Díky desítkám let zkušeností v oboru je Phobs osvědčeným konceptem pro generování příjmů. Důvěřujte společnosti Phobs, že vám poskytne inovativní IT řešení, průvodce pro optimalizaci a strategie pro maximalizaci vašich příjmů. Společně pozvedneme vaše podnikání na vyšší úroveň. Channel manager PHOBS vám nabízí více možností napojení jak na vaše současné rezervační systémy, tak i na ostatní rezervační online kanály. Z jednoho místa potom pomocí PHOBS spravujete dostupnost a rezervace z vašich webových stránek, ale i na jiných místech, kde prodáváte své služby (např. Slevomat, AirbnB, Booking.com a další), aniž byste je museli kamkoli zadávat vícenásobně. Ušetříte tím velké množství času. |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce a jak to funguje?
Pokud již využíváte možnosti prodeje přes Slevomat i Channel manager PHOBS, ale nemáte oba produkty propojené, obraťte se na svého obchodního zástupce Slevomatu či kontaktní osobu za PHOBS. Produkty PHOBS zatím nemáte, ale nabídka vás zaujala? Napište na sales@phobs.net |
- Partner a kanál (Slevomat) souhlasí se spoluprácí a propojením přes PHOBS - jeden z nich (s ostatními v kopii) kontaktuje PHOBS emailem na support@phobs.net s informacemi o tom, které sazby/pokoje by chtěli připojit - PHOBS namapuje pokoje a zašle propojovací ID - kanál (Slevomat) provádí mapování z jejich strany pomocí propojovacího ID - Následně informuje partner a kanál přímo PHOBS, že je napojení hotové - PHOBS aktivuje propojení - Každý zkontroluje, zda se data o pokojích a dostupnosti správně propisují, pokud ano, napojení je v pořádku hotové |
1) Zákazník žádá o storno rezervace
2) Zákazník chce změnit termín pobytu
3) Zákazník chce změnit typ pokoje
4) Co dělat, když mi přijde email o nové rezervaci/změně/stornu?
5) Co dělat, když mi přijde notifikace o nové rezervaci e‐mailem, ale ve svém systému
6) Co dělat, když chci přidat typ pokoje nový typ pokoje do prodeje? |