Hodnocení podniku  Living Spoon

4,7/5 (4 268 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Zdeňka

nevím, protože došlo k záměně a já jsem místo luchmeatu dostala sůl

dtto

1. 4. 2020
Pavlína

Moc dobré!!!

Nebylo nic, co by se mi nelíbilo.

30. 8. 2019
Jana

Staré ořechy, zlukle

25. 8. 2018
Marie

vůbec jsem si nepřevzala …

Vyjádření partnera
Living Spoon Před 3 roky

Děkujeme za Vaše hodnocení.

1. 6. 2018
Pavla

nechutnala mi

Vyjádření partnera
Living Spoon Před 4 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. a jak už říká klasik " sto lidí sto chutí :-) " přejeme pěkný den. Vaříme s láskou. Váš Living spoon

2. 2. 2018
Daniel

Z 24 skleniček přežilo 23, což je úspěch.

Chuť, dle ženy poprvé víme, jak chutná vzduch. I když logo tvrdí, že chuť je skvělá.

Vyjádření partnera
Living Spoon Před 4 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Za dopravce se omlouváme. Pokud budete chtít kontaktujte nás a rozbitou skleničku můžete reklamovat. Co se týče chuti doporučujeme si dochutit dle Vašeho uvážení. Vaříme bez chemie a to znamená i bez dochucovadel nebo zvýraznovaču chuti. Chut zajištuje čerstvá surovina z které byl pokrm připraven. Pěkný den. Váš Living spoon

17. 10. 2017
Marcela

Dosud je nemám

Vyjádření partnera
Living Spoon Před 4 roky

Dobrý den, velmi se omlouváme za komplikace způsobené dopravcem. Již by mělo být vše vyřešeno k Vaší spokojenosti. Váš Living spoon

12. 10. 2017
Lenka

Uprostred baleni 6 sklenic po 650 ml byla zcela roztristena sklenice. Bylo zcela zrejme, ze se sklenice rozbila jiz pri priprave baliku, ostatni byly bez jedineho skrabance. Diky roztristene sklenici z ni vytekalo ghi a cely balik byl zcela umasten. Navic v ghi z teto znicene sklenice byla spousta strepu skla, ktere mnohdy nesly ani videt, tudiz nebylo mozne je z ghi vybrat do posledniho kousku.
Nelibi se mi pristup obchodu… misto aby jejich vinou roztristenou sklenici ihned vymenili, spolehaji na to, ze zakaznik zbozi nevrati. Je to velice nefer jednani a u tohoto obchodu jiz nikdy vice nenakoupim.

Vyjádření partnera
Living Spoon Před 4 roky

Vážený zákazníku,
je nám líto, že nehodu která byla způsobena neopatrnou přepravou dopravce svádíte na naše pracovníky v expedici. To, že se někdy sklenice rozbije /někdy uprostřed balíků a někdy na kraji/ se z důvodů neopatrné přepravy stát může - bohužel, ale v takovém případě postupujeme naprosto jednoduše. Rychle a vždy ke spokojenosti zákazníka. Bez jakýchkoliv pochybností okamžitě zákazníkovy posíláme na naše náklady nový výrobek. Jedině co potřebujeme zaslat je fotografie rozbitého výrobků /nejlépe ještě v balíku/ a číslo objednávky. Případně pokud balíček "chrastí sklem" ho nepřebrat a nechat poslat zpátky - vratkou. Opět posíláme balíček nový. A opět vše na naše náklady.
Ještě se musím zeptat, proč jste nás o nehodě neinformoval ? Mohli jsme Vám zaslat nový výrobek, nebo celou novu objednávku. A závěrem.
Pokud budete mít zájem o
nový výrobek nebo novou objednávku pošlete nám fotografii rozbitého výrobku a číslo objednávky. My Vám obratem zašleme na naše náklady výrobek nový. Samozřejmostí je také možnost celou objednávku vrátit do 14 dnů a my Vám vrátíme celou částku. At již byla nějaká sklenice rozbitá či nikoliv. Vždy jednáme k plné spokojenosti zákazníka. Pokud máte zájem můžete tak stále učinit. S přáním pěkného dne. Petra Living spoon.

26. 9. 2017
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.