Hodnocení podniku Hotel Toč

4,6/5 (731 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Barbora

Nedodržení nabídky služeb, které si zakoupíte. Neochota vedení vyřešit problém. Absolutní nezájem vůči zákazníkům a neprofesionální přístup. Nikdy jsem si na nic nestěžovala, ale hotel Toč a celou jejich síť služeb opravdu nedoporučuji!

Vyjádření partnera
Hotel Toč Před 2 roky

Dobrý den,

Reaguji tímto na stížnost pí. Kozlíkové Barbory, která absolvovala pobyt na základě čerpání poukazu k akci ID: 1197140,
kód poukazu: 6980-4682-70B-815.

Paní Kozlíková čerpala pobyt v termínu 21.1.-23.1. na hotelu Toč, Lipová-lázně, kdy během pobytu došlo k popisované události.

Paní Kozlíková chtěla čerpat službu uvedenou na poukazu „ časově neomezený vstup do wellness centra 10:00-22:00“. V pondělí 22.1. chtěla absolvovat návštěvu wellness do uvedených 22:00. Po příjezdu na hotel bylo pí. Kozlíkové sděleno, že wellnes služby je nutné si předem rezervovat, což pí. Kozlíková potvrzuje ve svém komentáři zaslaném na náš e-mail. (Volali jsme 22.1. na wellness s tím, že bychom využili tento voucher od 19:00-22:00, ale bylo nám řečeno, že wellness je otevřeno pouze do 20:00. - pí. Kozlíková ).
Provozní doba wellness je nyní stanovena od ne-čt 10:00 – 20:00 a pá-so 10:00-22:00. Právo na změnu provozní doby si náš hotel vyhrazuje a tuto skutečnost uvádíme i v hotelovém ceníku. Došlo tedy ke stížnosti pí. Kozlíkové, z důvodů porušení smluvního ujednání na základě skutečnosti uvedené na poukazu. Oslavila recepci hotelu s otázkou, jak bude hotelu tuto vzniklou situaci řešit. Ze strany hotelu byla nabídnuta kompenzace formou možnosti návštěvy wellness centra i po uplynutí platnosti poukazu (konec platnosti poukazu 23.1.2018, 10:00) a to v úterý 23.1. od 10:00 –12:00. Tuto nabídku, ale pí. Kozlíková odmítla s tím, že chtěla využít návštěvu sauny. Ty jsou ale v provozu každý den až od 16:00.
Paní Kozlíková se rozhodla naší nabídku nevyužít, tím jsme považovali celou záležitost za uzavřenou.
Zaslaný komentář nás znepokojil a proto jsme se rozhodli na něj reagovat.

Děkuji
Petr Kronus
Ředitel Wellness a kongres resort Helios

5. 2. 2018
Josef

Jídlo a celkově přístup personálu

11. 11. 2017
Kristina

Nekorektní jednání ze strany hotelu. Nebyli vstřícní. Rezervace zmatená. Celkově špatná komunikace. Nedoporučuji.

4. 1. 2017
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.