Abych nezačínal negativně, snídaně v tomto hotelu jsou skvělé, široký výběr a jídlo výborné, wellness je menší, ale čisté a dá se v něm skvěle relaxovat.
Problém ovšem nastává na samotných pokojích. Po našem příjezdu v pátek jsme zjistili, že v naší sprše neodtéká odpad, takže voda se začala rozlévat po celé koupelně. O této skutečnosti jsme ještě ten večer informovali recepčního, který nás informoval, že v tuto chvíli se v hotelu nenachází údržbář, který by odpad mohl opravit, ale že dorazí hned v sobotu ráno a vše dá do pořádku. Mimo řečí zmínil také výměnu pokoje, dokonce se podíval, jestli se v hotelu nachází další volné pokoje, do kterých bychom se případně mohli přesunout. Volné pokoje v hotelu byly, dokonce několik, jenže v zápětí pán dodal, že by výměnu pokoje vlastně nedoporučoval, protože v těchto pokojích jsou hodně slyšet tramvaje, které projíždí okolo hotelu (mimochodem už náš současný pokoj se každých 15 minut celý otřásal při průjezdu každé tramvaje), proto nám pokoj raději nevymění a máme si počkat na opraváře. V sobotu jsme hned ráno odjeli z hotelu a vrátili se nočních hodinách, kdy jsme se jen těšili na sprchu a postel. K našemu překvapení k žádné opravě nedošlo, takže opět se opakovat scénář z minulé noci, kdy i jen pokus o rychlou sprchu způsobil vyplavení celé koupelny, kterou jsme potom sušili několika málo ručníky, které jsme na pokoji měli.
Takže závěrem, snídaně a wellnes velmi příjemné, ovšem fakt, že jsme celý pobyt museli trávit v pokoji s nefunkční sprchou a buzením kvůli dunění projíždějících tramvají zaručil, že se do tohoto hotelu již vracet nebudeme. Opravdu se nejedná o přístup, který bych očekával od 5 hvězdičkového hotelu.
Vyjádření podniku
Před 7 měsíci
Vážený pane Jakube,
Děkujeme za vaši podrobnou zpětnou vazbu ohledně vašeho nedávného pobytu v našem hotelu.
Hluboce se omlouváme za problémy, se kterými jste se setkali ve svém pokoji, az toho vyplývající nepříjemnosti. Přijměte prosím naši upřímnou omluvu za ucpaný odtok a nedostatek včasné údržby. Toto rozhodně není úroveň služeb, kterou se snažíme poskytovat, a chápeme, jak frustrující muselo být řešit tento problém během vašeho pobytu.
Nedostatek podpory údržby v pátek večer a selhání vyřešení problému do soboty je nepřijatelné a je nám líto, jaký to mělo dopad na vaši zkušenost. Dodatečně se omlouváme za hluk a vibrace z tramvají, které ještě více narušovaly Váš pobyt.
Ujišťujeme vás, že vaše zpětná vazba byla sdílena s našimi týmy údržby a na recepci, abychom zajistili, že k takovým nedopatřením v budoucnu nedojde. Zkontrolujeme také naše postupy, abychom zlepšili dobu odezvy a komunikaci s hosty ohledně problémů s údržbou.
Velmi nás mrzí, že vaše zkušenost zaostala za očekáváním a že jste se rozhodli nevrátit se do našeho hotelu. Rádi bychom to napravili a doufáme, že budeme mít příležitost obnovit vaši důvěru v naše služby.
Jsme potěšeni, že se vám náš výběr snídaní líbil a že naše wellness je koneckonců relaxační útočiště. Velmi si vážíme vašich kladných komentářů k těmto aspektům vašeho pobytu.
Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu. Doufáme, že nám dáte ještě šanci, abychom mohli ukázat, že naše služby jsou na té nejvyšší možné úrovni.
srdečné pozdravy,
Karolína Kaník
Specialista na vztahy s hosty
Odpověď byla automaticky přeložena.
Zobrazit originál (v angličtině)
Dear Mr. Jakub,
Thank you for sharing your detailed feedback regarding your recent stay in our hotel.
We are deeply sorry for the issues you encountered with your room and the resulting inconvenience. Please accept our sincere apologies for the clogged drain and the lack of timely maintenance service. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we understand how frustrating it must have been to deal with this issue throughout your stay.
The lack of maintenance support on Friday evening and the failure to resolve the issue by Saturday is unacceptable, and we regret the impact this had on your experience. Additionally, we apologize for the noise and vibrations from the trams, which further disrupted your stay.
Please be assured that your feedback has been shared with our maintenance and front desk teams to ensure that such oversights do not occur in the future. We will also review our procedures to improve our response time and communication with guests regarding maintenance issues.
We deeply regret that your experience fell short of expectations and that you have decided not to return to our hotel. We would like to make amends and hope to have the opportunity to restore your faith in our services.
We are delighted to hear that you enjoyed our breakfast selection and found our wellness area to be a relaxing retreat after all. Your positive comments about these aspects of your stay are greatly appreciated.
Thank you once again for your feedback. Hope that you will give us another chance so that we can show that our service is of the highest possible level.
Warm regards,
Karolina Kanik
Guest Relations Specialist