


























Hledáte knihu, která vám pomůže nakopnout váš byznys? Heuréka!
Heureka pomáhá každý den tisícovkám lidí najít ten nejlepší produkt. Jak se ale sama stala tím nejlepším produktem ve svém oboru? Jak se z lokálního hráče proměnila v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy? Co stálo za jejím úspěchem, co bylo potřeba na cestě vzhůru udělat a kolik přešlapů a dílčích neúspěchů tuhle cestu lemovalo? O tom všem píše ve své knize Tomáš Braverman, ex-CEO Heureky a současný CEO Slevomatu.
S osobním věnováním: Do knih prodaných přes Slevomat napíše Tomáš Braverman osobní věnování s podpisem. Pokud tedy chcete mít v knihovně svůj originální kousek, jinde neheurekujte.
Pro skutečné lídry i zaměstnance
Knihu Heuréka! Jak ze startupu vybudovat scaleup ocení lídři, zakladatelé a CEOs startupů, ale i zaměstnanci, kteří chtějí něco změnit nebo změnám lépe porozumět. Tomáš Braverman v ní bez příkras líčí svou desetiletou zkušenost s vedením a škálováním Heureky, předává své jedinečné know-how a popisuje reálné, inspirativní příběhy, které i vaší firmě mohou pomoci dosáhnout růstu.
Anotace knihy Heuréka!
Myslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy? Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl. Tomáš Braverman v knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkurenční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy.
Neocení ji pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu. Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.
„Za těch deset let jsem se naučil neskutečné množství věcí; a stejně tak udělal spoustu chyb. Všechno jsem pak sepsal do této knihy.“
V knize se mimo jiné dozvíte:
- Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.
- Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost. Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.
- Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.
- Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.
Co o knize říkají ti, kteří už ji přečetli?
„Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“ – Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz
„Místo superlativů nabízí aha momenty a praktické rady z reálného byznysu.“ – Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South
Více o autorovi
Tomáš Braverman je významnou osobností v oblasti českého e‑commerce. Zviditelnil se zejména jako CEO Heureka Group. Nyní působí jako CEO Slevomat Group a nezávislý konzultant. Svým klientům pomáhá se škálováním a rozvojem digitálního podnikání. Věnuje se rovněž tvorbě podcastu, do kterého zve významné osobnosti podnikatelského prostředí. Se svou ženou a dvěma dětmi žije v Praze.
Adresa pro případné vrácení zboží:
Tomáš Braverman, Slevomat.cz, Pernerova 691/42, 186 00 Karlín