Moderní budova, uklizené pokoje.
Po těch desítkách let rodinných dovolených byla zkušenost s motelem Hörky ta vůbec nejhorší, kterou jsme kdy měli. Pobyt jsme bookovali již na jaře, proto jsem se ještě několik dní před odjezdem připomínal a ověřoval, že se s námi počítá. Nikdo ale na e‑mail nereagoval.
Jakmile jsme dorazili na místo, motel byl zamčený, nikdo nikde. Doklepali jsme se na uklízečku-cizinku, která nám nerozuměla ani slovo, nevládla ani angličtinou. Nikde žádná recepce, nikde žádná provozní. Uklízečka nás spojila s majitelem hotelu. Ten za chvíli dorazil, aby nám oznámil, že večeři, kterou jsme měli ten večer zaplacenou, nedostaneme. Prý se tady natáčí film a prostě na nás zapomněli. Místo návrhu kompenzace jen krčil rameny. Domluvili jsme se tedy nakonec na třiceti eurech, nicméně vhodnou restauraci pro pětičlennou rodinu jsme našli až v Liptovském Mikuláši a za jídlo jsme stejně utratili mnohem více. Přestože jsme s třemi malými dětmi dorazili zpět do hotelu až za tmy, brali jsme to jako drobné nedorozumění a věc již neřešili. Však jsou prázdniny. A majitel se dušoval, že od následujícího dne již bude fungovat běžný režim.
Ráno tedy jdeme na snídani – a nikde nikdo. Všude nepořádek, uprostřed jídelny leží pohozený slunečník (který mimo jiné nikdo neuklidí po celou dobu našeho pobytu). Na stole, u něhož sedíme, leží hromada sádrokartonové suti ze stropu (asi bujarý večírek včera). Opodál se válí jakýsi filmový scénář (ten poté končí v dětském koutku, asi jako papír na kreslení). Jídlo nikde. Kuchařka nám nabízí výběr z několika slaných jídel, poprosíme ale raději o klasickou kontinentální snídani, kterou máme zaplacenou. Dostaneme zbytek toastového chleba. Zaměstnanci nadávají na šéfovu neschopnost, někteří prý vůbec nevěděli, že dnes mají mít službu, je vidět, že v kuchyni vládne velký stres a chaos. Objednáváme si jídlo na večeři, která je chutná a porce jsou bohaté.
Další den ráno mají být „švédské stoly“. Už 8:10 ale dojde makový závin, který nedoplní, protože už prý není. Po patnácti minutách již veškeré talíře s nabídkou jídla téměř zejí prázdnotou a kuchařky průběžně dovařují či doplňují pouze to, o co host požádá. Jestli si pan majitel myslí, že takto ušetří čas zaměstnanců, energii či potraviny, je na omylu. Bylo to neuvěřitelně neefektivní a frustrující pro obě strany. Po snídani se chceme domluvit na určité kompenzaci za polévky, které jsme sice měli v ceně, ale den předem jsme je k večeři nedostali. Opět krčení ramen, navrhuji tedy, že bychom si za to dnes mohli objednat k večeři nápoje. Návrh je zamítnut, cena nápojů je prý vyšší, než cena polévek. Odpoledne, vyhicovaní z túry, si chceme dát studenou sprchu, ovšem teče jen vařící. Opět zjišťujeme, že v takovém případě v hotelu není nikdo, kdo by problém s hostem řešil. Servírka tvrdí, že majitel přijde za půl hodiny a pošle ho tedy k nám nahoru. Uplyne téměř hodina a majitel nikde. Potkáváme ho náhodou při návratu z jídelny a žádáme jej, aby si na nás udělal čas. Čekáme do půl desáté, chlap nikde, pravděpodobně se na to vykašlal a odjel pryč.
Ignorance, nekompetentnost, zmatky. Pokud si někdo otevře motel a neumí ho provozovat, ať to nedělá. Do motelu Hörky Nikdy více.
Vyjádření podniku
Před 3 roky
Po prečítaní tohto hodnotenia môžem s časťou súhlasiť, s inou časťou nie. Áno je pravda, že v tom týždni, keď ste sa mali ubytovať, mali celý objekt prenajatý filmári a s tým súvisia všetky Vami uvedené nedostatky. Práve z dôvodu, že ste si pobyt objednávali v dostatočnom predstihu, prekrýval sa v rámci jednej noci s časom, v ktorom bol celý priestor prenajatý. S nájomcom bolo dohodnuté užívanie priestoru tak, aby ubytovaný hosť žiadne obmedzenie nepocítil a uznávam, že nejaké to obmedzenie ste pocítiť mohli, avšak pokiaľ si pamätám, izba Vám bola odovzdaná hneď a čo sa týka večere, pri tej ste sami navrhli spôsob a výšku kompenzácie, takže žiadne krčenie ramien, bol som v tom že sme sa férovo dohodli. Ďalšie nedostatky ako slnečník položený na zemi, či filmový scenár na stole alebo kúsky SDK, ktoré neboli z nejakého večierku ale v dôsledku opravy klimatizácie, tieto už nepovažujem za nejaké vážne ale rozumiem, že vo Vašom prípade, ak prvý dojem pri príchode nebol dobrý, tak zavážia aj tieto nedostatky. Takže za toto by som sa Vám rád ospravedlnil, aj keď viem, že dojem to už nenapraví, ale chcem aby ste vedeli, že v tom nebola žiadna ignorancia voči Vám, no s odchodom filmárov, vzišlo skutočne viacero problémov, ktoré som musel riešiť v jednom okamihu.