Kategorie

Penzion Kamzík

3,3 / 5 (17 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „dobrá lokalita, chování a ochota personálu výborná“

Dnešní nabídky Penzion Kamzík

Hodnocení podniku Penzion Kamzík

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jiri

Příroda, Stravování

Nevěděli o nás že máme přijet ačkoliv jsme se telefonicky domlouvali předem.
Pokoje nebyly vytopené a byla v nich zima.
Sociální zařízení zastaralé, opět bez topení, takže chladno a navíc ve sprchovém koutu plíseň. Ochota personálu na bodě 0. Z pána byl cítit alkohol a páchl jako popelník.

21. 2. 2017
Užitečné? Ano
Hana

dobrá lokalita, chování a ochota personálu výborná

5. 1. 2017
Užitečné? Ano
Barbora

Jednání slevomatu – při řešení problému se chovají slušně a profesionálně.

Dárek jsem darovala jako svatební dar, ze kterého byli novomanželé nadšení. Bohužel když na místo dorazili, přišli do špinavého a zatuchlého pokoje. Ve dvěřích do nich vrazila paní uklízečka, dvakrát stříkla do záchodu čistící prostředek a tím byl podle ní pokoj uklizen. V pokoji byli na zemi vlasy po předchozích návštěvnících, plíseň v rohu místnosti, zatuchlé skříně…HRŮZA! Rozhodli se tedy odjet, na recepci dělali hloupé…Teď řešíme nějakou náhradu…ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!

Vyjádření partnera
Penzion Kamzík Před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme Vám za Váše informace o našem penzionu a za zpětnou vazbu, která
nám pomáhá zlepšovat služby. Penzion je uspořádán pro běžné cestovatele,
chápeme, že pokoj nebyl zcela řádně uklizen. Bohužel informace o plísni je z Vaší strany lež a nezakládá se na pravdě. Penzion disponuje dostatkem pokojů na možnou výměnu.
Prozatím máme průměrné až lepší hodnocení a ohlasy. (booking) což odpovída typu ubytování.
Vaše upozornění
bereme jako důraz na zlepšení.
S pozdravem, Olda

4. 11. 2016
Užitečné? Ano
František

Vše bylo v naprostém pořádku. Personál byl velice ochotný a příjemný.

30. 10. 2016
Užitečné? Ano
Nikola

Místo, čistota.

Restaurace, jídlo jednoduché.

Vyjádření partnera
Penzion Kamzík Před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš pobyt u nás v hotelu a za zpětnou vazbu, která
nám pomáhá zlepšovat služby. Strava je bohužel daná Vaším poukaze, kde bylo zvoleno jednoduché jídlo. Je možné si objednávat z jídelního lístku Ala kart kde podáváme 30 druhů jídel. Pokrmy servírované v naší restauraci jsou výrobky naší kuchyně, z
polotovarů u nás určitě nevaříme. Prozatím máme samé pozitivní
ohlasy na kuchyň.
Těšíme se na Vaši budoucí návštěvu
hotelu, prosím neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem, Olda

30. 10. 2016
Užitečné? Ano

Další hodnocení (4)

Podobné podniky