpovídají ani na emaily. NEDOPORUČUJI

Vyjádření partnera
CK Metal Před 3 roky

Dobrý den,

velmi se omlouvám, pokud Vám kolega nezavolal zpět. Napište prosím na coufalikova@ckmetal.cz a my s Vámi vše rádi vyřešíme k Vaší spokojenosti.

CK Metal

12. 7. 2016
Miroslav

Nic

Zájezd byl den před konáním zrušen CK

7. 7. 2016